Zoznam komentárov k hrám

 
Staré hry :: DJ OldGames
Kloki38

Kloki38

Kloki38

Bývalý (GZ)Doom modder. Momentálne aktívny Indie Developer, zberateľ starých hier a drvič RPG.

Kloki38 je na OldGames.sk od: 29.07.2009
naposledy prihlásený: 21.03.2023

Komentáre k hrám od užívateľa kloki38

Zoznam komentárov (166)
Zoradené podľa
výsledkov: 30 [ 1-30/166 ]   «predchádzajúce 012345 nasledujúce»
|  Kloki38
15.02.2023, 21:45 
Po Wizardy V som sa rozhodol dať si pre zmenu nejakú oddychovku. Napadlo mi, že Robinson by mohol byť ok. Kedysi som ho chvíľu hral, ale veľmi ďaleko som sa nedostal, lebo ma to prestalo baviť. Oprášil som teda moju francúzsku CD verziu a pustil sa do hry. Chyba ! Musím povedať že takúto kovbojku som u RPG ešte nezažil - ani u Wizardry. Úspešne som RQ dokončil až na tretí pokus. Pri prvých dvoch sa mi v rôznych fázach podarilo vyrobiť soft-lock. Prvý spôsobil triceratops v púšti, v druhom som nemal plynovú masku - všetko pred koncom hry, grr... U tretieho som sa s hrou už moc nebabral a dal speedrun - z toho opakovania sa z Treplieva stal super-robinson a z planéty ušiel za 3 herné dni :D Mapy sú pomerne malé a dajú sa prejsť veľmi rýchlo ak človek vie kam ísť. Sú to viacmenej bludíská v ktorých sú namiesto stien skaly/kopce. Terén v ktorom sa hráč môže pohybovať je pomerne plochý, výškových predelov v hre nie je veľa - tri kopce a tri mosty. Grafika je celkom fajn, len into u CD verzie je zbytočne dlhé. Mechaniky prežitia sú na svoju dobu spravené celkom dobre. Každé prostredie má svoje špecifické nástrahy a vyžaduje iný postup. Triepliev sa môže počas hry nakaziť maláriou, dostať chrípku, zlomiť si ruky, nohy alebo prísť o oko. Potešila ma možnosť prenášať oheň pomocou pochodní a ušetriť tak pár zápaliek. Za toto musím dať extra bod. Za kameň úrazu považujem celkovú obtiažnosť. Takto, samotná hra je v jadre fajn, ide o veci čo sú okolo - a časť z toho je aj design. Zle prehľadný terén v ktorom sa AI zasekáva - v prípade praľudí, opíc, tigrov to nebolo na škodu, ale u robotov s laserami, ktorých bolo treba rýchlo zničiť to bola katastrofa. Potvory sa po opustení mapy neresetujú, takže ak vás prenasledovala pred vchod do jaskyne skupinka zvierat (alebo v mojom prípade dinosaurus), tak si tam na vás počká, čo môže neskôr vyústiť aj do resetu hry. V žiadnom prípade neodporúčam na začiatku zabíjať jediného priateľského Robinsona. Aj návod v Score na to navádza, ale je to chyba. Treba ho zabiť až ku koncu hry, inak z neho nevypadne plynová maska potrebná na pohodové dokončenie hry. Bez nej treba byť vo finálnej jaskyni stále v pohybe, čo je veľmi tažké vzhľadom na lávové jazierka čo sa tam nachádzajú a pre vysoký počet robotov, ktorých treba rýchlo postrieľať. RQ ale napriek tomu hodnotím pozitívne. Je to prvá survival adventúra s ambicióznym enginom, celkom peknou grafikou a dobrými mechanikami o prežití, len niektoré aspekty nie sú celkom domyslené/dotiahnuté. Možno keby vyšla neskôr....
