Comments on games by janmojzis

 
DJ OldGames
janmojzis

janmojzis

jan

 »
jan joined the OldGames.sk from: 15.03.2010
last logged in: 30.11.2024

Comments on games by janmojzis

List of comments (50)
Sorted by
Results: 40 [ 1-40/50 ]   «previous 01 next»
|  jan
30.11.2024, 20:38 
Grafika je odporná. Musím sa priznať. Prešiel som to asi 2x, možno 3x z toho posledný krát bez návodov len s hint oracle. Dalo sa. Ťažké riadne, ale stačí trocha zapracovať, trpezlivosť a pevné nervy (občas som chodil v kruhu a bolo to dosť frustrujúce, často som sa motal hlavne v junction of ways a demon director). Inak čistá rezačka, pôvodná atmosféra z DM1 je preč.Kde bolo všetko v kľude a pohode, žiadne prepojené poschodia, bludiská, hordy monštier. Nie ako tu. Tam bola pohoda. A vytáča ma grafika. Magenta worm má byť magenta worm a nie nejaké žlté zubaté hovienka. Aj tie lietajúce okrídlené hlúposti. Pôvodné žlté beholdery mali oveľa lepšie vykreslenie a detaily. Takisto kurzor myši je modrý (??). Obrázky predmetov na zemi sú tiež chybné - 1 štvorec pred vami je predmet väčší než tesne pod vami? Mapa mi tiež nikdy nefungovala, text ma mape je furt statický. Neviem či je to chybou portu alebo úmysel, ale vytáča ma to
|  jan
27.08.2023, 01:36 
Všimli ste si niekto? Na MACovi je divne skreslený zvuk a to aj pri I aj pri II prince. Hlavne teda keď je hudba. Chvíľu to hrá, ale aj tóny sú dáke divné oproti PC verzii. Ale potom náhle akoby preskočilo sekundu dopredu, tón nedohrá a hneď hrá druhý tón, pôsobí to divne, isto to nebol úmysel tvorcov
|  jan
03.11.2020, 12:08 
Tak, máme tu modifikáciu Wolfenstein 3D s možnosťou zapnúť si map (MapWolf3D). Kompatibilita by mala byť so starou verziou až na SAVEGAME. SAVEGAME sú nekompatibilné medzi pôvodnou verziou a tou MapWolf3D. Vďaka za zdieľanie DJ
|  jan
03.11.2020, 12:05 
:D ešte si tu. Som rád, že DJ má aj na hl. stránke info o nových príspevkoch a veciach, snáď si to po toľkých rokoch všimne čo najviac hráčov, a hlavne nás, starých klasikov :P Len pozor, zabudol som na info, že pre SAVEGAME nie je kompatibilita medzi mojim kodom a tym povodnym. Je to tym, že hra ma nejaký save protect a každá kompilácia kódu určuje o niečo iný savegame. Tak len aby sa vedelo...
|  jan
02.11.2020, 00:44 
no, veru :D. Tak po 6 rokoch to zverejňujem
|  jan
07.07.2019, 21:33 
2 honza: ano:) Sharing o hacku savegame: Problem je v tom, ze na hackovanie potrebujes specialny program, co dekomprimuje savegame a jediny o ktorom viem je ten, co som sam spravil. A ten je stale nie uplne hotovy. Sposob je aj pouzit dosbox debug, to by som mohol popisat. Plus, ja si myslim, ze herbu treba vyuzit maximalne, ako to ide aj ochranny demon. Mohol by som spisat len taky list - zoznam s radami.
