Diskusia | « Späť na zoznam tém
|
Počet príspevkov : 23 / 23 |
zobrazených: 23 [ 1-23/23 ] | «predchádzajúce | 0 | nasledujúce» |
![]() |
jofre de orosz | | Pierre Gilhodes | 25.01.2014, 00:12:18
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() Rozhovor, je už preložený, je tam zakomponovaná aj tá otázka, čo ste sa pýtali...ale v širšom kontexte. Pierre povedal, že odpovie do pár dní, plus môžem použiť nejaké jeho ilustrácie. Tak to tu dáme :)
Momentále rozmýšlam aj o rozhovore s Muriel Tramis... |
![]() |
Maros S | | Pierre Gilhodes | 16.01.2014, 12:48:47
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() Toto som nikdy nechapal, ako niekto dokaze kreslit rovno na PC v software len tak z nicoho. To su borci co to tak robia.
Ale mne sa najviac pacil jeden navrh co padol Ugrovi ze aby urobil rozhovor s Dj-om :-)). Dufam ze sa taky zrealizuje. |
![]() |
Tomas Dzamko | | Pierre Gilhodes | 16.01.2014, 12:18:21
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() Mna zaujima, ci si grafiku predkresloval niekde na papier najprv a potom ju daval do PC, alebo to rovno rucne kreslil uz na pocitaci.
|
![]() |
DJ | | Pierre Gilhodes | 16.01.2014, 10:26:36
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Jofre pripravuje otazky pre rozhovor s Pierre Gilhodesom, ktory je znamy predovsetkym ako grafik s nezamenitelnym stylom. Je autorom grafiky v hrach prevazne od Coktel Vision ako Geisha, Gobliiins, Gobliins 2, Goblins 3, 4, Woodruff, Inca.
Ak mate nieco zaujimave na co by ste sa ho chceli opytat, napiste otazku a Jofre sa to bude snazit zahrnut do svojho interview... |
![]() |
Crash | | Rozhovor s cRPGAddictem | 03.01.2014, 18:42:21
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Na Databázi her publikoval ugraugra výborný rozhovor s autorem blogu cRPG Addict. Rozhodně doporučuji k přečtení, navíc je tam zajímavá zmínka o tom, že v jeho plánu je česká amigácká hra Magic Island: The Secret of Stone, která by si tu asi zasloužila profil.
|
![]() |
Maros S | | Elvira | 23.06.2013, 16:47:30
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() No tie veci ako rastlinky na kuzla, uberanie STR pri zasahu, Garden Maze.....
|
![]() |
Laco Wolf | | Elvira | 23.06.2013, 15:52:51
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() A co tam Elvira robi?
|
![]() |
Maros S | | Elvira | 22.06.2013, 20:22:19
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Tak ma napadla otazka, ci sa team tvorcov naozaj inspiroval legendarnou Elvirou, alebo je podobnost v istych ohladoch cisto nahodna.
|
![]() |
Triock One | | | 17.06.2013, 02:18:03
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() Áno, presne tak, ten save mám samozrejme tiež.
|
![]() |
Maros S | | | 16.06.2013, 22:30:36
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() Toto nejako aspon polooficialne vyslo nie? Viem ze sa ta hra niekde riesila a co si pamatam tak obsahovala nejaky fatalny bug a nedala sa v zakladnej verzii dohrat, ale nejakym diskeditorovanim sa to dalo prekonat a hra sa potom dala aj skutocne dohrat. Viem ze sa pisalo o nejakom downloadovani editovanej savegame alebo nieco take.
|
![]() |
Triock One | | | 16.06.2013, 17:44:01
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() No, ak by mal niekto záujem, mám k dispozícii obraz disku vo formáte .img tejto hry, môžem to niekam nahodiť.
|
![]() |
Tomas Dzamko | | | 16.06.2013, 14:49:23
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Tlon som nasiel na youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=WoWrQ0O1mvY Vyzera to pekne, recenziu som vsak nikde nevidel jedine preview v SCORE. |
![]() |
Sco Angel | | Recenze ze Score | 16.06.2013, 12:03:15
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Nascanoval jsem stranku z toho Score, tady mate tu Revoltu :D
|
![]() |
Sledge | | Recenze | 16.06.2013, 10:54:26
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Recenze ve SCORE č.42, čtvrt stránky na straně 102, hodnocení 1/10 :)
|
![]() |
Juraj | | Recenzie + Otázky | 16.06.2013, 10:09:26
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() Myslím že recenzia sa nachádzala v Score, čislo 50 (Sledge bud vedieť).
