Old Games download, Abandonware

 
Staré hry :: DJ OldGames

Téma   Akú hru aktuálne hráte?

vytvoril: dj, 11.02.2013, 23:43
modifikoval: dj, 11.02.2013, 23:48
Podeľte sa krátkym komentárom alebo obrázkom o aktuálny zážitok z práve prechádzanej hry...

V tejto téme môžete dať vedieť o vašich aktuálnych zážitkoch z práve prechádzanej hry (mala by to teda byť stará hra, alebo so starými hrami nejako súvisiaca).

Ak si však trúfate napísať kompletný denník hráča (let's play) z nejakej hry, dajte tu o tom vedieť a na požiadanie vytvorím samostatnú tému, kde budete môcť písať komentáre iba k tejto konkrétnej hre...

Hry súvisiace s touto témou (0)


Počet príspevkov : 50 / 500
Zoradené   
 zobrazených: 50 [ 351-400/500 ]   «predchádzajúce 0123456789 nasledujúce»
Richmond Richmond   | Pořád Oldgames? 21.10.2014, 18:11:26   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Crash:
A platí to i o verzi z Gogu?
Crash Crash   | Pořád Oldgames? 20.10.2014, 20:48:31   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Wolf:
Jojo vím, řešili jsme to už na DH, takže jsem zvědavý, a i celkem psychicky připraven, že to třeba i kvůli tomu vzdám. Ale rozhodně to chci zkusit, začátek zatím dobrý, i když drobné kolísání rychlosti tam je znát už teď.
Richmond Richmond   | Pořád Oldgames? 20.10.2014, 14:07:10   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Maros S:
No graficky to teda nesplnuje ve vsech ohledech :) Porad nablyskana a nalestena hra :)
Richmond Richmond   | Pořád Oldgames? 20.10.2014, 14:06:40   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Crash:
Nejsi sam! Stale hru BaK, nepamatuju si uz ani dobu, kdy jsem nejake to "retro" (uprimne nesnasim tenhle termin...) nehral :)
Tomas Dzamko Tomas Dzamko   |  20.10.2014, 12:12:03   Odpovedať   edit   delete
Mne sa to pred niekedy 15 rokmi podarilo rozbehat v rozumnej rychlosti toho WC, mal som tusim 220 Mhz MMX alebo co to bolo vtedy za procaky tak to asi bolo lahsie. Kazdopadne ked uz to chodilo tak to bola naozaj vynikajuca hra odporucam.
Maros S Maros S   | Pořád Oldgames? 20.10.2014, 11:55:00   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Crash:
HUS! Ved Grimrock je pomaly viac retro ako Wing Commander :-D.

Inac vela stastia pri rozbehavani v hratelnej forme, mne sa to nepodarilo a nutnost neustale menit cykly hore a dole z toho urobila nehratelnu vec. Som zvedavy ci to vydrzis, pripadne by si mohol vynajst nejaku fintu ako to okaslat, to by som si zahral hned aj ja.

V dosledku brutalneho deficitu vesmirneho priestoru uz zacinam posklulovat po Elite: Dangerous, dokonca ked by som do toho isiel tak si kupim aj Joystick kvoli tomu.
Wolf Wolf   | Pořád Oldgames? 20.10.2014, 11:10:59   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Crash:
A dobře děláš, je to zábava i po těch letech, já jej nedávno dohrál. Jen se připrav na problémy s rychlostí pod DOSBOXem :-( z toho důvodu si už na dvojku raději stavím "dobový" stroj :)
Crash Crash   | Pořád Oldgames? 20.10.2014, 09:00:51   Odpovedať   edit   delete
Sakra co se to tu děje? Kouknu do diskuzí a vidím Legend of Grimrock 2, Alien Isolation, Dragon Age: Origins... kde je kurňa to retro??? Jdu vám to kazit, rozehrál jsem Wing Commandera! ;-)
Karol Karol   | Alien Isolation 14.10.2014, 20:45:04   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od DJ:
Super tip. Chytil si ma do siete. Som si aj tak v duchu vravel že je to ako System Shock 2 a v druhom odstavci si mi to aj potvrdil. Istotne skúsim. Ďakujem!
DJ DJ   | Alien Isolation 14.10.2014, 10:47:05   Odpovedať   edit   delete
Ako skalny priaznivec filmoveho votrelca pre ktoreho je Alien absolutna spicka v zanri sci-fi hororu som si tuto hru nemohol nechat ujst. Obaval som sa, podobne ako u vsetkych minulych pokusoch o jeho prevedenie do videohernej podoby. Tentokrat sa zrejme stal zazrak!
A to doslova. Az sa mi nechce verit ze niekto (The Creative Assembly) dnes plne komercne vytvori a vyda nieco takehoto. Od mnozstva skvelych dizajnerskych rozhodnuti (jeden votrelec, jeden zivot, pribeh podavany cez zapisky v terminaloch, obtiaznost, save konzola, atd...) po spickove audio-video spracovanie, predovsetkym cit pre danu temu a dielo H.R.Gigera / R.Scotta / D.O'Bannona. Perfektne.

