Comments on games by birthdeath

 
DJ OldGames
birthdeath

birthdeath

Birthdeath

 »
Birthdeath joined the OldGames.sk from: 15.04.2013
last logged in: 26.08.2023

Comments on games by Birthdeath

List of comments (112)
Sorted by
Results: 40 [ 1-40/112 ]   «previous 012 next»
|  Birthdeath
04.06.2023, 22:29 
Danny: Lost Vikings 2 existuje nielen v renderovanej, ale aj v ručne kreslenej grafike, vo verzii na SNES: https://images.igdb.com/igdb/image/upload/t_screenshot_huge/sc7536.jpg
|  Birthdeath
01.06.2020, 00:44 
Jednotku som iba trochu oťukol, je to dosť krkolomejšie spracovaná hra a priznám sa že trpezlivosť som na ňu moc nemal. Prostredia ani grafika nie sú v kvalite M&M ale ten jednoduchý svižný gameplay sa im podarilo zreplikovať celkom dobre. Hrubý odhad na dĺžku hry je cca 30-40 hod? Hral som to asi 5 dní v kuse v celkom dlhých sezónach.
|  Birthdeath
14.04.2020, 22:41 
Celkom podarená vykopávka Might & Magic 3-5 a podľa mňa jednoznačne najpodarenejší diel Yendorian Tales trilógie, ktorý odstránil haldu nedostatkov z inak veľmi podobnej dvojky. Zaujímavosťou je, že hra obsahuje kompletný walkthrough priamo vo hre (ak sa dobre pamätám, vyvolával sa klávesou F1). Hra sa dá pomerne ľahko "cheesovať" a sekvenčne lámať, čo z YT:ToT robí veľmi nádejného kandidáta na speedrunning (to by ale musel byť asi trochu menej obskurný). Pár trikov-bugov-cheatov čo si pamätám tu viem prezradiť, POZOR SPOILERY: - jeden skorý quest vám dá 4 kópie Invisibility Ringu, čo je myslím najsilnejší armor vo hre. Zadávateľ questu vraví že prstene vyprchajú časom, čo nie je pravda - zmiznú až po aktivácii prednastaveného eventu vo forte v ktorom sa quest má odohrať. Fort sa dá v pohode odignorovať až do lategameu a medzitým si užívať kvalitné prstene. - "dopravné prostriedky" t.j. pegas a iné, sú k nezaplateniu. V podstate ide o teleport s obmedzeným range, ktorý sa dá používať zadarmo 1x denne (neskoršie zvery aj viac), a dokonca i v boji. Díky tomu sa dá uviaznuť súper za nejakou prekážkou (napr. rieka), teleportovať sa na druhú stranu a bez odvety ho rozstrieľať šípmi, prípadne area spellmi (fireball) za stenou. Takto sa dá veľmi skoro vybaviť napríklad ten zombie v štvrtej lokalite, ktorý by normálne low level partiu hravo rozprášil (a dostanete zaňho haldu expov). - celkovo area spellmi sa dá vybabrať s asi 80% súbojov hry, keďže skoro v každej lokalite sa nájde nejaká stena, za ktorou sa dá súper zablokovať a pritom smažiť fireballmi cez stenu. - pegasy atď. vedia teleportovať aj šikmo, čím sa myslím dali aj nejake questy preskakovať. - jeden neskorší quest vás teleportuje do akejsi alter dimenzie, nepamätám si presne detaily. Dostanete tam brutal silné zbrane, ktorých veľká nevýhoda je, že po odchode z lokácie zmiznú. Jeden kus zbrane sa ale dá zachrániť, a to tak, že z lokácie odídete, kým ho držíte "v myši" - hra totiž vymaže len zbrane z inventára a z equipu. Rovnakým spôsobom sa dá ušetriť aj jeden Invisibility Ring.
|  Birthdeath
08.08.2019, 12:20 
Kloki38 - myslím že sa dá jedine cez príkaz Equip.
