Old Games download, Abandonware

 
Staré hry :: DJ OldGames

Téma   Vaporum - steampunk dungeon crawler

vytvoril: Chulanbetra, 28.05.2014, 17:05
modifikoval: dj, 03.07.2014, 07:34
Vaporum je old-school, štvorčekový “dungeon crawler”, videný z prvej osoby, odohrávajúci sa v originálnom steampunkovom svete, ktorý vyvíja slovenské indie štúdio FatBot Studio. Hlavnými prvkami je bojový systém orientovaný na akciu a riešenie mechanických puzzle hádaniek, ktoré sú podporené pohlcujúcim prostredím plným tajomstiev a záhad čakajúcich na odhalenie. Vaporum používa zjednodušený systém na vývoj postavy, v ktorom napriek svojej jednoduchosti záleží na každom hráčovom rozhodnutí. Hráč si môže vyvinúť svoj vlastný štýl hrania namiesto toho, aby využíval len prevahu čísel svojej postavy na porážanie nepriateľov a pokorenie prekážok.

VAPORUM

steampunk dungeon crawler
http://www.vaporum-game.com/

Hlavné vlastnosti

  • Pohlcujúce steampunkové prostredie a svet
  • Akčne orientovaný bojový systém a riešenie priestorových a mechanických hádaniek
  • Objavovanie, zbieranie cenností a užitočných predmetov a customizácia postavy hrdinu
  • Tajomná dejová línia plná nástrah a záhad

 

Nepovinný obsah a lineárnosť

Levely budú obsahovať množstvo nepovinných chodieb a priestorov, kde bude mnoho cenností, zbraní, súčiastok na použitie a dalších prekvapení. Hráč toto všetko môže, ale nemusí objavovať - záleží len na ňom. Aj keď sú levely vytvárané manuálne, plánujeme zaviesť náhodne vybrané “blockery” (ako napríklad kopy zničeného kovu alebo nezničiteľné krabice…) na niektorých miestach. Toto zmení spôsob, akým hráč bude môcť prechádzať levelmi pri opatovnom hraní hry. Niektoré miesta sa tak stanú nepriechodné, pokým iné sa stanú priechodnými. Toto nikdy nezablokuje určitú časť levelu, iba spôsobí, že bude prístupná z iného miesta. Tieto “blockery” budú náhodne zapnuté/vypnuté pri prvom vstupe do levelu. Bude tak veľmi pravdepodobné, že hráč nikdy nebude hrať jeden level úplne rovnako. Vidíme to ako veľmi jednoduchú cestu pre zvýšenie znovuhrateľnosti, ktorá urobí hru zaujímavejšou po viacerých dohratiach. Podobný koncept je použitý v hre Grim Dawn.

 

Predmety nájdené v debničkách a také, čo padnú z nepriateľov, sú do istej miery tiež náhodné. Keď hráč prvýkrát vstúpi do levelu, obsah vačšiny debničiek bude do istej miery znáhodnený. Predmety síce budú dôkladne definované ručne, ale každé nové hranie bude zahŕňať rôzne kombinácie na rôznych miestach.

 

 

Zbrane a role play

Vo Vapore môže byť hráč vyzbrojený jednou kontaktnou (melee) zbraňou a jednou strelnou zbraňou. Strelné (ranged) zbrane majú veľkú palebnú silu na úkor dlhej doby dobíjania. To ich robí veľmi silnými, ale nevhodnými pre časté používanie ako v iných crawleroch. Strelné zbrane preto skôr prinášajú príležitostný masívny nárast zranenia (damage) než jeho konštantný zdroj. Kontaktné (melee) zbrane (ako napríklad kladivá a čepeľové zbrane) však majú krátky “cooldown” a môžu byť používané veľmi často.

 

Customizácia postavy je predstavená vo forme vylepšovania špeciálneho obleku, ktorý postava nosí. Všetko sa točí okolo hráčovho obleku - miesto vylepšovania atribútov a schopností postavy si hráč vylepšuje samotný oblek. Tento oblek predstavuje to, čo je všeobecne v iných hrách považované za “player character”. Postava hrdinu, okolo ktorého sa rozvíja príbeh, je stále rovnako zraniteľná ako obyčajný ľudský smrteľník, ktorý iba vďaka vonkajšiemu modifikovanému obleku dokáže prežiť v nebezpečnom prostredí. 