Rozhodne to chem doporucit vsetkym ktori si pochvalovali podobne spracovany (snad jediny) sci-fi horor System Shock 2. A navyse Alien Isolation ide viac do hlbky zanru, mimo akcneho pojatia, presne v duchu prveho filmoveho votrelca.
Pri hrani sa citim podobne ako dakedy v 80 rokoch, kedy sme s kamaratom pozerali Votrelca na zasumenej VHS (s otrasnym polskym dabingom), niekde v polovici to vypli a mal som co robit aby som vobec priposrato dosiel domov o jedno poschodie :-)

Toz zazivam podobny stres a casto hru priposrato vypinam koli strachu co sa mi este fakt nikdy nestalo. Klobuk dole AI!
Priloha Prílohy
dj_ai-001.jpg dj_ai-005.jpg dj_ai-006.jpg dj_ai-007.jpg
Karol Karol   | Avadon 17.09.2014, 21:43:48   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Freddie:
Práveže Avadon 2 ani moc rozdielny nie je. Vzhľadom na kvalitu jednotky je to do vlastne dobré. Jasné, že sem tam som zachitil snahu Spiderov o vylepšováky, ale nič prevratné to nie je.
Spôsob resetnúť skilly som našiel. Ja mám kúzelníčku a najímam si skoro vždy tiež Shimu. Väčšinu fightov moc problém nie je, lebo obaja sú dobrý na long range a vedia si držať bojovníkov od tela a archerov zasypávať vlastnými útokmi. Problém som mal skoro s každým epic fightom, lebo moja kúzelníčka skrátka ľahko podľahla silným útokom (ak k tomu nepriateľ pridal aj nejaký debuff, entagle, stun..) tak som dolietal. A ako vo väčšine Spider hier, nedá sa moc farmiť. Side questy som sa snažil robiť...
Bude to ako vravíš, že každý skill point musí byť rozdelený s maximálnym uvážením.

Oh, na výber je nový archetyp: tinkermage... vie stavať turretky (ktoré automaticky strieľajú), je dobrý v lock pick, ale aj short/long range combat.
Freddie Freddie   | Avadon 17.09.2014, 20:29:29   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Karol:
Myslim, že pes je zakopaný v tom ako zvyšuješ svojim postavám štatistiky. Je to už nejaký čas, čo som hru dohral, takže sorry za prípadné nepresnosti. Ja som si vytvoril blademastera a ako spoločníkov som využíval shadowwalkera Shimu a sorceress Nathalie. Shamana a druhého blademastera Sevilina som využíval len v prípade nutnosti (t.j. pri plnení ich osobných questov). Podstata je v tom, že potrebuješ vytvoriť špecialistov vo svojom odbore. Blademasterovi som zvyšoval hlavne strength, shadowwalkerovi dexterity a sorceress intelligence. Taktiež buď opatrný pri rozvoji schopností. Najviac sa mi osvedčili tie v strednom stĺpci týkajúce sa boja. Ak mám byť úprimný, pri opätovnom zahratí by som si už nevytvoril blademastera, ale skôr shadowwalkera a jednoznačne sa zameral na dexterity, čo je najvyužiteľnejšia vlastnosť v hre. S mojou zostavou som totiž nedokázal zabiť Redbearda a musel som sa rozhodnúť pre alternatívny koniec, v ktorom som mu ostal lojálny. Vzhľadom na to, že v druhom diele Redbeard žije ma to zase až tak nemrzí. Problém pri boji s Redbeardom bol ten, že kontaktné zbrane blademastera mi boli skoro nanič a boj si jednoznačne vyžadoval vrhacie a strelné zbrane+mágiu. Možno si svoje postavy nesprávne trénoval a v tom prípade bude asi najlepšie začať odznova, príp. navštíviť jednu trénerku priamo v hre, ktorej meno si už ale nepamätám. Umožní ti znova prerozdeliť body do schopností. Tak veľa zdaru. Ináč, ako sa ti páči Avadon 2? Je v niečom odlišný od prvého dielu?
DJ DJ   | Shadowgate 17.09.2014, 11:03:20   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Saxon:
Myslim ze najrozumnejsie by bolo zahrat si najskor povodnu verziu (Amiga alebo Apple IIgs), autori pri remejku tvrdia ze herna mechanika ostala nezmenena, takze budes vediet do coho ides. Remake je hlavne o vylepsenej grafike a este tusim nejakej urovni naviac, inac to iste.

