Zoznam príspevkov do diskusie

 
Staré hry :: DJ OldGames
Fredka

Fredka

Freddie

 »
Freddie je na OldGames.sk od: 17.07.2009
naposledy prihlásený: 03.02.2019

Príspevky v Diskusii od užívateľa Fredka

Zoznam príspevkov (26)
Zoradené podľa
výsledkov: 26 [ 1-26/26 ]   «predchádzajúce 0 nasledujúce»
Vďaka za odpoveď, Petr. No škoda toho balancingu. Dobrý pocit z boja a neustála výzva sú pre mňa v RPG hrách dosť podstatné. Dragon Age: Origins to mal poriešené celkom dobre, ale tam to bol zrejme level scaling. Samozrejme ide o úplné odlišné hry, takže porovnávať nemá celkom zmysel. Momentálne sa pachtím s Eschalonom I, takže Grimoire dám šancu neskôr.
Fajn, rád si to nechám vysvetliť. Je fakt, že Cleve okolo toho robí riadny hype a evidentne chce predať čo najviac kópií. Petr, čo je teda podľa teba stále najväčšou slabinou Grimoire aj vo V2? Prečo sa nevyrovná Wiz 7? Wiz 7 je totiž moja srdcovka. Za celé tie roky. Skús aspoň stručne opísať. Vďaka.
Nechcem sa hádať, nie som znalec tejto hry, ale pokiaľ som sa dočítal v príspevkoch na Steame, do V2 boli pridané aj nové oblasti resp. mapy a to by som celkom kozmetickou úpravou nenazýval. Navyše V1 tých pár recenzentov, čo na nete sú nazvalo skôr beta verziou a to už o niečom svedčí. Ja si určite ešte aspoň rok počkám. Nechcem hrať polotovar.
Magor je v jeho prípade slabé slovo. Tú verziu 2 síce napodiv dokončil a v 50% zľave som to kúpil aj ja, ale už nenápadne v commentoch ohlásil verziu 3. Takže snáď v pokoji na penzii sa do toho pustím.
Po asi 250 hodinách (!!!) som nedávno dorazil Dragon Age: Origins Ultimate verziu aj so všetkými prídavkami okrem Darkspawn Chronicles. Hral som na obtiažnosť Hard a musím autorov pochváliť za výborne nastavenú obtiažnosť súbojov v základnej hre. Netýka sa to len súbojov s bossmi - skoro každý bežný súboj bol výzvou a jednoducho ste ho nemohli len tak odklikať. Súboje spolu s výbornými dialógmi a neskutočne prepracovanou mytológiou sveta boli asi tým najlepším na tejto hre. Ja som síce hral v angličtine, ale pred prekladateľmi do češtiny klobúk dole - neskutočné množstvo textov. Škoda, že v inak výbornom datadisku Awakening išla obtiažnosť súbojov trošku dole. Hlavne keď ste si nabrali dve postavy s povolaním rogue a naučili ich lukostreleckej schopnosti Accuracy. Tá v spojení s Arrow of Slaying a Critical Shot z vás urobila stroje na zabíjanie. Hra má svoje muchy - mapy jednotlivých úrovní sú dosť malé a len neustále súboje spôsobujú, že v nich strávite dosť času. Proste nie je to klasický openworld typu Ultima 7 alebo Morrowind, čo je trošku škoda. Ale tak je to u väčšiny hier od Bioware, ktoré Vám ilúziu uceleného sveta neponúknu, keďže sa ich dej odohráva na izolovaných mapách. So skôr fanúšik starších klasických rpg hier, ale musím uznať, že táto hra bola robená s láskou a zmyslom pre detail, aký sa len tak nevidí.
Pred mesiacom sa mi podarilo dokončiť české RPG Inquisitor, tak sa chcem trošku podeliť o svoje dojmy. Hru som hral v angličtine na obtiažnosť Hard. Autorov musím jednoznačne pochváliť za zaujímavý a dlhý príbeh, nápadité questy, atmosférickú retro grafiku a soundtrack. Škoda, že hra trošku stráca v hrateľnosti. Práca s inventárom je ako za trest a niektoré dungeony sú zbytočne zdĺhavé a plné streotypných súbojov so stále rovnakým typom nepriateľov. Spolubojovníci viac zavadzajú ako pomáhajú a celkove je škoda, že sa autori nerozhodli pre klasické partičkové rpg ala Icewind dale, kde by ste sa starali o vybavenie a schopnosti každého člena. V každom prípade ale hru odporúčam hlavne priaznivcom prepracovaných príbehov a rozhovorov. Kto nerád číta, nech sa do tejto hry ani nepúšťa.