|  jan
05.07.2019, 14:00 
2 ringo: sa mi nechcelo hackovat, lebo ked som sa dostal s prvym hackom za dvere, boli tam teleporty a nikam sa dostat nedalo. Zasliapol som ale jednu plosinku a podla mapy zmizla stena, kde bola klucova dierka. Ja som ale za dvermi z druhej strany a su stale zamknute a spat sa dostat neda. Pri hackovani savegame je problem s velkostou suboru. Vzdy sa dekomprimuje viac, ako sa ma. Musim redukovat manualne. Neda sa hack spravit skratka v jednom kroku. 2 petr: tipy su vselikde, aj sa cudujem, ze by sa ringovi chcelo o tom znovu pisat. Aka je asi velka audiencia? 3 ludia
|  jan
02.07.2019, 09:32 
Hmm, tak napodiv tam prázdny štvorec nie je, ale je tam komplex chodieb, teleportov a plošiniek. To ma znepokojuje. Vypadá to tak, že autori skutočne zamýšlali, aby sa tam dostať dalo.
|  jan
01.07.2019, 02:34 
no, stojí to za pokus. Inak by som sa tam mohol hacknúť a pozrieť sa, čo tam vlastne je, za tými dverami. Možno, že tam je iba prázdny štvorec.
|  jan
30.06.2019, 11:43 
2 Ringo: tak nakoniec naozaj 17/3 za dvere som sa nedostal (teraz som až šiel preskúmať 3 lvl.). Môj nápad bol ísť po pakľúče a skúsiť to s tými, ale mám len 2 body na kradení. Možno ty by si mohol skúsiť ešte pakľúče. Jeden kľúč som si priniesol z dungeonu s očami, vypadalo, že je navyše. Ale sem nepasuje. Inak tam naozaj kľúč nikde nie je. Presne tak, drevená bariéra na 25 sa nedá otvoriť, neprišiel som na to ani raz, čo som to hral už viac krát. Čo sa 6 týka, tak to som prešiel. Ako presne, to neviem, ale pomôže screenshot mapa + savegame? http://jamo.wz.cz/exc_029.png http://jamo.wz.cz/RGSAVE.003 No áno, ale ja podozrievam autorov, že skutočne na 17 zabudli dať kľúč, lebo sa mi marí, že jedna truhla na 17 bola prázdna. Možno tam mal byť kľúč.
|  jan
28.06.2019, 12:00 
2 ringo: No potom je to divné, lebo táto slepá vetva je až moc komplexná, a sú tam aj príšerky. V návode je síce podpísaný Honzov dobrý kamoš Mirek, ale dolu je napísané, že "special thanks za podklady Honzovi Šerákovi". Šerák, možno to je niekto z vývojárskeho tímu. Ak je to tá 6 na mape, čo myslím, tak tá vlastne ide prejsť. Dungeon tam je rozdelený do 2 levelov. V 1. leveli som aj ja strávil chvíľku času. Kľúčom je tlačidlo, ktoré je na mape neviditeľné, no nachádza sa poblíž tých dverí. Je to kúsok na severe. Na severe sú dve také symetrické miestnosti. A v obidvoch je 1 takéto tlačidlo. Ohľadom 17, si si istý, že sa nedá prejsť? Ja som sa zatiaľ v 17 dostal do 3. levelu. V 1. leveli jedny dvere šli nakoniec vyraziť, ostatné dvere poriešila kombinácia páčok a kľúč. Sú tam aj také dvere, ktoré otvára plošinka, dostať sa tam však nedá. Za nimi je zrejme iba 1 štvorec a je to len taký vtípok. Nič tam nie je. 25 má tie mreže a je to tiež vtípok. Potom je ešte truhlica v dungeone s Guinnever, 2. level. Dlhá chodba s plošinkami na fireball. Podľa návodu je na konci truhlička, ale predposledná plošinka zabíja natvrdo. Dostať sa tam nedá. Vypadá to tak, že sa iba moc ponáhľaš. No, možno si mal ešte možnosť získať nejaké EXP...
