Zoznam príspevkov do diskusie

 
Staré hry :: DJ OldGames
Chulanbetra

Chulanbetra

Tomas Dzamko

old school gamer

 »
Tomas Dzamko je na OldGames.sk od: 24.03.2010
naposledy prihlásený: 22.10.2019

Príspevky v Diskusii od užívateľa chulanbetra

Zoznam príspevkov (570)
Zoradené podľa
výsledkov: 30 [ 1-30/570 ]   «predchádzajúce 0123456789101112131415161718 nasledujúce»
Gratulujem k dohraniu. EoB2 bol prvy dungeon ktory som dohral sam bez navodu (este mam doma niekde schovane mapy na papieri). Nebol internet, nemal som navod z casopisu, takze som musel hrat sam a o to to bolo krajsie. Navyse ma bavil cely cas na rozdiel od DM2 kde ma to bavilo len pred Skullkeepom. EoB2 bol moj myslim druhy dungeon po DM2 co som vyskusal ak neratam shareware verzie Yendorian Tales 1 a 2 (tie ma bavili brutalne ale to bolo take prve vyskusanie RPG tak mozno preto). K dalsim dielom som sa nedostal, EoB1 som hral chvilu ale po 2ke ma to moc nebavilo.
Ja som hral ako prvu EoB2, pre mna top hra a prve RPG ktore som presiel bez navodu s vlastnymi mapami (navod som nemal, nebol internet a nemal som ani casopis kde bol navod). Ked som neskor skusil EOB1, tak ma to uz moc nebavilo, 3ku som nehral lebo som sa k nej nedostal. Ale ta EoB2 bola vtedy pre mna uplne top hra, a ani DMko ma tak nebavilo a neoslovilo. Westwood skratka vedel robit hry vtedy.
 
21.08.2019, 22:53 
Super, to som rad ze ta to potesilo. Ja som si tam vyhliadol tiez par kuskov, napr. QfG1 ale neni cas:-)
 
20.08.2019, 16:10 
Neviem ci to tu uz niekto daval, ale narazil som na stranku kde sa daju hrat nejake klasiky z 90tych rokov priamo v browseri. https://classicreload.com/
Stale to mohli urobit spravne. Je proste niekolko nastaveni, ktore ovplyvnuju ako dlzku gameplay, tak aj dlzku postupu na leveloch a cas kym sa dostanes do dalsich lokacii, aktov atd. (zalezi ako je hra rozdelena). Napriklad taky DM2, tam si vysiel na zaciatku von a ti "dinosaury" ta drtili tak ze si mohol akurat vybiehat udriet parkrat a zaliezt. Zbran si tiez poriadnu nemal a jedlo padalo len z nich. Takze si tam stravil dost casu. Ale nebolo to nehratelne, ani to nebol deadend ked by ti doslo zradlo, proste riesenie bolo. Tu to mohli spravit rovnako, mohli napriklad nechat pomaly leveling, takze by sigrindil zaby za 1 exp kym nezabijes 500 ziab nebudes mat 5 levelov. Ale zase by ta tie zaby tak nekosili, alebo by si mohol dorestit, a mohol by si zjest tie zaby. Takze by si nic nepredal, ziadnu zbran nekupil ale par levelov by si nagrindil a potom bud kradol, alebo lepsie bojoval a nemusel tolko restit, nemusel tolko ziab jest a mohol by si zacat predavat tie zaby. Tak by si predaval a stali by malo zlatych ale po case by si nasetril na lepsiuzbran a potom by si sa preusnul na ine prisery, alebo do dungu a postupne sa pohol dalej. Urcite by to bolo stale hard a survival ale bolo by to logicke, malo by to svoj postup a poradie akym sa vybrat a malo by to aj RPG prvky (tj. je fuk co skillujes aj tak sa z toho dostanes). Tu mi pride ze skillovat zbran sa vobec neoplati, co je asi prva RPG kde to je takto. Navyse u cisto bojovej postavy to je neuveritelne:-) Pre nadejnych vyvojarov, v podstate na nastavenie podobnych survival mechanik je nutne vytvorit nejaky pattern / vzorec na levelup tj. kolko levelov bud na kazdy dalsi level potrebne ziskat, dalej nastavit exp gain z priser (opat vzorec aky exp gain daju prisery level X ak ja mam level Y, pricom ak Y je o hodne vacsie ne X napr. o Z tak uz ani nebudem mat exp alebo budem mat 1 exp). No a posledna vec je ekonomika, tj. co mi dropne, ake % na peniaze, jedlo, normal itemy atd. a ako budem restovat a minat jedlo a ine veci. Ked si to vsetko clovek pripravi tak vie urobit system aky potrebuje. Bez bugov a perpetum mobile:-)
Su to samozrejme bugy, ako ex vyvojar ti to mozem rovno povedat:-)) To, ze to fixuje zle nastavenie hry je vec druha a je to spatne tak. Hra mala byt premyslena ak bol ciel urobit survival s tazkym prezivanim a nedovolit hromadit peniaze, tak sa na tom malo stavat. Je to inak skoda lebo ja mam tiez rad taketo tazke zaciatky ked je to dobre nastavene. Rozhodne je to lepsie ako mat po polhodine prachy a zbrane a davat vsetko s prstom v nose
Ako je to s tymi subojmi teda? Su real time vsak? A neda sa uhybat side stepmi aby ta vlky netrafili? Ci tu je nejaka vychytavka aby si nemohol takto bojovat ako v inych crawleroch? Inak sa mi nepacia ako tie bugy tak aj ten dopad ked tam nie su. Pride mi chore nema moznost ziskat jedlo a peniaze. Ked uz som rytier ci co, tak by som mal mat nejake peniaze to za prve a za druhe ak chceli mat priskrtenu ekonomiku, tak sa to dalo urobit vyladenim a game dizajnom. Nakoniec ten bug tu ekonomiku vlastne aj tak znicil.
Ked sa divam na tie skilly a tu obtiaznost, tak ma napada: Ako su na tom strelne zbrane? Keby si dal body do strelnych zbrani a hral to ako strelca v Lands of Lore? Mohol by si z dialky zabijat bez zranenia nie?
Velka gratulacia k dohraniu! Cital som tvoj dennik cely cas. Je pravda, ze asi by som hru nedohral, nejak ma crawlery uz nebavia a skor mam rad plnokrvne RPG. Mam pocit, ze tato hra mohla byt aj tym RPG "se vsim vsudy" ale ta ekonomika ma sklamala. Nechapem naco sa autori trapia s mestami, peniazmi a pod. ked to potom domrvia na ekonomike. Pripomenulo mi to zakladne Diablo 2 kde od nightmare a vyssie nemali obchody taktiez zmysel lebo tam boli normalove zbrane a rovnako to bolo aj v gambler shope (toto fixli az v LoD datadisku). Rovnako ma sklamali tie prazdne outdoory, mohli byt rozhodne prepacovanejsie a s nejakymi questami, rozhovormi a non combat rpg prvkami. Opat neviem naco robili take velke outdoory ked tam nic nebolo (chapem 32x32 bol ich zaklad mapy ale aj tak to uz mohli dat na 1 click tu cestu). Celkovo som mal taky divny pocit ako keby chceli urobit nejake ine vacsie a epickejsie RPG, ale dosiel im cas alebo zdroje.
