Zoznam príspevkov do diskusie

 
Staré hry :: DJ OldGames
dj

dj

DJ

História počítačových hier, Zbierka starých počítačových hier, Programovanie, Administrátor www.OldGames.sk

DJ je na OldGames.sk od: 01.01.2002
naposledy prihlásený: 16.12.2018

Príspevky v Diskusii od užívateľa dj

Zoznam príspevkov (1204)
Zoradené podľa
výsledkov: 30 [ 1-30/1204 ]   «predchádzajúce 0123456789101112131415161718192021222324 nasledujúce»
Na tvoju reakciu reagujem nanajvys pozitivne, som rad ze mas coverdisky, ktore tu nie su a urcite ich budem od teba pytat. Co sa tyka komplementu k casopisu tak ano, technicky to mam v databaze zavisle od cisla casopisu, takze najskor musi byt master zaznam (casopis) a k tomu nasledne coverdisk. Ako sam vies so vsetkym je roboty jak na kostole a casu malo ;-( Ak sa chces podelit o samotne CD obrazy, navrhol by som ti vytvorit zdielanu zlozku (podobne ako mas Klany) niekde na Google drive alebo Mega a dat sem k nam odkaz. Mne by to mozno aj viac vyhovovalo mat tie CD coverdisky niekde mimo hostingu samotneho webu, nakolko tam je priestor obmedzeny a casopisov a CD je vela... A historicky limit uz davno neriesim, kym sa mi podari spracovat to co mam na diskoch, budeme zas v inom casovom pasme ;-)
Z Underworld Ascendant som ako backer velmi sklamany. Poviem ti ze som nedokoncil ani tutorial a uz som len cital tvoje dojmy na fore. Bard's Tale IV je kvalitou niekde uplne inde a nebojim o to ze po opravach na ktorych stale robie to nakoniec bude dobra hra. Bohuzial pri Underworld Ascendant ziadny patch nepomoze, tam je to od zakladu cele zle a tipujem ze to skripe predovsetkym niekde u samotnych vyvojarov ;-(
Bytefest 2018 - Historie herních časopisů v ČR - video s vybornou debatou o Excalibure s Honzom Modrakom a Jakubom Cervinkom: <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/SGRQQ_uwtko" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
Ospravedlnujem sa za neplanovany trojdnovy vypadok webu. Bohuzial koli technickym problemom som bol nuteny presunut cely web na iny server. Doteraz nosna cast webu bezala na klasickom fyzickom zeleze u mna v Ziline. Po problemoch s konektivitou som sa rozhodol to presunut na standardny hosting, ale uloha to je fakt narocna. Data - subory aj databaza su v poriadku presunute, ale kedze tam systemove veci nie je mozne nakonfigurovat, vsetko musim robit nejakym workaroudom. Proste este to zdaleka nie je vporiadku a caka ma vela roboty. Postupne opravujem/prisposobujem jednotlive casti webu aby fungovali tak ako maju. Napriklad moje admin rozhranie je uplne nepouzitelne takze neviem aktualne jednoducho pridat ziadny obsah. Docasne tiez nechavam zapnute aj vypisovanie chybovych hlasok a warningov, tak sa nelakajte... [b]Tymto vas prosim o akukolvek spatnu wazbu: ak najdete stranku/cast ktora nefunguje, napiste to tu do clanku aj s odkazom, opravim![/b] ...drzte palce a stay retro...
Vcera som si sebe totok zakupil. A nemozem si vynachvalit, tieto karticky z mojho oblubeneho sveta mi sadli jak rit-na-serbel, ze so pri tom zakysol do skorych rannych hodin, co sa mi uz stava vynimocne. Je to hodne vylepseny Gwent plus tak trochu light strategy/rpg/adventure v pekne izometrickej grafike. Jedine co mna zere su chybajuce ceske titulky. Ja proste english verzii zaklinacovho sveta nerozumiem, uz som si zvykol na cesky preklad knih aj hier a z anglickych terminov mam v tom hokej. Takze pribeh (aj ked vyzera dobre) ide mimo mna...