Budem sa snazit co najskor nahodit Shadowgate (1988) tu do databazy...
Karol Karol   | Avadon 16.09.2014, 21:47:40   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Freddie:
Freddie, skláňam sa. Akože bránil som sám sebe reagovať, lebo už som fakt "obvious troll is obvious" ale odkedy si spomenul Avadon, vždy keď prídem na DJ stránku, neubránim sa úvahe "hral som ten istý Avadon ako Freddie?". Akože na Avadone je aj dosť behacích questov, ktoré vedia zobrať paru aj odhodlanejšiemu hráčovi, ale zas nie sú tam zákysy ako v podobných hrách bývajú. Ale že by som mohol povedať že boje sú tam ľahké. Fúha. Je fakt, že som si parťákov vyberal až na výnimky (dejové) intuitívne, ale dosť bojov bolo otázkou save-load. Skrátka hrám už Avadon 2 a pritom som ešte Avadon 1 neprešiel. Sakra, čo mi ušlo? (A to som nehral hard a o hardcore ani nesnívam). To po všetkých tých rokoch som vlastne stále hráč rookie..
simon simon   | Shadowgate 16.09.2014, 19:09:38   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Saxon:
Nemôžem hovoriť zaseba, ale ludia na internetoch ktorých názor rešpektujem hovoria že je to hrá verná pôvodnemu Shadowgate a v tom ohlade velmi dobrá. ( https://www.youtube.com/watch?v=I_tfre2oCGU )
Osobne by som dotoho asi nevrazil 18€, ale niekedy za 3 roky za 5€ v huble bundle prečo nie :)
Saxon Saxon   | Shadowgate 16.09.2014, 19:04:46   Odpovedať   edit   delete
Hraje to niekto?
http://www.gog.com/game/shadowgate_special_edition
Oplatí sa to kúpiť?
Freddie Freddie   | Avadon 14.09.2014, 10:09:37   Odpovedať   edit   delete
V poslednej dobe som toho veľa nanahral, ale podarilo sa mi asi pred mesiacom dokončiť Avadon - The Black Fortress. Je to indie RPG od skúseného autora Jeffa Vogela a je to vidieť. User-friendly Interface, pohodový gameplay, jednoduchá, ale na oko príjemná grafika. Dej je síce na môj vkus trošku prepolitizovaný, ja osobne mám radšej také temnejšie fantasy, ale rozhodne dobre napísaný. Zo všetkého najlepšie sú ale ťahové súboje, ktoré naozaj pobavia. Ja som hral na obťiažnosť "hard", ale hardcore rpg hráčom kľudne odporúčam aj tú najťažšiu, nakoľko obťiažnosť "hard" mi skôr pripomínala "normal". Proste viac tuhých súbojov by nazaškodilo. Ale to sú len drobné výhrady voči inak výbornej hre.
Tomas Dzamko Tomas Dzamko   |  29.04.2014, 10:56:41   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Laco Wolf:
Moebius som pomerne rychlo dohral, je to taktiez bez zakysov. Dej je vynikajuci naozaj klasika Jane Jensen, ale este to mohlo byt kusocek lepsie, trosku nemastne neslane to skoncilo a mierne hollywoodsky ku koncu ale uvod ked sa to rozbehlo tak spica. Hudba je genialna robil ju jej manzel a je tam dost pocut toho GK:-))

Co ma sere je technicka stranka hry. Teda nie ze by som bol na grafiku a pod., ale sere ma, ze to autori odflakli. Bohuzial Jane ma smolu a nevie ziskat kvalitny programatorsky a graficky tim, je to strasna skoda. Phoenix Studios, co robi aj ine adventurky to nezvladlo, animacie su priserne naozaj. Dajte mi jednu hru (aj taku co mala 1/10 v SCORE) 20 rokov dozadu a ma lepsie animacie. Pre adventuru nemoze byt nic horsie. Caste problemy ako itemy letiace vzduchom pri podavani, priserne gestikulacie, postavicky casto nevedia akciu vykonat takze sa to vyokna instantne az po timeoute ked sa nedokazu niekam dostat.

Hra casto seka, hlavne ked su tam svetla, bohuzial zase to niekto v Unity nezvladol. Dokonca nechali defaultne Unity konfiguracne okno na zaciatku hry co je dost mega fail. Staticka grafika je postacujuca, ale podla mna Gray Matter bol krajsie nakresleny a porovnavat animacie ani nema zmysel.

Za mna 7/10, stoji to za pribeh uz len kvoli Jane som to podporil.
Laco Wolf Laco Wolf   |  28.04.2014, 22:17:56   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Tomas Dzamko:
Moebia som prave kupil a idem rozohrat.
A prave som presiel skvelu adventurku The Cat Lady. Zabrala mi sice len dva vecery a neobsahuje ziadny zakys, takze je skor oddychova (obtiaznostou, dejom rozhodne nie!), ale napriek tomu musim povedat, ze jej dohratie ma potesilo viac ako pokorenie akejkolvek inej hry za poslednu dobu. Velmi fajn pocitova zalezitost, odporucam.
HAMS HAMS   |  14.04.2014, 14:25:24   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Tomas Dzamko:
Ja skôr čakám na remake Gabriela Knighta: Sins of Fathers. Pôvodninu sa mi nepodarilo dohrať a myslím, že tento remake ma znovu namotivuje, aby som sa vrátil a pokúsil to doraziť, plánujem, že to bude hrať tak nejako simultánne.
Tomas Dzamko Tomas Dzamko   |  13.04.2014, 22:09:32   Odpovedať   edit   delete
Davam do pozornosti hru Moebius: http://store.postudios.com/products/moebius-empire-rising-pre-order
Je to nova adventura od Jane Jensen.
Tomas Dzamko Tomas Dzamko   | WOT: Pay to win syndrom 01.04.2014, 20:25:13   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od DJ:
Pozri ked ta hra bavi, nie je co riesit, hra ju:-)

Neviem nevyznam sa v tankoch, takze ti neviem povedat aky konkretny tank si mas kupit. Ja ti len hovorim, co som pozoroval hrat kolegov uz od doby ked hra vysla.
Jeden kolega si to platil a aj tak v priemere polovicu hier prehral lebo niekto iny mal lepsi tank, jeho tvrdenim kupeny.

Dalsi kolega si neplatil vobec, ale hral lepsie, vzdy prehral na to, ze superov tim mal 1(slovom jedneho) hraca co mal kupene veci a proste bol preto silnejsi.
POZOR!! Ja nepisem, ze ked si kupis tank X a municiu Y tak budes kral. Ja len hovorim, ze vzdy sa nasiel niekto, kto bol lepsi preto, lebo mal silnejsie veci ktore si kupil. Takze nakoniec aj ked kupoval a aj ked sa snazil hrat dobre, tak dokonvergoval k tomu, ze prehral hru, ktoru nemal sancu vyhrat.

Citujem kolegu na moju otazku "A nedalo sa od zaciatku nieco robit inak aby ste vyhrali?" - "Nie, nedalo proste tu hru si nemal sancu vyhrat s tou zostavou".

