Zoznam príspevkov do diskusie

 
Staré hry :: DJ OldGames
janmojzis

janmojzis

jan

 »
jan je na OldGames.sk od: 15.03.2010
naposledy prihlásený: 22.01.2020

Príspevky v Diskusii od užívateľa janmojzis

Zoznam príspevkov (22)
Zoradené podľa
výsledkov: 22 [ 1-22/22 ]   «predchádzajúce 0 nasledujúce»
aj ja gratulujem ringovi a presuvam sa do diskusie...
Nakoniec to naozaj tak bude a škoda, že som to vtedy nevyskúšal. Ale keby hej, nehackol by som to vtedy a ty by si ma tak teraz zrejme nepožiadal o pomoc... :) ad hadanky - ono to je možno dané aj tým, že máš skúsenosti s hádankami z hier. Ja som veru veľa takých hier ani nehral, myslím. Tak schválne, na tých blánov s kordami sa už teším :D Niekedy je to aj dobrá výzva, byť na hrane prežitia, nemať to príliš ľahké. Keď som vyčaroval svoje kúzla obrany na mitrilovú výzbroj, najskôr som váhal, že to bude tak trocha podvod, pretože som si pripadal ozaj silný a kúzlo obrany som mal z návodu. Chcel som ho nájsť niekde v hre ako recept, pretože viem, že niekde v hre musí byť uvedené. Keď mi ale príšerky v dungeone s očami dávali riadne na frak, okamžite som si brnenie očaroval. A pomohlo to :) Istý čas som strávil prieskumom severných lokácií a zaujímavé je, že v jednej zo severných lokácií som našiel napríklad 20x léčení 1. úrovne (jeden stack v kope) a tiež hadí sérum (20x na kope). Riadne mi to uľahčilo hru. Vedel si, že aj na niektoré iné otravy zaberá hadí sérum? Napríklad na ghoulí krev. Ja som si obľúbil hurikán, keďže nekradnem a používam čo najviac voľne dostupných prísad. Hit & run je ozaj zrejme nutná praktika na niektoré monštrá v hre.
To som rád, že som pomohol. Vedz, že som skúsil trochu iný trik, než naposledy. A veruže ja som to po celý čas považoval za bug, a preto som na hre vykonal vtedy aj prvý hack. Zrejme som vtedy ani nevedel, že dvere sa dajú vyrážať. A možno je to závislé aj od sily postavy. Ak sa mi podarí nájsť ten môj starý save, rád by som si tie dvere vyskúšal vyraziť. Nuž, ale v dobrom, v dobrom, samozrejme :) Miestami som sa pristihol ako odvraciam zrak práve pre to, aby som si nepokazil moment prekvapenia - v grále ešte zatiaľ nie som a chcem si vychutnať znovuobjavovanie na vlastnej koži. Aj hádanky... minule sa mi stalo, že jednu hádanku som lúštil skoro 2 dni. Samozrejme nie nepretržite, ale riadne dlho som dumal a lámal si hlavu. Sakra, je tam zima i mráz alebo teplo, venku, uvnitř... zrejme vieš ktorú myslím :P A zase bolo zaujímavé sledovať tvoje putovanie, kedy si kam išiel a aký gameplay si zvolil. A tiež, či objaviš nejaké možno nové tajomstvá v hre. Napríklad je celkom zaujímavé, že ačkolvek si manuál asi čítal, kúzlo na obranného démona si zrejme nepoužil. A tiež si nepoužil kúzlo na 2.level atribútov postavy (síla, obratnost) na prstene / náhrdelníky, nakoľko v grále nie si pri plnej zbroji, aká by sa dala naozaj získať a akú by si dokázal so svojimi schopnosťami vyrobiť. Skrátka mohol si mať lepšiu obranu. DJ: to ma naozaj potešilo, díky :)
Samozrejme, ide to. http://jamo.wz.cz/RGSAVE.001 Napadlo mi, že možno by mi DJ mohol prihodiť pár bodíkov na konto. Ono to nebolo zas také triviálne. Inak čítať tvoj denník Ringo, bola celkom sranda. :)
áno, tak nakoniec si finalnu sekvenciu nevidel? Mne sa tiež tento typ spravy pri crash hry vypisoval, ale len v tom prípade, ak som sa ocitol na štvorci, kde bola príšera (prechod z inej lokality). Ja som mal v grále na konci zavreté dvere a nevedel som vyjsť von. Viď. diskusiu s Wes P. Daj link na svoj save, nech môžem pozrieť.
 7
18.06.2019, 16:10 
Výborne, pekne postupuješ. Stále si však ešte neprišiel na tú 7čku - jazero s teleportmi. Napríklad je zaujímavé, že hoci ťa to uvezní v nekonečnej smyčke teleportu medzi 2ma lokáciami, dá sa dostať aj na vonkajšiu časť ostrova - tam, kde pobehuje ten rytier. Ale to sa dá iba na začiatku po 1. teleporte. Potom už to nejde. Zaujímavé je tiež, že hoci na mape "Příběh 4. Dungeon s klíčem" máš miestnosť na severovýchode označenú ako past, v skutočnosti to pasca nie je. Je tam jedno oko a dvere sa po zatvorení vlastne dajú vylomiť. Severozápadná miestnosť ale pasca je, a to označené nemáš :P