|  Birthdeath
01.07.2017, 21:55 
Po X rokoch odmlky z Wizardry 7 z osobných dôvodov som sa konečne k nemu vrátil a spravil nejaké tie pokroky... momentálne mám už 4 mapy a venujem sa vodnému prieskumu, kde som ale narazil na kameň úrazu - máte niekto nejaký dobrý trik, ako účinnejšie plávať? Lebo moji geroji aj na 100 swimming preplávu tak max 7 políčok a už sa idú utopiť. Samozrejme dopĺňať staminu spellmi a tak, ale many nemám moc na rozdávanie a skoro som uviazol na spiatočnej ceste z Greater Wilds, lebo mi uprostred mora došli vodné spellpointy, pevniny nikde a backup save ďaleko pozadu. Moja momentálna finta je dostať sa do súboja s niečím na vode, hideovať každého charaktera a trpezlivo restovať 5-15 minút za súboj (a občas sa preklepnúť a terminovať partiu, argh) a tak používať tie prednastavené súboje ako "ostrovčeky", čo je popravde duševne mutilujúce... existuje aj nejaká zdravšia varianta? Dušoval som sa že Levitate bude riešenie, ale robí to prd.
|  Birthdeath
14.08.2016, 23:21 
Ja si pamätám demo GTA1 že bolo tiež obdobne spracované, bol tam časový limit tuším 300 sekúnd, ale hra iným spôsobom obmedzená nebola.
|  Birthdeath
19.06.2016, 13:36 
Tak, a je dobojované. Musel som si návodom dopomôcť ako sa z Directora dostať na ROS cestu, ale inak to šlo celkom v pohode.
|  Birthdeath
19.06.2016, 02:08 
Značný progres - dva Corbumy v kapse. Fireballová chodba bol slušný adrenalín.
|  Birthdeath
12.06.2016, 13:23 
Hrám CSBWin. Mohlo by to súvisieť s portom, ale aj Oracle sa vyjadruje v tom zmysle, že jeden drak je "well fed" (pod Directorom) a ostatní sú "not quite as big".
|  Birthdeath
11.06.2016, 23:11 
Ja som ich všetkých vymlátil a bol pokoj :) Tí draci sa napokon dali prekvapivo ľahko ubiť, keď ich teda bolo vidno aspoň, majú akosi málo HP - niektorí padli už po troch šestkových fireballoch... naproti tomu akosi neviem vymastiť draka pod Diabolic Director poschodím - sa mi zdá, akoby ten level hráča teleportuje do prepadliska keď tomu drakovi spraví moc damage. Taktiež už reinkarnácia priniesla svoje ovocie - všetky postavy sú cca na rovnakých leveloch a prvé tri majú cez dvakrát toľko HP ako posledná čarovná kobylka.
|  Birthdeath
11.06.2016, 21:07 
Podarilo sa mi z cesty ROS preliezť do cesty DAIN, takže nejaké spojenie asi tam predsa len bude... začínam trochu preklínať moje rozhodnutie hrať bez mapy. Bludisko s drakmi bolo riadne psycho.
|  Birthdeath
10.06.2016, 23:32 
Ok jednu fontánku som napokon objavil v tom centrálnom "hube" s teleportom... slušne ma zmastili viper démoni (poschodie "demon controller" alebo také čosi to bolo), ale draka pod nimi som dal celkom jednoducho. Podarilo sa mi zatiaľ prejsť viacmenej celú KU cestu, mám dojem že ešte k tím viperom sa nejako vrátim inakadiaľ.
|  Birthdeath
01.06.2016, 01:20 
Trochu možno netradičná otázka, ale ako limitované sú zásoby vody v CSB? Vidím že už prvá miestnosť má samoregenerujúcich červov s jedlými Worm roundmi, tak som zvedavý či sa dostaví časom aj nejaká fontánka. Začal som s troma reinkarnovanými postavami, takže nejaký aspoň dočasný "grinding spot" by sa celkom šikol.