V LoLku nikdy nebude niekto silnejsi lebo si vyberie hrdinu X, ktoreho ja nemam. Vidim hry, kde niekto s hrdinom X znici vsetkych a v dalsej hre niekto iny rozbije vsetkych s hrdniom, ktory bol v poslednej hre smucka.

Cize ked to zrhniem, tak ja si radsej zahram hru kde mi to urcite nehrozi, ako hru kde tato moznost je.
DJ DJ   | WOT: Pay to win syndrom 01.04.2014, 19:35:24   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Tomas Dzamko:
Bohuzial v tomto pohlade sa asi nezhodneme.
To co pises mi stale nie je jasne vzhladom na kupovanie "vyhod" pri WoT, pretoze to tam nenachadzam. Ak teda mas nejaky jasny tip a navod ako si za realne peniaze kupim v hre WoT vyhodu oproti rovnako dobrim (alebo dokonca lepsim) hracom, nahod, hned to vyskusam (mam tam par tisic goldov) a podam report ;-)
Tomas Dzamko Tomas Dzamko   | WOT: Pay to win syndrom 01.04.2014, 18:23:43   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od DJ:
Ja nehovorim, ze taka hra je zla. Ja len hovorim, ze pre mna osobne (moj nazor) nie je hra typu F2P dobra, pokial umoznuje ludom ovplyvnit vysledok hry kupouz niecoho za realne peniaze.

V LoL, ked si kupis noveho hrdinu, alebo balicek 15 hrdinov, tak neovplyvnis to ci vyhras alebo prehras. To co ovplyvnis su moznosti, ze mozes hrat jungle, support, top lane a nie si obmedzeny napr. len na 1 rolu kym si nasporis herne peniaze. Ale ja aj s tym 1 herom dokazem potahat a ponizit superov, takze mi je fuk co kto do toho investoval, lebo to neznamena ze vyhra. Je to iba na mne a mojom skille.

"Ak by som mal dat priklad: ked sa stretnu dva priblizne rovnake tanky rovnakeho tieru, zalezi len na skille" - a ked sa nestretnu, lebo super ma za real prachy lepsi? Alebo lepsiu municiu? V tom pripade sa mozem aj pokrajat a prehram.

Tento typ hier nakoniec diverguje do nasledovneho scenara: skilleri, ktori vidia ze im nepomaha skill odidu a neplatia, hraci co minaju real prachy sa zacnu nudit lebo nemaju protivnikov a malo hier je vyrovnanych (pozeral som kolegov ako to hrali niekolko mesiacov, ani jednu hru som nevidel vyrovnanu, vzdy tam bol nejaky citujem "*** co ma kupeny tank" alebo "*** co ma kupene naboje" :-)

A ano, je blbost aby som nepouzil silne naboje, ale ked na ne nemam tak co? Ked miniem herne peniaze tak pouzije mslabe naboje. A uz som v nevyhode.

Zaver: akonahle hra umoznuje rozdiel v dmg, obrane alebo inym sposobom zasahuje do vysledku hry kupovanymi itemami, tak vzdy bude rulovat ten co kupuje a nie ten co je skilled. Bohuzial to tak je a nic s tym nespravis, je to tak urobena hra.
Ringo Ringo   | PoE 01.04.2014, 18:19:54   Odpovedať   edit   delete
2 Tomas: mně vždycky mohlo naštvat, když hráči tupých rubanic sáhli na Diablo a najednou se začali tvářit jako RPG hráči. Přitom nároky, které RPG má na hráče klást, jsou úplně jinde, než do nekonečna brouzdat po stejných náhodně rozložených chodbách a klickfestem se proklikat do levelupu, kde přidám postavě nějaké body. To je pro mně arkáda s nějakou formou bodového ohodnocení, ať už pomocí score nebo pomocí bodů exp. v případě Diabla. Roguelike to možná je, RPG podle mého názoru ani náhodou, navíc díky náhodnému generování prostor a nekonečného se vynořování nepřátel odnikud to považuji za špatnou hru obecně. Když se tak zamyslím nad obsahem hry Diablo a obsahem hry PoE, tak tím více zjišťuji, jak se tyto hry propastně liší. Ale už mám věk na to, abych pochopil, že se někdo odreagovává i u toho Diabla a nebudu se jako kdysi vrhat do krvelačných hádek s argumenty, že to je hra pro ....:-) I já si občas potřebuji dnes už odpočinout a zjišťuji, že si pustit nějakou jednodušší věc než je složitá tahová srategie nebo tahové RPG je taky občas velmi příjemné:-)
DJ DJ   | WOT: Pay to win syndrom 01.04.2014, 16:51:45   Odpovedať   edit   delete
Nechcem hovorit ze WoT nejaka extra dobra hra, proste mi len vyhovuje tento typ timovej odreagovacky.
Prestavam vsak rozumiet tomu co tvrdis: realne peniaze ti umoznia vyhrat? Skus mi dat nejaky priklad kedy sa ti to v hre WOT stalo. Urcite si to vyskusam ;-)

Ako nechcem sa opakovat ale moznost vyberu z 3 druhov nabojov za herne peniaze mi pride normalna, jednoducho kazdy hrac si moze naladovat do dela municiu aku chce. Ak je dobry a zahra kvalitnu hru, zarobi dost hernych penazi a nema dovod nepuzivat drahsiu municiu. Tvoj argument je mimo, ak to budes niekedy hrat je predsa blbost aby si proti rovnako silnemu superovi nepouzil rovnake naboje ako on, ked mas tu moznost.