|  jan
27.06.2019, 16:11 
Merlin - no práve tam, za tú dieru som sa dostal prehodením predmetu na páčku a potom som sa dostal cez hack do juhovýchodnej časti. To som chcel, že či neprejdeš. Ja som to prešiel a nič som nenašiel, je tam pár príšeriek a jedno tlačidlo s krápnikom. Ale ako sa tam dá dostať normálne? Rozmýšlal som, či nie prepadom z vyššieho levelu. Ak 12 level existuje, tak práve vybitím aj týchto príšeriek by sa to mohlo dať na 12 dostať
|  jan
26.06.2019, 18:52 
veď to, že nebolo cesty späť. Opätovný skorší reload a prejsť znovu by nepomohlo, lebo problém sa musí riešiť keď nastane, a teda tam dolu. A už to nešlo... Ešte si spomínal, že v jaskyni s merlinom si vynechal juhovýchodnú lokáciu. Tak ja som sa tam šiel pozrieť, ale normálne sa tam dostať nedá, je tam nejaká bariéra - teleport, čo nepustí ďalej. Možno by si mohol checknúť, či na niečo neprídeš? - hackol som to a umelo som prešiel za bariéru http://jamo.wz.cz/RGSAVE.001 Potom ďalší save, toto je save po tom, ako som to tam preskúmal, veľa chodieb, mapka je aj v návode. Pár príšeriek (4-5 netopierov, asi 1-2 golemy). Ale aj tak pár tisíc EXP. navrch. Je tam jedno tlačidlo (krápnik), ale nič nerobí. Teleport furt blokuje pristup pri opätovnom pokuse vyjsť von a vstúpiť do bariéry. http://jamo.wz.cz/RGSAVE.002 uložil som to už mimo labyrintu, ale preskúmal som to, stlačil krápnik a nedá sa ísť cez bariéru. Pozri sa na to
|  jan
25.06.2019, 12:02 
Ale aj Wes P potom zrejme tie dvere neskúšal vyraziť. Ono je to taký vtípok, či vôbec sa ľudia naučia vyrážať hlavou dvere. Ešte naviac k tomu, niektoré dvere pri pokuse o vyrazenie berú HP, čo ešte skôr odrádza od toho. V tom čase som asi nevedel, že vyrazenie je vôbec možné. Väčšina dverí v hre je na tlačidlo/páčku. Nemáš pravdu, Ringo, v tom, že šlo o prenos na nový level, kde si ešte nebol. Ak si poriadne skontróluješ mapu, tak na tej leveli (mape), kde bol ten bug, si už bol. A keď si tam bol, príšera (bola tam len jedna) zablokovala štvorec pred schodmi. Následne pri pokuse znova prejsť na ten level schodami, nastal známy bug. Návod by nebol veľa platný, nakoľko dôležitou súčasťou hacku je dekomprimácia savegame súboru. Predtým som používal na hack dosbox debug, ale tu nešlo iba o posun o jeden či dva štvorce, ale aj o zmenu mapy, k čomu sa táto musela načítať (a na to je load). Na tú level sa inak dostať už nešlo - v hre okrem schodov už iný prístup nie je. Dekompresiu som spravil s vlastnou implementáciou kompresie, čo používa hra. Autor je Haruyasu Yoshizaki, algoritmtus sa volá LZHUF (lz + huffman). Dekompresia je ale od určeného offsetu v savegame, prvá časť v súbore je názov savegame. Po dekompresii nasleduje zmena prísl. bajtov. A následne ide rekompresia. Pokiaľ ten program nemáš, nie je možné hack v savegame vykonať. Ak by bol záujem od viacerých ľudí, mohol by som ten môj program nieked zavesiť aj s návodom. Hádanky, no však aj ja som dal mnohé na 1. krát, len niektoré sú také "šťavnaté". A presne ako hovoríš, riešením hádaniek je zväčša niečo jednoduché, niečo, čo sa bežne vyskytuje, čo poznáme. :)
|  jan
22.06.2019, 00:05 
Ringo, daj link na svoj save, nech môžem pozrieť.
