Tears (nevyšla) malo byť RPG kombinované s prvkami adventúry s izometrickým zobrazením v SVGA grafike, zasadené do prostredia stredovekého fantasy sveta, od českých vývojárov Hypnomagic pod vedením Karla Papíka. Hra bola vo vývoji od roku 1995 a mala veľké ciele ako napríklad systém AI nazvaný "True Brain" vďaka ktorému jednotlivé NPC mali svoj denný režim - dedinčan ráno vstane, pokosí lúku, napojí kone, večer sa zastaví v krčme a po zotmení ide spať, niektoré typy príšer medzi sebou bojujú, chodia sa sami liečiť k magickému amuletu, alebo dokážu zatiahnuť za páky na stenách. Hráč je v úlohe Ratinga, jedného z členov Veľkej rady, ktorá spravuje Thrálske kráľovstvo, jeho úlohou bude uskutočniť politický prevrat a získať moc pre seba...
Komentáre môžu pridávať iba prihlásení užívatelia!
Prihláste sa kliknutím na text prihlásiť v ľavom hornom rohu stránky. Ak ešte nie ste zaregistrovaný, vyplňte prosím registračný formulár.