Ten ho chráni proti zraneniam, umožňuje mu inštalovať naň rôzne zariadenia a vylepšenia, ktoré mu  zlepšujú schopnosti, pridávajú “skills” a zvyšujú RPG štatistiky.

 

Najjednoduchším spôsobom, ako sa posilniť, je montovať na oblek prístroje (gadgets). Tieto zariadenia hráč nachádza v debničkách, tajných miestnostiach a niekedy vypadávajú aj z nepriateľov. Na oblek ide nainštalovať toľko zariadení, koľko oblek dokáže uživiť energiou (do maximálneho počtu slotov). Sloty nie sú obmedzené na určitý typ prístrojov, takže hráč môže mať hocijaký prístroj v hociktorom slote. Toto je jedna z definujúcich vlastností nášho charakterového systému, ktorá dáva veľmi veľa možností na experimentáciu s rôznymi “buildami”, kombináciami a pod.

 

Niektoré prístroje poskytujú pasívne a/alebo aktívne schopnosti, ktoré sú k dispozícii hneď, ako sú namontované na oblek. Toto umožňuje dobrú kontrolu nad tým, ako hráč zostavuje svojho hrdinu, aké atribúty bude mať, aké pasívne a aké aktívne schopnosti, a vlastne ich počet. Skúsenosť (experience) funguje na základe “fumium cells” (fúmiové batérie). Ako hráč zbiera batérie (padajú z nepriateľov alebo ich hráč nájde), energetická kapacita obleku sa zvyšuje a tým umožňuje zásobiť energiou viacej nainštalovaných zariadení. Zakaždým, ako zvýšenie kapacity dosiahne menšiu hladinu (ekvivalent jedného “levelu” postavy), postava získa menší atribútový bonus (ako napr. viac zdravia, viac bojového poškodenia a pod.). Ak zvýšenie kapacity dosiahne väčšiu hladinu (ekvivalent troch “levelov” postavy), získa nielen menší bonus, ale aj možnosť vybrať si jeden z trojice preddefinovaných schopností (najčastejšie pasívnych), ktoré majú značný dopad na hru a spôsob, akým hráč hrá. Tento výber je veľmi dôležitý, pretože hráč vyberá len jednu schopnosť z trojice a zvyšok stráca.

 

Hra nemá preddefinované triedy postavy, ale hráč môže vo všeobecnosti hrať tri archetypy. Môže hrať ako obrnený tank, ktorý sa nepriateľom postaví priamo, ako obratný vrah, ktorý spôsobuje rýchle a silné údery popri uhýbaniu sa útokom (glass cannon), alebo ako inžinier, ktorý hackuje zariadenia a skladá svojich robotov, čo bojujú za neho. Výber je iba na hráčovi.

 

Samozrejme sú možné rôzne kombinácie. Napríklad zmiešanie archetypov tanku a vraha vytvorí postavu, čo vie súperom rýchlo spôsobiť ťažké rany a pritom prežiť aj v obkľúčení. Alebo tank s inžinierom sa može obrniť až po uši, pričom nechá svojich robotíkov páchať chaos v radoch nepriateľa. Alebo inžinier a vrah môže nepriateľov zamestnať malými robotmi a zatiaľ ich zozadu usekať brutálnymi kombami (backstab).

 

 

Hry súvisiace s touto témou (0)


Počet príspevkov : 27 / 27
Zoradené   
 zobrazených: 27 [ 1-27/27 ]   «predchádzajúce 0 nasledujúce»
DJ DJ   | Pre-alpha Teaser 22.01.2015, 10:17:11   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Tomas Dzamko:
Velmi pekne, ocenujem originalny napad s posuvanim bednicky do diery a vytvorenie prechodu ;-)
Karol Karol   |  21.01.2015, 18:59:40   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Tomas Dzamko:
sa mi páči ako sa tí hover boti jeden druhému vedia uhnúť... tieto základné manévre skoro vždy pri tvorbe AI tvorcovia zanedbajú :D
Tomas Dzamko Tomas Dzamko   |  21.01.2015, 16:44:57   Odpovedať   edit   delete
Vysiel novy Pre-alpha Teaser, kde ukazujeme viac z hry. Enjoy! A ak mozete dajte like a share priamo na nasej FB stranke Vaporum (odkaz je na konci videa). Dakujem pekne aj za cely tim.