[b]To be continued[/b] Tak ako hra Simon 2 ma otvoreny koniec, tak som aj ja otvoreny dalsiemu hraniu. Problem je s casom, bolo to vidiet aj na tejto hre. Navyse teraz si urcite dam dlhsiu pauzu, dohral som Death Gate a hned za nou Simona 2 + pisanie dennika, takze musim mat chvilu pokoj. Mozem vsak rozpisat mozne varianty dalsieho hrania a budem rad ak sa vyjadria aj ostatni. Velmi rad by som mal interaktivny dennicek, ale to nebude take lahke (hlavne pre adventury) lebo to nezavisi len odomna. Predstavujem si to napr. tak ze ak by som hral Quest for Glory, citatelia mi urcia aku classu hrat. ak by som hral Indyho 4, citatelia mi vyberu jednu z troch ciest (toto su cito priklady). !!!Dolezite!!! Vzdy si chcem nechat pravo odmietnut hrat nejaku hru:-) Aj ked nemam nic proti nasim vyvojarom tak rozhodne nebudem hrat ziadnu cz/sk adventuru lebo okrem Nibiru, Posel Smrti a pod. to bola nuda. Taktiez by som rad hral inu nez rozpravkovo-humornu adventuru, aj ked fantasy sa vobec nebranim. No a teraz tie moznosti: [b]1) Stare resty:[/b] Sem patria hry, ktore by mal kazdy adventurista dohrat, ale ja som sa k nim nedostal. [i]I have no mouth and i must scream[/i] - toto je velky rest, tato hra bola ocenovana hracmi aj ked bohuzial pre autorov nebola komercne uspesna. Neviem preco ale nedostal som sa k nej, asi preto, ze kamosi hrali FIFU a 3D hry a toto moc nekopirovali a na originalku som pred 25 rokmi mohol zabudnut. [i]The Dig[/i] - dalsia zaujimava hra, dobre hodnotena. Tu asi zavazil aj faktor LucasArts, ja proste mam radsej hry od Sierry, aj ked teda Monkey Islandy sa mi velmi pacili. Tiez si uz nepamatam preco som sa k tomu nedostal Na dalsie resty si nepamatam, ale ak napisete nejake hry ktore by ste chceli vidiet odohrate, tak mozno tam najdem dalsie nedohrane veci. [b]2) Dorazit hry od Legendu:[/b] Legend je jedna z mojich top oblubenych firiem na adventury, ich hry su neskutocne dobre. Co sa tyka "noveho" enginu (myslim tym engine hier Death Gate, Shannara a pod.), tak mi ostali dve hry: Super hero league of Hoboken a Cllahan's Cross time Saloon.(tie nazvy su strasne) Prva hra sa priznam ma moc nelaka kvoli settingu. Proste to prostredie, tie bojove sekvencie a to okolo ma nejak nelaka aj ked teda Quest for Glory ako mix rpg a adventury je pre mna uplne top, zial tu ma moc odradza aj ten komixovy nadych. Callahan's naopak je hra ktoru som nehral ked vysla, hral som len demo a k plnej verzii som sa nedostal. Demo ma uplne dostalo, bohuzial uz ani neviem preco som sa potom nedostal k hre a nedohral ju. Pacili sa mi hry aj na ten starsi engine ako Gateway, ale nemam moc chut rozohravat tieto hry. [b]3) New stuff:[/b] Clovek by neveril ale vznikaju aj nove veci. Z novych titulov su dva ktore ma oslovili. Tym prvym je Hero-U co je mix rpg a adventury od tvorcov genialneho Quest for Glory, takze to vyzera ako jasna zalezitost. Bohuzial user reviews su dost rozporuplne takze este pockam. Dalsia hra je Mage's Initiation a vyzera ako stare dobre veci od Sierry. Robili ju autori remakov hier od Sierry do VGA verzii (robili napriklad Quest for Glory 2) v AGS engine a je to ich prva vlastna hra, ktoru sa rozhodli urobit po vsetkcyh tych remakoch. Tato hra vyzera skvele a rozhodne ju mam v plane niekedy odohrat. [b]4) Oldgames chocie:[/b] Tu je to volna ruka, ak sa najde dost ludi co jednohlasne zvoli nejaku hru - adventuru, tak ju budem hrat. Kludne odohram aj taku co som uz presiel, urcite aj tak zase zakysnem ako sa poznam:-) Len by som tu rad uplatnil to pravidlo o odmietnuti. Nerad by som hral domace hry, velmi stare hry (textovky), nechce sa mi velmi do Amiga only titulov a upozornujem, ze ak pojde o tituly co som uz dohral tak to nemusi mat tu spravnu stavu:-) Kludne to mozeme prediskutovat nejaky titul sa uz najde:-) [b]5) Insane in the membrane:[/b] Tak toto je taka funny vec pre tych co mi chcu urobit zle a dohnat ma do sialenstva. Do tejto kategorie zaradujem hry, ktore maju nalepku nehratelne, ale inak vcelku kladne prijate hry. Akurat ich malokto dohral sam bez navodu. Tu by akoze nebolo zle keby to rozohralo aj viac ludi a sharovali sa dojmy:-) Namatkovo sem spomeniem tituly ako Discworld 1 alebo The Riddle of master Lu a pod. Je vysoko pravdepodobne, ze ten dennik nebude dokonceny alebo tam bude nutne pouzit navod:-) Otazka je ci by niekoho zaujimalo sledovat trapenie sa pri taketo nehratelnej veci:-) Takze to by boli tie moznosti co dalej hrat a pisat. Ako som na zaciatku podotkol potrebujem pauzu od hrania, takze aj pri rozhodnuti ktoru hru hrat si necham este cas kym to rozohram. A samozrejme ak mi nebude sediet zovlena hra alebo budem mat pocit ze ma to nebude bavit hrat a dohrat tak nema zmysel dennik zacinat. Taktiez budem rad ak niekto da nejake tipy v moznoti New stuff, lebo az tolko nove veci nesledujem.
