Zoznam príspevkov do diskusie

 
Staré hry :: DJ OldGames
Alagondar

Alagondar

Alagondar

 »
Alagondar je na OldGames.sk od: 05.12.2014
naposledy prihlásený: 19.12.2015

Príspevky v Diskusii od užívateľa Alagondar

Zoznam príspevkov (47)
Zoradené podľa
výsledkov: 30 [ 1-30/47 ]   «predchádzajúce 01 nasledujúce»
Nedávno jsem dohrál Risen 2 a Risen 3, což mě bavilo moc, pak jsem se trochu vrhnul na point-and-click adventury - dohrál Memoria a rozehrál Broken Sword II: Smoking Mirror (velká sleva na všechny Broken Sword hry na GOGu), ale ty adventury moc dlouho hrát nevydržím, je to pomalé a bez soubojů, chybí mi trpělivost, když se třeba na chvíli zaseknu, takže na Vánoce plánuju hrát Underrail, který teď v pátek konečně vyšel jako kompletní (předtím byl přes 2 roky dostupný v Early Access, ale nedokončené hry nehraju). Vypadá to dost dobře, uvidíme jestli ta inspirace starými Fallouty byla dotažena do zdárného výsledku :)
Miso: Krásná věc do sbírky - moc často se nevidí :)
Pokud by někdo chtěl přispět na vývoj zajímavé retro hry ve stylu starých Ultim, může zde: www.kickstarter.com/projects/985239584/the-dark-unknown-a-quest-for-art Hra samotná ve finále bude zdarma, pomůže i 1-dolarový dar :)
Doufám, že jsi mu alespoň nechal negativní feedback :D
Pořád jsou ale daleko dál než u nás a dost značný podíl zboží se zasílá "Worldwide" nebo alespoň EU + NA. Když se kouknete na naše Aukro (které nahrazuje u nás ebay a předpokládám, že drtivá většina aukcí se odehrává tam), tak ve skoro každé aukci je napsáno "Nesouhlasím se zasláním předmětu do zahraničí" - a to nikdo ani nechce, aby to šlo přes moře, u nás to jde dokonce tak daleko, že se v drtivé většině případů nezasílá ani do sousedních států v rámci EU (Polsko, Německo). A určitě existují předměty, o které by byl v zahraničí zájem (starožitnosti apod.). Po ostatních chceme, aby se nějak chovali a sami neděláme ani zlomek toho.
Fajn, na tvůj e-mail ohledně předání v Praze jsem už odpověděl, takže to příští týden můžeme uskutečnit.
Chci se zeptat, jestli by někdo neměl zájem o Ultimu Underworld II za 1300 Kč (včetně poštovného do ČR, jde o 1. US vydání) nebo o Legend (také známá jako Four Crystals of Trazere, v Evropě vydaná pod názvem Legend) za 850 Kč (včetně poštovného do ČR, jde o 1. EU vydání) - viz fotky. Pokud by někdo vzal obojí, dal bych to dohromady za 2000 Kč (včetně poštovného do ČR). Lepší fotky a popis obsahu krabic pošlu na požádání.