Áno Ringo :) nakoniec si ten guinneverský dungeon skompletizoval. Oči robili problémy aj mne, elektrické menej, dávajú menší damage a majú menej HP. Ale tie ozubené sú iné svinstvo. Používam kúzla na ozubené oká. Na elektrické kúzla + mitrilový obojručák. Na tie iné lietajúce čudá potom používam elfský luk + obojručák. Kúzla si vyrábam hurikán, čo je podľa mňa najlepšie kúzlo vo vzťahu DAMAGE vs NÁKLADY, keďže stojí iba 3 suroviny z toho je 1 voda, a tie sú bežne k nájdeniu a tiež DAMAGE je celkom slušný. Zistil som tiež, že damage na kúzla je závislý od inteligencie. Teda prsteň inteligencie + ónyxová hul (bežne k predaju v kamelote za pár šupov) zvýši inteligenciu až tak, že pridá na DAMAGE napr aj +10 či +13 bodov. Je to vlastne rovanké ako s DAMAGE u zbraní a Síly. +1 bod na sílu = +1 bod na DAMAGE zbraňou. A +1 int = +1 DAMAGE kúzla. Kouzla rozoznávam, ale v knihách je aj veľa bludov, nesprávne ingrediencie a vadné recepty. Ideálne je, keď si k tomu sadneš, a systémom load si skúšaš kombinovať suroviny. Povedzme, vždy začiatok je tekutá zložka (voda, olej, alkohol, heřmánek, žlůč, ...) a potom idú pevné časti (květy, listy, květiny, ...). Skús ísť do 4-kombinácií max. Niektoré podobné kúzla majú spoločné suroviny. Ďalšia surovina je spoločná pre rôzne kúzla čo do zvýšenia účinnosti. Herbu mám 30, int mám 29 (1 prsteň int +1 ónyxová hůl). Ak onyx hul nemáš, choď kúpiť do kamelotu za 35 zlatých. Pri používaní kúziel ti pridá +10 na DAMAGE, ak ju dáš do ruky. Tie oká sú tam naschvál a naschvál je ich toľko veľa a toľko veľa aj poschodí, aby si to proste na náhodu nedal a keď prídeš nepripravený, zhebneš alebo sa naserieš. Účelom a zmyslom je, aby si experimentoval a hľadal podporu v predmetoch. Len sa neboj, ešte budeš mať dungeon s GRALOM a ak sa ti oká zdajú ako ťažké, čo potom potvory v GRÁLE? Ešte malé lákadlo na kúzla - údajne je v hre aj kniha na "útočného démona" a kniha na "obranného démona", alebo minimálne recepty na tieto kúzla. Pridávajú + na obranu (brnenie) alebo + na damage (zbrane) po začarovaní. Normálne sa to mieša v miske a potom sa na misku klikne zbraňou / brnením. Overil som, že takéto kúzla skutočne existujú a účinkujú.
:) nič sa nezablokuje, nič sa nepokazí. Prvú som robil hornú časť. Ty si robil prvú spodnú časť. Avšak horná časť (síla) má malý chyták. Musíš sa 2x vrátiť na to isté miesto a úkony spraviť v presnom poradí. Najskôr ísť na sever, za stĺpy. Prehodiť páčku. Potom utekať na juh cez falošnú stenu až k tlačidlu. To stlačiť. Potom zase utekať na sever za stĺpy a do truhly. Z truhly zobrať kľúč. Potom utekať späť na juh zase do falošnej steny a zase stlačiť tlačidlo. Tentokrát sa má stena odsunúť a za ňou je ďalšia falošná stena a truhla. Tam použiť kľúč, čo si našiel v severnej truhle. Obidve časti sa majú dať prejsť nezávisle. Podľa tvojej mapy si už za falošnou stenou na juhu bol i tlačidlo si stlačil. Uisti sa, že je stlačené. Na severe sa zjavila truhla. Ak si nebol ešte raz za stĺpmi na severe, choď tam a z truhly zober kľúč. Vráť sa na juh a stisni tlačidlo znova, stena má zmiznúť.
mne to tlačítko šlo stisnúť po tom, ako som zošliapol plošinku na severe (pohyblivé stĺpy) a vybral odtiaľ z truhly kľúč. S tým som potom bežal dole do tajnej chodby a tam to už stlačiť šlo. To tlačidlo som najskôr stlačil a potom som bežal k stĺpom, odtiaľ som sa vrátil k tlačidlu a skúsil zase stlačiť (už zatlačené) a stena sa odvalila
jasné :) výborne, no, tak to máš už takmer celé. Už len malý detail, ktorým sa tvoja mapa líši od mojej a máš to. Chýba len posledný kľúč.
ok. tu máš mapu, ak budeš potrebovať aj návod, napíš [img]http://jamo.wz.cz/exc_024.png[/img]
Ringo, či uveríš, alebo nie, dungeon s Guinnever sa skutočne dá prejsť a to aj pre najsilnejších a aj pre najchytrejších. Dokonca sa neskôr dá sem znova vrátiť a prejsť tak v podstate obidve sekcie - prístup k štartovaciemu teleportu síla/chytrost tu stále je. Pamätám si, že som tiež strávil možno aj hodinu v sekcii nejsilnejší, ale prejsť sa dá. Na preblikávajúci zámok tam je kľúč. Je to trochu ťažšie na rozmýšlanie, ale prejsť sa to dá. Viem napríklad, že by tam mala byť chodba s průchozími zdmi a tiež plošinka. Musíš stále kontrolovať mapu. Ja som momentálne zakysol hore u severného jazera, je tam nejaká teleportačná pasca, nejaký cudzí rytier a malý ostrovček uprostred jazera. Nedá sa odtiaľ dostať. Je to tá tvoja 7 na mape
 