|  Kloki38
05.02.2023, 01:08 
Ďakujem za gratulácie. Keď som sem začal písať, tak som hru mal rozohratú už 2 dni. Takže celkový herný čas je 12 dní. Samozrejme by sa to dalo hrať o dosť dlhšie - ak by to človek chcel hrať 100% poctivo. Bez Grid Cartographera sa v hre dosť zle orientuje, lebo všetko vyzerá rovnako. G. C. mi inak hrozne pomohol - použil som ho ako kompas a sledovač políčok cez ktoré som už prešiel - W5 je plne podporovaná, takže si G. C. vie z pamäti hry vyloviť pozíciu hráča. Stačilo už iba dokresliť steny,dvere apod. Tento diel sa ale dá ako som počas hrania zistil dobre vytrollovať. Treba pravidelne quicksavovať - neviem, či to predchádzajúce diely podporujú, ale tento hej cez klávesu Q - hra sa spýta či sa chce hráč vrátiť do hradu - treba dať N a hra sa uloží, robiť si zálohy savu bokom a keď sa niečo pokašle - level/stat drain, smrť viacerých postáv bez možnosti oživenia, pasca bez východu, tak je lepšie reštartovať Dosbox a nahrať save. Hra sa automaticky uloží iba pri vstupe do hradu. Či by sa to dalo aj na reálnom HW je otázne, ale teoreticky by sa to asi dalo - backupovať diskety so savom a keď sa dačo pokašle tak rýchlo zresetovať PC. Každopádne týmto opadá nutnosť vytvárať si nové postavy v prípade perma smrti predošlých. A toto hrozne šetrí čas. Takžie je dobré si prečítať The Myths and Muses of the Maelstrom - sú v tom schované nápovedy. Čo sa týka hádaniek/questov, tak tie boli relatívne vpohode - okrem levelu 5 v ktorom bolo jedno NPC spomenuté v The Myths and... schované v úplne odveci zastrčenej tajnej miestnosti - to som zabudol minule spomenúť a levelu 6, kde bolo treba ukradnúť NPC jeden amulet o ktorom som nikde nenašiel zmienku že ho u seba má - možno som dačo len prehliadol , lebo ostatné veci boli vždy priamo/nepriamo vysvetlené. Pýtajte sa NPC na všetko. Hľadanie predmetov je naštastie dobre spravené - zo začiatku som sa bál, že budem musieť prehľadávať všetky políčka v mape cez príkaz search, ale nie je to tak. V hre sú nápovedy kde treba v mape hľadať, prípadne popisok pri vstupe do políčka kde niečo je - napríklad že je tu kopa mŕtvol. Niektoré predmety sú uložené v takých altánkoch podobných výklenkom z W6 v ktorých boli tie gumenné mäsožravky. Hľadanie tajných dverí bolo našťastie taktiež relatívne ok - väčšinou je to jasné z nákresu mapy (okrem toho NPC v 6. leveli, to sa fakt nedalo). Napríklad dlhá slepá chodba. Na začiatku som skúmal steny ako debil, kým som neprišiel na tento fígel. Niekedy ich treba preskúmať viackrát, kým ich parta nájde. Na grindovanie nemusíš behať po celej mape, stačí keď sa budeš niekde točiť na mieste :D Ťah ako ťah, hre je to jedno. Pre skvalitnenie života okrem Grid Cartographera odporúčam aj túto stránku - nebolo by od veci ju dať do linkov: https://www.tk421.net/wizardry/ . Tie zoznamy predmetov pre jednotlivé hry som využil aj u W6 a 7 a veľmi mi to pomohlo.
|  Kloki38
04.02.2023, 00:18 
Prekreslil som jednu moju mapku -prvý level z Grid Cartographera sem do Dungeon Mappera na test. Vyzerá to ok, takže pridám potom aj zbytok.