Hra je pomerne dlha, ale nepride mi to take rozsiahle ako Broken Sword alebo Gabriel Knight. Co ju natiahlo su prave spominane nelogicke puzzle. Ja sa priznam ze moc nie som fanusik vtipnych hier, ktore mavaju plno takychto "rieseni". Ale taketo kraviny si nepamatam ani v Monkey Island a ani v Simon 1, je to fakt skoda. Teraz som pozeral ze rtomu dali v SCORE 9/10, ja by som dal 7-8/10 max. Ale ked som cital recenziu tak som mal pocit ze tam zohrala ulohu aj vojna proti FMV hram:-) Co sa tyka dalsieho dennka alebo hrania urobim samostatny post na to lebo tam je viac moznosti.
Jo dik, uz to vidim, ja som to neprehliadol len som na to zabudol. A nepozrel som si vlastny dennik, lebo som sa vlastne nezasekol. Ta hra automaticky otvori cestu dalej staci mat ten katalog v inventari.
30.03.2019, 23:19 
[b]Outro[/b] Nasledujú už len posledné obrázky, kde je Sordid (teda ja) obeťou posmeškov a šikany na námestí, zatiaľ čo skutočný Sordid už plánuje robiť zlo v mojom svete. Takže otvorený koniec, žiadny happyend a trochu neočakávané, keď to porovnám s prvým dielom. Neviem aké sú ďalšie pokračovania, neoslovili ma, a tuším ani na nich nerobili pôvodní autori. Takže neviem ani, či príbeh pokračoval alebo to bol úplne iný tzv. spin-off, ale neplánujem tieto diely hrať lebo neboli prijaté veľmi kladne. Čo dodať na záver...Toto je môj prvý denník, navyše k adventúre, čo je trochu odlišné oproti RPG hrám. V mnohom sa to podobá až na návod, lebo tu proste nie je možné len tak vynechať nejaké udalosti a potom sa na ne odvolávať. Taktiež ma obmedzovali štyri screenshoty na post, takže som často musel nejakú udalosť rozdeliť do viacerých postov a potom to stratilo trochu náväznosť. Určite by bolo lepšie mať jeden post s desiatimi obrázkami, situácie v adventúre predsalen stoja viac na obrázkoch a sú veľmi unikátne. Nedá sa teda robiť taký generickejší denník ako pre RPG hru. Snáď ste teda ten spam prežili a možno aj čo to prečítali. Teraz k hre samotnej. Je to výborná adventúra, veľmi vtipná, nádherne nakreslená a pekne ozvučená. Určite stojí za zahratie pre skalných fanúšikov adventúr alebo hráčov prvého dielu. Bohužial sú v nej sekvencie, kde hráč netuší ako postupovať a mnohé riešenia sú uletené a krkolomné, na ktoré skoro nemá šancu logicky prísť. Mnoho vecí som vyriešil náhodou alebo kombinovaním naslepo. Hre nepomáha ani inventár, kde sa hromadia použité veci a komplikuju kombinovanie alebo hráča vyslovene zavádzajú do riešení, ktoré nikdy autori neplánovali. Absentuje pixel hunting, takže aspoň toto nemusíme trpieť. Na záver musím bohužiaľ poznamenať, že u prvého dielu som sa bavil podstatne viac, zakysol som podstatne menej a to len na pixel huntingu. Nikdy som nemusel robiť nelogickú akciu alebo takú, na ktorú by som nemal šancu prísť. Taktiež sa tam prečisťoval inventár, tak neviem prečo to tu bol problém. Ak ste nehrali ani jeden diel, začnite určite prvým dielom. Dvojka je skvelá, ale pre mňa nedosahuje kvality prvého dielu.