|  jan
01.05.2015, 00:33 
Tato vyborna hra je legalne k stiahnutiu aj na us.battle.net a to prosim aj s licencnym suborom. Zatial sa nezda, ze by na nej chcel niekto zarabat, dufam, ze sa tak ani nestane. Nikdy si nebudem kupovat stare hry, kym su volne k stiahnutiu. Sam mam vsak legalne zakupenych niekolko "novsych" hier.
|  jan
18.03.2015, 10:08 
Nevšimol si niekto rozbitú grafiku v nepriateľských základniach? Tento problém som mal aj s cracknutou verziou a dúfal som, že vo verzii s kódmi tento problém nie je, no mýlil som sa a misie v nepriateľských základniach sú preto celkom "pain in the ass", pre rozbitú grafiku na viacerých miestach nič nevidím.
|  jan
18.03.2015, 10:07 
Okrem toho, keď ho zničia, tak nie je žiadna penalizácia v skóre. A ďalej, tank má na začiatku brnenie, vojaci nemajú žiadne, po prvej guľke sú kaput. Tank vydrží na začiatku všetko a aj nejaké výbuchy prežije. 400 litrov nie je zas tak veľa. A ani neskôr to nie je zlé. Na útok na nepriateľskú základňu som si zobral raketový tank. Pár výbušných striel do mutonov pohromade celkom helflo.
|  jan
13.03.2015, 21:04 
Keď som sa naučil, ako zvládať náročné pozemné misie, kde má človek (bez zbroje) jasnú nevýhodu, prešlo veľa saveov a abandon-loadov. Základom je obtiažnosť začiatočník. Môj osvedčený trik je, že si jednoducho zainvestujete už na začiatku na kúpite si za 400 litrov tank s delom a 50 nábojov do tanku do zásoby. Oplatí sa vám to. Tank vydrží všetky strely z plazmy s výnimkou neskorších bombových striel, má nelimitovanú energiu, netrpí na smrteľné zranenia, má vynikajúcu presnosť a devastačné prierazné strely a hlavne, má kopec času a zájde neuveriteľne ďaleko. Ďalej UFOni sa často obšmietajú okolo prednej časti lode (kokpitu), zvyknú tam byť rozmiestnení po stranách, prípadne to isté zo zadnej strany. Pošlete tank, ten sa pekne rozhliadne a vystrelí. UFOn opätuje paľbu, čím sa vyčerpá jeho čas a následne ho s vojakmi sundáte. Mne sa osvedčili 4 vojaci + 1 tank pre neterorizujúce misie. Samozrejme, nutné je vojakov hneď v prvom kole poriadne vybaviť. Kúpte si svetlice na nočné misie. Ja mám v každej misii aspoň 12 svetlíc. Na záver, ja ostávam verný starej dosovskej verzii. Podarilo sa mi zohnať necrackovanú verziu, kde sa zadáva kód. A ako bonus priložená je aj čeština. K rozdielu crackovaných a necrackovaných verzií hier sme viedli rozsiahlu debatu v Prehistorikovi II, môžte si pozrieť. Bugy môžu byť aj z crackingu.
|  jan
13.03.2015, 20:39 
Áno, toto je jednoznačne super hra. O čo je zastarelšia dosovskou platformou, o to je komplexnejšia, prepracovanejšia a hrateľnejšia (a návyková). Už na leveli začiatočník som sa slušne potil, kým som pochopil hernú mechaniku a zákony, ktorými sa riadi, naučil sa sledovať financie, výskum, obchod, pátranie a zneškodňovanie UFOnov, vybavovanie posádky. V tejto hre musíte byť vždy o krok popredu pred UFOncami, aktívne rozvíjať svoju organizáciu X-COM. Teraz by som ešte pár viet chcel povedať na margo starých dosovských hier. Je to naozaj choré, keď v dnešnej dobe pokroku, 3D hi-tech akcelerátorov a polygónovej grafiky, kvalitného surround ozvučenia a ďalších vymožeností sa spoločnosť resp. majiteľ autorských práv musí živiť predajom takýchto starých dosovských hier miesto nových titulov. Takto hry končia na STEAMe, GOGu alebo u resellerov, pričom verejnosť musí platiť za to, aby si tieto hry mohli zahrať. Námatkovo X-COM UFO, Dr. Riptide, Wolfenstein 3D, Gods (od bitmap brothers) a celá plejáda hier, ktoré sú predávané, vďaka čomu nie sú k dizpozícii free od tretích strán.