|  Kloki38
03.02.2023, 15:35 
Tak dohrané :D Ku koncu to bola riadna makačka - musel som trochu grindovať a zmeniť class jednej postavy aby som dal záverečného bossa. W5 je za mňa rozhodne ťažia ako W6 - zastaralý engine do toho nepočítam. Design je taký všeliaký, ale celkovo je W5 dobrá hra, aj keď graficky je na tom (aj na svoju dobu) dosť zle. Inak je sranda, že niektoré sprity príšer sú veľmi pekne nakreslené - vyzerajú podľla mňa ako ilustrácie vytlačené na ihličkovej tlačiarni - kostlivec, drak, warlock, Sorn, a iné sú naopak hrozné pixelové shity - Gorila ,Toga Llama, démoni. By ma zaujímalo či na grafike nepracovalo viacero ľudí, keď je v nej taký kvalitatívny rozdiel. Obrázky z hry som nahral do galérie - len ich musí ešte DJ schváliť. Dávam si pauzu a potom skúsim prvý diel. Mapy: Level 1 - Dobrá úvodná mapa, bez mimoriadne hnusných pastí/chytákov. V neskorššej fáze hry slúži ako HUB. Level 2 - Podľa designu to asi má byť jaskyňa s hrobkou. Jednoduché puzzle. Level 3 - Rozsiahle bludisko s jamami s do Wizardry sa nehodiacim symbolom uprosted - pochybujem že to bol zámer, ale aj tak... Inak mi design tejto mapy dosť pripomína MAP13 z Witchaven 1. Level 4 - Podivná mapa rozdelená na dva tématické celky. Puzzle v druhej časti je dobre spravené. Za mňa najlepšia mapa v hre. Level 5 - Najskôr som chcel túto mapu označiť za najlepšiu ale žiaľ už nemôžem, lebo v nej nachádza dobre debilná pasť, z ktorej sa partia už živá nedostane (ani kúzlami) - hráč tak príde o svoju partiu ak sa do nej dostane. Rozhodne odporúčam si spraviť backup predtým ako do tejto mapy vkročíte. Je niečo podobné aj v predchádzajúcich dieloch ? Level 6 - V tejto mape treba v istej fáze okradnúť jedno NPCčko o predmet, ktorý ani nepredáva - neviem odkiaľ to má hráč vedieť, na žiadny hint som v hre nenarazil. Inak sa okráda dosť blbo, takže odporúčam quicksave. Level 7/8 - Záverečné mapy. Sú navzájom poprepájané puzzlom a hádankami s unikátnymi mini-bossami. Na záverečného bossa odporúčam partiu s členmi na min. 20 úrovni. Level 777 A/B/C - Malé mapky s démonmi, duchami a s tajným vchodom do nory Lala Moo-Moo. Lala Moo-Moo - Mapa s tajným bossom. Na jeho porazenie treba mať veľmi dobre vymakanú partiu. Neuspel som. Táto mapa nemá exit, takže bacha.
|  Kloki38
25.01.2023, 15:45 
Uvidíme :) Tej straty som sa zo začiatku bál, lebo som nevedel ako často to bude robiť, ale v tejto forme je to za mňa v pohode. Momentálne som v 4. leveli a už začína prituhovať - hra už na mňa vyťahuje drakov a wightov :)
|  Kloki38
24.01.2023, 16:28 
V rámci doháňania RPG restov som sa po Ishare 2 pustil do PC verzie W5 (1,2,3 a možno aj 4 si nechám na neskôr). Vybral som si ju preto, lebo je vraj zo starej pentalógie najjednoduchšia. Kedže samozrejme nemá automapping, tak som si k nej pre lepšiu orientáciu pustil Grid Cartographer - nechal som si aktívnu iba pozíciu hráča v mapách - tie si kreslím vlastné, lebo "oficiálne" z grid. cartog. webu obsahujú kopec spoilerov. Pár poznámok z toho čo som si všimol/zistil : Vo verzii z Wizardry Archives je bug s nadmerným strácaním atribútov pri level-up údajne opravený - šanca, že postava dačo stratí je podľa mňa pomerne malá, takže asi to tak bude - zatiaľ sa mi to za celú hru stalo iba dvakrát - postavy sú teraz na lv. 9. Pre "trochu krajšiu" grafiku odporúčam v konfigu Dosboxu nastaviť machine na CGA - namiesto tej hnusnej rúžovkastej farby bude zobrazovať červenú (bude to vidno aj na mojich screenshotoch, ktoré som teraz nahral do obrázkov).