23.05.2019, 09:19 
Do kláštora treba ísť riadnou okľukou. Aj keď sa môže zdať, že alchýmiu netreba, nie je to úplne pravda, pretože okrem síly možno s alchýmiou vytvoriť rychlost alebo tiež charizmu. Tieto očarovania preniesť na predmety - šperky. Je možné si vytvárať liečivé séra, dokonca umelé jedlo.
 
20.05.2019, 11:50 
Vynikajúce, Ringo. Ja už som za Graylineom bol, potom za morganou a potom zase späť, Grayline mi sprístupnil novú cestu k novému dungeonu, kde momentálne kvasím a uvidím, či ty ten dungeon prejdeš. Bez návodu.
 
18.05.2019, 20:15 
:D Ja tiež pôjdem preskúmať okolie. chcem nájsť brnenie a zadara si ho nechať opraviť. Viem, že niekde vo výbehu sa nachádzajú časi brnení rozhádzané všelikde. A tiež pár rastlín, nezvyčajné množstvá (10x nifredil na 1 kope). Ale sú tam aj pasce - teleportačné, atď. Z niektorých sa dá ujdť, z iných nie.
 
18.05.2019, 12:07 
Áno, pravdaže, máš to tu už rozpísane. Nuž, počítam, že ty prídeš po grál prvý, uvidíme, či aj v CD verzii sú dvere zavreté. Inak na žaby a vlkov stačí obrana cca 30. A neviem čo je to tam za recept, že Voda + Nifredil + Camelie = Síla. Ja som zrobil sílu s Voda + Nifredil (= medvědí síla)
 
17.05.2019, 23:44 
ja len že teraz tiež začínam replay tejto hry. A tentoraz CD verziu (predtým som hral len disket verziu). Kováč nestojí žiadne prachy a opravuje fakt zadara. Stali sa mi aj 2 bugy. 1 bug v CD verzii - keď som zaplatil za opravu chrániča 0 zlatých, po chvíli mi zrazu pribudlo 10 000+ exp a ja som skočil do levelu 2. Ibaže to bolo v meste. Nakoľko je to bug, radšej som dal load a chránič neopravil. Tento bug sa ešte pár krát zopakoval. Ďalší bug som pozoroval v disketovej verzii. Pri potulkách lesom som prechádzal z lesa č.1 do lesa č.2 (to je jedno kde) a ako som prešiel do iného lesa, zrazu som mal level up. Neskôr som zistil, že sa to stáva, keď ťa prenesie na štvorec, na ktorom je už príšera. Tá zmizne (asi je zabitá), ale nekorektne a tak ti pribudnú exp. Po chvíli však nasledoval crash. Treba tieto bugy brať vážne. Lebo to čo pozorujeme je iba jeden z prejavov. V skutočnosti sa v pamäti deje asi poriadny mišmaš. No ak hráš disket verziu, počítaj, že dungeon gralu je zabugovaný a nejde dohrať. Nechcem sa vyťahovať, ale som jediná živá osoba, o ktorej viem, že by to kedy hackla a hru reálne dohrala. Žiaden návod ani cheat nespomína tento problém, ale minimálne v disketovej verzii je prítomný. Uvidím, či aj v CD verzii. Hacknúť sa však nedá savegame, treba hacknúť priamo v pamäti za behu. A k tomu som použil špeciálny dosbox. Idem si nakúpiť brnenie, lebo mám 100 zlatiek, nakúpim si mitril a bude pokoj od žiab a vlkov. Zatiaľ mám kopu jedla. Nekradnem. Ja mám sílu 18, ale mám obratnosť 19 a inteligenciu 16. Obratnosť pridáva na obranu a presnosť útoku. Ale na ten meč by som na tvojom mieste investoval. Ku koncu hry treba mať ďaleko nad 50 bodov na meči. Používa sa zesílený mitrilový meč. Neskôr ohňový meč. Naozaj sa to bez toho nedá, len ťa vystríham.
 