1. Ja viem, bude znieť divno, ale nebol plánovaný aj druhý diel? 2. Ako dopadla hra Tlon? Viem že bolo vyvíjaná po Vzbure Dónskych Rytierov a to je asi všetko, plus niekoľko obrázkov zo Score. 3. Rovnaká otázka, kto hru testoval (lepšie povedané, kto ju mal testovať), pretože nebyť tých strašných bojov, mohli sa stať Rytieri na Slovensku hernou klasikou. |
![]() |
DJ | | Recenzie | 16.06.2013, 09:44:56
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() Co sa tyka recenzii, mam problem s tym, ze o ziadnej neviem :-)
Sice sa mi zda ze, som niekedy daco o hre cital, ale teraz sa k ziadnej recenzii v casopise neviem dopatrat. Viete o nejakej? Ak ano, napiste casopis, rocnik, cislo... |
![]() |
Danny | | | 15.06.2013, 20:57:07
![]() ![]() |
---|---|---|---|
No tak obligatni otazky jsou urcite "co rikali na opravdu hodne spatne recenze" a "kolik toho prodali"?
|
![]() |
Tomas Dzamko | | | 15.06.2013, 17:01:17
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Mna zaujima technicka stranka hry, ako mali urobeny system zobrazovania dungeonu. Vsetko to boli obrazky, ktore nejak skalovali podla toho ci to bolo o 1 alebo o 2 policka pred hracom? Alebo mala kazda stena, dvere atd. svoju verziu perspektivy? A este v com kreslili grafiku a ci to vsetko kreslili z hlavy alebo z nejakej realnej predlohy.
|
![]() |
MickTheMage | | Marek Cimmermann | 15.06.2013, 12:36:59
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() Obligatna otazka, ktora napadla asi kazdeho, kto Vzburu skusal - to nikto tu hru netestoval? (medzi nami, vsetko nasvedcuje tomu, ze nie :)) Kto vymyslel subojovy system, ktory je (s prepacenim) postaveny na hlavu a hlavne je to otrava. A teda, bola to otrava aj v 96.
|
![]() |
Sledge | | Marek Cimmermann | 15.06.2013, 11:43:36
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Je nějaká šance na oprášení starých zdrojových kódů, opravení těch nejzásadnějších problémů (soubojový systém, interface...) a následné vydání hry v podobě freeware? Přeci jen, retro stále letí, o dungeony (viz Grimrock) je docela zájem a Vzbura by si mohla trochu spravit reputaci. Byl by to docela hezký příběh se šťastným koncem! :)
|
![]() |
Sco Angel | | Otazka pro Marka Cimmermanna | 15.06.2013, 11:25:03
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Zajimalo by me, zda hra Vzpoura Donských Rytiru vznikla podle skutecne historicke udalosti (mozna ze Slovenske nebo zahranicni historie), nebo jde o smysleny pribeh?
|
![]() |
DJ | | Marek Cimmermann | 15.06.2013, 10:54:47
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Programator slovenskeho RPG Vzbura Donskych Rytierov z byvaleho vyvojarskeho timu Emerald Software. Okrem ineho prislubil odpovede na otazky o historii jej vzniku a vecami s nim suvisiacich. Ak mate otazky co vas zeujimaju, napiste to tu co najskor, nech ich mozem pretlmocit...
|
![]() |
Tomas Dzamko | | | 20.09.2012, 11:27:26
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Nasiel som par rozhovorov s byvalymi clenmi Score, Excaliburu a Levelu. Su tam zaujimave rozhovory a clovek sa dozvie vela historiek z najslavnejsej doby.
http://poklady-z-popelnice.blogspot.sk/search/label/rozhovor |
zobrazených: 23 [ 1-23/23 ] | «predchádzajúce | 0 | nasledujúce» |
možnosti podpory |
🍺 Buy me a beer |
kategórie |
3D-Action / FPS |
Action |
Adventure |
Logic |
Racing |
RPG |
Strategy |
Simulation |
Sport |
Demo scene |
Diskmags |
Applications |
hľadaj v časopisoch | |
hľadaj všade | |
posledne pridané hry |
Rampage, 23.09.2023 |
Lost Vikings 2: Norse by Norsewest, 03.07.2023 |
Falcon, 03.05.2023 |
Metal Gear, 18.10.2022 |
Clock Tower, 26.09.2022 |
RoboCop 2, 09.05.2022 |
Ztracený ostrov, 01.05.2022 |
Mixed-Up Mother Goose Deluxe, 26.04.2022 |
Ax Battler: A Legend of Golden Axe, 23.04.2022 |
Gun.Smoke, 28.03.2022 |
časopisy |
Databáza článkov z časopisov |
BIT |
Excalibur |
Joystick |
Level |
Riki |
Score |
Computer Gaming World |
Zzap!64 |
štatistiky | |
Hry | :: 1268 |
Prílohy | :: 8216 |
Komentáre | :: 7741 |