Karol Karol   |  21.11.2014, 19:13:42   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Tomas Dzamko:
Menej je niekedy viac. Vôbec sa nebojte zostať "strohí". To, kde tvorca hry naozaj môže zažiariť a je to aj skutočne v jeho kompetencii bez kompromisov, je IMO atmosféra, dej, prostredie. Kedysi sa to dalo trebárs len úžasnou grafikou (Baldurs Gate - to vyzeralo tak dobre, že aj keď som DnD moc nepoznal, naučil som sa to, lebo to celé bolo tak krásne a chcel som v tom svete "byť"). Nadčasový vie byť dej, ale aj náročný. Každá hra, ale aj kniha, či dokonca aj pieseň ho chce mať a mať originálny. A nie je všetko mať ho originálny a dobrý, ale aj ho dobre podať hráčovi. Napríklad aj Doom mal dobrý dej, ale ten ho asi ani tak moc nepotreboval. Albion mal úplne úžasný dej, ale nebyť mojej dočasnej fascinácie nad mikromanažmentom inventára (skrutkovač, PDA, zlatý prsteň, skrátka kopa blbostí, ktoré vo mne budili zvedavosť, na čo ich asi použijem?) tak asi miniem hlavný dejový obrat, ktorý som inak mohol kľudne nedosiahnuť. (len čo vyjdem z kajuty na vesmírnej lodi, ma dlhý rozhovor s frajerkou nudil, Reinera som nevedel nájsť a začínal som nadobúdať dojem, že celá hra je len ďalšia nudná vesmírna adventúra plná nudných dialógov) Potom to zachránili tými konzolami s aktuálnymi správami, ktoré ma trošku pobavili. Ak teda aj máme najsampestrú zápletku, ako do nej vtiahnuť hráča prvých päť kritických minút? Grimrock I som hral, lebo som skrátka mohol postúpiť ďalej, ale nie preto že som chcel. Hry ktoré si vážim sú tie, kde možno neviem ako postúpiť ďalej, ale chcem. V takom Stonekeepe som šiel spáchať samovraždu, lebo som strašne túžil dostať sa ďalej, ale niektoré tie zádrhele boli viac rafinované ako som vedel sám zvládnuť. Pritom ten dej v Stonekeepe nebol na oskara. Veľa hier začína "svet ťa potrebuje", ale bežný hráč (aspoň ja) si povie "screw you world, your problem". System Shock naopak hovorí "zachráň aspoň seba" v tej hre plním úlohy aby som prežil a dostal odmenu... a predsa ak by som bol filantrop, stále hra ponúkala nutnosť zachrániť svet od hroziaceho dopadu virtuálneho sveta ak nezasiahnem (čo mne osobne bolo fuk, ja som si užíval ten survival horor). Mass Effect bol a stále je ospevovaný a v mnohom mal prevziať len to dobré z hier ako System Shock, Alien vs Predator a podobne. Ten štýl mne osobne skoro vôbec nevyhovoval, ale má veľa priaznivcov, takže aj tam sa dá pohľadať nejaká inšpirácia. Ja by asi len poprosil, vyhýbať sa dejovým zvratom štýlu "celý čas sme ťa klamali, je to úplne inak", hlavne ak prídu viac ako raz v jednej hre. Je to akoby ste skladali puzzle a keď už máte polovičku hotovú, z krabice vám vpadne nový balíček s nápisom "haha, skladali ste z fake kúskov, to zahoďte a začnite odznova". Naopak hry kde vás síce tiež dávkovali informáciami, no tie konzistentne zapadali do seba a nakoniec vytvorili súvislý obraz, pôsobili oveľa prešpekulovanejšie a dôvtipnejšie. Ako hry od Thalionu (nie Silmarilionu), kde všetko ako dejovo tak aj geograficky vytvorilo akoby kruh a intelektuálne to bol veľmi príjemný pocit.
Tomas Dzamko Tomas Dzamko   |  21.11.2014, 18:24:48   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Karol:
Momentane je vsetko na baze CD a neni to napojene na nejaku man, power ani nic. Nad tymto tiez rozmyslame a zamyslame sa ci je dobre len CD alebo aj nejaka "mana" aj oboje a pod. Treba priznat, ze hoci sme v time hraci crawlerov, tak tieto bojove mechanizmy su tak komplexne a kazdy ma iny vkus, ze je tazke niekedy naozaj objektivne urcit aky system je pre takuto hru naozaj vhodny:-)
Karol Karol   |  21.11.2014, 13:33:34   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Tomas Dzamko:
Aj o číslach je ok, trošku RPG dnešný hráč (aspoň ja) hľadá v každom žánri. Ale práve možnosť využívať prostredie či na únik, alebo iný taktické výhody, otvára možnosť nebyť na číslach závislý. Už len tie AOE kúzla/ability/technológie budú väčšia zábava ak budem môcť tých robotov nechať "mi skočiť na lep" aby som zvýšil efektivitu. Minimálne som si všimol load-time, takže ak treba čakať na použitie, prečo ten čas nevyužiť na taktiku ktorá privedie nepriateľov čo najbližšie k epicentru, zasiahnem ich viac, a zase ustúpim, snažiac sa nechytiť sám do rohu alebo inej slepej uličky. A práve tento prístup ma bude nútiť si viac všímať to okolie a budem mať tendenciu viac sa do prostredia vžiť. Vždy lepšie ako typ, kde ak vstúpim do boja, musím už vyhrať alebo prehrať.
Bola by asi škoda ak by práve tento aspekt neuspel a neprešiel do finále. Podľa mňa to Vaporum príjemne odlišuje od mainstreamu hier posledných rokov.
Tomas Dzamko Tomas Dzamko   |  21.11.2014, 13:15:09   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Karol:
Vdaka! To co pises je aj sucastou focus testov, ked sa vybranym ludom necha zahrat cele demo a potom hodnotia prave tieto casti hry. Cize dej, hlasky postavy opisujuce udalosti a okolie, boje, obtiaznost, UI, AI atd. Momentalne je vo videu to ako sme my chceli mat tu hru urobenu, ale je mozne ze sa to bude este menit podla tych hodnoteni hracov dema.

