Comments on games by Spiky

 
DJ OldGames
Spiky

Spiky

Spiky

 »
Spiky joined the OldGames.sk from: 27.10.2008
last logged in: 20.10.2021

Comments on games by Spiky

List of comments (85)
Sorted by
Results: 40 [ 1-40/85 ]   «previous 012 next»
|  Spiky
03.12.2018, 18:52 
parada. kedysi davno som o tejto hre cital, ale nikdy som sa k nej nedostal. snad si ju konecne aj vyskusam :) vdaka
|  Spiky
29.09.2018, 20:01 
vzhladom na to, ze uz sa hra na GOG nepredava a prava drzi bohvie kto, neslo by hru opat pridat na stiahnutie?
|  Spiky
01.09.2018, 16:26 
po rokoch tu mame novu oficialu verziu, 0.74-2 a navyse bola oznamena 0.75, ktora coskoro vstupi do regresného testovania
|  Spiky
20.08.2018, 22:10 
neviem, ci je to tou pokrocilou hodinou, ale zacinam byt zufaly. ako sakra v DOSBoxe prekopirujem cely folder z jedneho disku na druhy? prikaz copy vzdy skopiruje len subory a podpriecinky neskopiruje
|  Spiky
15.06.2017, 21:33 
Tak prvy krat sa mi dnes podarilo objavit Sybex strategy guide v digitalnej podobe. Stihanut si ju mozete tu: http://mocagh.org/sir-tech/wiz8-hintbook.pdf
|  Spiky
07.06.2017, 14:08 
Narazil som na velmi podrobne spracovany herny dennik nazvany "From Monastery to Ascension Peak 2013". Bohuzial som sa nedopatral, kto za nim stoji. Link na stiahnutie: https://www.google.sk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0ahUKEwjWyYbx2KvUAhUBPBoKHWOCCVYQFgghMAA&url=http://folk.uib.no/fciop/index_htm_files/Wiz8.pdf&usg=AFQjCNEYRfFP77lNA6DUmzEJef6K_CxY9Q&sig2=wphQuemDB0zHZoVHTZ4RDA&cad=rja
|  Spiky
28.11.2016, 18:02 
jedna z prvych hier, ktore som mal.. parada
|  Spiky
20.05.2016, 22:34 
Vedel by niekto poskytnut povodne subory tejto hry, popripade image originalneho CD?
|  Spiky
09.01.2016, 22:08 
nie nie, magicku part ma asi Karol. mam blade dancera, barbara, runepriesta a paladina. keby som mal partu robit teraz, paladina by som vynechal. nie je ani bojovnik, ani kuzelnik. nie je zbytocny, ma nejake support kuzla a tiez group heal, revive, ale urcite by som si vedel za neho predstavit lepsiu nahradu. runepriest rozdava criticaly kade chodi, to je radost pouzivat plosne kuzla. blade dancer pri troche stastia a dobrej taktike dokaze vymlatit sam nacatu partu nepriatelov vdaka vsemoznym bonusom no a barbar mlaticka s poriadnym damage.
|  Spiky
09.01.2016, 19:13 
to mal byt len pokus o vtip, ocividne velmi zly :D inak mam uz u vsetkych postav grandmaster questy porobene a aj vsetky blessings pozbierane. side questy az na jeden hotove, pritom som stale len niekde v priebehu actu III. ostavaju mi 2 nepreskumane dungy, pricom uz velmi dlho som nenarazil (a uz zrejme nenarazim) na ziadny challenge
|  Spiky
07.01.2016, 22:22 
uz je to par dni, co som pri hrani Legacy narazil na bossa, s ktorym to vyzera byt nadlho. zrejme sa nejaku dobu dalej nepohnem ... SKUSKOVE :D
|  Spiky
04.01.2016, 19:48 
pamatam take boje z wizardry 8, tam nebolo vynimkou bojovat aj pol hodinu. hlavne, ked sa do boja postupne pridavali dalsi a dalsi protivnici :D uz aspon viem, co po MMX rozohram :)
|  Spiky
04.01.2016, 14:05 
fuha, tak to si neviem predstavit, ako to s cisto might alebo magic ide dohrat, predsa len niektori nepriatelia maju silnu odolnost voci jednemu alebo druhemu. trochu ma zacina stvat az neuveritelne zle vybalancovanie v ramci jedneho poschodia dungeonu. v pevnosti vran som sa k suboju s bossom dostal takpovediac s prstom v nose, ale ten mi potom jednym kuzlom zabil jedneho clena party a dvoch omracil. dalsia nepochopitelna vec pre mna bol pavuci boss. myslim, ze to bolo v stratenom meste uroven 3. bol taktiez extremne OP, ale vdaka priserne nascriptovanej AI som ho dokazal porazit.
|  Spiky
03.01.2016, 11:35 
tak som zase narazil na par neprijemnych bugov: - po par hodinovom hrani sa stane, ze po boji vam ostane hrat bojova hudba. na prvy pohlad to mozno nevyzera zle, ale velmi rychlo to zacne ist na nervy. nastastie staci vypnut a zapnut hru - pri vykuzleni nebeskeho stitu som si vsimol, ze popisok ukazuje hodnotu zasahovych bodov, po ktore bude stit aktivny. podla logu moj stit obcas vydrzi takmer dvojnasobok. velmi casto sa mi tiez stane, ze stit nevydrzi a nejaky damage sa dostane aj na skupinu. napriek tomu ikonka stitu stale sveti. co sa priebehu hry tyka, particka je zatial na 21. leveli a predpokladam, ze som pred dokoncenim 3. aktu EDIT: na jednu vec nemozem prist. ako sa da sakra posuvat minimapa?