|  Birthdeath
29.05.2016, 18:57 
SNES verzie sú práveže skoro komplet preložené do angličtiny (resp. v options je na to nastavenie) - jediné veci čo nie sú sú popisky kúziel, ktoré v origináli ani neboli (iba v manuáli) - a na tie existuje preklad od Aeon Genesis. GBC verzia je veľmi podobná tej SNESovej, s dvoma rozdielmi - povolanie Thief dokáže útočiť z tieňa zo zadného radu (toto sa pôvodne objavilo až vo Wiz 5) a layout dungeonu je mierne iný - v podstate ide o mierne scvrknutú variantu pôvodného dungeonu, namiesto úrovní 20x20 sú len 16x16, a myslím že by tam mali byť 1-2 bonusové podlažia navyše (neobjavil som ich osobne; objavil som vo verzii nový výťah, od ktorého som ale nenašiel kľúč)
|  Birthdeath
29.05.2016, 11:18 
Hm, tak to mi akosi ušlo teda... Mimochodom veľa hráčov si neuvedomí, že expy zo súbojov sa delia počtom členov v partii, takže pomerne zaujímavý zlepšovák ako urýchliť levelovanie vybraného počtu postáv je ísť do dungeonu s nekompletnou grupou - ak si na to človek trúfne, samozrejme :) Pokles statov pri levelovaní zámer je, ale rozhodne nie v takej frekvencii ako v MSDOS verzii. Ja som najviac nahral Gameboy Color verzie, v ktorej to bol v priemere tak pokles pre cca 1-2 staty každé 2 levely.
|  Birthdeath
22.05.2016, 14:23 
Hm? Boltac's trading post žiadnu voľbu "Start" nemá...
|  Birthdeath
22.05.2016, 10:46 
Tak, Quadrax konečne dobojovaný! Snáď žiadnu inú hru som toľkokrát v detstve začal a neskôr vzdal. Má tu niekto skúsenosti s ostatnými dielmi? Údajne sú oveľa zložitejšie, ale musím sa priznať, že ma dosť odpudzuje tá renderovaná grafika.
|  Birthdeath
22.05.2016, 10:39 
Na akej platforme to hráš? Táto MSDOS verzia má bohužiaľ dosť likvidačný bug, ktorý spôsobuje, že pri levelovaní majú postavy výrazne vyššiu šancu prísť o body v statoch (tuším je to tak cca 50% šanca, keď reálne by to odhadom malo byť skôr okolo 20%) Dohrateľné to síce je, ale zbytočne to bude umelo predlžovať hru na báze RNG, ktorého je aj tak vo Wizardry požehnane aj bez toho. NES verzia je tiež bugnutá, tam pre zmenu armor class nerobí nič a všetky postavy aj v max zbroji stále majú reálne AC +10 :)
|  Birthdeath
19.04.2016, 18:28 
Ja som záverečnú hádanku dal len vďaka tomu, že sa to dalo pauzovať :P Minútka-dve by mi boli chýbali... kryptografické okienko z Poeovho Zlatého Skarabea ale predsa len prinieslo svoje ovocie.
|  Birthdeath
06.03.2016, 03:56 
@Richmond: Možno malý spoiler, ale M&M2 je práve v tomto srandovne koncipovaný; podobné skryté "podvodíky" sú vo hre v hojnom množstve, lenže hra navyšuje tempo v podobe silnejších a silnejších súbojov tak závratne, že benefit z tých absurdných bonusov sa čoskoro vynuluje a hráč sa tak zaradí späť do ďalšieho levelovania, kým objaví ďalší fajny exploit, ktorý ho rapídne posunie o triedu ďalej... Dohrať hru bez aspoň pár takýchto situácií by trvalo neúmerne dlho a zahŕňalo veľa grindovania. V M&M2 si proste hráč môže drzo dovoľovať fakt veľa, preto ma aj tak konieckoncov chytil. :P
|  Birthdeath
07.02.2016, 16:50 
Armikrog mi prišiel všeobecne taký nedokončený a bez ducha... Kopec bugov, divné nelogické prvky ako už mnohokrát ohovárané tlačítkové dichotómie, dosť krátky (nie že by Neverhood bol dlhokánsky ale predsa len nejaky progres by človek uvítal), puzzly sa pohybovali medzi adaptáciami z Neverhoodu a divnými polologickosťami. Postavy boli dobre koncipované, ale ich zriedkavé rozhovory a priestory v ktorých sa pohybovali pôsobili úplne mŕtvo.