Už je rozjetá kampaň na Kickstarteru :)
Dám příklad. Osobně mám slabost pro isometrická RPG-čka typu Baldurs Gate, staré Fallouty, Arcanum, Albion (tam byly teda dva pohledy, ale myslím ten iso-pohled), Neverwinter Nights apod. A automaticky když začnu hrát takové nové RPG (třeba Lords of Xulima, Divinity:OS nebo Pillars of Eternity), tak mám tendenci ho už od začátku vidět v lepším světle, i když třeba na konci se ta moje očekávání nemusí naplnit. Naproti tomu nemám tolik rád first-person dungeon crawl RPG-čka, což si myslím že je ovlivněno tím, že jsem v raném mládí četl Score a nechal jsem se unést recenzí na System Shock a v nějaké slevě jsem ho v budget edici koupil a byl jsem strašně zklamaný, jaká je to kravina (tenkrát mi to tak přišlo) - proto i teď třeba když hraju Elder Scrolls, tak ho hraju v third-person pohledu, což asi není úplně obvyklé, ale first-person prostě apriorně nemám rád a mám tendenci tu hru od začátku podceňovat a mít od ní menší očekávání. Můžu s ní pak snadněji ztratit trpělivost a přestat jí hrát, aniž bych se dostal k jejímu jádru. Jenže já na rozdíl od tebe nejsem tak radikální, abych kompletně odmítnul first-person RPG hry a vůbec je nehrál, protože podle mě to, na čem RPG stojí, jsou zásadnější věci. A ty zásadní věci jsou zachovány i v současných RPG hrách. U tebe mi připadá, že je pro tebe hodně důležitá ta taktická soubojová stránka hry, tj. propracovaný systém levelování, nakupování předmětů a unikátní kouzla a tak, abys si s tím mohl vyhrát, a když to uděláš všechno správně, tak ti to tak tak umožní projít hrou a bosse na pátý až desátý pokus porazit. Když to uděláš špatně tak prohraješ a musíš tedy pečlivě studovat tabulky, kreslit mapy apod. Ale proč tedy nehraješ board RPG hry s propracovaným systémem? Tam by nebyl prostor pro realizaci?
Adventury sice nesleduji, hrál jsem je kdysi (Indy 3,4, Gobliiins, Monkey Island a tak), pak jsem přešel na RPG a už jsem to v tomhle žánru zabalil, ale přesto třeba teď se připravuje adventura, kterou bych si i zahrál, protože mám rád příběhy soudce Ti (knihy): http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?l=czech&id=394367676 A to je nejen tohle, já jsem dokonce přesvědčený, že výbornou úroveň mají i některé freeware hry, u adventur to je jednoznačně tetralogie 5 Days a Stanger, 7 Days a Skeptic, Trilbys Notes a 6 Days a Sacrifice, z čehož je nejlepší jednoznačně Trilbys Notes (které ovšem vyžadují, aby člověk hrál ty předešlé hry, protože to na sebe dost těsně navazuje a bez nich člověk nepochopí souvislosti), kde máš i zadávání příkazů textem jako ve starých hrách, tj. přímo musíš napsat "Pick up pencil" abys sebral tužku apod. A tahle série rozhodně není z 90. let, i když tak působí. To jen co mě napadlo a hraní tetralogie, co jsem zmínil, mě bavilo stejně jako Indy 4 nebo Gobliiins, a o dost víc než Indy 3 nebo Monkey Island.
Berme počítačové hry jako vyvíjející se kategorii umění. Žádné umění nezůstává stejné, vyvíjí se stejně jako hudba, architektura, film, výtvarné umění apod. A neznamená to, že se vyvíjí nutně k horšímu. Mozartovi by asi vypadaly vlasy, kdyby slyšel moderní hudbu, ale to neznamená, že by se moderní hudba neměla označovat pojmem "hudba". A kdo má rád vážnou hudbu, ať ji klidně poslouchá, ale nemusí hromadně zatracovat současné autory moderní hudby ani současné autory vážné hudby s tím, že Mozart a Dvořák to uměli kdysi daleko líp. Já úplně chápu tu nostalgii z 90. let, protože jsem jí sám zažil, ale ta je dost určena situací, ve které se člověk nacházel. A je logické, že když nebyl výběr a člověk hrál to, co mu kamarád přepálil, tak u toho byl přibitý (stejně jako u televize u pořadů typu Kolotoč, Riskuj a Do-Re-Mi, kde sice všichni zpívali strašně falešně, ale jelikož na nic jiného se koukat nedalo, internet ani mobily nebyly a počítač mělo jen pár nadšenců, tak to všichni hltali a mysleli si, že nic lepšího na světě neexistuje). Když je ale ten výběr najednou enormní, člověk začne být vybíravý a začíná vnímat ty chyby, ovšem zároveň nostalgicky vzpomíná na ty hry, které v minulosti hrál a u kterých ovšem ty chyby nevnímal, protože neměl s čím porovnávat.
