Staré hry a časopisy, Retrogaming

 
Staré hry :: DJ OldGames

Téma   Fate: Gates of Dawn

vytvoril: mazar1234, 25.10.2011, 21:10
modifikoval: dj, 26.05.2016, 17:04
Denník hráčov prechádzajúcich toto vynikajúce a rozľahlé fantasy RPG na Amige / Atari ST. Tiež je tu je priestor pre vaše tipy, rady prípadne obrázky z hry...

Fate

Fate: Gates of dawn je veľmi komplexnou RPG hrou, ktorá obsahuje množstvo realistických prvkov. Okrem takých samozrejmostí ako je cyklus deň a noc, či vplyv počasia na situáciu vo svete hra zohľadňuje napríklad aj vek jednotlivých hrdinov.

RPG systém hry je založený na klasickom získavaní skúseností za rôzne činnosti či súboje a následným postupom na vyššiu skúsenostnú úroveň/level, pri ktorom sa postavám zvýšia hodnoty životov či kúzelníckej many. Zároveň s pribúdajúcimi skúsenosťami postavy získavajú aj tzv. "levelové body" a kúzelníci navyše aj kúzelné body. Za tieto body si potom môžu v rôznych guildách za poplatok zvyšovať základné vlastnosti ako sila, obratnosť, inteligencia atď. Kúzelníci sa ešte môžu navyše za voľné kúzelné body naučiť nové kúzla z niektorej kúzelníckej školy a po naučení sa kompletnej školy získajú možnosť naučiť sa ďalšiu školu v závislosti od svojho základného povolania. Okrem toho je možné niektoré základné vlastnosti zvyšovať do určitej maximálnej hodnoty aj vedením konverzácie s rôznymi postavami.

Hra je celkovo veľmi komplexná a obsahuje netypicky veľké množstvo rôznych možností a volieb, či už pri samotnej interakcii so svetom alebo v prepracovaných voľbách pri konverzácii. Hra tiež obsahuje istú formu automappingu a to dokonca viacerými spôsobmi ako napríklad použitím magického drahokamu, zoslaním kúzla alebo pomocou špeciálnej kúzelnej paličky.

Neštandardný je aj spôsob, akým družina získava skúsenosti. V tejto hre totiž nie je jediným spôsobom bojovanie, ale skúsenosti je možné získať aj rôznymi spôsobmi vyriešenia akejkoľvek vzniknutej situácie. Ďalšou netypickou možnosťou, ktorú táto skvelá hra ponúka je počet hrdinov, ktorých môže hráč ovládať. Hra umožňuje vytvoriť až 4 nezávislé družiny po 7 hrdinov, čo dáva v konečnom výsledku neuveriteľné číslo 28 rôznych hrdinov. Toto prekonáva akúkoľvek mne známu RPG hru a zároveň to svedčí aj o náročnosti a komplikovanosti tejto hry.

Okrem veľkého počtu možností pri riešení rôznych situácii a veľkého počtu hráčom ovládaných hrdinov hra navyše ponúka na výber aj množstvo rôznych kúzelných aj nekúzelných povolaní pre hrdinov. Je tu prítomných asi až 17 kúzelných a 15 bojových povolaní pričom kúzelníci majú na výber až 20 rôznych škôl, ktoré dohromady obsahujú 200 kúziel.

Bohužiaľ hra začala vznikať ešte v dobe pred rokom 1990 a zároveň bola vyvíjaná aj pre Atari ST a je to na nej aj poznať. Celý systém a ovládanie interface hry je kompletne textový a neobsahuje žiadne grafické prvky s možnosťou využitia ovládania pomocou myši. Preto je každá manipulácia s inventárom hrdinov pomerne nepohodlná a zdĺhavá. Hru je možné ovládať aj čisto pomocou klávesnice, kde pomocou F1-F7 si hráč prehadzuje jednotlivých hrdinov a pomocou čísel 1-8 vyberá príslušné voľby zobrazené vo výberovom okne. Ideálne je ovládať hru pomocou kombinácie myš/klávesnica podobne ako u iných hier s týmto typom ovládania (Wizardry 6).

Existujú rôzne siahodlhé povesti o neuveriteľnej náročnosti tejto hry, ba priam dokonca rozprávkové príbehy o tom ako hra zničujúcim spôsobom zvyšuje obtiažnosť súbojov ak hráč často ukladá save pozície.... Je však pravdou, že hra skutočne sleduje ako často hráč využíva možnosť nahrať uloženú save pozíciu a ak tak robí podozrivo príliš často tak naozaj na potrestanie takéhoto hráča zvyšuje hra obtiažnosť súbojov. Jedná sa však o prípady, kedy hráč naozaj zbytočne a príliš často z rôznych dôvodov takto činí a k úspešnému hraniu hry to vôbec nie je potrebné vykonávať. Preto je potrebné uviesť tieto strašidelné povesti na pravú mieru, pri normálnom rozumnom hraní nie je žiadny dôvod znepokojovať sa podobnými nezmyslami a každý aspoň priemerne skúsený hráč dokáže túto hru s úspechom hrať. Nehovoriac o tzv. "hardcore kobkároch", ktorí už majú na konte desiatky RPG hier. Takýto hráči si budú hru užívať a nikdy neoľutujú čas, ktorý investovali do tejto unikátnej a skvelej hry.

Každý pokus o hranie Fate GOD si vyžaduje iba jednu jedinú vec - čas. Problém je začať, akonáhle hráč prežije niekoľko hodín tohto skvelého dobrodružstva, zvykne si na systém ovládania a pochopí základné zákonitosti fungovania sveta bude odmenený fantastickou zábavou v tom najlepšom slova zmysle. Táto hra stojí za každú sekundu, ktorú jej obetujete a ja každému vrelo odporúčam vyskúšať ako vyzerá jedna z absolútne najrozsiahlejších (alebo úplne najrozsiahlejšia?) RPG hier v histórii herného priemyslu ako takého.

Za najväčšiu "chybu" tejto hry je možné považovať neexistenciu PC verzie, v dôsledku čoho je dnes Fate GOD možné hrať iba pomocou emulátora niektorého z počítačov Atari ST či Amigy. Verzií pre Amigu existuje viacero, jednak klasická disketová verzia, potom aj verzia pre harddiskovú inštaláciu (DOS) a nakoniec špeciálne upravená verzia spúšťaná pomocou podprogramu WHDload. Verzia pre WHDload je tou najlepšou možnou voľbou, no k plnej spokojnosti vyžaduje registrovanú verziu WHDloadu. DOS verziu je možné spustiť pomocou systému Workbench a je plne funkčná vo všetkých smeroch.