|  Kloki38
05.01.2023, 20:06 
Dohrané. Dvojka je rozhodne lepšia ako predchádzajúci diel - pestré prostredie, veľmi dobrý level design, originálne puzzle a to striedanie dňa a noci... jednoducho perfektné. Jediné čo ma naštvalo bol EN preklad - tyapped a sale namiesto sail v intre som ešte rozchodil, ale Knight-errant (akože paladin) bolo už moc. Tak som si to prepol do FR, ktorú sa už nejaký čas učím, tak som to mal aj na precvičenie :D Čo sa týka tej chýbajúcej nápovedy k strake vo väzení, tak po FR má označenie Pie Voleuse - straka zlodejka, čo by sa už s privretým okom dalo klasifikovať ako určitá forma nápovedy. Čo sa týka toho debilného popisku na kúzlo Turn Undead - že človek ani nevie čo to kúzlo má presne robiť, tak po FR je to presne rovnaká hovadina.
|  Kloki38
02.01.2023, 19:54 
Morgula zožerie aj vola, to som zistil veľmi rýchlo :D HP začali strácať hneď ako som vyšiel po pridaní z krčmy, takže phys mali plný. A nebolo to naraz ale postupne, cca každých 10 sekúnd - nepočítal som to ale interval bol podla mňa rovnaký ako u toho prekliatia z domu.
|  Kloki38
02.01.2023, 11:07 
Som sa rozhodol prejsť nejaké RPG resty čo mám a začal som týmto Isharom. Môj celkový dojem je rozporuplný - ranné predwizardry 7 "sandbox" rpg s pomerne veľkou mapou a netradičnými hernými mechanikami. Na druhú stranu mi hra prišla dosť monotónna a amatérsky pôsobiaca - vpodstate všetky krajiny vyzerajú rovnako a bez mapovania sa v nich blbo orientuje, generic súboje, nie veľmi príjemné a zabugované UI - miznúci popisok exit v action menu, bugnutý ukazovateľ exp u jednej z postáv, ukladanie za peniaze robí problém len na začiatku hry - neskôr si človek vie grindením na orkoch v Erwingle nahromadiť tisíce, podivné prekrývanie obrazoviek a debilné skratky pre action cez F klávesy. Čerešničkou bola softlocková páčka v krypte - toto by som čakal skôr v ranných dieloch Wizardry, a jeden debilný bug pred ktorým ma zachránil starší save (teda aspoň myslím že to bol bug). Ku koncu hry som sa rozhodol spraviť čistku v parte - vyhodil som 3 postavy a nabral nové - rytiera Unknowna, Zelorana a Morgulu. Problém bol v tom, že po pridaní začali strácať HP a po chvíli skapali. Najskôr som si myslel, že si "nesadli" so zvyškom a bijú sa medzi sebou, ale "psychológ" mi povedal, že vzťahy v parte boli ok. Po pár minútam experimentovania mi napadlo, či to nie je tým prekliatym domom s tabuľkou, do ktorého som predtým vošiel ešte so starou partiou - btw potiony Brainwash som im pred vstupom dal. Tak som nahral starší save ešte pred vstupom, vymenil postavy a všetko šlo ako malo... Ak v tej hre je nejaký tag, ktorým sa po vstupe permanentne označí celá partia ako cursed namiesto individuálnych postáv, tak je to fakt kvalitné programko - starých postáv čo predtým vypili ten potion sa to nedotkne ale nových bez imunity hej. Teraz som rozohral druhý diel a zatiaľ to vyzerá veľmi dobre. Som rád, že sa poučili z chýb a všetko prekopali.