|  jan
03.12.2014, 17:36 
Jermien: War Cry (nie battlecry) je schopnost nativne dana kazdej postave v hre a to nezavisle od levelu. Ako zbran si vsak treba zvolit prazdnu ruku. Ale to uz si isto zistil, za taky cas, takze pisem aj pre inych.
|  jan
12.06.2014, 13:24 
Mne sa naopak tie otazky zdaju dost lahke. Netreba ani manual. Vela info napr. sa da zistit uz z obrazovky "credits", ktora ide po "high scores". Niektore sa daju dokonca tipnut, ak trochu poznas postavicky na obrazkoch. Dokonca som si uspesne tipol pocet dierok na snurkach BJovych topanok :D Ale vazne, po case su otazky uz otravne. Stiahol som si zdrojak, otazkovy kod som zakomentoval a skompiloval. Teraz mam SOD "original" bez otazok.
|  jan
17.07.2013, 15:25 
Tak po dlhsej pauze opat pisem. Minule ma celkom odradilo, ze mi zmizol cely nepostnuty komentar len tym, ze som klikol mimo textboxu na tmavu plochu. Pri prepinani okien a kariet clovek klikne aj mimo, dost fatalne chovanie... Taketo spravanie clovek zvacsa ocakava pri image galeriach, nie pri pisani textov. @usrdev vyborny koment a tech. info. @Swampy skoda. Za tychto okolnosti je robenie image diskety nerealne a zbytocne. Navratnost investicie casu a namahy spekulativna ak vobec daka. Pozrel by som sa na CD. Hra sa da v podstate spustat aj iba s adresarom PREH2, ostatne mozete vymazat. Staci vam len root subory z CD adresara a ten adresar PREH2. V menu zvolite D - prehistorik 2. Takze usetrite 10 MB, nemusite zbytocne drzat na disku tie ostatne hry. Inak, mne sa v dosbox so state save modifikaciu podarilo prejst prehistorika 2 orig. na prvy krat (s castym load state, ale pri 1 zapnuti PC). Nahral som vyse 6 mega :) Ani raz ziaden problem so stabilitou a grafikou :). Ak chcete vediet ako na rogalo, tak najprv dopredu, potom dolu a nakoniec hore (sipky)
|  jan
08.07.2013, 19:30 
Dobre. Ale mozem az o par dni, ked sa dostanem k svojmu kompu a bude dost casu na toto - musim zobrat disketovu, zapojit a skusat loadovat. To mi je divne ked pises o tom formatovani. Akoze to ma byt presne urceny format DD alebo SD (ci aky je ten polovicny)? Predosle obrazy co boli tu zavesene boli kazdy 1.44 velkostou, cize logicky predpokladam DD format. Teraz som vsak trosku v pomykove. Dufam ze hra nepotrebuje presny format, i ked na druhej strane... sssh. Fakt! Asi to bude presny format, co potrebuje hra, lebo hra hlada konkretne data mimo suborovu oblast.