30.03.2019, 23:01 
[b]Outro[/b] Nakoniec teda "zachránime seba", aby sme mohli pokračovať a dostať sa do tohto momentu :-) Moje prvé ja je teda zachránené a bude hľadať cestu do pevnosti. Moje druhé ja, to aktuálne, je naopak chytené kúzelníkom a odvedené k Sordidovi (jeho schránke) aby sa mohol začať rituál. Nasleduje sekvencia z pekla, kde je Sordid kŕmený kašou od svojej mamy, ktorú neznáša (tú kašu a aj svoju mamu:-))) Následne je vytrhnutý z pekla vďaka rituálu a prevtelený do mňa. Čiže ja som Sordid a Sordid som ja:-) Calypso, ktorý bol privolaný, toto nerozozná a pošle Sordida v mojej podobizni naspäť do reality pomocou skrine. Sordidov plán bol využiť ma na cestu do môjho sveta a ovládnuť ho.
30.03.2019, 22:54 
[b]Outro[/b] Po predošlej akcii nasleduje už koniec hry, ale prebieha vo forme in-game animácie, ktorá je dosť dlhá a preto ju ešte zachytím v niekoľkých postoch. Najprv stretnem poskoka Sordida - mladého kúzelníka, s ktorým sa budeme naháňať po chodbách pevnosti. Nakoniec s stretneme sami zo sebou kvoli kúzelnej vetvičke, ktorú sme mu ukradli a tým sa dovysvetlí situácia s útekom (viz pár postov dozadu).
[b]Fortress[/b] Dostal som sa k cele kde nás s Alix väznili a všimol som si ďalší bug. Dvere nejdu otvoriť a ani nemôžem použiť sponku od Alix, ktorú mám stále v inventári, tak ako som to urobil predtým. Toto je ďalší moment, kedy sa ukazuje chybné rozhodnutie ponechať predmety v inventári. Vo veži som našiel akúsi strojovňu alebo laboratórium, kde je mechanický oblek Sordida (jeho duch je nestabilný a ešte nemá plné vedomie a kontrolu lebo je stále v pekle). Odskrutkujem mechanickú ruku a priložím ju k čítačke otiskov prstov.
[b]Fortress[/b] Prišiel čas použiť psa :-)) Toto je zjavne obľúbené riešenie problémov v tejto hre. Po použití psa ho Simon začaruje a vyrobí z neho papuče. V nich potom potichu prejde okolo príšery. Tak, nezmyselné puzzle máme za sebou, vychutnám si aspoň peknú grafiku pevnosti...
[b]Fortress[/b] Úloha je jasná, prejsť okolo obludy ďalej. Vedľa goblina je páka, ktorou vypnem prívod elektriny do pevnosti. V tme ma nie je vidieť, ale príšera ma dokáže zacítiť, takže musím odstrániť svoj pach. Zatiaľ som získal koberec, ktorý som namočil do potu goblina (ako behá v kolese, tak z neho kvapká pot a vznikla mláčka). Následne som vyžmýkal koberec do flašky v ktorej bol postrek na rastliny. Vystriekam miestnosť s príšerou a tá už ma necíti, je tu však ešte jeden problém. Stále ma počuje kráčať.
[b]Fortress[/b] V pevnosti sa nachádza niekoľko zvláštnych miestností. V prvej vyrába elektrinu goblin, bežiaci v kolese, v ďalšej je zase hnusná príšera, ktorá simona vystraší na smrť. Nedovolí nám prejsť lebo jej úloha je požierať tých, čo sa o to pokúsia. Ale inak je priateľská a je s ňou veľmi vtipná konverzácia.