 

Materiály k hre Fate:

 

Hry súvisiace s touto témou (1)


Počet príspevkov : 50 / 271
Zoradené   
 zobrazených: 50 [ 1-50/271 ]   «predchádzajúce 012345 nasledujúce»
Tomas Dzamko Tomas Dzamko   |  16.03.2015, 20:34:52     Odpovedať   edit   delete
Maros S: Nechcem offtopic spamovat Gold Box diskusiu, tak to pisem sem. Samozrejme tie RUNETEK mapky su ok, ale:

1) Je to jediny zdroj na webe o inom neviem (resp. vsetko sa odkazuje tam)
2) Su tam aj world mapy nakreslene rucne bez nejakej mierky, ako pises nie su kvalitne oscanovane, nema to proste tu spravnu digitalnu verziu:-)

Ak to bude tu na tomto webe, tak to bude druhy web s komplet mapkami k tej hre + updatnuty kedze to aj hrame a neopisujeme (ja osobne som tie runetek mapky videl len zbezne vstylom click-close). Myslim, ze by to bol dost cenny prispevok do tohto webu podobne ako prejdenie tych donskych rytierov a pod.:-))
Maros S Maros S   | Cane of Corpus 15.02.2014, 11:33:30     Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Saxon:
Ale to nebol flame, nikto ta tu nechce ukrizovat a zapalit ze chces powergamit (ak nahodou chces).

Ale k veci - nemam absolutne ziadnu informaciu o tom ze by nejaka takato extra/special kombinacia vytvarajuca high-OP character existovala.
Co este nedokazuje ze nie je, ale ja osobne si myslim ze nie je. Neviem o tom ze by nejaky predmet bol extra naviazany cisto na rasu, co si pamatam tak vzdy iba na povolanie.
Saxon Saxon   | Cane of Corpus 15.02.2014, 10:44:41     Odpovedať   edit   delete
Nerobte tu z toho flame ako hrať či nehrať,mňa len zaujímalo,či existuje v tejto hre špecialitka podobna Wizardry 7 :Fairy ninja-Cane of Corpus. Ved kto by si urobil bez znalosti Fairy ninju?
Tomas Dzamko Tomas Dzamko   |  15.02.2014, 02:27:20     Odpovedať   edit   delete
Ja len dodam, ze hoci su tie magicke povolania silne lebo sa mozu ucit postupne viac magickych skol (rozumej viac kuziel roznych typov) a casom su naozaj silne, tak je fakt jedno ako si to poskladas. Tie skoly / kuzla casom ziskaju vsetky magicke povolania takze je viacmenej jedno ci mas warlocka alebo banshee ide skor o to, ktore kuzla ti vyhovuju na zaciatok viac a ktore menej, kazdy hra na starte s niecim inym, niekto rad dava plosny dmg, niekto rad buffuje, niekto rad healuje.

Ta parta ma 7 clenov a mozes ich mat 4, takze to je moc a moc postav. Urcite kazdemu trkne, ze potrebuje v parte cca 2 meleeky, +-2 kuzelnikov, nejaky ten heal a potom zvysok podla chuti. Na tejto hre je super to, ze si tie postavy najimas kecanim a tak mas zakazdym nieco ine.
Ringo Ringo   | Melee char 15.02.2014, 00:50:17     Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Saxon:
naprostý souhlas s Marosem S, hrej, co tě baví, powergaming je v této hře (a nejen té) na nic. Nejvíce potěší vlastní nápady, výběr a vlastní rozhodnutí, co se týče setavy party, už jen proto, že to je prakticky v mezích hry neomezené a vybrat si můžeš z čehokoliv.
Tomas Dzamko Tomas Dzamko   |  15.02.2014, 00:07:52     Odpovedať   edit   delete
Taktiez mam na melee len Winwooda a Barbariana, zvysok su kuzelne charaktery. Mam 2x Banshee a 1x Witch, tie plosne kuzla alebo silne single target kuzla su velmi uzitocne. Ja inak zvyknem celkovo hravat taketo hry s prevahou magickych povolani.
Maros S Maros S   | Melee char 14.02.2014, 23:13:24     Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Saxon:
Ja som mal prakticky vacsinou iba 3 melee postavy - Winwooda, Ninju a Barbariana, vsetci ostatni boli magicke povolania ako Banshee, Witch, Warlock... casom som zamnil aj toho Barbariana za magickeho nejakeho ako som zverboval tych special NPC dane dejom, v pokrocilejsej faze uz iba Winwood + Ninja. Takze rozhodne odporucam same magicke postavy. Najbrutalnejsie mega zbrane aj tak moze pouzivat napr. Witch, Winwood aj Ninja (ultimatne kladiva 2 typy) takze to uplne staci. Dalsie super silne zbrane su aj pre Banshee ci Warlocka, ale aj tak u nich vacsina DMG ide cez kuzla.

Co sa tyka Rasa/Povolania ja som to vobec neriesil, ale ked chces byt vychcany tak tu http://www.fate2.de/fate1/index.htm v zalozke "Sochftwerte" si mozes pozriet vsetky kombinacie rasa/povolanie a maximalne mozne hodnoty jednotlivych vlastnosti a podla toho sa snazit vyberat najsilnejsie kombinacie rasy pre dane povolanie. Ale ja som to neriesil a pozeral som iba na povolania, myslim ze vacsinu postav som mal aj tak tych Moron ci Ted-Moron.

Proste hraj podla toho co sa ti paci a kasli na nejake vychcane kombinovanie a powergaming atd....

Ja by som povedal ze idealna druzina je :

Winwood + Banshee + Warlock (Toronar) + Witch + Melee (Ninja) + Spoiler » po case jeden dejovy Mag (dovtedy nejaky iny Mag).... to mas 6 postav, poslednu bud nejake Melee alebo mozno Alchymistu (reading languages vlastnost). A vlastne co to trepem, ved 7. postava je Cleric (alebo Priest alebo Nymph...)
Saxon Saxon   | Melee char 14.02.2014, 21:11:21     Odpovedať   edit   delete
Otazka na Marosa S:Kedže si hru dohral,tak by ma docela zaujímalo,že aky melee char(povolanie/rasa) by si doporučil mať v parte vzhľadom na najdene zbrane,brnenia.
Tomas Dzamko Tomas Dzamko   |  10.02.2014, 00:25:04     Odpovedať   edit   delete
Pri explorovani krajiny som nasiel pit s mrtvolou. Bola tazka a nemohol som s nou vysplhat. Skusal som Str potiony ale stale bolo malo. Po precitani appendixu som zistil, ze jedine co este moze pridat silu je mage spell z lvl 6, tak som dalsi dne stravil zhananim maga do party. Nakoniec som nasiel maga dokonca lvl 7, ktory disponoval tymto kuzlom a pomocou neho som mrtvolu vytiahol a v chrame ozivil. Bol to kuzelnik s troam magickymi skolami, ma kotol HP a MP takze mi to naozaj pomoze.