Hudba je robena na zakazku velmi sikovnym skladatelom, ktory sa tym zivi, tak sna budu aj dalsie hudy v tomto duchu:-)

Boje su stale predmetom debaty, zrovna to AOE prinasa akysi treti rozmer do crawlera. Standardne mali crawleri AOE urobene tak, ze to dalo dmg celemu policku ak tam bolo viac postav. My mame AOE na pocet policok, takze ta to ve zasiahnut aj diagonalne co je trochu netradicne.

Dufam, ze ta nesklamem ked poviem ze hra je aj o cislach. Vo videu to nebolo dobre vidiet, ale hrac ma svoje atributy a moze zbierat predmety, ktore mu davaju rozne skilly pripadne zvysuju ich ucinnost. Takze boj je sice akcne ponaty, ale stale tam lietaju cisla a pocita sa tvoj equip, postava atd. Povedzme, ze ide o taku variabilitu, ze hrac si moze zobrat item co mu da aoe skill a moze zranovat policka okolo, co sa hodi ked ho napr. obklucia.
Karol Karol   |  21.11.2014, 11:30:04   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Tomas Dzamko:
Akčnosť bojov som si všimol už skôr, ale v poslednom videu je najlepšie cítiť tú atmosféru (unikanie, uhýbanie, využívanie toho area dmg efektu, asi nejaký statický šok..). Je to príjemné čakať na hru ktorá vnáša do bojov aj akčnosť tohoto typu, v minulosti bola dosť obľúbená a ani neviem prečo vymizla. (asi sa developeri báli že hráči v tom systéme nájdu diery? Ako v Ishar. Ale veď práve tento typ boja je viac o atmosfére a menej o číslach.) Takisto jednoduchý inventár nechá hráčovi viac priestoru na vnímanie prostredia a nezabáva ho mikromažmentom.
Myslím že zatiaľ všetky pre-alpha videá mali tú istú hudbu (alebo veľmi podobnú). Páči sa mi a preto dúfam že ostatné tracky budú v rovnakom štýle.
Narrator má dobrý hlas, nikto nechce čítať commenty ako majú chlapci na diskusiách z RoA:BoD remaku.
A poznámka "hmm, smells good" prináša virtuálne posledný vnem, ktorý dodnes chýba: čuch :D :D
I feel thrilled a tak držím palce.
Tomas Dzamko Tomas Dzamko   |  21.11.2014, 01:20:20   Odpovedať   edit   delete
Vypustili sme pre-alpha video z nasho dema, ktore sa nam podarilo dokoncit. Enjoy!