Tanky: LoL som nehral, myslim ze porovnavat sa to neda (tipujem ze by sa to dalo prirovnak k tomu skinu). Opat napisem ze Premiovy tank ne je lepsi tank ako normalny, len je iny ma specificke vlastnosti a vyzera inac. Je to pre ludi co si zaplatia a chcu sa vozit v takomto "inom" tanku ktory neplatici mat nemozu. Nerozumiem tomu preco by som ja, ked si zaplatim a kupim pekny premium tank, nemohol s nim vyhrat nejaku bitku proti normalnym tankom na zaklade skillu ktory mam?

Ak by som mal dat priklad: ked sa stretnu dva priblizne rovnake tanky rovnakeho tieru, zalezi len na skille (ak sme pri drahsej municii, tak jej kupu by som tiez oznacil za skill, nakolko ten kto si ju pre takyto pripad nekupi je blbec) hraca kto z nich vyhra. To ze jeden z nich je premiovy ziadnu vyhodu neposkytuje.
Aj ked ten priklad nie je koser nakolko WOT je timova hra a kazdy lepsi tankista sa v bitvach snazi suboju 1vs1 vyhnut, nie je to dobre k nicomu, aj ked vyhras zbytocne stratis HP. Vyhrava samozrejme vzdy ten, kto dokaze nepriatelskemu tanku natrhnut prdel - rozumej trafit ho zozadu ;-)...
Tomas Dzamko Tomas Dzamko   | World of Tanks 01.04.2014, 15:42:29   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od DJ:
ad naboje: No neni to normalna sucast hry. Ak ma naboje urobia naozaj lepsim a stoja teda len herne peniaze, tak pokial ich nemam, tak som v neyvhode a nehovor ze nie si (proti rovnako silnemu superovi co tie naboje ma). Naproti tomu v LoL mi nevadi, ked ma super kupeneho najnovsieho hrdinu, pretoze pokial nema skilly ktorymi ma vyzonuje (a toto nezalezi na cene hrdinu to je proste typologicke), tak je to uplne vyrovnane aj a s hrdinom co som dostal na starte hry ho mozem vyownit.

ad tanky: A sme doma, specialny tank ja inkdy nemozem mat ak neminiem realne peniaze. Tym sme skoncili debatu, pretoze v LoLku jedina vec co mozes mat iba za real prachy je skin hrdinu a ten ti silu hrdinu neovplyvnuje. V LoL sa mi nestane ze pride specialny hrdina, co si niekto kupil za real prachy a vyhra 5vs5 bitku a hru.

A preto ti hovorim, ze WoT u mna neboduje, lebo to nie je F2P hra kde peniaze neovplyvnuju vysleodk hry.

ad Ringo: Mne sa pacilo aj D1 aj D2. Su to potomkovia roguelike RPG hier a tak k nim pristupujem. Su to RPG hry, lebo je tam vyvoj postavy a mozes si vybrat rozne typy postav. Iste neni to ten typ RPG hry, ktora vychadza zo stolnej predlohy, preto ortodoxneho hraca RPG hier nezaujima. Ja ju hram ako relax, ked chcem poriadne RPG tak si dam Fate a iba sa usmievam, ked pocujem rozhovory deti aka je Diablo peckova RPGcka:-))
Ringo Ringo   | PoE 01.04.2014, 15:25:17   Odpovedať   edit   delete
2 Tomas: ad propracovaná hra - ano, možná proto mně tolik baví. Už jsem byl popotahován za to, jak takový odpůrce Diablovek jako jsem já může sáhnout po PoE a pokoušet se vůbec Diablovku hrát. Marně jsem se snažil vysvětlovat, že to má oproti Diablu několik naprosto zásadních odlišností, které z toho dělají tak trochu dost jinou hru než je Diablo a klasické Diablovky. To jsem byl osočen, že si hledám omluvu pro to, proč to hraji, byť je to Diablovka. Každopádně nic se u mně nemění na tom, že Diablo považuji za opravdu jednu z nejhorších her všech dob:-) Na druhou strtanu jsem si ověřil, že ovšem i ve škatulce "Diablovka" se může objevit vyjímečně i dobře udělaná a překvapivě zábavná věc, která chytne a nepustí.
DJ DJ   | World of Tanks 01.04.2014, 14:49:13   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Tomas Dzamko:
Naboje: v sucasnej verzii sa daju kupovat "lepsie" naboje (tj. podkaliberna municia - lepsia prieraznost, rovnaky damage) za hernu menu - silver coins, rovnako ako bezne naboje, len su omnoho drahsie, podobne aj doplnky (spotrebak). Myslim ze po 7k bitiev sa mozem k tomu fundovane vyjadrit a tvrdim ze tato lepsia municia z teba ziadneho hrdinu neurobi. Ked nevies kde poriadne opancierovany tank trafit, neprestrelis ani s nou, pritom ak vies kde trafit (a trafis) prestrelis aj normalnou a sposobene DMG je rovnake.
U mna to ma opacny efekt, ked pouzivam drahsiu municiu povacsinou sa tak nesustredim na mierenie a som na tom vo vysledku horsie. Aktualne nbosim vzdy uz len zopar drahsich nabojov koli specifickym subojom, ked ide o sekundy pri vlajke (a nemam cas mierit), alebo natrafim na rovnako silneho protihraca v rovnakom tanku ;-)
Je to normalna sucast hry, keby som to prirovnal k RPG - ked ides na specifickeho bossa tiez si mozes kupit lepsie (drahsie) sipy do luku alebo ucinnejsie flasticky a minies viac hernych penazi alebo setris (a chcipas castejsie ;)