Mam teda kompletnu partu 7 ludi (+1 mage v druhej parte odparkovany v Larvine): Winwood, Barbarian, Banshee, Witch, Priest, Enchanter a Warlock.
Myslim, ze je to slusna parta s velmi silnym kuzelnym potencialom.

Este neviem, ci idem explorovat alebo pojdem pokracovat do katakomb pod Larvin. Aktualne potrebujem peniaze, lebo som ich dost minul na ozivovanie a uzdravovanie noveho clena party.
Tomas Dzamko Tomas Dzamko   |  05.02.2014, 10:20:08     Odpovedať   edit   delete
Posledne dni boli v znameni zabijania roznych skupiniek vrahov, zlodejov a pod. havede v meste. Ta pakaz sa objavuje aj cez den, to si idem len tak po ulici a vybehnu na mna akoby nic. Musim sa pochvalit, ze sa mi podarilo porazit aj silnejsie alebo pocetnejsie skupinky. Ale som parkrat aj zarval no. Mam v parte noveho clena, vynikajucu Banshee, takze zlozenie je Winwood, Barbarian, Priest, Witch, Banshee a Enchanter (tohto pracovne nazyvam nosic svetla:-).

Uz som aj zliezol do dungeonu pod mestom, na druhom podlazi bol velky balvan, ktory nesiel odvalit. Po chvilke zabavy s invisible walls som nasiel tlacitko, ktorym sa balvan odsunul a prechod do Larvin Catacombs 3 je volny.

Minul som skoro vsetky peniaze, potreboval som zlepsit postavy, zatial som to urobil len u casterov, vsetkym som zvysil intku a dokupil kuzla. Winwood ma 2 ability ktore som zatial nikam nepridal, uvazujem nad Charismou. Barbarian ma tiez dve a tam som uvazoval nad intkou lebo je tupy ako poleno. V meste nie je ziadna budova na trening skill,dex,str a stamina, mozno to bude v inom. Ani mi to zatial nedvihlo ziadne NPC, podarilo sa mi dvihnut len intku a wisdom.

Stale sa neviem dostat do malej uzavretej casti v Larvine. Je tam nejaka budova kam sa da vojst, ale nie je to pristupne lebo ma blokuje voda. Ani som nenasiel ziadny neviditelny prechod ani nic podobne. Chcelo by to nejake chodenie po vode, alebo najat Jezisa do party alebo co ja viem:-)Snad sa aspon dostanem dale jv tom dungeone, je to plne roznych neviditelnych stien a jednosmerncyh prechodov, clovek aby nosil GPSko zo sebou;p
Tomas Dzamko Tomas Dzamko   | Mapy 04.02.2014, 21:39:06     Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od DJ:
Co sa tyka mapy mesta a dungeonov je to fixne tusim tych 56x56 takze 60x60 je postacujuce.

Zmensovat to moc nemozem, v mestach je kopec obchodov, roznych krciem a dalsich veci kde byvaju aj unikatne udaloasti obcas. Tak ked to bud niekto hladat konkretne, tak by to nenasiel.

Navyse mapy sedia "na sebe" ako v Grimrocku, takze kde su schody dole na tom istom mieste o level nizsie su schody hore. Dost to pomaha ked to je takto, pretoze viem kde som aj ked to kreslim a beham 10x cez poschodia:-) Navyse tie Larvin Catacombs nie su uplne, to som len zacal, tie mapy budu mat tiez 56x56 neboj sa nic:DDD

Inak tool na mapovanie je super, celkom dobre sa s tym pracuje (este keby to bolo rychlejsie pri velkej mape:-))))
Maros S Maros S   | Mapy 04.02.2014, 19:55:26     Odpovedať   edit   delete
Ja debil, ze som to hral.... mal som si pockat na luxusne mapy :-)))).

Ja kreten som to hral podla tych nekvalitnych scanov...... ale inac v pohode sa to dalo, nie je to vobec take zle ako by sa mohlo zdat. Navyse teda co "smekam klobouk" za celu hru som si vsimol iba JEDNU JEDINU chybu!!!!!! v niektorom levely LArvin catacombs tam nema vyznacene jedny dvere (alebo jednosmerny wall) inac som v tych mapach nezaznamenal absolutne ziadnu chybicku. To je naozaj uctyhodny vykon toho poliaka.
DJ DJ   | Mapy 04.02.2014, 16:44:28     Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Tomas Dzamko:
Mapky v Dungeon mapperi su fajn, som rad zo to vyuzivas ;-)
Inac v poznamkach uz funguje pridavanie odkazov vramci map, cize tam kde mas opoznamkovane rozne exity ako schody, si oznac kus textu, zvol link na mapu "Map", nasledne zacni pisat nazov mapy a zo zonamu si vyber tu spravnu na ktoru chces odkaz smerovat. V tooltipe aj v poznamkach sa potom bude dat jednoducho na linky klikat, cim sa naloaduje nova mapa.

Inac ten rozmer 60x60 je asi presne dany co? Neda sa, ze by si tie mapky zoptimalizoval a urobil iba ten "vysek" na ktoreom nieco je aby tam nebolo tolko prazdneho miesta?

Dolezite: obcas si urob aj zalohu - export do textaku offline, predsa len stale to mam v "beta" stadiu, tak pre istotu ;-)
Ringo Ringo   |  03.02.2014, 15:56:34     Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Tomas Dzamko:
Mohl bys mně předběhnout, ať to pak můžu jet podle těch tvojich map, já mám postahované z netu jakési ošuntělé nepřehledné načmárané na čtverečkovaném papíru:-)
Tomas Dzamko Tomas Dzamko   |  03.02.2014, 14:45:11     Odpovedať   edit   delete
Este doplnim technicku poznamku:
Mapy su nahodene na Oldgames, mozete ked tak pripomienkovat. Je to work in progress samozrejme a nie su uplne dokoncene.
Tomas Dzamko Tomas Dzamko   |  03.02.2014, 14:44:20     Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Richmond:
Samozrejme, ze hra je tazka. Obcas narazim na skupinku, ktora mi 1 ranou zabije hlavnu postavu a musim loadnut. Proste to berem, ze to tak je a nevadi mi to. Co mi bohuzial vadi je to, ze ked klikam na tie menu vpravo, tak hra casto interpretuje moj "click to continue" 2x takze nielen ma to posunie dalej ale hned vybere dalsiu polozku. Netusim preco sa to deje, niekedy to ide dobre, ale zrovna v rozhovore sa to stane a ja hned utocim lebo zrovna pod kurzorom za tym bol Fight:-)).

