SwampySwampyMám rád starý herný hardware a vôňu zožltnutého plastu. Swampy je na OldGames.sk od: 15.01.2010
naposledy prihlásený: 20.04.2024
Komentáre k hrám od užívateľa Swampy
Tento rok som platinoval Midway Arcade Origins na PS3 a pamatam ze Joust, Joust II a Smash TV boli najvacsi masaker. Az ma striaslo, ked som to tu teraz uvidel :D
Unexpected dos error vyhadzuje, ked je CPU type Auto, staci dat 486slow.
Na ten memory error je tiez riesenie: hrat to pod inym Windowsom, alebo nie cez klasicky Dosbox. Skus Dosbox-x
Ubi Store, tam hru najdes. Nepouziva dosbox.
Floppy verzia 2 ma len FM hudbu. 3 je asi len na CD.
Tato Data East/Ocean verzia bola oproti 8-bitovej podstatne lahsia. Myslim ze prvy a druhy level je prehodeny. Na Amige som to prechadzal 3 kolecka v kuse a potom vypol...na C64, kde to robil Ocean sam, som sa dostal max do 4 levelu, navyse bol v origo verzii pokazeny.
Prave som vdaka youtubu zistil, ze ten nozik na maslo z kuchyne, sa da v Zackovej izbe zohnut na padacich dverach pod kobercom. Nozik nasledne predat v zalozni za 1500$, obchodnik si ho pomylil so striebornou soskou :D Toto by mi nenapadlo.
Na C64 som sa s tou disketovou verziou od Sierry snad nikdy nestretol. Kazdy mal len ripnuty cartridge s verziou od Parker Brothers - Preto som si aj dlho mysles ze hra sa vola Parker Frogger :)
Dalsi rest dohrany. Takto pred rokmi som prvy krat dokoncil Another World na uplne novej PS4...teraz to iste s Flashbackom na uplne novej PS5. Nahoda? :)
Ale k hre, musim povedat ze to bolo trosku ine ako som si myslel. Obtiaznostou hardcore aj na easy, vidno ze kedysi bola ina doba...a vsetci hrali s trainermi. :D Inak navod v Bite je az velmi podobny tomu v Excalibure.
Splnil som si detsky sen a v dobrovolnej karantene dohral tuto hru. Hned niekolko krat.
Hral som obe verzie Hero Turtles aj Ninja Turtles.
C64 - Original Ninja Turtles je port z NES a tak zial aj vyzera (a znie). Je to bordel na 4 disketove strany. Obsahuje vsak vsetko co PC a Amiga porty - cut sceny aj boss suboje. Ma velke problemy s ovladanim a niektore pasaze sa snad nedaju ani dokoncit, obrovske mnozstvo bugov, zaseky na mape. Na youtube som nenasiel jediny walkthru. Hru som zacal na C64, ale musel dokoncit na emulatore. Gamebase subory maju poskodenu 4. stranu, treba to hrat s .g64 4. stranou.
Hero Turtles je kompletne prerobena verzia na UK trh. Podstatne lahsia, vyladenejsia ale zial aj velmi orezana, aby bola hratelna aj pre hracov s magnetofonom. Zmizli cut sceny, zostalo len intro a outro. Vsetky korytnacky vyzeraju rovnako, ziadne dodatocne animacie ani boss suboje. Obtiaznost je podstatne znizena, taktiez detekcia sprajt-background bola opravena. Outro rovnake. Neda sa ulozit pozicia, hral som kazetovu verziu.
Ninja Turtles US PC verzia - nedokoncil som ju. Velmi podobne problemy ako C64. Neskutocne zle spracovane skakanie. Tu hru snad nikto netestoval. Nepodarilo sa mi ju vyhrat ani s cheatom, ktory je priamo v hre. Za normalnych okolnosti nedohratelna verzia.
Hero Turtles UK PC verzia, tato verzia sa hravala asi u nas. Ma opravene skakanie v kanalovom leveli a su na nu aj videa. Grafika vsak zostala takmer rovnaka ako US.
Amiga ma dve uplne odlisne verzie. Ninja Turtles je ten isty NES port ako PC a C64, zda sa mi vsak ze ma lepsie ovladanie a s trainerom je dohratelna.
Naopak Hero Turtles je na Amiga walk in the park. Uplne prerobena grafika a zvuk, v podstate uplne ina hra. Ovela jednoduchsia a osobne si myslim ze asi najlepsia verzia.
Spectrum a Amstrad som nehral, su to UK verzie takze budu mat podla vsetkeho opravene ovladanie.
Toto sa pise v Hint Booku, neviem ci bol pribalovany k hre, alebo sa musel dokupovat:
"A flower and a gemstone of the same color will generally produce a potion of that color."
Richmond: Porovnal som obrazky. Podla reklamy je tvoje vydanie z roku 1992 a tie s farebnym manualom su z roku 1990.
Maniac Mansion aj Zak boli povodne vyvijane na C64. Stare arkadovky su na Commodore (aj na Atari) TOP. Ale neda sa donekonecna hrat Pitfall alebo River Raid.
Last Ninje a Turricany boli C64 exkluzivky. Saboteur aj Elite sa mi zdaju byt pomale na C64. IK je pre C64. Commando je okresane oproti arkade, ale hudba je velmi dobra. Green Beret je cista katastrofa na C64.
Mne sa R-Type na C64 velmi pacil, hral som to s disketovou mechanikou. Na paske to muselo byt utrpenie. Je to v podstate jedina verzia, ktoru som ako dieta hral, tak nemam s cim porovnat.