https://www.youtube.com/watch?v=wI_ub4j4OCc&list=UU61dziScxD93x_kacdgZS4A&index=1
Tomas Dzamko Tomas Dzamko   |  10.11.2014, 22:34:55   Odpovedať   edit   delete
Dokoncili sme male demo, ako ukazku uvadzam gif pri prilezitosti 2000 likov nasej FB stranky.

http://gfycat.com/SafeAncientChinesecrocodilelizard

Casom bude urcite aj normalne video. Enjoy!
Tomas Dzamko Tomas Dzamko   |  22.09.2014, 18:10:38   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Karol:
To je tazke povedat. Prvy problem je ze zalezi ci ides na Kickstarter v USA alebo v GB. Dalsia vec su podmienky co musis splnat, aby si sa mohol zaregistrovat. Na Greenlighte sme, ale nie vo faze aby nam bolo mozne prispievat. Az budeme citit, ze je hra v stave prezentacie na crowdfunding a budeme presvedceni, ze by sa dali ziskat peniaze tak to urobime.

Ci je lepsi investor? To tazko povedat. Ano aj nie, salamunska odpoved. Moze sa stat, ze oslovime investora s ktorym budeme spokojni, ale su aj investori ktori chcu prava na pribeh, znacku a chcu ti zaplatit len vyvoj, reklamu uz nie a pod.

Myslim si, ze kazdy tu na oldgames co podnika alebo pracuje a ma cez 30 uz co to zazil a vie ako funguju ludia. Niekedy najdes uprimnych ludi ale casto len prizivnikov. V tomto je vyvoj hier rovnaky ako ine odvetvia:-)

Crowdfunding nie je zla vec, ale podla mna je tazke zohnat peniaze aj na pomerne dobru hru. Je ich totiz vela a stratia sa v tom mori projektov. Kym o nej nedavas vediet tak neziskas financie a tym sa dostaneme k reklame a prezentacii. Takze nakoniec zalezi len na mediach ci ta odprezentuju a aky priestor ti daju. Vsimni si, ze mnoho projektov co dostalo peniaze tazilo hlavne z mena autorov a typu hry, ktory ti autori robili 20 rokov dozadu (Jane Jensen - Moebius, Chris Roberts - Star Citizen, Brian Fargo - Wasteland 2, Lori / Corey Cole - Hero-U...).
Karol Karol   |  22.09.2014, 17:34:22   Odpovedať   edit   delete
Dakujem za odpoved. Vela stastia FatBot Studio :)
Moc sa v tom nevyznam, ale mat sponzora je asi lepsie ako Green Light Kick Starter, Desura a pod...
Tomas Dzamko Tomas Dzamko   |  22.09.2014, 17:04:54   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Karol:
Ahoj,