|  Birthdeath
06.02.2016, 17:31 
@ Ringo: Pokiaľ viem, tak WoX môžeš aj hrať ako kvázi M&M5 samotný... portál na darkside je hneď na začiatku, dostaneš sa do krčmy prvého mesta, tam si vygeneruješ novú partiu - na Darkside každý začína na leveli 5 - a potom neskôr sa vrátiť doraziť M&M4 s bonus contentom. Len už neviem presne, či bol na prejdenie Darkside potrebný aj nejaký quest z Clouds. Treba aj počítať s tým, že 5 je o dosť dlhší ako 4, aspoň 2-3x časovo. V M&M5 mi vadilo najviac, že dobrá polka súbojov by sa bez clerica (a jedného špecifického kúzla ktoré tu nespomeniem) asi any vyhrať nedalo.
|  Birthdeath
27.01.2016, 22:27 
@Petr: spomínaš M&M3, ale popravde musím povedať že dvojka bola v tomto ohľade naozaj o dosť extrémnejšia. V M&M2 je bez zveličenia tak od polky hry čo súboj, to stovky protivníkov, magické veci padajú jedna radosť a milión expov je pomaly na zívnutie.
|  Birthdeath
09.12.2015, 08:51 
Tak som rozohral túto záležitosť. Poprvýkrát mám z Ultimy pocit, že môžem robiť čokoľvek a kdekoľvek. Zvláštne je, že celá importovaná partia štartuje v leveloch 3-4, čo je už pomerne dosť in medias res si myslím - určite to skúsim rozohrať aj s čerstvou skupinou. Veľkou nevýhodou je ale oproti U5 miniatúrne okienko, v ktorom sa odohráva, najmä s prihliadnutím na fakt, že tentokrát je celá partia stále viditeľná a hra nemá world mapu v pravom zmysle slova. Ako jedno z riešení sa naskytuje program Nuvie, ktorý okrem väčšieho okna obsahuje mnoho ďalších vychytávok - čo ma však odradzuje je ešte stále prítomná nedoladenosť niektorých aspektov hry. Animácie objektov sú pomalé, text parser v konverzáciach nemá točiaci ankh (čo dosť mätie, kedy človek môže písať a kedy nie), klávesnica v porovnaní s natívnou verziou reaguje trochu pomaly, environmentálne zvuky sa neprehrávajú poriadne a fullscreen stále má len veľmi bazálnu podporu. Je to ale inak skvelý projekt, ktorý to ešte dotiahne aspoň tam, kde Exult; a čoskoro bola sľúbená nová verzia, ktorú určite ešte skúsim. Ak sú tu iní, čo by tiež radšej U6 hrali konzervatívnou cestou, určite ich poteší správa, že po troche vŕtania sa v systémových súboroch sa mi podarilo okno mierne rozšíríť aj v natívnej DOS verzii hry pomocou odstránenia tých stupídnych zvitkových okrajov, ktoré usekávajú cca 16x16 pixelov (t.j. 10%) reálnej viditeľnosti okna. Kľúčový je súbor TILEINDX.VGA, ktorý treba hexeditovať (osobne používam úžasný HxD), nájsť si offset 360 (prvý, v ktorom sa bude opakovať viackrát číslo 18) a celý riadok prepísať do podoby "00 18 00 18 00 18 00 18 00 18 00 18 00 18 00 18". Zaujímavosťou rozhodne je, že tento trik funguje rovnako aj na FM Towns verziu (súbor má koncovku .FMT ale inak je identický), a je dosť možné, že aj na Amigu, hoci som to neskúšal. Do screenshotov pridávam, ako vyzerá hra teraz. EDIT: Časť komentára o Nuvie beriem späť - Problém s ankhom je len v grafickom móde "original+" (asi bug, napíšem report), fullscreen som konečne vykoumal ako funguje, ovládanie a animácie - tam zmiatlo, že dosbox mi naopak fičal moc rýchlo. :) Ostávajú tie zvuky: napr. hudobné nástroje nie je vôbec počuť.