Premium tanky: teda specialne tanky co sa daju kupit iba za realne peniaze: oproti porovnatelnym tankom rovnakeho tieru maju podobne, ale vacsinou horsie vlastnosti. Nedaju sa im menit ziadne sucasti (nemozes si vybrat z viacerych diel atd.). Ich kladne vlastnosti su predovsetkym v tom ze maju lepsi MM, cize zabezpecis si to, ze nebudes v hre (vacsinou) ten najnizsi tier a vzdy hras aj proti nizsim tierom. Dalej su menej financne narocnejsie na udrzbu - je omnoho lacnejsia ich oprava po zniceni. Funguje to pre hracov co chcu ist "hned" bojovat v bitvach vyssich tierov, co je podlamna blbost. Ak mas minimalne skusenosti (pod 1000 bitiev), kupis si premium tier 8 tank a zapojis sa do bitvy kde ma kazdy omnoho vacsi skill (cez 6000 bitiev) moc si nezahras.
Tomas Dzamko Tomas Dzamko   | World of Tanks 01.04.2014, 14:18:22   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od DJ:
ad DJ: Pokial sa to nejak nezmenilo (zabi ma nemam taky prehlad;p), tak sa nakupovali lepsie naboje aj lepsie tanky. Takze hrac co si kupil lepsi tank alebo mal silnejsiu municiu, tak proste ruloval. Sam som videl ten rozdiel. Ked to porovnam s LoL, tam zacnes a dostanes par hrdinov a mozes s nimi hrat uplne s prehladom competitive bez nakupu dalsich. Iste, mozes si aj tam kupit hrdinov alebo na ne nasetrit body a mat ich free, ale nestane sa ti, ze ta tam niekto na lajne ponizi lebo ma hera kupeneho za XY $$.

ad Ringo: No tak pozor, Path of Exile je vyborna hra, komplexna a prepracovana. Ked to porovname s D3 tak to je ako Linux vs Windows. Proste Path of Exile je pre hracov, co si radi vypiplaju postavu, zamyslaju sa nad cestami v skill priestore (nepisem strome lebo to strom rozhodne nie je:D). Je to proste taka dospelejsia diablovka a je zadarmo co je obrovske plus.
Ringo Ringo   | PoE 01.04.2014, 12:53:20   Odpovedať   edit   delete
Když už jsme u toho přiznávání "hříchů", tak já se přiznám, že jsem hledal něco na takové to odreagování, ale aby to nebyla úplná pitomost zase a šlo si tam i zalevelovat a zkusil jsem Path of Exile a musím teda říci, že ač Diablovka, které já nerad, tak mně hra mile překvapila. Prvně mně zaujal vývojový strom, to byla první motivace, proč jsem to instaloval, chtěl jsem to vidět v reálu. To že souboje jsou tupě rubanicové, na to jsem byl připraven, milé překvapení ovšem přišlo jednak s grafikou. Fakt se mi ty lokace líbí a byl jsem zvědav na další, v této grafice bych si uměl představit Dark sun 3, kdyby někdy vyšel:-). Další překvapení byly gemy, které lze nasazovat i sundávat a různě kombinovat do slotů ve zbraních a zbroji, podobně jako materie ve Final Fantasy 7. No a nakonec, co mně u hry udrželo na rozdíl od jiných oddechovek, které jsem si vždycky jen tak zapinkal a pak navždy odložil, je vynikající atmosféra, docela chytrý systém questů, žádné stupiďárny a lá Diablo a jeho věrných klonů typu - obludy mi něco ukradly, dones mi to a ejhle, za zády ubožáka se objeví nature cave, kde ten předmět najdu a donesu mu ho. Tady sice je třeba nějaké předměty nebo osoby někde nacházet, ale vždycky z toho vznikne zajímavá provázanost s příběhem a konkrétní lokací, nutno najít třeba i další předměty k tomu, jejichž kombinací se otevře další cesta ve hře. NPC jsou docela sdílné a lze je dokonce prokecávat na určitá témata, dokonce si lze v některých momentech vybrat, zda pomůžu nebo nepomůžu, což taky není u Diablovek úplně zvykem. Atmosférou mi hra hodně připomíná Dark Sun. No a ty nešťastně akční rubanicové souboje, kterým se obvykle v RPG vyhýbám a považuji je za méněcenné, pokud tento styl boje mají - no, to na to odreagování slouží docela dobře, člověk si odpočinkově zarube, vyčistí hlavu a zároveň si počte zajímavý příběh a užije celkem pěknou atmošku a při každém levelupu se může pokochat krásně komplikovaným vývojovým stromem a v poklidu popřemýšlet, v čem svou postavu vylepšit. Jinak hra je zdarma, nevyžaduje povinně MMORPG hraní s ostatními, jde to tedy hrát sólo, popřípadě se lze jen přidat do Guildy a s ostatními si měnit předměty. A hlavně v ní není zvýhodňování platících hráčů, dokupovat lze jen kosmetické záležitosti měnící třeba jen vzhled, což může člověk třeba párkrát udělat z principu, aby autorům zaplatil, když se hra fakt líbí, ale jde taky nezaptalit ani floka.
DJ DJ   | World of Tanks 01.04.2014, 10:40:58   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Tomas Dzamko:
S tymto by som rozhodne nesuhlasil, v sucasnom stave WOT nevidim jediny element ktory by "herne" zvyhodnil platiacich hracov, lepsi tam mozes byt iba vdaka svojmu skillu. A kedze je to hodne o timovej strategii tak vdaka timovemu skillu, ale to plati skor pre dalsiu uroven typu clanwar ked uz to chces hrat "competitive". Random bitvy su iba o skile jednotlivca (predovsetkym znalost mapy, tankov vlastnych aj nepriatelskych, trpezlivosti) - teda pokial to budem brat z pohladu ako uspesne som schopny nahodnu bitvu odohrat sam za seba, nie vyhrat.
Tomas Dzamko Tomas Dzamko   | World of Tanks 01.04.2014, 10:19:24   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od DJ:
Mne sa na WoT nepaci to, ze ked do toho nevrazim prachy, tak nemam sancu byt competitive. Mam rad take free-to-play ako je LoL, kde si mozem kupit hrdinov a mat ich rychlejsie, alebo kupim si skin co je len vizual a herne je to vzdy o hracovi.
DJ DJ   | World of Tanks 01.04.2014, 10:00:53   Odpovedať   edit   delete
Toz sa priznavam, WOT je jedina MMO ktoru som za poslednych 10 rokov hral. Stylom a arkadovym ponatim mi presne sedi, cize ak mam hodinku cas posadim si decka na kolena a ideme si "zastrielat z tankov" v nahodnych bitkach. Navyse tanky som mal vzdy rad aj ako modelar a tie modely sa mi zdaju fakt pekne (som zvedavy na War Thunder). Jazdim s nickom "djoldgames" ak by ma tam niekto hladal...