Hra sa neda kupit este, ani nijak podporit. Momentalne dokoncujeme hratelne demo, ktore bude sluzit na ziskanie investora na projekt. Ak by to nevyslo, tak az potom by boli v plane moznosti podpory cez KS a jemu podobne. Tym vlastne aj odpvoedam na to, preco nie su nove obrazky, videa, updaty a pod. Momentalne sa sustredujeme na dokoncenie hratelneho demo levelu.
Karol Karol   |  22.09.2014, 16:44:52   Odpovedať   edit   delete
Hra este nie je predajna? Ani na http://www.vaporum-game.com aj na steame... a nejak som nezaznamenal nejaku option "back up" a tak.
Ringo Ringo   |  03.07.2014, 06:36:59   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Tomas Dzamko:
Pěkné, jedna z těch mála nových her, na které se fakt těším.
Tomas Dzamko Tomas Dzamko   |  02.07.2014, 22:55:23   Odpovedať   edit   delete
Novy screenshot pre fanusikov. Zobrazuje iny typ prostredia v leveli, tentokrat je to storage. Enjoy!
Priloha Prílohy
chulanbetra_storage_wallset_wip.png
Tomas Dzamko Tomas Dzamko   |  14.06.2014, 03:24:01   Odpovedať   edit   delete
Co sa tyka organizacnych zalezitosti, tak to nechavam na kolegoch, ja sa venujem cisto praci na hre, takze mozno nebudem uplne presny:

1) Steam Greenlight mal koncit resp. sa nejak transformovat podla Valve (info z druhej ruky), takze sme tam dali to co tam je teraz, postupne to updatujeme, ale neni to pre nas top important. To co tam vidis je len concept, cize to neni este plnohodnotny projekt na Greenlighte. Momentalne hlavne pracujeme na hratelnom deme, aby vo videach bol vidiet aj gameplay a nie len casti nejakych features.

2) Cez vyhladavac staci zadat Vaporum a myslim, ze vsetko podstatne je na prvej stranke vyhladavaca.

3) Na lepsie sirenie informacii o hre je vhodne dat like na Vaporum Facebook page a screenshoty, ktore su tam postnute. Vo FB sa da nastavit, aby tuto page zobrazovalo urcitym skupinam ludi a mame to nastavene skupiny hracov Dungeon Mastera, Legend of Grimrock a pod. Aby sa im to ale zacalo zobrazovat ako nejaka suggestion, tak je dolezite mat tam dostatok likes na postoch (cize naopr. screenshotoch) na Vaporum FB page.

link na FB page je tu: https://www.facebook.com/vaporum

Vdaka za podporu!
Maros S Maros S   |  13.06.2014, 23:24:43   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Spiky:
Aaa, super zahlasovane.
Cez vyhladavac som to proste nebol schopny najst.
Spiky Spiky   |  13.06.2014, 22:48:43   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Maros S:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=233864970
Maros S Maros S   |  13.06.2014, 17:20:13   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Tomas Dzamko:
Ako je to so Steamom, niekde na Vasej stranke bolo info ze sa da hlasovat na Greenlighte ale ked som to tam skusal najst tak som nic nenasiel. Bolo to stiahnute ci to neuspelo v stanovenom case alebo je to tam len ja som slepy.....
Tomas Dzamko Tomas Dzamko   |  12.06.2014, 23:11:12   Odpovedať   edit   delete
Jeden exkluzivny screenshot z nasej hry pre fanusikov na oldgames.sk :-)
Priloha Prílohy
chulanbetra_screenshot_snack2.png
Tomas Dzamko Tomas Dzamko   |  02.06.2014, 12:23:31   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od fendi:
Toto asi neprejde, ale mne sa to velmi paci:-))
fendi fendi   |  02.06.2014, 12:19:18   Odpovedať   edit   delete
STEEM - Simple Techical Energy Element Measure
Tomas Dzamko Tomas Dzamko   |  31.05.2014, 17:27:34   Odpovedať   edit   delete
Momentalne neuvazujeme nad lokalizaciou, ale mame pripraveny system na to, zatial teda len anglicky.