Ahoj, uz som tvoje "unboxing" obrazky videl aj na oldcomp.cz, takze gratulujem k nadhernemu kusku a mozem len ticho zavidiet ;-))
Skus sa pozriet co pise okno DOSBoxu. Okienko s beziacim orkom nechaj tak len si ho presun, prepni sa do (cierneho) okna pod nim a napis co tam vidis, alebo nahraj screenshot...
Ahoj novy, mal by si dostat email s pozitivnou spravou ;-)
Ano, doma mam tuto (prispevok som ti presunul). Vsetky knizky od Bitmap Books su predovsetkym o grafike, tipujem ze aj ta najnovsia - The Art of Point-and-Click Adventure Games - na tom nebude inak. Texty su tu vacsinou len na okraj (su to vpodstate take dlhsie tweety od slavnych developerov), teda nic na com by si knihy zakladali. Nad kupou tiez uvazujem...
12.02.2018, 15:27 
Vyborny dennik, zatial som teda nevidel nikde na nete ze by niekto tento dungeon presiel, mas moje uznanie! No a navyse ten email od autora Radim Ballner (alias Tiger)... Otazocka na mapovanie: ono to sice ma nejaku jednoduchu automapu, ale nedaju sa tam robit poznamky. Robil si si aj nejake externe poznamky (ako excel tabulku s dolezitymi predmetmi, textami atd.)?
Podarilo sa, a je to skvela vec. Ono obsah ako taky nie je Felipeho praca, vacsina clankov je prave od ludi ktorych na zaciatku projektu oslovil (vyvojarov, recenzentov zo starych casopisov) s tym, ci by nieco o svojej hre (alebo svojej oblubenej) napisali. A ze je tam hromada zvucnych mien ktore sa zapojili... mna fascinuje ze dokazal ukecat napriklad Scorpiu ;-) Konkretne Wizardry VI a VII pisal Jörn Grote. Vsetci prispievatenlia su uvedeni na zaciatku (strany 11-13) a pri clankoch su iba ich inicialky. ...Inac mna tiez nahanal podobne ako viacero ludi z roznych abandonware stranok, ale musel som odmietnut - nebol som schopny mu napisat clanok v dobrej anglictine ;-( A co sa tyka jeho aferky s Clevem B na rpgcodexe, nakopat do guli by si zasluzil akurat Cleve, ostatne ako vzdy, tam snad nikdy nenapisal normalny prispevok, len urazky a provokacie ;-)
[i]Problem je na nasom mailserveri, admin to riesi snad to do zajtra bude OK. Prosim o strpenie...[/i] Edit: Dorucene, <a href="/disc/ve-stinu-magie-denik-hrace">dennik zalozeny, mozes sa do toho pustit</a>. No a ja mam dovod tuto hru pridat na web...
Ahoj, som rad ze mas chut sa k nam pridat. Tvoj tip je skvely, nieco malo zname navyse lokalne a na Amigu ;-). O hre "Ve stinu magie" som len cital ako o prepadaku, nicmenej budem rad ak sa do toho pustis, mozno sa z toho vykluje nieco zaujimave - vid <a href="/disc/vzbura-donskych-rytierov-sutaz/">nas let's play Vzbury Donskych Rytierov</a>.
03.01.2018, 10:01 
Gratulujem k dohraniu. A musim povedat ze mapky mas velmo pekne, vidim ze si si v Dungeon Mapperi zdvihol skill ;-)
Cez utilitku TombATI som pouzil verziu z GOGu, aj ked mi ju (nainstalovanu cez Galaxy) pocas samotnej instalacie nenaslo, stacilo skopirovat dva subory (CD obrazy) GAME.DAT a GAME.GOG. Nasledne pomocou TombRaiderImporter.exe (sucast TombATI) uz to islo bez problemov...
1) Odpovedal by som presne ako ty. Musim to vhodne kombinovat, pri tej mojej pereputi to inac nejde, takze oldgames vo vzacnych chvilach volna, ale pokial ma nieco chyti tak nemam problem obetovat spanok v noci ;-) 2) Kedze som aktualne presiel prveho Tomb Raidera, budem s Larou pokracovat dalsimi dielmi. Nedavno sa mi do kompa dostala novsia graficka karta, toz som vyskusal druhu restartovanu Laru (Rise of the Tomb Raider). Nebolo to zle ale uz to nie je ono, principy logickych hadaniek a objavovanie z prvych 4 hier su tam velmi zriedkave. Kedze chut na TR bola, rozbehol som subezne prvy diel (vo Full HD a s vylepsenymi texturami) a chytilo ma to tak ze som sa k novemu uz nedostal a nejak nemam preco v nom pokracovat. Povodny TR sa hra stale skvele, nemozem si pomoct ale takyto typ hratelnosti mi chybal. Skvele, logicke, prehladne a jednoznacne definovane 3D :)