Ale tyhle hry (ty propracovanější old-school) v podstatě dělají stále ti samí lidé. Proto taky jsou schopní v KS nasbírat tolik peněz, protože mají jméno. Vždycky vyskočí Fargo nebo Gariott nebo Neurath nebo teďka ty lidi co dělali Quest for Glory a začali remake. Tihle lidi to nezapomněli dělat ani si nemyslím, že by už jim chybělo to zapálení. Navíc už je neplatí EA a nemusí ty hry kazit (jako Gariott zkazil Ultimu IX), mají vlastní rozpočet z předobjednávek. Můžou tvořit jako dřív a určitě vědí, že je proslavily právě ty jejich staré hry a že ti lidi, co jim dali peníze, jim je dali kvůli těm starým hrám. Tak kde je zakopaný pes? Ty hry, co oni dělají, jsou úplně v pořádku, jenom nejsou inovativní. Jinak pěkná RPG hra je třeba i český Inquisitor, už má sice nějaké 3 roky myslím, ale co se týče propracovanosti světa a jeho originality, tak mi přišel velmi pěkný, to jen tip pro někoho, kdo by to náhodou ještě nehrál.
Re Ringo: Okej tomuhle argumentu rozumím a je to tak. Pillars podle mého názoru je naprostá bomba, ale jedná se o hru na úrovni Baldurs Gate s vylepšenou grafikou. Žádný revoluční posun dopředu (s výjimkou grafiky) nepřináší. Underworld Ascendant tomu zkusme dát šanci, ten se o zásadní vylepšení oproti Ultimě Underworld snaží a skutečně ti vývojáři mají snahu a zájem o revoluční inovace, jestli se to povede je otázka. Ale každopádně já jsem poměrně sledoval fórum Underworld Ascendant během KS kampaně i nějakou dobu po ní a to nadšení do zakomponování revolučních prvků při zachování old-school gameplaye tam bylo, takže buďme alespoň trochu optimističtí. Ale pokud je to tak, že ti hlavně vadí, že inovace jdou směrem grafika + hudba a nikoli hratelnost, tak to tak bohužel je. Z tohohle hlediska je to zhoršení, ale otázka je, jestli už jsme nedosáhli limit, kam to dál posunout. Teď třeba se snaží Sword Coast: Legends o určitou inovaci, sice jsme DM funkci viděli už dříve u Neverwinter Nights, ale pokud se to vezme za správný konec, tak by třeba byl prostor pro vytváření zajímavých vlastních dobrodružství "za chůze".
Koukám, že zastání nenajdu u nikoho, tady panuje těžká skepse :) Tu já mám zase v politice, u počítačových her mě to ještě úplně nepohltilo. Určitě souhlasím s tím, že ten směr, který hlavní proud herního průmyslu nabral, je špatný a největší tragédie je existence Steamu, to je skutečně ta nejhorší věc, co se historicky počítačovým hrám stalo. Ale všechno negativní není, jsou i pozitivní věci, které se snaží ten dopad Steamu a dalších podobných negativních změn vyvážit. A vždycky se najde k tomu zlu nějaká opozice, což je třeba GOG nebo Kickstarter nebo IndieBox apod. Re Miso: Řekni mi, co jsi měl v 90. letech? Velkou plastovou krabici plnou pirátských přepálených disket od kamarádů bez manuálu, krabice, mapy a přesto tě to bavilo, proč tomu nemůžeš dát šanci dneska? Pravda je, že přepálené hry byly zadarmo, dneska bys musel dát 5-10 EUR ve slevě. A kolik ti tenkrát v 90. letech bylo, když jsi ty staré hry hrál? Předpokládám, že moc přes 15 let ne. Anebo ti dám příklad kampaně na Kickstarteru na adventuru, co zrovna běží, krabičková kopie (slabý karton) s DRM-free diskem stojí 30 USD + poštovné: https://www.kickstarter.com/projects/2054625525/snarfquest-tales?ref=nav_search Re Richmond: O tom co je mainstream můžeme polemizovat, určitě byl Pool of Radiance top RPG hra svého času, nic lepšího neexistovalo. Ale nebudu se hádat o tohle. Ale Baldur je old-school klasika (dneska samozřejmě, v době vydání to samozřejmě mainstream byl). Co už bys ale chtěl tradičnějšího, než hru na pravidlech DnD (Pillars je jen kopíruje, nemá DnD licenci, ale mluvím o Baldurovi)? Jakoukoli hru, co postavíš na DnD pravidlech, prostě je old-school a je ten správný směr. Ten systém je tak propracovaný, že ti nedovolí udělat z toho srágoru, když se ho budeš držet.