|  jan
02.07.2013, 22:52 
Bola pravda, ze v dosboxe su s tymi disketami problemy. Avsak, zistili sme, ze nemame obraz 1:1, lebo prehistorik vypisuje tu chybovu hlasku (aj win xp aj virtualbox s ms-dosom, testovane na real floppy). Nerozumiem sa do vsetkeho, ale myslim, ze copy-protect DD diskiet a CD diskov nie su velmi rozielne. Asi su na disku niekde zapisane data mimo subory. Ale format DD diskov je vzdy FAT (aspon na MS-DOS, myslim D). Nemal by to byt velky problem, kedze ani pri CD ochrane to nie je problem. Mame na to clone nastroje (ako clone CD). Teraz keby swampyho postup aplikoval aj car, aby sme vedeli, ci to bude fungovat... Este vec z minula: ta dekompresia LZ91 neodhalila nic ine, ako to, ze na konci cracknutej exe verzie, je balast hybridu. Inak je to normalne exe, ale je zmenene o hacky. Kedze vsak nepozname dekodovany original, nemozme porovnat. Najprv som si myslel, ze porovnan prehistorika 1 nekodovaneho a kodovaneho nema zmysel, kedze nebol crack (stary original je nechraneny), avsak, ta ochrana na CD musi byt niekde pouzita aj u pre1, nie? A predsa nieco este: predsa vas chcem este raz nalakat na ten virtualbox. Ak sa nam podari vytvorit kopiu 1:1. Virtualbox nebude robit problemy, lebo je tam realny dos. Dalej, virtualbox ma aj funkciu save state. Ta je oficialna a spolahliva (zatial som netestoval, ale chystam sa to hodit na notebook s Win7 a prenesiem aj svoj 220 MB tam vytvoreny vritual HDD. Potom tam budem hrat, tak uvidim...)
|  jan
02.07.2013, 12:31 
Vo Winimage na Win XP som uspesne mountol image diskiet. Postupne som otvoril obrazy cez File/open nasledne pre zapis som dal write na zapis na diskety. No, takze v dosboxe som samozrejme neuspel, zamrzalo to. Ked som to vsak spustil priamo z win XP, dostal som hlasku: "YOU MUST RUN THE GAME WITH THE ORIGINAL DISK #1 IN ANY DRIVE! err.#4-2000 PRESS ESC TO RESET & DEBUG" Tak som nainstaloval virtualbox a nainstaloval tam ORIGINAL DOS 6.22 (100% original, mam origo diskety). Po nainstalovani do virtualboxu bol nakonfigurovany virtual machine. Nabootoval som do dosu a instalacia prehistorika prebehla bez najmensich problemov. Avsak po spusteni pre2.com z protekciou a diskom #1, program zasa zahlasil, tu istu hlasku. Cize zrejme to nie je 100% image diskiet. Nejaky clone program by to myslim vyriesil, a obraz by bol 1 k 1. Aspon mam skutocny dos nainstalovany a nakonfigurovany, ak by niekto chcel, tak uploadnem. Potom staci importovat do VM. Download VM tu: https://www.virtualbox.org/wiki/Downloads Navod na instalaciu MS DOS http://www.instructables.com/id/How-To-Install-DOS-622-Under-VirtualBox/step1/Setp-1-Installing-DOS/
|  jan
01.07.2013, 22:03 
Na nieco prides... ano. Na to nieco som uz aj prisiel: je to (to exe) ine pakovanie, ako ostatne sqz subory. Aj viem kto je za tym. Ale to mi nepomoze. Da sa to zistit este tak, ze sa porovnaju vsetky zapakovane exe sqz z toho CD navzajom a pokusi sa najst nejaka vzorka. Lenze kto by to robil. To je casovo narocne a mechce sa mi to robit, poviem na rovinu, lebo prinos by nebol hodny namahy, kedze sa to da hrat bez problemov... Ja ani niesom nejaky profi hacker :) Okrem toho, uz som aj skusal dumpovat pamat aj state z hry na zaciatku po spusteni, ale pamat sa prilis rychlo prepisuje a exac je V pamati fragmentovany... Porovnavanie napr prehistorik 1 pakovany a nepakovany tiez nie je nejak zvlast plodne. Takmer zbytocna namaha. No, popravde, neviem co by sa s tym dalo. Ten co som sem postol z jeho blogu, udajne rozlustil ten kod, ale tomu mozeme verit aj nemusime. Este by som mohol kontaktovat ho... skusim :) Bez origo dekodera je to strata casu a namahy toto lustit. Rozlustil som uz par veci - rytiri gralu, scorpions cheater, TSM cheater, GC cheater. Dokonca aj novy scorpion cheater 2, alebo tiez radioactive. Ale to bolo ine. Bud existoval dekoder, len ho bolo treba najst a stiahnut, alebo kodovanie bolo trivialne a stacilo len najst vhodny kluc. Poviem ti este, ze zajtra skusim koli tym disketam - ja mam disketovu normalnu (nie usb) a druhy PC nez minule notebook. Skusim to z tych diskiet rozchodit. Ale ten winimage je neviem ako kvalitne spraveny image a z akej mechaniky. Ale skusim. Mne to len nedavalo z prvoti zmysel, preco pod dosom by to slo bez problemov a pod winom nie. Asi ten image... a mozno dosbox. Uvidime.