[b]Fortress Gate[/b] Prišiel som pred bránu a démoni ma hneď oslovili, či mám pre nich katalóg. Vôbec netuším ako k tejto konverzácii došlo, asi som poriadne nesledoval prvý rozhovor, akurát si pamätám, že ma nechceli pustiť. Nespomínam si, že by vyžadovali na vstup katalóg a nevidím za tým žiadnu logiku. Našťastie hra tu urobí prácu za mňa a mám vstup do pevnosti otvorený. Opäť je tu záležitosť s inventárom. Po tom, čo démoni akceptujú katalóg, tak môžem pokračovať ďalej. Ale katalóg mám stále v inventári a budem ho mať aj po vstupe do pevnosti. Toto je už vyslovene bug a takéto veci by sa v takejto kvalitnej adventúre nemali diať. Čo už, vstupujem do pevnosti plný očakávania
25.03.2019, 00:50 
[b]House[/b] Samozrejme, že falošné kocky sú úspešné a ja vyhrávam. Za výhru dostanem od nerdov hráčsky katalóg aj so samolepkami. No netuším ako mi toto má pomôcť dostať sa do pevnosti, ale už som vyčerpal asi všetky možnosti v lokáciach. Všetko som vyriešil a s každým ukončil nejakú interkaciu. Už ostávajú iba démoni pred bránou. Ešte trochu k hre a inventári. Ak som spochybňoval opakované využitie predmetov, tak už to mám aj overené. Opäť aj v tejto sekcii všetky predmety po použití ostávajú v inventári. Jediný predmet, ktorý sa opakovane používa je sóda a tam to je špeciálne, lebo ju môžem opakovane zbierať a mať ju v inventári dvakrát, takže tam je to jasne naznačené. Škoda, keby hra odstraňovala použité predmety, bolo by to menej zavádzajúce a pomohlo by to hrateľnosti.
25.03.2019, 00:42 
[b]Camp[/b] V tábore použijem sódu na oheň a počas vzniknutej pary ukradnem trochu zlata jednému z orkov. Samozrejme sa pohádajú a začnú sa biť, kocky nechajú na zemi, takže si ich privlastním. Inak tu bola aj indícia, že ten väčší ork stále vyhrával, takže tie kocky sú zjavne falošné a to presne potrebujem. Takže mal by som hádzať dobré čísla teraz. Vraciam sa do hry poraziť príšeru pomocou mojich kociek.
25.03.2019, 00:39 
[b]House[/b] Prišiel som naspäť medzi hráčov a ponúkol im nápoj. Jeden odvážlivec ho vyskúšal a premenil sa na psa, ktorého som vzal do inventára (obsesia autorov nosiť v inventári psov zrejme nemá v adventúrach obdobu). Môžem teda hrať, ale narážam na ďalší problém - nevieme poraziť príšeru lebo kocky nepadajú správne. Spomenul som si, že v campe hrali kocky orkovia, takže tam smeruje moja cesta.
[b]Dark Woods[/b] Čarodejnice majú hendikepy a tie odstránim získanými predmetmi. Hluchej čarodejnici podám roh (horn), ktorý som zobral orkovi čo strážil vstup do tábora. Slepej čarodejnici podám lupu a tej čo nevie hovoriť zase drevený chrup. Konečne mi môžu pripraviť čarovný nápoj, ktorý podľa ich tvrdenia urobí premenu na zviera. Použijem prázdnu flašku od sódy a nápoj je môj.
24.03.2019, 01:10 
[b]Camp[/b] Je čas vysporiadať sa s metrosexualnym elfom. Na elfa použijem korenie až začne kýchať. Potom mu podám použitú vreckovku, ktorú som našiel v chatrči kde hraju nerdi hru. Flašku od voňavky naplním sódou a toto skvelé homeopatikum podám elfovi. Ten nič necíti a tak uverí, že sme mu dali voňavku. Získal som drevo a to som nechal opracovať červom v lese. Vznikol umelý resp. drevený chrup. Myslím, že môžem navštíviť čarodejnice.
[b]Dark Woods[/b] Ešte predtým než pôjdem do Dark Woods, si vezmem jednu sódu. V Dark Woods dám malému chlapcovi najprv sódu a potom instantné jedlo. Ako sa dalo čakať chlapca nafúkne ako balón a lupa je moja. Ostáva mi teda ešte pomôcť elfovi (ten mi sľúbil za odmenu kus dreva, ktorý zase budem potrebovať pre červy) a čarodejniciam, ktoré varia nápoj. Taktiež mám v ponuke rozhovoru možnosť zahrať si hru v chatrči s geekmi, ale nemajú miesto, takže možno budem musieť jedného odstrániť. Ešte pripojím obrázok so vstupom do Sordidovej pevnosti, ktorú strážia démoni.