|  Spiky
02.01.2016, 09:38 
Karol: v podstate si uhadol presne, ako trenujem partu (ork ma 2h mace). co s bugov tyka, par krat sa nepriatelia zle rozostavili na policku a prekryvali sa jeden cez druheho. tiez sa pocas rozhovorov pri stlaceni Continue sem-tam nestopol hlas, takze som pocul staru aj novu spravu sucasne. su to povacsinou taketo drobnosti, ale ja by som taketo chyby videl rad opravene. tiez som rad, ze takato hra vznikla. osobne ju mam ovela radsej ako grimrocky, kedze som zastancom tahovych subojov, pokial sa jedna o dungeony... a tiez absencia pribehu, questov, interakcia s NPCs a obchodnikmi, trenermi mi taktiez chybala. Wizardry 9 by som bral asi len od tvorcov 8. dielu a toho sa uz nedockame. MMXI, ktora by sa niesla v duchu X (s lepsim post-release servisom) by som sa ale urcite nebranil :) skusim teda dwarfa trenovat aj na magiu zeme, momentalne som sa snazil vylepsit magicke zaostrovanie
|  Spiky
31.12.2015, 16:43 
elf - blade dancer - female orc - barbarian - male dwarf - rune priest - male human - crusader - male popravde som tvorbe party nevenoval neprimerane velku pozornost, pocas hry si odomykam tie vlastnosti, ktore potrebujem a zatial si idem relativne bez problemov. dlho som MM nehral, takze ten model bol pre mna na zaciatku novy, ale zvykam si. paci sa mi gui, vidno, ze presne vedeli, co chcu vytvorit. no zaroven mam pocit, ze este k dokonalosti chyba nejaky ten patch (ktory uz zial neuvidime). hra sa mi napriklad nedarila ulozit, ked sa pocitadlo dostalo niekde na uroven 250 ulozenych pozicii (realne som mal saveov len okolo 10),pri ulozeni som dostal spravu, ze hra bola ulozena, co vsak nebola pravda. musel som savy premazat, pretoze okrem quick save a autosave mi custom savy nefungovali. tiez mam obcas pocit, ze gui sa obcas sprava dost nepredvidatelne aby som len nekydal, skutocne sa pri hrani bavim. zatial som niekolko hodin po dokonceni actu I
|  Spiky
31.12.2015, 00:35 
tak som sa po dlhom vahani (uplay, steam) pustil do MMX a musim povedat, ze lepsie som sa bavil len u Wizardry8. uz druhy den za sebou taham do rannych hodin
|  Spiky
29.12.2015, 20:56 
ziadnym sposobom sa mi nedari spustit hru vo fullscreen. mam windows 8.1. bez pouzitia rezimu kompatibility vyskoci chybove hlasenie, spojene s grafickou kartou. ked hru vo fullscreen spustim, pri nabehnuti loga napoleon games sa prekresluje len lava cast obrazovky a a ta ma navyse len obmedzenu farebnu paletu. vie niekto poradit?
|  Spiky
26.12.2015, 13:13 
intenzivne o kupe MMX uvazujem, ale najradsej by som tak urobil na GOG. myslite, ze je vydanie hry na GOG realne?
|  Spiky
14.02.2014, 18:24 
Mobilna verzia je uz niekolko dni vonku. Ja som po precitani mnozstva nazorov radsej ani neskusal.
|  Spiky
14.01.2013, 14:53 
Tak som nakoniec objednal Sybex strategy guide, tato kratka ochutnavka ma presvedcila ftp://ftp.sybex.com/2466/2466ch06.pdf Z britskeho amazonu kupujem prvy krat, tak bude hadam vsetko v poriadku, seller mal referencie vyborne.
|  Patrik Hlinka
06.07.2011, 17:29 
Uprimne, pre mna je W8 srdcovka, kvalitny obsah by bol velkym plus, ale nie je to rozhodujuce. Skor ma zaujimalo, ci tuto knihu niekto vlastni a vedel by mi ju trochu priblizit ;)
|  Patrik Hlinka
05.07.2011, 00:44 
Vlastní niekto túto http://www.amazon.com/Wizardry-VIII-Official-Strategies-Strategy/dp/0782124666/ref=lh_ni_t knihu a vedel by povedať, či stojí za to ju kúpiť?
|  Patrik Hlinka
26.12.2010, 20:53 
Podarilo sa mi zohnať herný manuál s textami v super 10/10 kvalite. Obrázky majú síce nižšiu kvalitu, ale aspoň to nie sú krivolako skenované stránky ;) http://www.edisk.sk/sk/stahni/81667/Wizardry_8_Manual_EN.pdf_577.98KB.html Enjoy
|  Patrik Hlinka
21.12.2010, 14:40 
Medzi odkazmi mi chýba výborne spracovaná fan stránka, tak ju pridám aspoň sem: http://www.flamestryke.com/wizardry8/flamestrykes_w8.html
|  Patrik Hlinka
29.08.2010, 15:08 
V návode[sk] je chyba. Poradie u zvonkohry je nesprávne uvedené, má byť: zelený-> biely-> zlatý-> modrý.
|  Patrik Hlinka
14.08.2010, 10:53 
Kde si našiel tie farebné mapy? Pýtam sa, lebo všade nachádzam len čierno-biele. Ak by boli aj mapy dungeonov, mohol by si ich sem tiež postnúť ;)
|  Patrik Hlinka
12.08.2010, 18:33 
DJ: vďaka za patchnutú verziu, poďme sa do toho pomaly pustiť :-)
|  Patrik Hlinka
12.08.2010, 17:58 