Myslim ze s cenou za archives si obisiel dobre, ono Wizardry 1-5 su hodne drahy zberatelsky spas ;-)
No jo, tusil som to ;-) Inac kody teleportov v Arx Vaporum su tiez nahodne generovane? A unique predmety (teda negenericke) a notesky su hadam napevno v truhlickach, ci?
Presne tak, ak je ten Wolfenstein komplet a v dobrom stave, moze to nafotit a predat samotne cez eBay rozhodne aj za viac ako 2500 ;-) Este tam je dalsich cca 5 krabic s nejakou hodnotou, ostatok je pre zberatelov bezcenny. Pre mna tiez ako celok zbytocne...
15.10.2017, 10:03 
Urcite ti doporucim hned prvy diel [b]Pool of Radiance[/b]. A pokial to planujes hrat s tym softom - zrejme GBC (Gold Box Companion) od J.Hirvonena, smelo do toho, akurat ze to funguje len s PC verziou. Ja som s jeho softom (ASE) hral posledne Eye of the Beholder a je to fajn. Pool of Radiance som osobne rozohral v Amiga verzii a stale nedohral... ;-( Max staty alebo akukolvek min/max powerplay kludne pusti z hlavy, zbytocne by si si pokazil zazitok z hrania. Ovladanie: by som povedal ze ta nema co odradit, klavesnicove ovladanie je v tomto pripade omnoho ucinnejsie, neviem si predstavit nic ine. Neverim ze by bolo pre niekoho lepsie triafat sa mysou na prtave tlacitka (texty) v takomto GUI. Idealne by samozrejme bolo aj-aj (mys/klavesnica), nech si aj takito sebatryznitelia pridu na svoje ;-) Samozrejmne ze v GoldBoxoch to nie je uplne idealne, k vela veciam a obecne celemu tomu GUI mam svoje vyhrady. Z vlasnej skusenosti viem ze ovladanie klavesnicou (ak to samozrejme developeri spravne implementuju) je pre mna idealne. Manazment inventara, rozhovory, suboje, vsetko to pri klavesnicovom ovladsani odsypa sviznejsie, obzvlast ked mi to uz "prejde do krvi". Ja stale hovorim ze jedno z najlepsie vymyslenych ovladani klavesnicou ake som kedy pouzival, mala stara hra Wasteland, hlavne koli moznosti zaznamenavat si Makra... Ak zacnes s Pool of Radiance ako ja, precitaj si toto vlakno od zaciatku, najdes tam par tipov...
14.10.2017, 13:08 
Vaporum pokorene, mozem povedat ze ide o velmi dobry dungeon-crawler a smelo ho radim takmer na uroven prveho Grimrocku ;-) Ak si najdem chvilku mozno napisem aj dlhsi komentar. Zaverecny bossfight spravne tuhy a narocny. Gratulujem vyvojarom z Fatbot Games k skvelej prvotine. Statisticky: Play Time v hre nejakych 16 hodin, avsak Steam ukazuje 55 co uz je realnejsie vzhladom na cas straveny v hre. Hodne ma tiez zabavilo mapovanie. Inak som hral za maga (Thauma Rig) s kuzlami (Gadgets) a jednorucnymi strelnymi zbranami. Podarilo sa mi tiez najst vsetky tajne miestnosti, ale niekde mi usli tri Notesky... [i]V Arx Vaporum (level 10) ma postretol (po aplikovani Patch #1) bug, kedy sa mi po vylezeni z "Anomaly Chamber" nezapla spat automapa, co ma stvalo tak, ze som tam nakoniec ani nevliezol a dohral hru bez tejto miestnosti ;-( [/i] A mapy som robil vo svojom Dungeon Map Editore tu na webe, kde som ako podklad pouzil obrazky z toho co mi zmapovala automapa. Najdete ich tu: <a href="/game/vaporum/docs/">www.oldgames.sk/game/vaporum/docs/</a>
28.09.2017, 20:56 
Tak ja mam rozohrane (Steam) a kukam ze Mick a Mazar tiez ;-) ... a iny jazykovia okrem English zatial nie su ;-(