|  jan
28.06.2013, 10:51 
Mam tu novinky: nepodarilo sa mi vo winimage mountnut diskety, pisalo, ze system nemoze najst zadanu cestu (driver som instaloval podla pokynov aj s rebootom a v menu pribudlo mount) CD verzia je super, akurat, pre2.sqz nie je pakovany/chraneny tym istym koderom ako ostatne .sqz a .trk subory. Takze kym ostatne viem rozpakovat, toto neviem. Ale zistil som, ze za ochranou stoji nejaky Eric Zmiro, a pre2.sqz je spustany nejakym .com loaderom http://fabulousfurlough.blogspot.sk/2008/08/eric-zmiros-best-protection-kit.html Tu je tiez nejake blizsie info o kompresii levelov a datovych sub. http://pre2.mine.nu/techdocs.htm#compress. Tu je diskusia o protekcii http://ttf.mine.nu/cgi-bin/showmsg.cgi#bottom. A nakoniec, vyhladavam "eric zmiro protection kit-b"
|  jan
27.06.2013, 17:57 
@car: este som chcel: tak ku crackovaniu: to je divne, ze vsade vidno len crack hybridu. Asi to nikomu nevadilo, alebo, co je este horsie, bralo sa to ako normalne - tie graficke lapsy co su v cracknutej
|  jan
27.06.2013, 16:37 
@car: viem si predstavit aj pripad, ze crackovali nedekomprimovane subory... nie. Vlastne to si ani nechcem predstavit. Nejak tam museli injektnut svoj kod s logom, a kedze zatial to vyzera, ze pre2.sqz je spakovany, museli mat dekompresor. Dekomprimovali a crackovali... zvrzali. Dalo by sa binarne potom porovnat, kde spravili zmeny. BTW, boula.trk, nie je original, je to hudba hybridu - teda asi aj to bolo potrebne hacknut
|  jan
27.06.2013, 16:01 
@Swampy: Ved preto :D
|  jan
27.06.2013, 15:44 
@Swampy: robis si prdel :) Vyskusal by som dekomprimovat, ale nemam CD...
|  jan
27.06.2013, 15:19 
@DJ: Tak to je supeeer. Sa tesim ako si zahram original verziu bez hybrid a fialoveho v 3 leveli. Aj grafika uz by nemala blbnut... Ak by to niekoho zaujimalo, tak .sqz subory su pakovane jednym neznamim komprimatorom s nazvom DIET od dakeho japonca. Podarilo sa mi dekomprimovat takmer vsetky .sqz z cracknutej verzie...
|  jan
27.06.2013, 14:58 
@Swampy: Coze? ty to cd mas? Alebo uz aj DJ? Ale ja nemam preminum ucet a nebudem si ho moct stiahnut. Hodte to dakto aj na ulozto prosiiiim
|  jan
27.06.2013, 09:09 
@car: mozem aj ja porovnat. Kopia je komprimovana LZW komprimatorom pre exe subory LZ91. Mozem dekomprimovat a porovnat. A ak je aj origo komprimovany, skusim dekomprimovat. Rozdielov bude asi viac, najvacsi, je uz teraz jasny: pricvaknute logo a balast HYBRID na konci .exe v cracknutej verzii. Hybrid spomina problemy pri crackovani, ze to checkuje na viacerych miestach v hre. Rozdielov bude asi preto viac.