Odkaz k návodu http://www.oldgames.sk/game/wizardry-6-bane-of-the-cosmic-forge/download/5716/ (Návod [sk], DJ) nefunguje
|  Patrik Hlinka
08.08.2010, 21:08 
http://master.hook.sweb.cz/ - vynikajúci web o Wizardry 7, bohužiaľ nedokončený
|  Patrik Hlinka
07.08.2010, 21:35 
Neviem ako vy, ale mne robili problém primárne schopnosti, jednoducho som strácal orientáciu, čo napríklad znamená Piety. Dovolil som si týchto 8 schopností preložiť, snáď kvalita prekladu nikoho neurazí. STRENGTH (STR): Ovplyvňuje ľubovolný manéver, vyžadujúci fyzickú silu - od zásahu nepriateľa po vyrazenie dverí z pántov. Sila ďalej ovplyvňuje veľkosť nákladu a odolnosť. INTELLIGENCE (INT): Ovplyvňuje schopnosť postavy používať a učiť sa kúzla, rozpoznať pascu na pokladnici a ostatné schopnosti, ktoré závisia na duševnej povahe. Napomáha postave učiť sa novým schopnostiam. PIETY (PIE): Celková oddanosť postavy, pomáha rozvýjať schopnosti a učiť sa nové kúzla. Tiež ovplyvňuje veľkosť sily kúzla, ktoré charakter dostane pri prechode na ďalšiu úroveň, ďalej ovplyvňuje rýchlosť regenerácie sily kúzla. Niekedy, napriek nízkej inteligencii, sa extrémne zasvätená a nezlomná postava môže naučiť veci tak rýchlo, ako jeho/jej bystrejší priatelia. VITALITY (VIT): Životná sila postavy, ovplyvňuje množstvo zásahových bodov (HP) a odolnosť, ktorú postava dostane. Ovplyvňuje schopnosť liečiť a byť oživený, pomáha chrániť postavu pred nákazou, nemocou, paralýzou a smrťou. Keď napríklad dosiahne nulovú hranicu, postava nemôže byť oživená. DEXTERITY (DEX): Schopnosť vyhnúť sa zásahu či zneškodniť pascu. Vlastne je to schopnosť hýbať celým telom a reagovať tak na rôzne situácie. Akokoľvek je dôležitá k pohybu, ide aj o prírodné brnenie("dodge"). V boji sa prenáša na množstvo zásahov počas jedného útoku. SPEED (SPD): Je to čas, ktorý postava potrebuje, aby vykonala zadanú činnosť. Vyššia rýchlosť, rýchle pohyby, precízna práca. V boji vyjadruje počet útokov za jedno kolo. Ako obratnosť, aj rýchlosť poskytuje lepšiu prirodzenú ochranu. PERSONALITY (PER): Vľúdnosť postavy, ovplyvňuje komunikáciu s NPC. Postavy s vysokou PER sú charizmatickí, naopak nízka hodnota PER z nich robí introvertov. Zmes osobností v partii nie je na škodu. KARMA (KAR): Ovplyvňuje činnosti postavy. Jedná sa o akýsi etický merač. V podstate sa jedná o zmýšlanie danej postavy, napríklad postavy s vysokou karmou budú pravdepodobne štastné a bude sa im dariť. Zmes rôznych hodnôt je opäť prospešná, čiastočne otvorí nové možnosti pri komunikácii s NPC.
|  Patrik Hlinka
03.08.2010, 11:19 
Tak som trochu zisťoval, preklad bude v poriadku, ale sú problémy s výpisom anglického textu. Dúfam, že to nejak spraví...
|  Patrik Hlinka
02.08.2010, 15:49 
Tak po cca mesiaci dohrané. Čo ma najviac sklamalo, je záverečný boj a snáď aj celá 2. polovica hry. Príbeh super, ale obtiažnosť súbojov oproti začiatkom zaostávala. Hral som na normal (iron man by nebol pre mňa, často ukladám :D ), ale za celý čas som nepoužíval lektvary či prášky, snáď až na pár výnimiek. Parta bard, warr, ranger, lord, ninja, mage, ak bude chuť, v najbližších dňoch spíšem nejaké info o týchto postavách, aj nejaké rady ako ich hrať, do čoho investovať atď.
|  Patrik Hlinka
02.08.2010, 13:42 
no ten preklad teda nič moc, korekcia asi ešte nebola alebo čo.. ale škoda, grafika vyzerá pekne, keby mal ten preklad úroveň, aj by som si zahral :-)
|  Patrik Hlinka
02.08.2010, 13:30 
Ja som sa Goldku dlho snažil zohnať, ale teraz zdieľam tvoje dojmy.. bohužiaľ :-(
|  Patrik Hlinka
01.08.2010, 13:58 
Keep hunting, hehe :-) Not simple, however still possible to find it. If you interested, contact me, my email adress: patrik.hlinka[@]centrum.sk
|  Patrik Hlinka
30.07.2010, 13:46 
lasice: začiatok je najťažší, často budeš utekať a zabíjať skupinky nepriateľov po jednom, ale len čo "dostaneš" od Barloneho korpusový prút, karta sa obráti ^.^
|  Patrik Hlinka
29.07.2010, 22:54 
Ja som ju s predchádzajúcimi partami vždy obchádzal, tak prakticky ľahla na prvý pokus :-)
|  Patrik Hlinka
29.07.2010, 17:51 
Tak som skúsil Nessie(26) na 18-20 úrovni a šla prekvapivo ľahko, asi bolo treba prísť skôr :) http://www.youtube.com/watch?v=et5OJ0vbVnE
|  Patrik Hlinka
29.07.2010, 14:24 
Mne tam sci-fi bohovsky sedí, navyše tam aj hrá svoju úlohu v príbehu, takže by som ten mix nebral ako mínus. U mňa najlepšie RPG aké som kedy hral (hrám :) )
Results: 40 [ 1-40/85 ]   «previous 012 next»