Hra ma skvelu atmosferu a nemozem si pomoct ale ma strasne privetivu grafiku. Oproti tomu je MMX totalny odpad. Vzdy ked sa mi nieco podari, tak je to strasne satisfying. Budem musiet ziskat dost penazi, lebo guild je strasne vela, kazda dviha nejaku vlastnost a stoji to kopec penazi. Zatial aspon dokazem, zit v meste a zarobit si na jedlo a zaroven ziskavam nejake tie expy.

Co je pekne, kazda budova kam sa da vojst (obchody, banky, krcmy,..) ma svoje otvaracie hodiny, takze ked krcma otvara o 19tej tak sa tam proste nedostanem. Nieco podobne mal Albion a strasne to vytvaralo dojem, ze je to realny svet co si zije sam. Ako ja viem, ze toto uz nie je nic nove ale haloooo rok 1991 a amiga. Neskutocne co do tej pamate natrepali.

Len este dodam, ze nemam ziadny quest. Neviem ci je to tak dobre, ale neriesim to. Po zacati hry a predcitani pribehu v manuali mam vlastne hlavny quest. Po preskumani ruin vsak neviem ani kam ist, ani za kym. Nikoho som ani nestretol, dokonca ani aby mi dal nejaky postranny quest. Berem to tak, ze proste mam zabit hlavneho nepriatela, ale nedostasnem sa k nemu lebo mam nizky lvl a hra je obrovska. Inak povedane, nenasiel som tu NPC typu "Hello pomoz mi prines mi X, zabi X" ku ktoremu by som sa vratil ked to splnim.
Richmond Richmond   |  03.02.2014, 07:57:09     Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Tomas Dzamko:
Potesil jsi me! :) Ja se do toho jednoho dne chci taky pustit a doufuam, ze si vse budu sam mapovat. A kdyz ctu, ze to jde, tak mam radost! :)
Ringo Ringo   |  03.02.2014, 07:51:53     Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Tomas Dzamko:
Pěkné, asi bych měl taky zase Fate oprášit, koukám, že moje postavy stále kysnou v Grottos v 5. levelu:-)
Tomas Dzamko Tomas Dzamko   |  03.02.2014, 05:54:30     Odpovedať   edit   delete
No po par dnoch hrania musim konstatovat, ze ta hra je genialna. Na ten rok vydania je to rozlahle ako prasa, je tam dost atributov, ktore postavy mozu mat, dost kuziel atd.Len 3 dni som stravil mapovanim Larvinu, aj tak to este nemam cele (chybaju niektore domy a pod.). V severnej casti je dokonca uzemie kam sa neviem dostat, lebo je to cez vodu a ani k tomu neviedla tajna stena. Asi to bude pristupne cez podzemie (dufam), lebo som nasiel 2 schody do podzemia.

Parta sa mi rozrastla momentalne na 6 clenov: Winwood, Barbarian, Banshee, Witch, Priest, Enchanter. Rozmyslam nad roguom, ale okrem nejakeho range utoku a mozno stealu v obchodoch si neviem rpedstavit jeho uplatnenie. Mozno v dungeone zistim, ze mi treba picklock a detecttraps co ja viem:-) Nechavam si to miesto volne.
Postavy som naverboval na ulici, po case som nasiel velmi ochotnych jedincov pridat sa ku mne. Asi dopomohlo, ze uz je nas viac.

Uplne celkom som nepochopil bank accounts, resp. tie rizikove konta, ale snad som vybral dobre. Uvidim dal som tam 1000ku na test:-))
Co sa tyka penazi, je to zaujimave ale pri tom explorovani mesta som casto stretal (cez den!!!) agresivne skupinky roznych vrahov a kriminalnikov a od nich som pobral celkom uspokojivu sumu penazi. Teda neni to nic moc nejak 12k+-, ale postacuje to na jedlo a pitie. V roznych kutoch mesta som nasiel Sun Helm a magicky Footwear.

Taktiez som nasiel nefunkcne stanice podzemnej drahy. Co som zistil, tak ta sluzi ako komunikacia medzi Larvinom a okolitym svetom, akurat je zavreta, lebo ju drzia pod kontrolou mongredi. Nic viac som nezistil, ale predpokladam, ze niektore z podzemnych vchodov ma tam zavedu. Nemal som svetlo ani peniaze na lampu, teraz uz mam Enchantera tak sa mozno pozriem co tam je:-))

Este par zaujimavosti:
- V jednom zapadnutom kute mesta je teleport, zda sa nefunkcny. Mozno mi to casom k niecomu bude.
- V juhozapadnej casti mesta je fontana a uplne ma zmagorila, mal som pocit ze pridava manu ale asi len jednorazovo, lebo potom som si nevsimol doplnenie many (mozno sa mi to zdalo aj prvykrat, to bude tym ze je rano a ja cumim do stvorcekov). Aspon nie som smadny.
- Blizko fontany je aj diera v stene, ked som do nej dal ruku nic sa nestalo. Este sa tam vratim a skusim s tym pohnut. Netusim na co to je.

Co sa tyka nejakeho questu, zatial som sa nic nedozvedel. Nik mi nepovedal nic blizsie k hlavnemu nepriatelovi, akurat sa ho vsetci boja a nevyslovuju jeho meno ako v Harry Potterovi:-)) Taktiez som nestretol nikohom, kto by ma niekam naviedol. Vsetko je to len v rovine rumors (stratene magicke artefakty, zavreta podzemka pod larvinom), nik ma o nic nepoziadal a to som sa uz vypytoval aj politikov, ktorych som postretal. Asi ich zacnem zabijat, aspon v hre:D

Ked sa k niecomu dopracujem tak sem napisem, ale bude to velmi nepravidelne, nemam moc casu a dost mi zabera mapovanie (ale bavi ma to). Hra je kazdopadne pecka 10/10, Arkania je vedla toho chudobny pribuzny.
Ringo Ringo   | Grottos Level 5 12.08.2012, 11:58:54     Odpovedať   edit   delete
Tento level se nese ve stejnem duchu jako lvl 4. Prakticky v nem krome hromady potvor neni vubec nic. Vzhledem k tomu, ze mam k ruce neustale mapy, mohl bych jit nejkratsi cestou keschodisti do lvl 6 a usetrit si spostu prac a casu, ale jsem puntickar, takze se opet snazim slapnout na kazdicky ctverecek a pobit vsechny nepratele, ktere jsou zdrojem cennych expu. Stale mam neblahy dojem, ze me postavy jsou na velmi nizkem levelu. Hlavni postava lvl 27 a ostatni mezi 24 - 25, jedna postava dokonce jen level 22.
Ringo Ringo   | Grottos Level 4 06.06.2012, 20:55:47     Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Crash:
k me parte se moc tulit nechteji, maximalne k jejich mrtvolam:-)
Crash Crash   | Grottos Level 4 05.06.2012, 21:53:57     Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Ringo:
Takhle vypadají docela přítulně... :-)
Ringo Ringo   | Grottos Level 4 05.06.2012, 21:27:06     Odpovedať   edit   delete
jen ve strucnosti - pokracuji, ale moc novych sdeleni k tomu nemam, jelikoz se jedna o tuh souboje s magy ve 4. levelu, spousta umirani, loadu a modleni se:-) Neni to tak beznadejne jako u Dracu v 3. levelu, kde kdyz nevyslo Pray a dosly Holy Scrolls, musel jsem se spolehnout jen na load, ale i tak je to hodne tuhe. Takze postupuji velmi pomalu. Takze az tyto bitky ve 4. levelu zvladnu a sejdu schody do levelu 5, tak se zase ozvu:-)