Taktiez mame zatial spadnute na Integrity, chceli sme Suit integrity ale to je zase dlhe. Aj Condition a Durability je zaujimave, akurat mozno itemy budu mat Durability v tom pripade by toto nemohlo byt pouzite. Kazdopadne diky za napady.
MickTheMage MickTheMage   |  31.05.2014, 16:48:26   Odpovedať   edit   delete
Tiez mi napadlo Durability a Integrity, alebo mozno napriklad Condition (ako stav obleku). Status uz sa mi zda byt trochu menej vypovedne, ale pochopitelne vzhladom na oblek, aj ked... teoreticky tiez neznie od veci.
Maros S Maros S   |  31.05.2014, 10:47:15   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Tomas Dzamko:
Nieco na sposob "Integrity"?
Bude to mat aj SK preklad alebo iba anglicky?

Pripadne nieco na sposob:
Vigor
Durability
Tomas Dzamko Tomas Dzamko   |  31.05.2014, 01:32:41   Odpovedať   edit   delete
Zdravim vsetkych old school hracov. Potrebovali by sme pomoct s napadom na nazov atributu. Ak ste si precitali info o nasej hre, tak viete, ze hrac nosi v celej hre specialny oblek. Hracova postavasamotna sa nevyvija ale vyvoj je vo forme vylepseni a pridavkov na tomto obleku. Jednym z atributov su aj zivoty hraca alebo tiez health (hit points).

Nie sme vsak spokojny s takymto nazvom. Jednak oblek samotny nie je ziva vec co ma nejaky zivot alebo zdravie, ide skor o mechanicku/elektricku zalezitost kedze sme v steampunk prostredi. Taktiez nemozeme pouzit slova ako armor alebo shield, pretoze to budu itemove/traitove vylepsenia obleku, ktore mu zvysuju odolnost.

Ak vas napada nejaky vhodny nazov (najlepsie steampunkovy) pre tento atribut tak kludne napiste vase navrhy. Nezabudnite:

a) v hre budu itemy, ktore tento atribut vylepsuju, preto to nemozu byt prilis komplikovane a dlhe nazvy
b) ide stale o nieco co v klasickych crawleroch znamena zivoty postavy, preto by to malo mat z toho nazvy aj ten vyznam, cize nesmie to byt nejake nezname nic nehovoriace slovo (to sa pouzije ked tak na nazvy predmetov)
c) oblek je naozaj schranka hraca, nie je s nim nijak biologicky spojena, ked "zivoty" schranky spadnu na 0, tak hrac instantne umiera lebo bez obleku je bezbranny

Dakujeme vopred za napady:-)
 zobrazených: 27 [ 1-27/27 ]   «predchádzajúce 0 nasledujúce»

The Humans Bundle
 hľadaj v časopisoch
 hľadaj všade
 posledne pridané hry
Oddworld: Abe's Oddysee, 12.08.2017
King's Bounty, 02.05.2017
Zurk's Learning Safari, 11.04.2017
Wizard's Crown, 03.02.2017
Trolls, 22.11.2016
Deus Ex, 04.10.2016
Inherit the Earth: Quest for the Orb, 19.05.2016
Tunnels & Trolls: Crusaders of Khazan, 14.04.2016
Abadía del Crimen Extensum, La, 02.04.2016
R-Type, 13.02.2016
[ viac ]
 diskmagy
 Narsil
 Pařeniště
 KLAN
 PC Engine
 Bonus
 najnovšie galérie
 Oddworld: Abe's Oddysee [12], 30.07.2017
 King's Bounty [19], 26.06.2017
 DOSBox [5], 14.06.2017
 Zurk's Learning Safari [10], 11.04.2017
 Wizard's Crown [5], 03.02.2017
 Trolls [13], 22.11.2016
[ viac ]
 follow / sharing
 štatistiky
 Hry :: 1144
 Prílohy :: 8027
 Komentáre :: 7120
[ viac ]
Copyright © 2017 DJ, design & code by DJ
| OldGames | Online Hry | Časopisy | Diskmagy | Zberateľstvo | Diskusné fórum | Galérie obrázkov | Prílohy | PC hry | Mapa stránok | Odkazy | Kontakty |
| RSS-všetko | RSS-hry | RSS České hry | RSS-komentáre | RSS-diskusia | RSS-časopisy | RSS-prílohy | Facebook | Twitter |
 | DOSBox | Albion | Dune 2000 | Road Rash | Monkey Island | Doom | Bomberman | Daggerfall | Wizardry | Dangerous Dave