17.09.2014, 20:29 
Myslim, že pes je zakopaný v tom ako zvyšuješ svojim postavám štatistiky. Je to už nejaký čas, čo som hru dohral, takže sorry za prípadné nepresnosti. Ja som si vytvoril blademastera a ako spoločníkov som využíval shadowwalkera Shimu a sorceress Nathalie. Shamana a druhého blademastera Sevilina som využíval len v prípade nutnosti (t.j. pri plnení ich osobných questov). Podstata je v tom, že potrebuješ vytvoriť špecialistov vo svojom odbore. Blademasterovi som zvyšoval hlavne strength, shadowwalkerovi dexterity a sorceress intelligence. Taktiež buď opatrný pri rozvoji schopností. Najviac sa mi osvedčili tie v strednom stĺpci týkajúce sa boja. Ak mám byť úprimný, pri opätovnom zahratí by som si už nevytvoril blademastera, ale skôr shadowwalkera a jednoznačne sa zameral na dexterity, čo je najvyužiteľnejšia vlastnosť v hre. S mojou zostavou som totiž nedokázal zabiť Redbearda a musel som sa rozhodnúť pre alternatívny koniec, v ktorom som mu ostal lojálny. Vzhľadom na to, že v druhom diele Redbeard žije ma to zase až tak nemrzí. Problém pri boji s Redbeardom bol ten, že kontaktné zbrane blademastera mi boli skoro nanič a boj si jednoznačne vyžadoval vrhacie a strelné zbrane+mágiu. Možno si svoje postavy nesprávne trénoval a v tom prípade bude asi najlepšie začať odznova, príp. navštíviť jednu trénerku priamo v hre, ktorej meno si už ale nepamätám. Umožní ti znova prerozdeliť body do schopností. Tak veľa zdaru. Ináč, ako sa ti páči Avadon 2? Je v niečom odlišný od prvého dielu?
14.09.2014, 10:09 
V poslednej dobe som toho veľa nanahral, ale podarilo sa mi asi pred mesiacom dokončiť Avadon - The Black Fortress. Je to indie RPG od skúseného autora Jeffa Vogela a je to vidieť. User-friendly Interface, pohodový gameplay, jednoduchá, ale na oko príjemná grafika. Dej je síce na môj vkus trošku prepolitizovaný, ja osobne mám radšej také temnejšie fantasy, ale rozhodne dobre napísaný. Zo všetkého najlepšie sú ale ťahové súboje, ktoré naozaj pobavia. Ja som hral na obťiažnosť "hard", ale hardcore rpg hráčom kľudne odporúčam aj tú najťažšiu, nakoľko obťiažnosť "hard" mi skôr pripomínala "normal". Proste viac tuhých súbojov by nazaškodilo. Ale to sú len drobné výhrady voči inak výbornej hre.
Ten Undercroft som si kedysi riadne zakúpil od tvorcov hry, ale fullscreen mód som ani ja nerozbehol. Maximálne sa dá vynútiť spustenie hry v rozlíšení 640x480, ale nie je to ono. Teraz som si všimol, že na stránkach chýba stará klasika Times of Lore - akčná RPG adventura z roku 1988 od ORIGIN. Dnes už asi tak nezaujme, ale v časoch C-64 to bola bomba, ktorú som poctivo dorazil dokonca. PC verzia je len mierne vylepšená, ale v Dosboxe behá veľmi dobre, čo je veľkou výhodov oproti osembitovej verzii, ktorá sa pri väčšom počte postáv na obrazovke nepríjemne spomaľovala. Takisto sa prihováram za Cardhaliu - veľmi pekný a hlavne atmosférický dungeon.