19.09.2017, 08:11 
Aj keby neslo o naj slovensku hru, rozhodne ide o vynikajuci dungeon crawler, a navyse slovensky ;-) A vies nieco o textoch? Su aj slovenske?
Na <a href="http://heroes3wog.net/sutaz-o-originalne-hry-v-spolupraci-s-gog-com/" target="_blank">www.heroes3wog.net</a> opat prebieha osemsmerovkova sutaz o Heroes of Might and Magic III Complete...
Inac aktualne hram Remasterovaneho StarCrafta a chytilo to aj decka. Moja srdcova real-time strategia, ktorej nedavno Blizardi urobili nadherny remaster, presne taky ako ma byt: na hratelnosti sa nic nemeni, iba grafika vo vyssom rozliseni. A musim povedat ze je luxusna, jedinou novinkou v engine hry je mierne "priblizenie", kedy vyniknu tie drobne detaily jednotiek aj budov. Vid screenshoty.
22.08.2017, 22:46 
No ze sa aj ukazes ;-) nie si sam, podobne bojujem na vsetkych frontoch: deti, manzelka, robota... Grimoire si planujem zahrat az ked bude hotovy, zatial to tak nevyzera.
Gratulujem k dohraniu! Skvely dennik, dobre sa mi citalo, rozhodne vacsia zabava ako ked som to sam hral ;-)
Tak po 20 rokoch sme sa konecne dockali vydania ;-) Nicmenej podla prvych reakcii hracov nemam najmensiu chut sa do toho pustat. Cleve by mal vprvom rade co najskor vydat aj manual a opravit chyby. Stale daco opravuje/upravuje vratane hratelnosti a pravidiel, t.j. po kazdom update je ta hra v niecom ina. Podla mna este stale mame pred sebou beta verziu, aktualne v public mode. A ked uz to ma na Steame, nech najprv funguje spravne system updatov (teraz je nutne robit manualne uninstall/install...), pretoze to je to co bude najblizsie roky prebiehat, preto by to malo byt na uzivatelovej strane zautomatizovane a bezchybne. Dufam teda ze sa mu to podari prv ako za dalsie dve dekady... :-)
10.08.2017, 10:47 
Skvela robota a pekne napisany <a href="https://herniarcheolog.blogspot.sk/2017/08/shrnuti-hry-1-100.html" target="_blank">suhrnny clanok</a>, drzim palce do dalsej stovky! Inak mas tam v komente otazku na mapy. Ja ako notoricky kartograf by som ti skusil doporucit moj <a href="/dungeon-mapper/">Dungeon Mapper</a>, kedze uz som v nom nakreslil aj zopar map pre adventury. Mapa k amigackej <a href="/dungeon-mapper/map.php?map=37">Shadow of the Devil</a> by mohla posluzit ako priklad. Tie problemy 2D stvorca a viac ako styroch vychodov z miestnosti (up/down) som riesil klasicky "dungeonacky" - teda schodiskom alebo teleportom s prepojenim (link) na mapu dalsieho poschodia/oblasti.
Velka gratulacia Richmond! Zacinas byt hard-core specialista na tuto skvelu seriu. Budem teda ocakavat sablonu na dennik k dalsiemu dielu ;-) A tiez vidim ze si pekne zoptimalizoval zapisky, jeden na kazdy level...
výsledkov: 30 [ 1-30/1204 ]   «predchádzajúce 0123456789101112131415161718192021222324 nasledujúce»


Flashback™
The Bard's Tale IV: Barrows Deep
 hľadaj v časopisoch
 hľadaj všade
 diskmagy
 Narsil
 Pařeniště
 KLAN
 PC Engine
 Bonus
 follow / sharing
 štatistiky
 Hry :: 1151
 Prílohy :: 7997
 Komentáre :: 7242
[ viac ]
Copyright © 2018 DJ, design & code by DJ
| OldGames | Online Hry | Časopisy | Diskmagy | Zberateľstvo | Diskusné fórum | Galérie obrázkov | Prílohy | PC hry | Mapa stránok | Odkazy | Kontakty |
| RSS-všetko | RSS-hry | RSS České hry | RSS-komentáre | RSS-diskusia | RSS-časopisy | RSS-prílohy | Facebook | Twitter |
 | Divinity: Original Sin | The Bard's Tale | Might & Magic X: Legacy | Legend of Grimrock II | King's Bounty: The Legend | Dune 2000 | Wizardry | DOSBox