Ale chcel som o niecom inom v suvislosti so starymi hrami. Dnes som kukol ASAP video o pridani noveho modu v retro style 8-bitov, najskor som myslel ze to bude aprilovy zartik, ale po spusteni hry to tam FAKT je, vratane 8-bitoveho arty tanku Karola v garazi ;-)
Priloha Prílohy
dj_wot8bit.jpg
Laco Wolf Laco Wolf   | MMX 24.02.2014, 18:50:30   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Laco Wolf:
Nikto nic? Fakt by ma to zaujimalo.

Edit by DJ: presunul som dalsie prispevky k MMX priamo do komentarov k hre...
Laco Wolf Laco Wolf   | MMX 21.02.2014, 18:19:27   Odpovedať   edit   delete
Toz hotovo.
Spoiler » Zaujimalo by ma, ci ste hru dohrali poskladanim Sigilu alebo vytrieskanim Ereba samotneho.
Laco Wolf Laco Wolf   | MMX: Legacy - Respawn? 19.02.2014, 23:08:11   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Maros S:
:D Obvykle moc nie, ale teraz som uz tyzden chory a zacina sa to podpisovat na mojej psychike :) Na patch som celkom zvedavy. Uvidime, ci sa ku mne dostane skor, ako to dohram :) Kazdopadne hru kupujem, oplati sa.
Maros S Maros S   | MMX: Legacy - Respawn? 19.02.2014, 20:51:17   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Laco Wolf:
Lacko ty si celkom vyzivny krmic trollov.... :-)

Dnes vysiel dlhoocakavany rozsiahly patch odstranujuci aj ten problem s kuzlom.

Trpezlivost nezabugovanu hru prinasa. Ale dobre ze to DJ hral, nebola by ta krasna mapa.
Karol Karol   | MMX: Legacy - Respawn? 19.02.2014, 14:51:51   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Laco Wolf:
Haha, no ja som chcel ten achievement "Complete Act IV w/o using Spirit Beacon" :) takze viem kolko otravneho casu hrac moze stravit behanim po mapke
Laco Wolf Laco Wolf   | MMX: Legacy - Respawn? 18.02.2014, 22:59:50   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Maros S:
Levely som nafarmil tak, ze som okamzite po Prichode do Seahavenu naverboval astronoma, ktory zvysuje expy z priser o 10% :-) Inac mi je akekolvek grindovanie bytostne odporne a tie prisery navyse ma akurat tak otravuju.
Laco Wolf Laco Wolf   | MMX: Legacy - Respawn Bug 18.02.2014, 22:55:44   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od DJ:
Tak to ani omylom :-) Zivot mam len jeden a cely ho MMX obetovat nemienim :-) Nemam sajnu, kedy sa mohol bug vyskytnut, pretoze to kuzlo pouzivam casto a uz dost dlho. Hra by bola bez neho fakt neznesitelna. Uz za zrusenie klasickeho town portalu by si zasluzili nakopat a jednobodovy spirit beacon tomu zdatne sekunduje. Takze ziadny load. To sa radsej na celu tu hru vykaslem (co by ma kusok pred koncom dost nastvalo).
Karol Karol   | MMX: Legacy - Respawn? 18.02.2014, 22:49:17   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Laco Wolf:
TO co si Laco opisal, su prepady. Niektore "ambushes" su viazane na cas (denne/nocne) ine na specificke policko, alebo otvorenie chestu a pod.
Mozno si narazil na bug, ale real respawn nie je. Da sa to aj tak zistit, ze ambush ma vzdy ine jednotky ako tie co si povodne vybuchal.
Maros S Maros S   | MMX: Legacy - Respawn? 18.02.2014, 17:22:51   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Laco Wolf:
Aha takze si si nafarmil levely ty cheater :-)).

Tak uz som to koncom mesiace chcel zacat poriadne hrat ale este teda urcite pockam, tych bugov je tam zrejme stale dost vela a ako vidim niektore dost brutalne teda.