edit: nalez zbrane Vixhammer pro mou Banshee ve 3. levelu Grottos byl velmi dulezity, asi nejsilnejsi zbrna kterou jsem zatim ziskal. Diky ni ve 4. levelu prezivam.

Obrázek 1: to jsou oni, kamarádi od Bobří řeky, dávají mi zabrat:-)
Priloha Prílohy
Ringo_Grottos_lvl4_magove.png
Ringo Ringo   | Grottos lvl. 3 26.05.2012, 10:52:53     Odpovedať   edit   delete
takze Asgard Chamber prozkoumana, ted mam za sebou polovinu Benarion Chamber. Vetsinu souboju s Dracy obchazim Holy Scrollem nebo Pray od Clerica, sice za to asi nejsou expy, ale jinak to nejde. Nekdy, kdyz je stesti a Dracove jsou 3 nebo 4 a nepovede se jim mi nikoho zkamenet, tak udelam protiutok svymi drtivymi kouzly a sejmu je, takze nejaky zisk expu obcas zaznamenam. Takze po opravdu dlouhe pauze jsem se do toho zase pustil. Planuji pak rozsahlou grindovacku, protoze mi prijde, ze na to kde jsem mam postavy na zalostne nizkem levelu.
Ringo Ringo   | Grottos 18.03.2012, 22:13:45     Odpovedať   edit   delete
Sorry za kapklu větší pauzu, od pondělka najíždím zase RPG/Dungeon režim a tím pádem hraní Fate Gates of Dawn. Pauzu zavinilo věnování se deskové hře Duna + v malých prostorech, co jsem měl na počítač dobývání Číny v Romance of three Kingdoms 2, což mi dalo hodně zabrat, ale potřeboval jsem si osvěžit některé věci a hru pořádně zase zahrát, abych mohl napsat smysluplnou recenzi, kterou teď dodělábvám:-)
Ringo Ringo   | Draco 28.02.2012, 07:02:21     Odpovedať   edit   delete
sakra, tak vcera jsem Clericem diky Pray obesel 4 souboje s Dracy v Grottos lvl 3 a prolezl jsem prvni Storage Chamber bez ujmy. Ale musim teda rict, ze je to asi ciste o haluzi, zda to vyjde nebo ne a savestat to docela teda resi. Jak na me zautoci a pobiji me, loadnu, pak treba jeste ze 3x a na poctvrte pray vyjde. Nevim jestli to brat jako cheatovani, ale load kdyz chcipnu pouzivam snad v kazdem dungeonu, zadny nehraji na ironmana, takze te moznosti loadovat proste asi budu vyuzivat. Jinak bych tu hru asi nikdy nedohral.
Maros S Maros S   | Skusenosti 27.02.2012, 19:42:08     Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Ringo:
S tymi skusenostami som si isty ze sa nedelia, robil som ten pokus a jednoducho sa mi to potvrdilo.

Asi som sa potuloval viac, aj ked mi to tak nepride ze by som sa nejako extra expoval v zaciatocnej oblasti.

Ringo Ringo   | Maros S 27.02.2012, 18:58:01     Odpovedať   edit   delete
je to zvlastni, ja se ve Fatedost potuloval, bloudil, prosel kazdy ctverecek v dungeonu pod Lavrinem, i nekolikrat, ale vyssiho levelu nez 20 jsem nedosahl. Jsi si 100% jisty, ze se zkusenosti nedeli mezi postavy ci alespon mezi party? Ja mel jednu dobu totiz 3 party, tak jestli se mi to nejak netristilo.

Co se tyce savestate - cheat necheat, kdybych neloadoval, tak hru nikdy nedohraji:-) Kazdopadne loaduji, kdyz mi nekoho zkameni a zabiji, takze kdyz pray nevyjde a ve fightu mi nekoho sejmout, tak se loadne.
Maros S Maros S   | Grottos level 3 27.02.2012, 18:20:34     Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Ringo:
Tak som si pre istotu pozrel ulozene sejvy a mam tam teda level 30-35, co som normalne dosiahol bez cielenej grindovacky plynulym hranim. Samozrejme vylepsovanie INT a WIS na 40 nepocitam ako grindovacku-levelovacku. To je zvlastne ze ty si len na 20-tych leveloch. Ono na Dracov ti vlastnosti aj tak nepomozu, jedine rezistancie na anti-stone, ktore som ale ja nikdy nikomu nezvysoval ani o jediny bod lebo vsetky body mi zozrali dolezitejsie veci a na take prkotiny ako anti-stone, anti-disease ci anti-poison uz jednoducho neostali volne body.

Vyssi level ti da vyssiu iniciativu v subojoch, ale to je nepodstatne lebo subojom s Dracmi sa treba tak ci tak za kazdu cenu vyhnut. Idealne je Cleric a Pray, no musi byt na vyssom leveli aby bol dost uspesny, na takom lvl 35 uz uspeje pomerne dost casto a na nejakom level 60 uz takmer uplne vzdy, nevyhoda je ze skusenosti asi ziskava iba on sam za to. Lenze Drac su specificke priserky fixovane iba na komnaty grottos level 3 a inde sa uz nevyskytuju.