16.05.2019, 17:47 
alchymii nepoužívať, ale dá sa. len treba mať dovednosti a to nie je sranda. Preto sa dobre na začiatku vyzbrojiť bez-skúsenostnými zbraňami (palcáty, vidly). Neskôr si kúpiť meč ohne a s tým rúbať zľava doprava. Potom si nechávať kúzla ako výchrica a pod. v zásobe na tuhších nepriateľov. Blablalba, ale táto hra sa aj tak nedá prejsť. Keď som to zistil, bol som riadne frustrovaný. Posledné dvere v gráli ostávajú zatvorené, nemilosrdne, nepomáhajú žiadne patche. Jediný spôsob je hacknúť hru počas chodu s dosbox debug a nakódovať si novú pozíciu o štvorec ďalej aby si sa cez dvere dostal. Milé vidieť, že niekto po takej dlhej dobe ešte má chuť na RG. Asi pre ten rozľahlý svet a túlanie sa po planinách. Autori toho navymýšlali. Dá sa s tým zabiť kopa času... aj nervov. Čo sa jedla týka, asi si spravil chybu. Každé jedlo dodáva iné zasýtenie. Chleba napr. zasýti úplne. Netreba žrať hneď ako sme hladní. Kľudne môžme žrať až od štvrtiny / polovice odolnosti. Keď stamina klesne na 1/2, zožer 1 chleba a máš úplne zasycení. Mne vydržali zásoby do druhého mesta, mal som chleby, syry, mrkvy, jablká zadarmo, len čo som našiel.
Zdravím vsetkých, kopa hier existuje, čo na týchto stránkach nie je. Budem stručný: Dare to dream Dark side of the sun I - III Towers II: Plight of a stargazer Nitemare 3D Robocod Electro-Man a kopec ďalších tieto hry aj mám, takže by nebol problém ich sem uploadovať, keby "druhá strana" chcela :D
Smaragdove mece, akokolvek neucinne pri beznych potvorach, maju zvacsenu ucinnost pri duchoch. Bohuzial, netyka sa to pravdepodobnosti zasahu, iba odcitanych HP. Tak ale napriklad, co som si vsimol, tak s jednym smaragdovym nebol problem "zakvacit" aj 133 - 200 HP jedinym sekom, ak si sa trafil. U totho je zaujimave, ze zasahy prichadzali castejsie, ked duchovia boli bud tesne pred utokom alebo po nom. Tiez pokial som kluckoval a oni kracali, ale boli v dosahu. Tam som triafal. Ked som stal na mieste a sekal, tak som sa mozno trafil tak 1-2 / 10. Cize nic moc. Baccata ma ocividne talent. Mal istejsie zasahy a s 2 smaragdovymi mecmi bezne okolo 266 - 380 HP. To by teda zabilo aj vola :D Este dam par postrehov: * gorkovia z mociara ta volaju pan, tym sa mysli, ze ti davaju obchodnici v mociari zlavu. Oplati sa pockat s obchodmi prave az do momentu vratenia masky. * ak si chces trocha zarobit, tak spat v opinwoode ci gladstone, pred cestou, kedy ti viktor da mec, zober si so sebou co najviac skal, dyk alebo roztrhanych kosiel. Mozes ich neskor vyhodne predat. * zbran do replikatora som ani po opakovanom hrani nenasiel vhodnejsiu, nez je kusa "valkyrie". Ty brdo, tak kusa fakt nema chybu. Nie len ze garantuje 100% zasah, ale este k tomu aj celkom dobre berie HP. Ak si ju rozmnozis, mozes dat akshelovi aj palusonovi po 1 kuse. Tak budu mat obaja 100% zasah. Este som si vsimol, ze s vyssou urovnou rogue / zlodej, dava vyssie rany. Take barany v lese skoli na 2-3 zasahy na urovni rogue 6. Neskor baccatovi dat luk "gemini" a este daku dobru kusu. Toto zrejme ocenis pri subojoch vo "vazeniach" a v hrade, kde su obzvlast nechutne (aj brnenia leptajuce) potvory. * zo stupajucou urovnou rogue sa zvacsuje damage. Valkyrie kusa ma 100% zasah a na urovni rogue 6 a viac je to celkom zaujimave. * mozes si kupit sperkovanu dyku, kym sa da u viktora. Po suboji uz sa neda. Ta dyka sice stoji vela, ale aj slabsie postavy nez baccata mozu lahko sekat 75 HP. Ma o daco malo presnejsie zasahy. * xeobovia ta sice budu volat pan, ale to ti moze byt... :D. Podstatne je, ze ziskas uroven bojovnika pre kazdeho. Nie zeby to zvlast pomahalo triafat prisery, ale viac HP sa zide. K tomu este je zisk HP pri levelovani nahodny. Knowlesovia, ako teraz hras, ti zasa zvysia uroven magie. Co tiez potesi... * na zvysenie talentu / rogue staci dat si jantarovy nahrdelnik a pre sperhakovanie este tusim jednu sekeru master. Tak si mozes zvysit rogue az o 2 levely. * pred hradom odporucam trochu powergamingu a nalevelovat kazdeho aspon este o 1 level na vsetkych skilloch. Extra HP sa ti bude hodit.
 