|  Birthdeath
23.11.2015, 19:35 
Oproti M&M1 je v dvojke aj vyšší (rozumne dosiahnuteľný) max level, takže rýchlejšie expovanie dáva zmysel; štandardné konečné levely sa u mňa pohybovali tuším dakde medzi 60-70. A to je len dobre - levelovanie v M&M1 je tak ubíjajúce, že som hru nakoniec bohužiaľ musel vzdať.
|  Birthdeath
13.07.2015, 23:58 
Základný princíp je v U5 rovnaký ako v U4, ale hra je menej "otravná" - väčšina postáv sa dá nájsť bez prečesania úplne každého rohu v každom meste, lockpicky sú na viac použití, namiesto prísneho dodržovania 8 hodnôt virtues je vo hre len jediná hodnota (karma), súbojov je oveľa menej a sú aspoň zaujímavejšie... Toto má predsa len tú finálnu fázu celkom krátku, U4 mi prišla po objavení všetkých shrinov, mantier, kameňov a dopravných prostriedkov už dosť nudná, človek už chcel aby to skončilo a na zozname pritom mal ešte zo 10 artefaktov, čo potrebuje. Simon: Konkrétne k U5 existuje patch čo do hry hudbu dá... ale ako vášnivý poslucháč hudby väčšinou drtím nejaké tucty všehochuti albumov z backlogu, či sa to do hry hodí alebo nie - život je proste krátky :P Teraz konkrétne Amputechture od Mars Volty napríklad. Pri Might&Magic 2 sa skvelo počúvalo kopec vecí, dúfam že narazím ešte na nejakú podobnú hru.
|  Birthdeath
13.07.2015, 01:32 
Ringo: Oproti minulým Ultimám sa toto dá rozumne prejsť aj bez návodu, ale jedna brutal vychytávka, na ktorú sa ľudia vždy sťažujú, je tzv. Sandalwood Box, ktorý treba na prejdenie hry a vo hre nie je žiadny priamy hint ako ho nájsť, ani že ho vôbec treba, resp. sa to dozvieš až v poslednom dungeone, odkiaľ sa nedá už dostať späť. Ja som ho ale našiel úplne náhodne, čo ma celkom potešilo :D Bolo zopár problematických miest, kde som radšej siahol po návode, ale ak by som tomu venoval pár hodín naviac, tak by som to možno vyšpekuloval aj sám. Hlavne ma dostalo pátranie po jednom sharde, kde treba mať asi 20-30 mixov jedného kúzla, ktoré som predtým nikdy nepoužil. Tiež peniaze sú vo hre dosť problém, ak človek odkladá prieskum dungeonov...
|  Birthdeath
09.07.2015, 19:10 
Uf, po dlhom čase dohrané! Minimálne do tohto dielu bezkonkurenčne najlepšia Ultima. Stále má dosť otravných múch, ktoré ale očakávam, že U6 už dá konečne do poriadku.
|  Birthdeath
10.02.2015, 17:00 
Ako je na tom nový ROTT momentálne ohľadom optimalizácie? Som počul, že to po technickej stránke dosť haprovalo po vydaní, tak či to už opravili...