Tak sorry, necakal som ze mas len 20 level, ja som to posudzoval podla mojej hry, kde som v tom case uz mal 30-35 leveli a automaticky som predpokladal ze ty ich mas tiez :-). Ale snad savestatom by sa dala uspesnost modlenia trosku zvysit ci nie? alebo je to uz cheat?.
Ringo Ringo   | Grottos level 3 27.02.2012, 16:04:26     Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Maros S:
no, on v levelu postav asi castecne bude, ja jsem na levelu s bidou 20:-) Navic jsem nejak neboostoval tyvlastnosti pokecama s NPC, takze hodnotu na 40. maji v malocem. Cleric se o Pray snazi, ale vetinou neuspesne:-)
Maros S Maros S   | Grottos level 3 27.02.2012, 15:39:12     Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Ringo:
Ja som ťa odjakživa na to upozorňoval, že to je náročná sekcia, ale určite sa to prejsť dá. Ja som prvý krát začal levelovať až po získaní 6 častí zo 7 moonwand, teda hodne ďaleko po Grottos. Do Grottos som išiel normálne na leveloch aké som mal po normálnom hraní, takže v tom háčik nebude. Skôr by ma zuajímalo či sa snažíš za KAŽDÚ cenu súbojom vyhnúť používaním alternatívnych options - pray, scroll, zastrašenie atď. Ja som napríklad dobrých 90% súbojov s Dracmi neabsolvoval lebo som sa im vyhol, najmä požitím pray s Clericom. Myslím že som bol vtedy na cca 40-45 level s postavami, možno aj menej.
Crash Crash   | Štatistiky WC, AC... - bojovanie 27.02.2012, 15:13:23     Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Maros S:
Dík za vysvětlení. Teď už to samozřejmě dává smysl a zase to krásně poodkrývá složité mechanismy této hry...
Ringo Ringo   | Grottos level 3 26.02.2012, 23:53:04     Odpovedať   edit   delete
Tak teda pěkně děkuji. Takovy počet loadu za jednu minutu jsem nezazil uz pekne dlouho:-) Dracs jsou opravdu potiz. Zejmena proto, ze maji iniciaticvu a zacinaji souboj prvni. To mi hned nekdo zkameni, nebo je na miste mrtvy. Mam pocit, ze v tomhle podzemi v tomtolevelu na te urovn, jakejsou me postavy jestezdaleka nemam codelat a posupajdim ven levelovat.
Maros S Maros S   | Štatistiky WC, AC... - bojovanie 24.02.2012, 21:27:15     Odpovedať   edit   delete
Takže, tejto téme som sa z nejakého záhadného dôvodu nikdy nevenoval, ale aspoň teraz napravím tento nedostatok.

Najprv uvediem popis jednotlivých záhadných údajov a potom popíšem samotný mechanizmus výpočtu zásahov v boji.

W - Weapon class (WC), niečo ako "trieda zbrane". Vyjadruje efektivitu momentálne aktívne používanej zbrane postavy. Jej hodnota je súčtom presne definovanej (info štatistika zbrane zobrazuje čísla) sily konkrétnej zbrane a hodnôt základných vlastností postavy (sila...).

A - Armor class (AC), "trieda zbroje" vyjadruje kvalitu či pevnosť oblečených častí brnenia (helma, plát, rukavice, topánky) v súčte s hodnotou fyzickej odolnosti "stamina" postavy.

D - Dexterity class (DC), "trieda obratnosti" zobrazuje obrannú schopnosť, ktorá je vyjadrená súčtom hodnôt kvality jednotlivých častí brnenia s obratnosťou postavy.

S - Skill class (SC), "trieda zručnosti" zobrazuje šikovnosť (schopnosť účinne ovládať) narábania so zbraňou. Je vyjadrená súčtom hodnôt sily konkrétnej zbrane s hodnotou vlastnosti "Skill" postavy. Skill je tu vyjadrením "úrovne ovládania zbrane - všeobecne akejkoľvek" a vzťahuje sa čisto iba na útok so zbraňou, hoci názov "zručnosť" by mohol vyvolávať predstavu o širšom zábere tejto vlastnosti.

Zobrazené hodnoty (výška a farba stĺpca) zároveň aj zobrazujú prípadnú aktívnu mágiu - kúzla a lektvary. Teda ak na nejakú postavu zosielam kúzlo "sila - strength" tak okamžite vidím aj stúpajúcu hodnotu WC v rámčeku interface postavy. Prípadne ak zosielam nejaké posilňujúce obranné kúzlo tak vidím stúpajúcu hodnotu AC a podobne. Tak isto po čase ako kúzla skončia tak hodnoty v reálnom čase aj klesajú. To znamená, že zobrazené hodnoty vždy vyjadrujú definitívnu hodnotu v danom momente upravenú o všetky prípadné bonusy či postihy (napr. plátová zbroj dáva nejaké mínusy na DC a podobne).

Tu ešte podotknem, že obranné hodnoty dosť ovplyvňuje aj zaťaženie postavy, kde postava silno zaťažená má dosť viditeľné mínusy na AC, DC. V rýchlosti si neviem spomenúť či aj WC prípadne SC.

Okrem toho ešte navyše aj rôzne rasy a povolania dávajú rôzne bonusy pri boji, ktoré hra prepočítava hoci nie sú viditeľne zobrazené konkrétnymi číslami (píše sa v manuály, reálne to nevidieť).

Mechanizmus boja.

Zasiahnutie cieľa "To hit" - ako prvé sa hádže na prekonanie nepriateľovho DC cez hodnotu SC postavy, v prípade neúspechu postava netrafí cieľ.

Spôsobenie zranenia "To damage" - hádže sa na prekonanie nepriateľovho AC cez hodnotu WC postavy. Iba v prípade, že obidva hody postavy (SC-DC, WC-AC) prekonajú súperove obranné hodnoty dokáže postava zraniť súpera.

Okrem toho sú ešte v hre prítomné aj 2 "neviditeľné" vlastnosti hrdinov - Odvaha "Bravery" a Oddanosť "loyalty", ktoré sa prejavujú pri rôznych príležitostiach. V štatistike postavy nie sú uvedené a vyjadrené konkrétnym číslom, ale hra ich má zadefinované a zohľadňuje ich pri rôznych pokusoch vykonať s danou postavou nejakú činnosť. Toto je najlepšie viditeľné pri odvahe, kedy sa pri rôznych príležitostiach niektoré postavy zachovajú bojazlivo a iné bez problémov riskujú. Oťukať si jednotlivé postavy je možné iba praxou a sledovaním ako sa chovajú, podľa toho časom hráč zistí, ktorí hrdinovia sú odvážni a ktorí sú bojazlivejší.
Maros S Maros S   | Statistiky WC, AC... 24.02.2012, 14:59:34     Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Crash:
Ono, Ringo to pomerne zjednodušil a nie je to úplne tak. Celé je to vlastne pre potreby fyzického boja. Bohužiaľ teraz nemám čas vysvetliť to, ale potom večer z domu to presne vysvetlím, ako funguje boj a na čo je ktoré číslo WC,AC atď. potrebné.
Crash Crash   |  24.02.2012, 13:35:50     Odpovedať   edit   delete
Maros: To věřím, že to ze začáktu bylo na hlavu, si to pamatovat co který políčko znamená.