|  jan
27.06.2013, 09:05 
@DJ: nie je treba sa hned rozculovat :). Nemame co stratit. Ked sa o to pokusim aj ja, nikdy nevies. Co ak pridem na sposob, ako to rozchodit. Potom to sem mozem postnut. A ak by aj nie, mozno to v dalsej verzii fixnu a uz to pojde, pripadne je niekde neoficialna verzia dosboxu, ako ta, co uklada state pozicie, ako som testoval vcera (a funguje bezbugovo). @car: diky
|  jan
26.06.2013, 19:15 
A pod windowsom ti ide disketa?
|  jan
26.06.2013, 18:07 
@DJ: preco by dosbox nedokazal (spravne) precitat nechranene floppy? To si niekde cital? Vsak mount a a: a ides nie? Vo windowse si das image z diskety mountnut pod dake pismeno, v dosboxe potom miesto a: si das toto pismeno. Jednoducho chapes, co s tymto ma dosbox? Ak mas raz dobre skopirovany image diskety, tak dosbox pristupuje k tomu cez mount ako k mountu hocijakeho disku a vola len sluzby systemu, ktory realne ten image mountol, chapes? @car: no tak to je smola, ze CD nie je. Aj tak by mohol niekto uploadovat image floppy diskov originalky (ale nejakym CLONE programom, co to 100% skopiruje, aj s vadnymi sektormi), by som si skusil mountnut a postnem result, no...
|  jan
26.06.2013, 12:19 
Ale to je predsa strasne! Ako si zahram svoju oblubenu hru teraz... CD verzia, ktora sa tu spomenula vraj ochranu nema. Ak nie je cracknuta, neda sa niekde zohnat? To by bolo super. Len nie tu hybrid verziu. @DJ Neviem, nie som odbornik, ale nedalo by sa urobit si floppy disk image (napr cez nejaky CLONE) a ten mountnut ako virtualny disk a nasledne mountnut tento disk aj v dosboxe ako A: ? To by mohlo fungovat, nie?
|  jan
26.06.2013, 10:42 
No toto :). A kde taku verziu zozeniem?
Results: 40 [ 1-40/50 ]   «previous 01 next»


Retrogaming merch - HV 1701.cz
 support us
🍺 Buy me a beer
 search game by title
 search in magazines
 search everywhere
 last added games
 Arx Fatalis, 20.08.2024
 Alchemix, 11.07.2024
 Slanina 2, 29.06.2024
 Firewall: Man vs. Machine, 25.06.2024
 Tomb Raider II, 22.02.2024
 Joust, 24.11.2023
 Fortress of Dr. Radiaki, The, 01.10.2023
 Rampage, 23.09.2023
 Lost Vikings 2: Norse by Norsewest, 03.07.2023
 Falcon, 03.05.2023
[ more games ]
 diskmags
 Narsil
 Pařeniště
 KLAN
 PC Engine
 Bonus
 follow / sharing
 stats
 Games :: 1275
 Extras :: 8242
 Comments :: 7807
Copyright © 2018 DJ, design & code by DJ
| DJ OldGames| Online Games | Magazines | Discussion forum | Game Galleries | Extras | PC Games | Sitemap | Links | Contacts |
| RSS-games | RSS-comments | RSS-discussion | RSS-magazines | RSS-extras | Facebook | Twitter |
 | Divinity: Original Sin | The Bard's Tale | Might & Magic X: Legacy | Legend of Grimrock II | King's Bounty: The Legend | Dune 2000 | Fix-It Felix Jr. online | DOSBox