Samozřejmě že to tak je, ale o tom já nemluvím. Tehdy byl Pool of Radiance mainstream a v dnešní době se to posunulo jinam a hra podobného ražení by byla old-school (retro). Ale Ringo se snaží říct, že dnešní old-school hry jsou jen okrajové, resp. skoro mrtvé, zatímco celý herní průmysl se orientuje mainstreamově na klony Elder Scrolls/Witchera/Diabla/Mass Effectu. To je to, s čím nesouhlasím. Old-school hry se i dneska vyplatí vytvářet a taky se jich spousta vytváří a je o ně značný zájem. Nevydělá se na nich zdaleka tolik jako na těch mainstream trhácích, ale na slušné živobytí to je. Určitě si nemyslím, že by pracovníci inXile nebo Obsidianu třeli bídu s nouzí a každý měsíc přemýšleli, jestli budou moct zaplatit složenky. Nebo třeba Indie Box je myslím taky úspěšná služba a každý měsíc vybere zajímavou hru mimo manistream. Ta scéna nezávislá na velkých vydavatelích je kvalitní a rozhodně ne malá.
Musím opět zareagovat, nedá se nic dělat :D Co se týče hodnocení mainstream her, tam nic vyvracet nebudu. Osobně nemám rád Witchera, sice jsem se ke trojce nedostal, ale dvojka vůbec není hra, je to jen interaktivní film, takže minimálně v tomhle bodě budu souhlasit. Ale pokud jde o hry, které se snaží o old-school (retro) styl, tam jsi jmenoval tři hry a z toho tě zaujaly dvě. Mě osobně přijde 2/3 palec nahoru jako slušný výsledek. Ty velké mainstream RPG hry jsou jak jsem psal 3 za rok (můžeme přidat ještě Deus Ex, ať jsme úplní), a oproti tomu stojí řekněme 2 propracované old-school hry (a spousta horších s menším rozpočtem). Na co si tedy vlastně stěžuješ? Na počet her nebo kvalitu? Mě připadá, že ta stížnost míří na mainstream, ale ty přece nejsi nucen ten mainstream hrát a máš alternativu hrát old-school, kterých není úplně tak málo. A jestli tě zaujmou 2 ze 3 old-school her, kde je problém?