|  Kloki38
12.12.2022, 14:45 
Tak dohrané. Design celkom dobrý, hrateľnosť dobrá - strieľanie zo zbrane a zbieranie predmetov pomocou myšky mi pripomínalo Realms of the Haunting. Grafika a zvuk neurazia - až na tie rušivé fanfáry pri zabití protivníkov. Celkovo ale žiaľ hra pôsobí dosť odfláknuto - len 3 mapy - sú síce pomerne rozsiahle ale aj tak, outro je zložené len z jednej kartičky s textom "Dracula is Dead !" Keby tých máp bolo viac a boli trochu menšie - dajme tomu 5/6, tak by z tohto mohla byť celkom zaujímavá hra. V tomto stave na mňa pôsobí ako nejaký experiment/ tech demo. Level 1: Cintorín - Z hľadiska designu najjednoduchšia a najkratšia mapa, ktorá hráča relatívne oboznámi so základmi hry. Level 2: Carfax Abbey - Náhodný bordel miestností pospájaný schodiskami, v ktorom som mal problém sa orientovať. Jedna vonkajšia miestnosť na konci mapy je schovaná za barikádou, ktorú treba deaktivovať niekoľkými stisknutiami neďalekého tlačítka. Za mňa najhoršia mapa v hre. Level 3: Drakulov Hrad - Táto mapa ma príjemne prekvapila - výborný, prehľadný level design na štýl HUBu - hráč musí najskôr pozbierať niekoľko kusov Ruby Key aby si odomkol jednotlivé časti mapy, v ktorých zbiera Night Keys na odomknutie Drakulovej hrobky cca v strede mapy. Nedostatok oplátok na začiatku je vykompenzovaný vyšším počtom zásobníkov.
|  Kloki38
10.05.2021, 17:08 
Tak moja originálka je čiastočne tiež "obeťou" toho rozpakovávacieho setupu. Našťastie je to dual vydanie a predošlý majiteľ si takto "vytunil" len 3.5" verziu - 5,25" je ok. Ako niekomu mohlo takéto niečo napadnúť - to nemali peniaze na normálny setup alebo im to nedoplo ? Keď už, tak mohli dať aspoň varovanie na nálepku - najlepšie veľkým červeným písmom...
|  Kloki38
16.03.2021, 22:23 
Tak som skončil už aj ja - v misii 30. Ničiť takmer nezničiteľné konvoje lodí pomocou nepresných navádzaných striel je už pre mňa moc. Savestate v tomto prípade nepomôže. Po 3 dňoch skúšania som začal hľadať nejaké riešenia/triky a zistil som, že hra má dokopy minimálne 60 misií (!) Keď si len zoberiem, koľko roboty ma stálo dostať sa do misie 30, tak si ani nechcem predstaviť, čo je napríklad v 50tej. S tým znižovaním hodnotenia kvôli vysokej obtiažnosti tiež nesúhlasím (teda, ak nie je spôsobená zlým dizajnom) , ale Darker je fakt o hubu. Nie je to zlá hra, ale vyžaduje naozaj veľkú dávku trpezlivosti, ktorá mi v misii 30 došla. A zistenie, že som bol sotva v polke hry bol pre mňa už posledný klinec do rakvy.
|  Kloki38
03.03.2021, 21:03 
Tak som začal hrať Darkera. Misie nad mestom sú fajn. Základ je naučiť sa koordináty základne pre lepšiu orientáciu (14x06) a mať po ruke tú mapku mesta, lebo bez nej sa nedá zistiť kam treba letieť. Hrozne som bol zvedavý na tú misiu 17, ktorá Andrewa tak dožrala že kvôli ktorej dal Darkerovi v Score 5/10. Musím povedať, že tých ICEových 30 sekúnd je dobrá hovadina - za ten čas sa dá dať tak maximálne úvodná sekcia. Skoro celá mapa je akoby jedna veľká autodráha v tuneli. Takmer po celý čas je nutné lietať v takých pruhoch, ktoré rakete dobýjajú energiu a držia ju na ceste. Ak z nich vyletíte pri plnej rýchlosti, tak je je to skoro zaručený koniec ( v zákrutách sto percentný). Jedna sekcia je potom v takých tuneloch/kanáloch v štýle Rebel Assault 2 - je nutné vyhýbať sa prekážkam. Andrew mal pravdu - tá misia je naozaj ťažká a nečudujem sa mu, že to nechal tak. EDIT: Zistil som, že klávesou backspace sa dá v tuneloch brzdiť. Dosť to pomáha, ale napriek tomu je to furt hrozne ťažké. Už ma nebavilo po každom faile stále opakovať začiatok, tak som prešiel na Dosbox X, ktorý vie robiť save staty a prešiel to na ňom. Misia 17 je fakt dobrá podpásovka pre hráčov, čo od Darkera očakávali casual sci-fi simulátor.
