1990, New World Computing, Inc. / New World Computing, Inc.
King's Bounty je stratégia s ťahovými súbojmi vo fantasy prostredí, ktorú vytvoril John Van Caneghem so svojou firmou New World Computing v roku 1990 pre Apple II, Amigu a DOS. Hra je známa ako predchodca série Heroes of Might and Magic. Hráč ovláda jediného hrdinu, pričom na začiatku má na výber medzi Rytierom, Barbarom, Paladinom a Kúzelníčkou. Súboje priebiehajú ťahovo na ploche 5x6 štvorcov a hrdina sa môže do boja zapojiť iba kúzlením. Hlavnou úlohou je nájsť žezlo "Sceptre of Order" pre kráľa Maxima, a to poskladaním mapy rozdelenej na 25 častí v časovom limite 200-900 dní podľa obtiažnosti...
Komentáre môžu pridávať iba prihlásení užívatelia!
Prihláste sa kliknutím na text prihlásiť v ľavom hornom rohu stránky. Ak ešte nie ste zaregistrovaný, vyplňte prosím registračný formulár.