Myslím, že Dosbox Balíček pre LOL 2 by sa mohol vytvoriť. Mne osobne hra pod Dosboxom beží pri max cykloch a dynamic cpu obstojne aj keď fps sú dosť nevyrovnané. Čítal som na nete, že hra spôsobuje pri systémoch windows Xp a asi aj 98 na niektorých miestach problémy, ktoré vyžadujú práve Dosbox.
Chcel by som poprosiť o inštalačný balíček na hru Prince of Destruction pre Macintosh. Nedarí sa mi totiž nainštalovať systém v7.5.3 v emulátore Basilisk II. Stále mi vypisuje Checksum Error, keď spustím prvý z tých 19 diskov.Mimochodom hra sa dá stiahnuť zo stránok Macintosh Garden (http://macintoshgarden.org/games/prince-of-destruction). Prípadne prosím o radu ako ten systém nainštalovať. Vďaka
Tak som to konečne dohral, záverečný boss dal celkom zabrať. Od meča Ianna's sword som čakal trošku viac, ale jeho kombo bolo celkom užitočné. Len som sa pri ňom dosť rýchlo vyčerpal a zostal bezmocne fuňať. A tak som často využíval sharp sword. Blood sword bol tiež celkom zaujímavý (mimochodom zbraň, ktorou nás likvidoval boss na Island of Karum), ale bol som s ním ako rytier dosť neohrabaný. Celkovo vzaté, hra občas trpela istým stereotypom (levely odohrávajúce sa zásadne len v interiéroch, jednotvárna náplň misií, opakujúce sa obludy ap.),ale bojový systém bol natoľko prepracovaný, že si ma hra vždy získala späť a výborne som sa bavil.
Už mám všetky runy, meč nabitý a začal som predposledný level. Máš pravdu, v českom návode sa píše, že bez nabitého meča sa nedá dostať do posledného levelu the Abyss. Len nabitím meča sa stávaš "Ianna's Chosen One" :-)
Zdravím Wes P, už mám hlavný meč Ianna's sword z jej chrámu. Bohužiaľ som mal u seba len tri runy, takže teraz pobehujem po predošlých leveloch a zháňam tie chýbajúce. Musel si sa vracať aj ty? Inak som si osvojil fajn kombo s mečom sharp sword-stiahne kopec hit pointov. Bojový systém tejto hry je fakt premakaný a dodnes neprekonaný. AI nepriateľov je tiež na vysokej úrovni.
Wow! Blahoželám. Ja som si za posledné dva týždne ani nesekol, ale spravil si mi chuť. Po večeroch sa bavkám s dosboxom alebo s Amberstarom, takže som to flákal. Dúfam, že zostaneš online ak budem potrebovať poradiť.
Blahoželám! Jas som ďalší level ešte nerozohral. Bavkám sa po večeroch s Amberstarom na Amigu. Ale určite sa do toho pustím, aby sme si mohli naďalej vymieňať poznatky.
Tak včera behom hodinky padol resp. ušiel. Keď mu ostane okolo 100 HP spustí sa animácia, v ktorej odletí na nejakom lietajúcom jašterovi. Použil som klasickú cheat techniku --> hit+save. Ukladal som stav skoro po každom úspešnom údere s výnimkou jednej situácie, keď som ho dostal pod tlak a zobral mu skoro 1000 HP. Tak veľa zdaru!
Včera neskoro večer som sa ku tomu bossovi konečne dopracoval. Je to fakt sila. Vampire strike som sa naučil, ale je tak zložitý, že ho neviem uplatniť v boji. Light Edge som vymenil za Snake Sword (0 def, +100 pow),ale veľa som neporiešil. Zatiaľ som žiadnu jeho slabinu neodhalil - je rýchly, ma super štít a zbraň radšej no comment. Uvidím dnes, či na niečo prídem. Good luck!
Hral som len chvíľu, takže som asi v polovici tohto levelu. Mimochodom, hrám s rytierom a som na 12 leveli (3000 HP). Ako zbrane používam Light Edge a Queen's Sword. Za koho hráš ty a aké zbrane hromadného ničenia používaš? S tým Queen's Swordom by sa mal dať spraviť Vampiric Strike, ale akosi sa ho neviem naučiť. Predpokladám, že pomocou neho by si aj ty vedel vysávať energiu z 'okoloidúcich'.