Já nestačím žasnout. Tohle je přístup jak když rodiče vypravují srdceryvné příběhy, že za jejich mládí se všichni k sobě chovali slušně a venku rostla zelenější tráva. Co to je hlavní proud když vezmu třeba RPG hry - Elder Scrolls, Fallout, Witcher, Dark Souls, Diablo a Dragon Age (dříve Mass Effect). Takové velké hry vychází 3 do roka. To je strašně málo. Existuje samozřejmě spousta horších a levnějších her, co se na vlně toho hlavního proudu veze, ale stejně tak existuje i dost her, které razí tu linii opačnou (řekněme tradiční). A ta komerční stránka věc nás jako konzumenty (hráče) přece vůbec nemusí zajímat, to je věc vydavatelů a vývojářů, ale pro hráče je přece úplně zbytečná. Kolik kopií Pool of Radiance si myslíš že se prodalo, když bylo SSI na vrcholu? Údajně podle internetu cca 250 000. A v současnosti - Pillars of Eternity pravděpodobně kolem 400 000, Divinity:OS nějakých 500 000. Ti lidé, co mají zájem o tenhle styl her, neubývají. Jenom se objevila jako protiváha obrovská masa lidí, co mají zájem o ten oddych jak píšeš a ti jedou jen Witchera apod., ale to přece neznamená, že jsou ty tradiční hry kvalitou někde na druhé koleji. Můžeme je považovat za druhořadé leda v oblasti reklamy a prodejů, ale to je pro mě bezvýznamné. Já prostě nesouhlasím s tím, že by nebylo co hrát, lze i v dnešní době najít dost pěkných titulů s tradičním pojetím.
Je nesmysl omezovat počítačové hry na současný hlavní proud, tak to prostě není. Je to jako s filmy, literaturou nebo divadlem. Někdo má rád moderní věci, filmové efekty ve 3D, "4"D, "5"D a dalších pseudo-D dimenzích, jiného to vůbec nezajímá a kouká jen na komedie nebo drama (což můžeme taky nazvat old-school, protože se to točí stále stejně, jen se vyměňují témata). Stejně tak někoho můžou zajímat jen klasická dramata (Shakespeare) nebo literatura, která byla součástí povinného vzdělávání a moderní díla mu moc neříkají. O takovém člověku, který má rozhled v klasické literatuře a přečetl stovky či tísíce klasických děl a o moderní literaturu se nezajímá, bych si nedovolil říct, že ho nebaví literatura. A logicky obdobně to platí naopak. Někdo může mít rozhled v té oblasti moderní a o klasická díla se nezajímat. Ve skutečnosti "old-school" a "moderní" proti sobě nestojí, obojí má svůj význam a přitažlivost. Ono Pillars of Eternity, Xulima, Wasteland 2 apod. taky nejsou stejné jako Fallout nebo Baldurs Gate (Icewind Dale), jenom u těch akčních "moderních" her je víc patrný rozdíl oproti minulosti, protože ta technologická stránka věci je tam nejvíc vidět. Jako když si dnes člověk pustí první Planetu opic, tak se těm efektům jde jen smát, zatímco Dobrý voják Švejk by se i dneska těžko překonával.
Řekl bych, že odpověď je ve Score 34 str. 120.
Dohrál jsem to asi před měsícem a neprozřetelně jsem si zvolil Old-School Veteran obtížnost kvůli tomu, že tam bylo napsané, že tak to bylo od autorů zamýšlené že se to má hrát a Normal je pro začátečníky v žánru. To byla veliká chyba, která měla málem za následek rozkopání počítače. První polovina hry byla velmi obtížná, ale zároveň zábavná (prozkoumávání světa, chytré questy apod.) a na nějaké větší zaseknutí nedošlo - hra chytře vede hráče umístěním extra silných nepřátel v podstatě vždy jedním směrem. To mě bavilo hrát. Ale druhá půlka hry (titáni) byla čistá frustrace, souboje typu jeden speciální útok protivníka = půl party na pravdě boží, kdo si náhodou nedal do party klerika tak to snad nemohlo jít dohrát, ten to tam celé zachraňoval Mass Regenerací apod.
V hlavní roli liška, prase a jelen... to musí být značně úchylná adventura - kdyby už tenkrát existovali BioWare, tak by hned zakomponovali romanci se švédskou trojkou.