|  Kloki38
13.12.2020, 12:46 
Ďakujem za pridanie. Túto informáciu som už spomínal inde, ale dám ju aj sem: Cyclones patrí do kategórie hier dosť háklivých na cycles/rýchlosť Pc. Pri nižších nastaveniach seká, pri vysokých zase blbne myš a nedá sa pozerať hore/dole. Preto odporúčam Dosbox nastaviť na približne 40000 cycles s core dynamic.
|  Kloki38
18.11.2020, 21:19 
Odkedy Blackjack spadá do kategórie FPS ? :D
|  Kloki38
21.09.2020, 13:19 
Dohrané. RoDK naozaj nie je až tak hrozný, ako sa hovorí - je vidieť, že chlapi z Emeraldu sa naozaj snažili. Jadro hry je dobré. Level design je veľmi dobrý, systém striedania dňa a noci tiež. Grafika neurazí, aj keď na 96 je už zastaralá. Interface je trochu neohrabaný, ale dá sa naň zvyknúť. Žiaľ, systém súbojov hre dosť uškodil. Asi prvú štvrtinu/skoro polku hry som strávil utekaním pred rytiermi, ktorých som nemohol zabiť, zatváraním dverí, ukladaním hry, nahrávaním hry a nadávaním na všetko možné. Niekoľkokrát som tiež zakysol, lebo som nevedel kam mám ísť, resp. čo mám robiť lebo som na začiatku každej mapy dostal dobre po hube. Až po získaní zlatého meča sa hra trochu pohla. Po palcáte to už šlo relatívne ok a hra ma začala aj baviť. Spanie som skoro vôbec nepoužíval (najskôr kvôli času, až potom som zistil, že času je viac ako dosť) - energiu som doplňoval jedlom, ktorého je v hre habadej - najlepšie je mäso a chleba. Keby tie súboje boli ako v DM alebo vo Wizardry, tak by RoDK bolo celkom fajn RPG...škoda, no. Svoje staré hodnotenie (35%) mením na 55%. Poznámky a hodnotenia: Mapy: Hrad - Výborný, prehľadný, logický design. Každé poschodie má vlastný set textúr (prízemie je zo zlatého kameňa, prvé poschodie je z modrého kameňa, druhé poschodie je vykladané drevom). 8/10 Podzemie - Tiež dobre a prehľadne spracovaná mapa. 7/10 Dvor/Hradby - Ok. Trochu mi vadil vyšší počet nepriateľov. Odporúčam si so sebou zobrať kušu a kopec šípov. Krčmu a obchod s fľaškami som nevyužil. V jednom zo stánkov som si parkrát kúpil chleba (koláče a rohlíky sú škoda peňazí).7/10 Záhrady - Klasické bludisko. Dá sa, ale ak nechcete používať kúzla, tak sem ani nemusíte chodiť - sú tu len bylinky a pár nepriateľov (medveďa som tu fakt nečakal :D). 5/10 Krypta - Hrozná mapa. Divný, odfláknutý/náhodne pôsobiaci design, textúry nič moc (pripomínajú mi textúry použité v mape Guardian of Steel z Hexena). Skoro nič v nej nie je - len pár rakiev, sarkofágov a jedna bedňa. 3/10 Jaskyňa - Ok. Grafikou mi pripomína svet víl zo Stonekeepu. 5/10 Zbrane: Nôž - Krám. Nič sa s ním v boji nedá zabiť. Dobrý jedine tak na hádzanie na začiatku hry. 0/10 Sekera - Dobrá na kuchára, lukostrelcov a na bielych psov na dvore. 