Jasné, Ironlord a Times of Lore. Hlavne Times of Lore má v mojich spomienkach nezastupiteľné miesto ako najlepšia osembitová hra. Teraz som to asi prehnal, ale naozaj si nepamätám hru, ktorá by ma na starom C64 zaujala podobným spôsobom. Popri všetkých tých bezduchých behačkách táto hra od Chrisa Robertsa prišla ako zjavenie.Zaujímavý príbeh a stredoveká atmosféra, aj keď grafika a ovládanie dnes už odradí nejedného kandidáta na jej pokorenie. P.S. Zaujímavé narážky na túto hru sa dajú nájsť v Ultime V. Teda aspoň v jej remaku Lazarus, originál som nehral.
Ja som sa včera prepracoval práve do toho levelu, ktorý spomínaš. Som ale ešte len na začiatku, takže ti neviem poradiť. Pokúsim sa to večer zapariť a keď na niečo prídem, ozvem sa na fóre.
Veľmi vydarený freeware dungeon s výbornou atmosférou, ktorá prekonáva aj Brány Skeldalu. Dohral som ho pred pár rokmi a výborne som sa bavil. Škoda len, že je trošku krátky a pomerne jednoduchý. Ja len dúfam, že druhý diel sa podarí dokončiť ešte počas môjho života. Screenshoty z neho vyzerajú zaujímavo.
Neviem, či som zle hľadal, ale výborné RPG Dragon Wars v databáze hier vôbec nie je, čo ma teda prekvapuje. Jedná sa o nepriame pokračovanie Bard's Tale série. Hra je síce z roku 1990, ale ako jedná z prvých priniesla skutočne prehľadný automapping. Grafika je síce len priemerná, ale to pre RPG pozitívnych nie je prvoradé. Hra je svojim komplikovaným systémom trochu podobná Wizardry a na mnohých miestach od vás vyžaduje okrem zvládnutia ťahových súbojov aj správne použitie skillu alebo puzzle predmetu, čo mi v dnešných primitívnych rpg hrách založených len na príbehu a bojovaní chýba. Hru som dohral pred rokmi ešte na C64, ale nedávno som si v emulátore pozrel jej amiga verziu, ktorá je zvukovo aj graficky o triedu lepšia. Samozrejme vzhľadom na rok výroby nečakajte zázraky.
Hoši, nemohli by ste v dohľadnej dobe uploadnuť SCORE č.25. Veľmi rád by som si ho prečítal. Vopred vďaka. Inak robíte dobrú prácu. Len tak ďalej!
Obľubujem staré dungeony a som rád, že ich tu je v databázi veľké množstvo. Chýba tu však amigácky dungeon Fate: Gates of Dawn a tiež Evil's Doom.Ten má síce pár bugov, ale je dohrateľný.Rád by som ich tu videl.
Zdravíčko, potešila by ma CD-Rom verzia hry Conan the Cimmerian, prípadne Arcatera: The Dark Brotherhod. Vopred moja veľká vďaka.
výsledkov: 26 [ 1-26/26 ]   «predchádzajúce 0 nasledujúce»


The Bard's Tale IV: Barrows Deep
 hľadaj v časopisoch
 hľadaj všade
 diskmagy
 Narsil
 Pařeniště
 KLAN
 PC Engine
 Bonus
 follow / sharing
 štatistiky
 Hry :: 1153
 Prílohy :: 7987
 Komentáre :: 7272
[ viac ]
Copyright © 2018 DJ, design & code by DJ
| OldGames | Online Hry | Časopisy | Diskmagy | Zberateľstvo | Diskusné fórum | Galérie obrázkov | Prílohy | PC hry | Mapa stránok | Odkazy | Kontakty |
| RSS-všetko | RSS-hry | RSS České hry | RSS-komentáre | RSS-diskusia | RSS-časopisy | RSS-prílohy | Facebook | Twitter |
 | Divinity: Original Sin | The Bard's Tale | Might & Magic X: Legacy | Legend of Grimrock II | King's Bounty: The Legend | Dune 2000 | Wizardry | DOSBox