|  Birthdeath
14.12.2014, 12:56 
Ringo: V čom sa to presne líši? Lebo páčili sa mi niektoré vychytávky typu, že tuším v CSBwin sa dalo útočiť aj na klávesnici. Na druhej strane by ma dosť mrzelo, keby bolo napr. outro okresané (je v CSB vôbec nejaká outro animácia ako v originál DM1?) alebo by nejaké predmety chýbali.
|  Birthdeath
13.12.2014, 16:51 
Chcem sa vrhnúť po nejakom čase do Chaos Strikes Back, ale bežný CSBwin mi robí nejaké problémy na Win 7 (laguje, patálie s fullscreenom). Je remake v RTC 100% vierohodný, či došlo tam k nejakým zmenám, ako pri remaku DM2? Či by bolo lepšie CSB radšej odemulovať skrz WinUAE?
|  Birthdeath
23.03.2014, 11:50 
Skúšali ste niekto Hired Guns 2, resp. jej betu? http://www.betaarchive.com/forum/viewtopic.php?t=992
|  Birthdeath
10.01.2014, 18:09 
Ešte čo som kukal je celkom zaujímavá aj tá Macintosh verzia, ale čo som počul tak tam sú aj nejaké gameplay zmeny... už nepamätám presne čo to zahŕňalo ale. Grafiku hry to mná obšľahnutú z Amigy (+tradičné macovské biele okienka/lišty), neviem či aj tie stropy.
|  Birthdeath
08.01.2014, 21:59 
Automapping v MM2 zaisťujú dve metódy - zaprvé sú dve kúzla, Eagle Eye a Wizard's Eye, jedno navonok a druhé do dungeonov/miest. V nich som moc záľubu nenašiel, znova ich prekúzľovať každú chvíľu (tuším vydržia len 1 deň) je otrava, a mana je cenná. Druhým spôsobom je naučiť niekoho skill cartography, čím je partia schopná zaznamenávať mapu (zobraziteľnú stlačením M), nevýhoda je že ak postava zomrie tak sa mapa až do oživenia prestane zaznamenávať. Mapovanie "na papier" v MM2 nemá až taký význam, väčší význam má spisovanie súradníc že čo sa kde nachádza, resp. hintov ktoré sa vyskytujú na stenách, alebo dávajú postavy vo hre. A samozrejme kódovaných hádaniek z farebných tabuliek.
|  Birthdeath
08.01.2014, 16:17 
Ja len sucho zopakujem, že rozhodne by som išiel do tej DOS verzie. Zas MM2 až tak graficky variabilný nie je a aj na to EGA si človek rovnako rýchlo zvykne. MM2 je jedna z tých lepšie vyzerajúcich EGA hier popravde. Hlavným plusom oproti Amige je rozhodne veľká rýchlosť hry, navyše v Dosboxe ľahko korigovateľná (treba ale vypnúť herné zvuky pre maximálny efekt). Vo WinUAE to proste tak bleskovo nepobeží, navyše som si všimol nejaké grafické artefakty. Samozrejme úplný ideál by bolo, kebyže sa toho niekto chopí a urobí VGA patch na DOS verziu, tak ako sú pre tie rôzne remaky starých Ultim... Do konzolových verzií by som určite nešiel, a keď už, tak radšej na Genesise než na SNESe. EDIT: A čo sa týka Magic Candle, tam sa mi viac pozdáva skôr tretí diel, aj keď nie je až tak "originálny" ako prvý. Ale trochu som MC1 skúšal a nie je to zlé (lepšie ako Ultima 4 minimálne).
|  Birthdeath
08.01.2014, 00:51 
Gratulujem! A teraz plnou parou vpred do M&M2... ak teda máš ešte intaktnú vôľu po tomto všetkom. Normálne si mi vrátil chuť skúsiť M&M1 znova, ak budem mať nejaký čas teda, a konečne dobojujem aj Wizardry 7...