Já bych to vrátil, jak to bylo původně. Takhle klesá sběratelská hodnota toho, co chceš prodat, i toho, co ti zůstane. Chápu, že se ti líbí třeba jedna věc z téhle edice a druhá věc z jiné, ale když to mezi sebou přeházíš, tak tomu jenom uškodíš - z hlediska sběratelství.
Miso jeď se tam podívat. Ale dej si pozor ať tě do toho sklepa nezamkne a nezačne vykrmovat jak babka z perníkové chaloupky. Tenhle příběh je stále zábavnější, je tam tajemno, napětí, skoro námět pro side-quest v novém Tormentu. Prodejce asi bude řádný taškář, takový moderní Ezop nebo Enšpígl, místo aby věnoval jeden den třídění her ve sklepě a jejich vyfocení, tak sníží cenu o 50 000 Kč dolů, čert vem peníze, hlavně že nemusím do sklepa :)
Potom ovšem nechápu, proč má v inzerátu napsáno: "PRODÁVÁM jen jako celek". Z toho mi jednoznačně vyplývá, že o jednotlivém rozprodávání neuvažuje. Viděl bych to jako carHrozny a Richmond - pokud to chce prodat, musí na inzerátu zapracovat, dát tam pár lepších fotek (stačí jen boční strany krabic, tak se jich tam vejde víc a člověk si udělá lepší obrázek). A napsat větu: "Prodávám i jednotlivě" mi přijde dost snadné.
Všimli jste si, že cena už spadla ze 120 000 na 69 000? Za chvíli to začne být zajímavé. Re Richmond: Ale je hezké, že máš ještě důvěru v instituce a věnuješ tomu formuláři čas. Když už nic jiného, tak se člověku alespoň uleví, že jim napíše, jací jsou to blbouni :D
Haha :D No bude to asi křáp, ale měl by alespoň fungovat, tj. při vložení smartphonu se budou dát na displeji nastavit údaje jako na PipBoyi ve hře. Uvidíme no, je to každopádně originální nápad.
Stačili jste si někdo předobjednat Fallout 4 PipBoy edici? Včera to chvíli proběhlo, za pár hodin po zahájení prodeje to bylo celosvětově vyprodané, i v českých obchodech to chvíli bylo.
Ten inzerát má každopádně strašnou prezentaci. To jak píše o 30ti krabicích je naprosto nejednoznačné (jestli se jedná o 30 big boxů nebo o 30 velkých krabic plných big boxů) a navíc, pokud je to jak píše carHrozny (tj. je to ve 30ti velkých krabicích), tak je to naprosto zbytečná a nicneříkající informace, protože stejně nevíme, jak jsou ty krabice velké a kolik big boxů se do nich tedy vejde. Píše se o spoustě sběratelských a speciálních edic, přitom na fotce není ani jedna. Navíc určitě si to nekoupí nikdo na založení sbírky - že by jen tak nějaký začátečník vyplázl 120 000, aniž by o sběratelství her něco věděl, tomu se chce věřit jen těžko. Takže prodejci musí být jasné, že když chce prodat komplet, musí se orientovat na zkušené sběratele a měl by každopádně lépe volit fotky a když už je tam má jenom dvě a zobrazují pouze 11 her, měly by to být pecky ve sběratelských edicích, které na první pohled zaujmou. Jinak v podstatě stačí, když z těch 1 000 her bude opravdu sběratelsky cenná jen každá desátá (tj. 100 her) a pořád se to může vyplatit, zbytek se může vyhodit. Bohužel pouze na základě takhle špatného inzerátu těžko hodnotit, někdo by musel prodejce zkontaktovat pro víc informací. Každopádně vzhledem k tomu, jakou má inzerát úroveň, určitě to nebudu já, kdo by to zkoumal :)
Checkpointy fungují u her, které jsou v podstatě lineární. Tj. dojdu na checkpoint, čeká mě určitá konkrétní lokace a příšery, jdu na další checkpoint a zpátky už se nevracím. Vlastně jde o posloupnost fází hry, kdy se ukládá každá úspěšná fáze a ukládání ve skutečnosti moc omezené není (je to na stejné úrovni jako nemožnost ukládat během jednoho souboje, což mi třeba přijde logické). Navíc i pokud chcekpointy umožňmují návrat a opakované ukládání, je jich v herním světě rozptýleno poměrně hodně. Ale tady mluvíme o open-world RPG, kde bude předpokládám spousta side-questů a bude možno už od začátku navštívit rozličné kouty herního světa v libovolném pořadí. Navíc savepointů bude asi poskrovnu a potrvá nějakou dobu se k nim dostat. A pokud jde o hry jako Diablo (save and exit), tak tam je třeba si uvědomit, že smrt neměla fatální následky (Game Over). Člověk jen přišel o pár EXP a musel si dojít zpátky k mrtvole pro své věci, ale mohl v klidu pokračovat v hraní. Zatímco ve většině (ne všech) open-world RPG hrách je smrt konec hry a nutnost nahrání poslední pozice.