Trochu mě překvapilo to zdůraznění Strength a Dexterity v hlavním okně. Mě to sice taky napadlo, že S je Strength a D je dexterity, ale neviděl jsem důvod, proč tyhle dvě vlastnosti potřebuju u všech postav vidět. Předpokládám, že to má význam hlavně v boji, ok, u bojových postav to jsou vlastnosti důležité ale u magických by mě spíše zajímala Inteligence a Wisdom. Je tam z herního hlediska nějaký další důvod, že zrovna tyhle dvě vlastnosti jsou důležité pro všechny postavy tak aby byly pořád na očích? Mění se nějak výrazněji v průběhu boje?

Maros S Maros S   | Fate 24.02.2012, 13:12:54     Odpovedať   edit   delete
Ten interface, presnejšie tie malé okienka mi dávali zo začiatku pekne zabrať, pomerne dlho som mal pod oknom s WinUAE otvorené okienko so zväčšeným obrázkom z manuálu s vysvetlivkami tých okienok. Potom som si to už všetko dobre zapamätal a túto pomôcku som už nepotreboval. Ale zasa herná doba hry je úplne dostatočne dlhá na to aby si človek všetko dobre zapamätal a na všetko si zvykol, problém je hlavne ten prvý týždeň či 2 týždne, potom už je to pomerne v pohode aj čo sa týka vecí ako rozhovory a orientácia v okolitej krajine. Po určitom čase som sa už pomerne bez problémov pohyboval po celom veľkom svete bez pozerania do mapy sveta, len s občasným zosielaním magickej mapky okolia.

Ringo - ad. pamäť, myslím že na túto hru asi tak skoro nezabudnem. Už len samotný fakt, že som v nej strávil 168 hodín orezaného čistého času pravdepodobne vytvoril v mojom mozgu dosť hlboké ryhy, ktoré len tak nezmiznú.
Ringo Ringo   | Interface 24.02.2012, 12:10:26     Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Crash:
Vtip byl v tom, ze pri prochazeni stejneho dungeonu je rozdil mezi dvemi patry na tom screenu v poctu postav, ktere mam v parte. U prvniho obrazku 2 chybi. a proc chybi ma Maros S v deniku myslim nekde popsano. Bylo nutno 2 poslat na dve mista s naslapnymi plosinkami.

informace ve ctvereccich vyctes z manualu, kazda pozice neco znamena. Prvni hlad, druhe zizen, treti unava, ctvrte zatizeni, pate nemoc, seste otrava...U vseho jsou dva stupne, tezke -tmave seda, lehke - svetle seda.

W - weapon
A - Armor
D - Dexterity
S - Strenght

Sloupecek se zabarvuje dle toho, v jake kvalite ma postava danou vec.

H - Hit points

M - Mana

cisla pod tim udavaji hodnotu.
Crash Crash   | Interface 24.02.2012, 11:30:00     Odpovedať   edit   delete
Díky Ringovu kvízu jsem pečlivě zkoumal obrázek, aniž bych samozřejmě předpokládal, že můžu přijít na odpověď. Ale došlo mi, že vlastně nevím co znamenají ty informace v okýnkách u postav. Zběžně jsem prolítl pár prvních příspěvků, zda o tom Maros něco nepsal, ale nenašel jsem... U každého jména postavy jsou 4 sloupečky W, A , D, S ... W = Weapon?, A = Armor?, D a S nevím, pak písmena HM a číslo nad tím pod tím, to jsou Hitpointy a Magespointy? A co těch 7 čtverečků pod tím, z nichž některý, případně víc je občas šedivý. Budu rád za osvícení... :-)
Ringo Ringo   | Grottos level 2 24.02.2012, 09:43:52     Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Maros S:
Hehe, odpoved jsem cekal prave od tebe a kapku jsem te vyzkousel, jak ti pamet slouz:-D Vidim, ze dobre:-)
Maros S Maros S   | Grottos level 2 24.02.2012, 09:12:54     Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Ringo:
Ha há, patro č. 3... čaká ťa ťažký víkend ale na konci budeš kráľovsky odmenený. Malý nevinný hint do komnát v level 3 - existujú aj iné cesty ako sa zbaviť skupiny nepriateľov než je súboj, pamätaj na to lebo sa z toho zblázniš, jedna modlitba šikovného Clerica niekedy dokáže viac ako 100 kúzelníkov a 100 barbarov.

Kvíz - teraz si nie som istý, či sa môžem zúčastniť kvízu, alebo ma naopak drzo skúšaš a očakávaš práve moju odpoveď :-)(lebo neviem ako by to niekto kto to nehral mohol čo len tušiť).
Odpoveď na kvízovú otázku - Spoiler » "Screenshot je z Grottos level 1, z oddelenej časti prístupnej teleportom, prípadne z prvej časti levelu na ceste do teleportu do oddelenej časti - to sa presne nedá identifikovať lebo textúry sú rovnaké. Dôvod je práve neprítomnosť 2 postáv v skupine, ktoré momentálne zaťažujú plošiny aby sa aktivoval teleport".
Ringo Ringo   | Grottos level 2 23.02.2012, 23:58:14     Odpovedať   edit   delete
Abyste si nemysleli, ze zahalim, tak dneska jsem dotahl 2. level Grottos a o vikendu sestupuji do levelu 3. Patro dve bylo vylozene prochazeci, nic vyznamneho se zde nenachazelo. Ale bylo uzitecne projit vsechny fighty a nasbirat zkusenosti a penize.


Na fotkach pozdrav dvou mimozemstanu z vyzkumne stanice v Novem Mexiku:-)

Edit: a takovy maly kviz, z ktereho levelu pochazi fotka 1 a proc?:-)
Priloha Prílohy
Ringo_Grottos1.png Ringo_Grottos2.png
Crash Crash   | Casovy usek 23.02.2012, 07:41:04     Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Maros S:
Je to sice totalne off topic, ale když jsem viděl tvého kocoura, tak si nemůžu pomoct. Pozdravuje ho náš Alvin. :-)
Priloha Prílohy
Crash_Alvin.jpg
Maros S Maros S   | Casovy usek 18.02.2012, 13:09:42     Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Ringo:
To zase treba Ringovi na obhajobu uznat, ak na Fate nema clovek aspon minimalne ubohe trapne a fakt minimalne nutne 3 hodiny v kuse tak nema ziadny vyznam spustat WinUAE (alebo v pripade vytvrdlych Amigistov vytahovat fyzicke Amigy). Idealne su 6-8 hodinove zatahy bez nutnosti akokolvek sa rozptylovat realnym zivotom vratane chodenia na zachod ci jedenia.
Najhorsie je ze obcas hrac utrpi v dosledku zazratia sa do hry aj tazke fyzicke zranenia, ja som raz vytrvalo ignoroval kocura a nakoniec som uz mal tak doskriabanu a rozhryzenu nohu ze som musel Fate ukoncit a ist nahanat kocura aby sa zahral a dal potom pokoj a spal.