2/10 Bojová sekera - Platí pre ňu to isté čo pre klasickú sekeru. Zbytočný krám. 0/10 Zlatý meč - Prvá relatívne použiteľná zbraň. Dajú sa s ním zabíjať aj "križiaci" a hnedí psi. 4/10 Meč Conqueror - Našiel som ho až ku koncu hry, keď už som mal kúpený kúzelný meč, takže som ho v bojoch nevyužil. Podľa hry by mal byť lepší ako zlatý meč ale horší ako palcát. ?/10 Palcát - Prvá dobrá zbraň - vhodná na všetko okrem obrnencov. 5/10 Kúzelný meč - Kúpený u kováča. Najsilnejšia zbraň v hre. Podarilo sa mi s ním zabiť aj jedného (!) obrnenca na prízemí. 6/10 Kuša - Výborná zbraň. Dokáže na ranu zabiť neobrnených až stredne obrnených nepriateľov. Škoda, že je v hre len jedna a ešte aj tá je schovaná v secrete (prečo ?!). 9/10 Bomba - Príjemne ma prekvapila. Niečo takého som v tejto hre nečakal :D. Na obrnencov ako stvorená. 10/10 Zvyšné zbrane som na rady z diskusie nekupoval. Kúzla: Neskúšal som. V čase odomknutia labáku som už mal bomby, tak som ich vynechal. Brnenie: Všetko okrem tažkého brnenia je škoda peňazí. Kúpte si aj helmu (len tú najlepšiu) - v boji trochu pomáha. Napríklad trochu načatý medveď ma s helmou už nevedel zraniť (bez helmy áno). Štíty: Všetky štíty s výnimkou toho začiatočného (Ruby Shield) boli ok. Vyskúšal som drevený štít, medený štít, pechotný štít a rytiersky štít. Zlatý som použil len na alchymistu. V boji som ho neskúšal, lebo som mal lepší.
|  Kloki38
20.07.2020, 11:17 
Hra je síce pekne opatchovaná a funkčná, no na niektorých grafických kartách má napriek tomu problém so sekciami pod vodou (po potopení hráč uvidí len čiernu obrazovku). Ak by sa vám toto stalo, stiahnite si najnovšiu verziu dgVoodoo 2 a do adresára s hrou prekopírujte z dgVoodoo2 následovné knižnice: D3D8.dll D3D9.dll D3Dlmm.dll DDraw.dll Po tomto by to už malo ísť.
|  Kloki38
13.05.2020, 14:42 
Ďakujem :) Vybral som si koniec s Umpani, tak som zvedavý ako to bude pokračovať v 8.
|  Kloki38
11.05.2020, 20:03 
Tak som konečne po pár mesačnej pauze po takmer roku dohral W7. Musím povedať, že svoju dobu je to fakt výborne prepracované open world rpg, ktoré je ale ťažké ako sviňa (6 je tiež ťažká podľa mňa, ale je aspoň lineárna). Hral som to v upravenej verzii Dosboxu, ktorá podporuje automapu v samostatnom okne ala Gold a aj tak som sa pár krát stratil (House of Fun a záverečná krypta sú fakt "zážitok"). Cluebook mi tiež veľmi pomohol (nechápem ako má človek na niektoré tie veci prísť sám). Celkovo W7 hodnotím pozitívne. Teraz si dám chvíľu pauzu a potom pôjdem s importom vyskúšať 8čku.
|  Kloki38
16.07.2019, 00:14 
Prikladám obrazy diskiet z mojej originálky - niekomu sa to môže hodiť. https://uloz.to/!sS9i7sT52kpv/dwolf-rar
|  Kloki38
13.07.2019, 23:19 
Mám na vás takú menšiu otázku - ako sa nabíjajú v boji pištole ? Teraz som dohral 6tku a importol partu (Bela ending). V Ukpyre som po nábore dostal pištole. Bol som s nimi aj na strelnici, ale napriek tomu postava v boji pištoľ sama nenabije (musím to robiť ručne cez inventár po boji).