25.06.2012, 15:38 
zaroven sa daju este lahko preniest bascinet&camail, armet, plate armor, quilt armory, ring of stars, diamond ring, buckler shield, potiony
to vies ze tak uplne nie je pravda - s tou nahodou pri importe z w6. To by sa ti skutocne stavalo, ze dostanes aj ultra-expert-uber predmety, napr. Avenger. Zdaleka to teda nie je nahoda. Presne algoritmicky sa hra riadi pri kazdom jednom importe. Vec sa ma vsak tak, ze existuje aj na nete navod, ako importovat predmety. Podla tohto navodu som postupoval aj ja, a tak som si napr. importoval pre FIG a LOR blade of cuisnart (2x), leather armory pre vsetkych, robes of enchant (U) pre MON, anointed cloak pre PRI, dalej maenad's lance pre VAL, a cat'o nine tails pre BAR. Zistil som, ze importovany SPECIALNY predmet moze byt len 1 pre kazdu postavu, musi byt EQUIPPED a PRVY V INVENTARI. Potom ti importne vzdy, ci to spustis 100x ci 2x. Obycajne predmety ti importne vzdy. To je komplet leather armor, napr leather helm, leather hauberk, legging aj boots. Ale tiez cuir gauntlets. Toto sa da bezne kupit po konci hry u queequega. No takyto startovaci inventar, no neber to :P Stranka s navodom ako importovat: http://faqs.neoseeker.com/Games/PC/wizardry_vi.txt - je tam toho ovela viac, ale zacina to uz na SECTION 6B. Treba povedat, ze mne vyslo, ze aj ked ma postava viac tier4 specialnych zbrani alebo brneni, prenasa sa vzdy ta prva v inventary zlava odhora. Zopakoval som to niekolkokrat, vzdy s rovnakym vysledkom.
výsledkov: 22 [ 1-22/22 ]   «predchádzajúce 0 nasledujúce»


Blade Runner
 hľadaj v časopisoch
 hľadaj všade
 diskmagy
 Narsil
 Pařeniště
 KLAN
 PC Engine
 Bonus
 follow / sharing
 štatistiky
 Hry :: 1158
 Prílohy :: 7853
 Komentáre :: 7402
[ viac ]
Copyright © 2018 DJ, design & code by DJ
| OldGames | Online Hry | Časopisy | Diskmagy | Zberateľstvo | Diskusné fórum | Galérie obrázkov | Prílohy | PC hry | Mapa stránok | Odkazy | Kontakty |
| RSS-všetko | RSS-hry | RSS České hry | RSS-komentáre | RSS-diskusia | RSS-časopisy | RSS-prílohy | Facebook | Twitter |
 | Divinity: Original Sin | The Bard's Tale | Might & Magic X: Legacy | Legend of Grimrock II | King's Bounty: The Legend | Dune 2000 | Wizardry | DOSBox