Retrogaming merch - HV 1701.cz
 support us
🍺 Buy me a beer
 search game by title
 search in magazines
 search everywhere
 last added games
 Tomb Raider II, 22.02.2024
 Joust, 24.11.2023
 Fortress of Dr. Radiaki, The, 01.10.2023
 Rampage, 23.09.2023
 Lost Vikings 2: Norse by Norsewest, 03.07.2023
 Falcon, 03.05.2023
 Metal Gear, 18.10.2022
 Clock Tower, 26.09.2022
 RoboCop 2, 09.05.2022
 Ztracený ostrov, 01.05.2022
[ more games ]
 diskmags
 Narsil
 Pařeniště
 KLAN
 PC Engine
 Bonus
 follow / sharing
 stats
 Games :: 1271
 Extras :: 8235
 Comments :: 7768
Copyright © 2018 DJ, design & code by DJ
| DJ OldGames| Online Games | Magazines | Discussion forum | Game Galleries | Extras | PC Games | Sitemap | Links | Contacts |
| RSS-games | RSS-comments | RSS-discussion | RSS-magazines | RSS-extras | Facebook | Twitter |
 | Divinity: Original Sin | The Bard's Tale | Might & Magic X: Legacy | Legend of Grimrock II | King's Bounty: The Legend | Dune 2000 | Fix-It Felix Jr. online | DOSBox