Časopis Score 8, strana č. 30

 
Staré hry :: DJ OldGames
Ultima Underworld: The Stygian Abyss
Ultima Underworld: The Stygian Abyss « prejsť na stránku s hrou (download)
90% / 86% ( pridaná na OldGames.sk dňa 02.06.2006 )  
1992, Blue Sky Productions / ORIGIN Systems
Ultima Underworld: The Stygian Abyss je prvý `dungeon` plne využívajúci 3D prostredie v ktorom môžete chodiť, skákať či lietať v temných podzemných priestoroch s akčnými myšoidnými súbojmi a samozrejme príbehom z Britannie v úlohe Avatara. Ide o excelentné, atmosférické, akčné RPG zo sveta Ultima, ktoré má na svedomí dizajnér Paul Neurath pod dohľadom Richarda Garriotta, alias Lorda Britisha...

Články na tejto stránke (1)

  článok stránky typ platforma skóre hit recenzent hra
 
Ultima Underworld
Klasika
 30 Recenzia PC DOS  89%    Andrej Anastasov (Andrew) Hra na OldGames.sk

» Časopisy / Score / Score 8 (08/1994) / strana č. 30

Ultima Underworld

 strana č.30, [ 30/68 ]   |  ««prvá  |  «predchadzajúca  |  zoznam stránok  |  nasledujúca»  |  posledná»»  |  
Stránky je možné listovať aj kliknutím na okraj, alebo pomocou klávesnice (ŠÍPKA VĽAVO, VPRAVO, HOME, END).
Ultima Underworld PREV NEXT
rozmery: 900 x 1273 (352,880 kb)
autor skenu: DJ
obrázok vložený na stránky: 29.03.2009 (dj)
posledná aktualizácia: 29.03.2009 (dj)

Komentáre k tejto stránke časopisu (3)

Maros S   Maros S (mazar1234) 
09.11.2011, 22:01:55      delete
Tak to by som chcel vediet, ako prisiel Andrew k hodnote Grafika - 75%, ked v dobe vydania tejto hry este ani neexistoval ziadny 3D engine, ktory by bol aspon zdaleka porovnatelny s Ultimou. O nieco neskor vydany Wolfenstein 3D je graficky v porovnani s Ultimou iba akymsi smiesnym pokusom o detsku grafiku a Ultime nesiaha ani po malicek na nohe. Toto predsa bola v dobe svojho vzniku asi taka graficka spica ako Crysis v dobe svojho vzniku, alebo trepem blbosti?
A to nehovorim o tom ze este cele roky po Ultime mali 3D hry menej vyspele enginy a v podstate az System shock ukazal novu latku kvality (ti Originaci to teda fakt vedeli s tymi hrami poriadne urobit, co hra to absolutna delo super spicka v ramci celej hernej historie).
Druha strana mince bola hardwarova narocnost, tam to bol fakt problem a na stroji slabsom ako 386DX sa to takmer nedalo hrat ani s vypnutou texturou podlahy a stropu. Ja sam som to prvy krat hral na 386 SX 33 a hocikedy som vypinal aj textury stien, co z hry urobilo v podstate vektorovu zalezitost. Ale inac graficka bomba de tutti excellence, a ze 75%, tse tse.
Richmond   Richmond (richmond) 
11.11.2011, 14:38:48      delete
Maros S: Souhlas ve vsech bodech obzaloby! Mimochodem panove ze Score obecne serii Ultima vcetne te podzemni dlouho ignorovali.
Klokan   Klokan (kloki38) 
19.11.2011, 20:36:36      delete
Ja mam pocit,že porovnával Ultimu po gr. stránke s hrami z tej doby (teda z 94).W.3D je skutočne grafikou pozadu,ale v rozlíšení Ultima U. prepadáva (keby tak bola aj na celu obrazovku,ale tie naroky :-)).

Copyright © 2018 DJ, design & code by DJ
| OldGames | Online Hry | Časopisy | Diskmagy | Zberateľstvo | Diskusné fórum | Galérie obrázkov | Prílohy | PC hry | Mapa stránok | Odkazy | Kontakty |
| RSS-všetko | RSS-hry | RSS České hry | RSS-komentáre | RSS-diskusia | RSS-časopisy | RSS-prílohy | Facebook | Twitter |