Otazka: Ktory port na C64 nie je odflaknuty?
Midnight Resistance? Ale aj tomu chyba zaciatok s autom.
OK. Bubble Bobble a Rainbow Islands...ale to sa snad ani pokazit neda.
Ja som s navodom presiel obe hry, aj Maniaca I aj Zaka. Niekedy v roku 97 na C64. Az vtedy som sa dostal k disketovej mechanike na C64. Bol som uneseny, hlavne rozsiahlostou a moznostou hrat hru pokazde inak.. a pochopil som jednu vec. Amici sice vytvorili podstatne menej hier na C64, ale co hra to skvost. Briti ich vytvorili tisice ale vacsina z toho je len srot s velmi dobrou hudbou...Nemam im to za zle, pochopme ze v USA sa C64 predaval s disketovou mechanikou takmer od zaciatku, zatial co v Europe bol prezentovany ako kazetovy system. Tolka skoda.
Stastny to chlap, mat za totaca Commodora s disketovkou.
Edit po 8 a 1/2 roku. Roland CM-32L soundtrack som uploadol na YT, su v nom nejake chybicky, ale neviem ci mam este energiu sa mu venovat. Mozno o 8 rokov.
https://www.youtube.com/watch?v=Yo4MgUuux1Q&t=1277s
27.04.2015, 19:21
Soundtrack z Rolandu mam uz skoro cely, ale ta hra je zabugovana pri MIDI a kazda zmena sceny trva 10 minut. Nepodarilo sa mi zatial nahrat boss and end theme.
Neviem ci pouzivas d-fend, ktory vytvara config subor pre kazdu hru osobitne a tam to funguje s defaultnym nastavenim. Ak cisto dosbox tak vymaz/zalohuj congig subor a skus nainstalovat nanovo.
Klokan, virtual memory je priestor na disku na swap. Skontroluj si ako mas nastavene volne miesto na HDD v dosboxe. Standardna hodnota je 250 MB. Napis DIR v DOSe a ako volne miesto by malo vyskocit 262,111,744.
Podla Steamu som to hral naposledy 5.4.2014, teda skoro rok, viem ze som hral multiplayer 1v1 a na gf680 to na full nesekalo. Brat mal vtedy gf560ti a nepamatam sa ze by sa stazoval.
..po rokoch sme sa stretli..
Ten novy Rise of the Triad samozrejme mam, nie je to zle. Ked to bude v akcii alebo v bundli tak nevahaj a kupuj.
Les, praveze ziadnu sekeru som nevykopal. Amigy mam doma dve 500 a 1200. Su to dobre stroje. Len sa mi zdalo divne davat tolko penazi za nieco, co uz v tej dobe islo aj inak (030 vysiel 94..cakat rok aby mi isiel Elite 2 plynulo? Na tom som narazal). K tomu 486, kolega mal tiez v 92 486 za 150 000, ale 100 000 bola laserova tlaciaren. :) V 94-95 Stal SB 2.0 v Escome 2000,- SK, to som kupoval so spoluziakom a vyuzili sme kupon z Rikiho.
Blizzard 1230 stal okolo 13 000 (1994), ako vravi Amiga review. Neviem ci s danou ci bez dane. Do toho treba RAM, samotna Amiga 1200 okolo 15 000, ale aj viac ak bola s harddiskom + TV alebo monitor. 486 uz v '94 100 000 nestala. Na tuto hru stacila 386, vtedy minimum na nove hry (okolo 40 000 Sk s DPH s monitorom).
Ak by vznikol akcelerator pre Amigu 1200 sucasne s jej vydanim, tak ako to bolo planovane, vsetko by bolo OK. Ale cakat 2 roky v podstate na zanik firmy Commodore..tak ako hovori Mazar, zo dna na den zo zlata zelezo.
Toto v Amiga svete dost nechapem:
"na Amige si to v pouzitelnych FPS mohli uzit ludia co vlastnili Turbo kartu s aspon 68030 procesorom. "
Ved tisicdvestovka s 030 bola uz drahsia ako 386...s 040 uz pomaly ako Pentium...toto uz nie je 2D skakacka kde mala Amiga navrch.
Neslo ani o retro, turbokarty pre 1200 boli v 93,94 novinka, takze hrac vysolil majland za pocitac a akcelerator a stale nedosahoval uroven lacnejsieho PC. Cenu za MIDI ani nespominam radsej. Pocit nostalgie v tom nehra rolu - nostalgia bol tedy PAC-MAN. jednoducho vytrieskat co to da za akukolvek cenu.
Som trochu nervozny, preto ten hejt :)
Maros, mam taky pocit ze Mick tam hra Turtles 2, side-scrollovku, nie tuto starsiu hru.
Uz aj toto je na predaj. Nieco neuveritelne, kazda jedna build hra je umelo ozivovana. Naozaj zijeme v zombie dobe.
Skus jeden stary trik, chod do biosu a najdi CPU a L2 cache. Skus vypnut najprv oboje. Ak to bude fungovat, mozes ich postupne zapinat az do bodu kedy to opat zmrzne. (Aj ja som mal rovnaky problem s Lotus 3). Je ale mozne ze bez cache nenahras Windows, takze pekne F8 pri boote a command prompt only :)
Táto hra vynašla Backtracking.
..hudbu počas hry má len Amstrad.
Netreba floppy. Pri save sa vytvori novy image Disk.3 priamo na HDD. V readme sa spomina ze je potrebny registrovany whdload na tuto funkciu.
Nech mu je zem lahka. Mal som ho velmi rad..
|
[ viac ]
[ viac ]
partneri
|