Ale v kazdom pripade som rad, ze uvadzas jednoznacnu informaciu o tom ze si v ziadnom pripade neukoncil hranie Fate, takze aj ja sam sa tesim na zaznam z tvojho postupu.
Priloha Prílohy
mazar1234_Kocur_1.jpg mazar1234_Kocur_2.jpg mazar1234_Fate_play_desktop.png
Ringo Ringo   | No 18.02.2012, 00:41:10     Odpovedať   edit   delete
ja posledni tri tydny nemel cas ted na pocitacove hrani takrka vubec, venoval jsem se ve volnych chvilich deskovkam, dopilovaval jsem doma svou homemade stolni Dunu a dneska jsme si ji zahrali ve ctyrech konecne:-) Ale slibuji, ze td se vracim zpet ke svym povinnostem. Pravda, rozehraneho toho mam sakra hodne. Abych pravdu rekl, nejvice herniho casu mi ted zabira zjistovani, ktere hry chci do sbirky a ktere ne, takze zkousim hraji, co zaujme davam do wishlistu origosek, co nezaujme vyrazuji. Je to takova moje uchylka:-) A kdyz se fakt uz chci venovat poradnemu hrani, tak mi zbyde tak malo casu, ze posledni dobou klesam tak hluboko, ze mi prijde jako fajn odreagovacka jeden z mych neoblibenych zanru - realtime strategie:-)

Uvedomme si, ze jedno podzemni patro ve Fate si zada alespon 3 hodky cisteho casu a kdyz sednu k compu a mam na hrani vseho vsudy hodku, tak si reknu, nema cenu v Grottos udelat 5 kroku, vybojovat 3 bitvy a jit zase spat. Na tuhle hru to chce alespon celovecerni parbu vikendech. Takze se do toho v sobotu opet poustim. Poznakmy mam ulozene ve screenshotech, takze nit jsem zatim neztratil.

Jakekoliv pochybnosti, ze bych mohl FATE vzdat, jsou uplne zcestne, tahle hra je muj milacek, do origosky jsem nedal 1500 jen tak z pleziru:-)
Crash Crash   | Kde to vázne? 17.02.2012, 13:00:01     Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Maros S:
No proto ho tady jako nenápadně upozorňuji, aby koukal plnit své povinnosti!!! ;-)

Já už naprosto plánovitě hraju maximálně 2 hry najednou a to ještě tak, že mám jednoznačně stnanovenou jednu jako hlavní a druhá je jako odreagovačka, když mě ta hlavní přestane bavit. jak toho dám víc, tak je zle...
Maros S Maros S   | Kde to vázne? 17.02.2012, 12:52:24     Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Crash:
Pozor, povesti hovoria ze do Grottos sa uz vydalo obrovske mnozstvo dobrodruhov, ale iba maloktori sa vratili spat a este aj tych par co sa vratilo to nemalo v hlave tak uplne v poriadku :-).

Ringo asi toho uz rozohral prilis vela naraz a tak nakoniec nestiha poriadne nic. Ja som si napriklad pocas hrania Fate naschval dokopy nic moc nezacinal, lebo som vedel ze ked sa odtrhnem tak som vyriadeny.
Crash Crash   | Kde to vázne? 17.02.2012, 11:16:52     Odpovedať   edit   delete
Ringo, snad si se neztratil v Grottos? Už skoro tři týdny žádná zpráva. Ne že s tím sekneš, když už to Maros dohrál...
Ringo Ringo   | Grottos 29.01.2012, 13:09:37     Odpovedať   edit   delete
Tak jsem se přeci jen na radu Marose S vydal do Grottos, už jen taky proto, že zdejší potvory vypadají na větší zisk expu a peněz než pobíjení lupičů v lesích. Takže postupuji postupně, snažím se projít každou chodnu, i když dle mapy v ní třeba nic není. Mapy totiž nevyznačují místa, kde je větší shluk potvor, které přinášejí velké zisky a taky nepopisují místa, kde jsou pasti a každé úspěšné odstranění pasti rovněž přináší expy. V příštím reportu když tak nahodím nějaké screeny z Grottos. Grafika naznačuje, že jde o jakési hnízdo. Je to tu plné havěti, která vypadá jak mimozemšťani a pak je to tu prolezlé pavouky, červy a dalšími hnusy:-)
Maros S Maros S   | Malý hint 27.01.2012, 09:32:10     Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Ringo:
Jasne, podstatný je level 3, je čisto dobrovolný a vôbec nie si nútený ho prechádzať, je to len krátka chodba od schodov ku schodom, ovšem s 8 teleportami vedúcimi do 8 súkromných komnát hrdinov a panečku sú tam také 2 kladivá že sa ti hlava zatočí. Ovšem sa aj zapotíš s Dracmi.
Nehovoriac o niekoľkých truhliciach s peniazmi (truhlica = milión).
 zobrazených: 50 [ 1-50/271 ]   «predchádzajúce 012345 nasledujúce»

Retrogaming merch - HV 1701.cz
 možnosti podpory
🍺 Buy me a beer
 hľadaj v časopisoch
 hľadaj všade
 posledne pridané hry
Tomb Raider II, 22.02.2024
Joust, 24.11.2023
Fortress of Dr. Radiaki, The, 01.10.2023
Rampage, 23.09.2023
Lost Vikings 2: Norse by Norsewest, 03.07.2023
Falcon, 03.05.2023
Metal Gear, 18.10.2022
Clock Tower, 26.09.2022
RoboCop 2, 09.05.2022
Ztracený ostrov, 01.05.2022
[ viac ]
 diskmagy
 Narsil
 Pařeniště
 KLAN
 PC Engine
 Bonus
 follow / sharing
 štatistiky
 Hry :: 1271
 Prílohy :: 8235
 Komentáre :: 7766
[ viac ]
Copyright © 2018 DJ, design & code by DJ
| OldGames | Online Hry | Časopisy | Diskmagy | Zberateľstvo | Diskusné fórum | Galérie obrázkov | Prílohy | PC hry | Mapa stránok | Odkazy | Kontakty |
| RSS-všetko | RSS-hry | RSS České hry | RSS-komentáre | RSS-diskusia | RSS-časopisy | RSS-prílohy | Facebook | Twitter |
 | Divinity: Original Sin | The Bard's Tale | Might & Magic X: Legacy | Legend of Grimrock II | King's Bounty: The Legend | Dune 2000 | Fix-It Felix Jr. online | DOSBox