|  Birthdeath
21.10.2013, 19:49 
Áno, charaktery by rozhodne malo ísť presunúť do dvojky. Ja by som až povedal, že to bol pôvodný zámer, lebo začiatok dvojky s čerstvou partiou je dosť peklo. A rozhodne sa prikláňam ku DOSovej verzii, síce je to len škaredé EGA, ale je to rozhodne najhrateľnejšia verzia. Amiga verzia sa príliš dlho na začiatku nahráva, je celkovo pomalšia a občas som si všimol nejaké čudné grafické glitche (aj keď možno to bolo mojím výberom chipsetu vo WinUAE). Konzolové verzie už vôbec nedoporučujem, práve kvôli tomu istému, čo si opísal už pri MM1 NES - a navyše vo SNES verzii sú oklieštené súboje, nedá sa tam bojovať s 255 potvorami v jednom súboji ako na počítačových.
|  Birthdeath
16.10.2013, 21:16 
No už získanie druhého levelu mi prišlo ako dosť časovo náročná úloha. Keď na druhý level treba cca 1000, nepriatelia dávajú dvojciferné hodnoty expov a tých je vo hre dosť poskromne, tak sa ťažko vcelku do toho dostáva. Taktiež ma iritovalo, že ovládanie bolo na prvý pohľad rovnaké ako v dvojke, ale nejaká tá klávesová skratka sem a tam bola iná :) (hlavne čo sa týka podávania vecí z inventára medzi postavami)
|  Birthdeath
16.10.2013, 15:48 
M&M1 som skúsil ale rýchlo ma znudil... príšerne veľa grindu, svet ma moc nezaujal a veľmi mi chýbala automapa alebo aspoň kompas. Podľa mňa je dvojka 100x lepšia, pomaly sa do toho dostávalo ale potom to bolo proste super, držalo sa to veľa princípov z jedničky ale bolo to expandované, zaujímavejšie a strelenejšie. Každopádne držím palce a snáď sa ti to na rozdiel odo mňa podarí aj dokopať do konca. :)
|  Birthdeath
17.09.2013, 15:06 
Tak bohužiaľ po nedobrovoľnej pauze kvôli zavirenému kompu (už NIKDY nesťahujte z download.cnet.com, hanba ako išla tá stránka dolu vodou) som moc nepokročil, ale už našťastie vyzerá byť hrozba zažehnaná a konečne sa môžem vrátiť do W7. Akurát sa mi podarilo ukoristiť mapu z Orkogre Castle. Gut. Dobré teda vedieť, že nemám časový limit, nebude to aspoň stres a zhon.
Results: 40 [ 1-40/112 ]   «previous 012 next»


Retrogaming merch - HV 1701.cz
 support us
🍺 Buy me a beer
 search game by title
 search in magazines
 search everywhere
 last added games
 Tomb Raider II, 22.02.2024
 Joust, 24.11.2023
 Fortress of Dr. Radiaki, The, 01.10.2023
 Rampage, 23.09.2023
 Lost Vikings 2: Norse by Norsewest, 03.07.2023
 Falcon, 03.05.2023
 Metal Gear, 18.10.2022
 Clock Tower, 26.09.2022
 RoboCop 2, 09.05.2022
 Ztracený ostrov, 01.05.2022
[ more games ]
 diskmags
 Narsil
 Pařeniště
 KLAN
 PC Engine
 Bonus
 follow / sharing
 stats
 Games :: 1271
 Extras :: 8235
 Comments :: 7768
Copyright © 2018 DJ, design & code by DJ
| DJ OldGames| Online Games | Magazines | Discussion forum | Game Galleries | Extras | PC Games | Sitemap | Links | Contacts |
| RSS-games | RSS-comments | RSS-discussion | RSS-magazines | RSS-extras | Facebook | Twitter |
 | Divinity: Original Sin | The Bard's Tale | Might & Magic X: Legacy | Legend of Grimrock II | King's Bounty: The Legend | Dune 2000 | Fix-It Felix Jr. online | DOSBox