Takže jestli to chápu správně, bude soubojový systém stejný jako v původní The Bard's Tale sérii s rozdílem, že pokud bude mít postava zadáno provést nějakou akci, která se stane během fáze souboje neproveditelnou (např. útok na nepřítele, kterého ovšem už předtím v rámci svého tahu jiná postava zabila), bude možnost tuto akci v průběhu fáze následně změnit, aby se zbytečně tah postavy nevyplýtval. Takže fázový boj posunutý o trochu směrem ke klasickému tahovému. Jinak omezený save pouze na určitých místech (Adventurer's Guild) je obecně špatný nápad. Buď to povede k tomu, že po každém náročnějším souboji se hráči budou vracet na save point a pak zas zpátky (=nulová zábava během této akce) nebo budou pokračovat a za hodinu je někdo zabije a oni budou muset celou již prošlou cestu opakovat (=opět nulová zábava při dalším procházení již dříve zdolaných nástrah). Sám bych šel první variantou (neustálé pendlování mezi hraním a save pointem), protože pokud bych ztratil hodinu nebo více a musel to procházet znova, měl bych silné nutkání hru odinstalovat a asi bych to taky udělal :)
výsledkov: 30 [ 1-30/47 ]   «predchádzajúce 01 nasledujúce»


Soutěž ~ tvorba hry pro DOS ~ #hvdosdev2021
Myst
 možnosti podpory
🍺 Buy me a beer
 hľadaj v časopisoch
 hľadaj všade
 posledne pridané hry
Star Wars Jedi Knight: Dark Forces II, 15.09.2021
Star Wars (1991), 13.09.2021
Super Star Wars, 10.09.2021
Princess Maker, 06.09.2021
Arcana, 30.08.2021
Diablo II, 23.08.2021
Indiana Jones' Greatest Adventures, 12.08.2021
Terramex, 31.07.2021
Star Dragon, 27.07.2021
Dragon Breed, 26.07.2021
[ viac ]
 diskmagy
 Narsil
 Pařeniště
 KLAN
 PC Engine
 Bonus
 follow / sharing
 štatistiky
 Hry :: 1247
 Prílohy :: 8049
 Komentáre :: 7614
[ viac ]
Copyright © 2018 DJ, design & code by DJ
| OldGames | Online Hry | Časopisy | Diskmagy | Zberateľstvo | Diskusné fórum | Galérie obrázkov | Prílohy | PC hry | Mapa stránok | Odkazy | Kontakty |
| RSS-všetko | RSS-hry | RSS České hry | RSS-komentáre | RSS-diskusia | RSS-časopisy | RSS-prílohy | Facebook | Twitter |
 | Divinity: Original Sin | The Bard's Tale | Might & Magic X: Legacy | Legend of Grimrock II | King's Bounty: The Legend | Dune 2000 | Fix-It Felix Jr. online | DOSBox