22.03.2019, 02:21 
[b]Camp[/b] V tábore orkov je niekoľko zaujímavých lokácii. Je tu veľký stan, v ktorom som zobral instantné jedlo a korenie, vonku je uväznený elf, ktorý veľmi dbá o svoj vzhľad a potrebuje parfém (dá nám, prázdnu fľaštičku od neho). Ďalej sú tu dvaja orkovia, čo hraju kocky a potom východ z tábora k Sordidovej pevnosti kam ma nepustia démoni. Spomenul som si, že malý chlapec bol hladný a vymení svoju lupu za jedlo, tak moja cesta povedie do Dark Woods.
[b]Volcano[/b] V brlohu s hráčmi je mačka a vždy ujde, keď sa ju pokúsim zobrať. Zavrel som dvere a tentokrát narazila do nich. Mám ju! Zobral som sódu čo majú hráči pod stolom a jednu som vypil a jednu plnú si vzal. Pri mäsožravej rastline som vytiahol mačku a rasltina začala púšťať jedovaté sliny, ktoré som pozbieral do prázdnej flaše. Tú som podstrčil orkom pri bráne a tí po vypití zaspali. Tábor je otvorený...
[b]Volcano[/b] Prechádzam ďalšie lokácie, opäť je tu výborná ručne kreslená grafika. Je tu lokácia s mäsožravou rastlinou, brloh hráčov parodujúcich hranie Dungeons & Dragons (keďže fantasy je pre nich reálny život, tak hrajú v prostredí našeho sveta, nejaká ekonomika a tak podobne:-)) a jaskyňa čarodejníc. Čarodejnice sú tiež vtipné, jedna nevidí, druhá nepočuje a tretia nevie poriadne hovoriť. Komunikácia s nimi a medzi nimi, je teda prekomplikovaná a samozrejme zábavná. Pripravujú nejaký nápoj ale netuším aký a ešte ho nedokončili. Pozbieral som nejaké veci, ale zatiaľ netuším čo robiť. Predpokladám, že sa musím dostať do tábora orkov a odtiaľ zrejme nájdem cestu do pevnosti. Zdá sa, že k nám zavítal opäť náš kamoš zákys...
[b]Volcano[/b] Do tábora orkov sa nedostanem lebo ma nepustia stráže, tak som odišiel mimo lokáciu a... Aha, hra sa opäť spomalila a dáva mi k dispozícii niekoľko nových lokácii, medzi ktorými sa viem presúvať na mape podobne ako v meste. Na mape dominuje Sordidova pevnosť, ktorá ale ešte nie je aktívna. Nasleduje teda prieskum lokácii, zber predmetov, rozprávanie s postavami, proste klasické adventúrenie. V jednej lokácii som narazil znovu na malého chlapca, ktorému som daroval balónik na ostrove. Tentoraz naznačuje, že je hladný. Za ním ďalej sa nachádzajú starí známi z prvého dielu - červy v dreve (woodworms). Tentoraz chystajú petíciu za svoje práva (veľmi vtipná konverzácia:-)). Okrem toho mi môžu opracovať drevo zdarma ak nejaké donesiem.
výsledkov: 30 [ 1-30/570 ]   «predchádzajúce 0123456789101112131415161718 nasledujúce»


Diablo
 hľadaj v časopisoch
 hľadaj všade
 diskmagy
 Narsil
 Pařeniště
 KLAN
 PC Engine
 Bonus
 follow / sharing
 štatistiky
 Hry :: 1156
 Prílohy :: 7963
 Komentáre :: 7397
[ viac ]
Copyright © 2018 DJ, design & code by DJ
| OldGames | Online Hry | Časopisy | Diskmagy | Zberateľstvo | Diskusné fórum | Galérie obrázkov | Prílohy | PC hry | Mapa stránok | Odkazy | Kontakty |
| RSS-všetko | RSS-hry | RSS České hry | RSS-komentáre | RSS-diskusia | RSS-časopisy | RSS-prílohy | Facebook | Twitter |
 | Divinity: Original Sin | The Bard's Tale | Might & Magic X: Legacy | Legend of Grimrock II | King's Bounty: The Legend | Dune 2000 | Wizardry | DOSBox