Len ale pekne hrajte, testujte a odladujte a nahlasujte, nech si moze Mazarek o mesiac zahrat cistu bezproblemovu hru. Dakujem.

BTW - DJ a jeho google mapa je nadherny kus prace.
DJ DJ   | MMX: Legacy - Respawn Bug 18.02.2014, 17:08:42   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Laco Wolf:
Tak som kukol ubiforum a fakt (ake necakane) ide o bug. Zrejme to suvisi s pouzitim kuzla Spirit Beacon v dungeone, co sposobi respawn nepriatelov atiez tam pisu ze sa mozu resetnut aj vsetky objekty a NPC coz samozrejme sposobi bordel v hre, takze radsej loaduj...

Som sa tomu vyhol, kedze kuzlo Spirit Beacon nemam, moje magicky boli zamerane inymi smermi ;-)
Laco Wolf Laco Wolf   | MMX: Legacy - Respawn? 18.02.2014, 16:42:49   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od DJ:
Normalne si idem cez les, ktory som uz kompletne vycistil a zrazu spoza rohu vyskoci banda goblinich lovcov, ktoru som uz raz vytrieskal. Takisto v horach sa mi respawnovali gryfovia, ktorych som uz raz vymlatil. Rovnako aj vlci pri Sorpigale a banditi pred Seahavenom. Cize dalsi bug...?
MickTheMage MickTheMage   | Patch 18.02.2014, 10:50:36   Odpovedať   edit   delete
A zda sa, ze novy patch prinesie aj nove dungeony! Teda, hlavne nech prinesie lepsiu optimalizaciu lebo... :) https://mightandmagicx-legacy.ubi.com/opendev/blog/post/view/the-new-dungeons
Maros S Maros S   | MMX: Legacy - Respawn? 18.02.2014, 10:24:23   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od DJ:
Najskor naskriptovany teleport nepriatelov za chrbat / do uz prejdenej sekcie pri navrate.

Takze hra ma vlastne level cap a neda sa nijako farmit.
DJ DJ   | MMX: Legacy - Respawn? 17.02.2014, 23:35:35   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Laco Wolf:
Rovnaka otazka aj odomna, kde si tam nasiel respawn? Alebo si tym myslel nieco ine ako pod tym rozumiem ja, teda systematicke znovuobjavovanie sa nepriatelov...
Karol Karol   |  17.02.2014, 22:32:37   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Laco Wolf:
jak "nezabudlo na respawn"? ved MMX nemá respawn... či niečo mi ušlo?
Laco Wolf Laco Wolf   |  17.02.2014, 20:18:40   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Karol:
Takze novy comp som poskladal, nainstaloval vsetko potrebne a vysledok je ten, ze sa rychlost vobec nezmenila :) Co je ale pozitivne je fakt, ze 64-bitovy system a 8GB RAM naozaj "odomkli" najvyssie detaily a hra viditelne opeknela. Plus ma potesilo, ze zrazu zacal fungovat scaling a rozlisenie 1920*1080 (kedze hra nepodporuje nic ine ako 16:9) sa mi konecne neroztahuje na celu plochu mojho 16:10 monitora, ale je pekne letterboxovane a tym padom nedochadza k jeho rozostreniu. Inac mam uz prejdenu asi celu mapu a prave som niekde na konci druheho podlazia Tomb of thousand terrors a fakt netusim, co bude dalej :)

Jo a ked som zistil, ze ani v tejto casti sa nezabudlo na respawn... fuuu! ;)
 zobrazených: 50 [ 351-400/500 ]   «predchádzajúce 0123456789 nasledujúce»

Kingdom Come: Deliverance
Escape from Monkey Island™
 hľadaj v časopisoch
 hľadaj všade
 posledne pridané hry
Castle of the Winds I: A Question of Vengeance, 11.05.2018
LEO - Žhavá čísla, 16.03.2018
Ve stínu magie, 29.01.2018
David Wolf: Secret Agent, 19.01.2018
Vaporum, 02.10.2017
Oddworld: Abe's Oddysee, 12.08.2017
King's Bounty, 02.05.2017
Zurk's Learning Safari, 11.04.2017
Wizard's Crown, 03.02.2017
Trolls, 22.11.2016
[ viac ]
 diskmagy
 Narsil
 Pařeniště
 KLAN
 PC Engine
 Bonus
 najnovšie galérie
 Bard's Tale 1 - Remaster (2018) [14], 17.08.2018
 EcoQuest: The Search for Cetus [9], 04.06.2018
 Castle of the Winds I: A Question of Vengeance [12], 11.05.2018
 Ve stínu magie [27], 19.04.2018
 LEO - Žhavá čísla [6], 17.03.2018
 David Wolf: Secret Agent [20], 19.01.2018
[ viac ]
 follow / sharing
 štatistiky
 Hry :: 1149
 Prílohy :: 8041
 Komentáre :: 7196
[ viac ]
Copyright © 2017 DJ, design & code by DJ
| OldGames | Online Hry | Časopisy | Diskmagy | Zberateľstvo | Diskusné fórum | Galérie obrázkov | Prílohy | PC hry | Mapa stránok | Odkazy | Kontakty |
| RSS-všetko | RSS-hry | RSS České hry | RSS-komentáre | RSS-diskusia | RSS-časopisy | RSS-prílohy | Facebook | Twitter |
 | DOSBox | Albion | Dune 2000 | Road Rash | Monkey Island | Doom | Bomberman | Daggerfall | Wizardry | Dangerous Dave