|  Kloki38
11.07.2019, 11:54 
Ďakujem, už som si ho pre istotu aj stiahol :)
|  Kloki38
09.07.2019, 15:07 
Nepozná niekto z vás náhodou nejaký funkčný editor na ùpravu savu ? Do návodu kukám len občas, preto sa mi "podarilo" zabiť amazulu queen a spol pred fightom s Mau Mu-Mu a teraz nemám footpowder na prejdenie mosta nad lávou. Edit: Nakoniec som sa cez most s pomocou kúziel a lektvarov dostal, ale bolo to o hubu.
|  Kloki38
18.06.2019, 16:38 
Teraz mi stránka vyhodila túto hru v sekcii náhodná hra. Už je to nejaký ten rok, čo som Rampage dohral, ale počas hrania som si všimol jeden feature, o ktorom sa na nete veľmi nepíše a ktorý hru dosť uľahčuje - v hre sa respawnujú náboje a lekárničky. Stačí sa len vrátiť do predchádzajúcej mapy a všetky náboje/lekárničky sa hneď v rozohranej a predošlej mape automaticky respawnú. Tento trik som používal hlavne v prvých 3-4 mapách, kde je málo nábojov a na konci v jaskyniach, kde je zase málo lekárničiek. Ďalej som si všimol, že sa Rampage z technického hľadiska dosť podobá na Elder Scrolls Arena - mapa v HUDE je rovnaká, dvere sa otvárajú v rovnakom štýle,úrovne sú ploché s občasným výškovým rozdielom v strope (Arboretum, Sklad a Jaskyne) a s nejakým tým stolom, pultom na ktorý sa dá vyskočiť (ako v Aréne). Podľa mňa je to ten istý engine, len pre Arenu ho "trochu" vylepšili/optimalizovali.
|  Klokan
08.08.2018, 12:47 
Dj, máš tu menšiu chybu - C7 vyrobil Capstone a nie GameTek. GameTek hru iba distribuoval (a to len v EU).
|  Klokan
18.10.2015, 23:27 
Ci si to autor nepoplietol ciastocne s remake verziou- xenon 2000 ma MP v takomto style..teda ta 1 uroven co ma. Ale skor to bude podla mna len omyl.
|  Klokan
10.03.2015, 19:57 
Dakujem. ATR som mal na muske uz dlhsi cas,ale na Ebay su vacsinou DE verzie, ktore nezbieram. Je tam aj zopar EN, ale cakal som na vyhodnejsiu ponuku a hop nasla sa :). Som to preveril- Swampyho cislo sedelo s mojim. Zmensil som to aj som pouzil tvoj config ale z nejakeho dovodu to aj tak neslo. Na starom PC instalacia prebehla bez problemov... EDIT: Tak daco tu este bolo. Po skopirovani na disk som nemohol v Dosboxe nastavit rozlisenie a default nejde-hra sa za introm nespusti. Takze som to cele musel nastavit na starom pc. V Dosboxe to nema ani byte pamate na zapis configu. Skor to vidim na nejaku nekompatibilitu setupu s Dosboxom ako len zle nastaveny Dosbox.
|  Klokan
09.03.2015, 21:09 
DJ, ako si poriesil ten Virtual Memory error ? Chcel som hru nainstalovat a rovnako ako na tvojom screenshote zo setupu mam pri Virtual Memory 0KB aj ked mam v Dosboxe nastavenu 20 MB ramku. Da sa to v Dosboxe nejak prenastavit alebo to mam slahnut na stare zelezo a tam to nainstalovat ?
|  Klokan
11.02.2015, 16:49 
Co si pamatam, tak to miesto je blbe aj u NES verze-sice sa to da preskocit ale je to dost narocne. Co spravi jedna zle polozena plosinka...
|  Klokan
11.02.2015, 16:34 
Tak BS vyšiel tesne pred Doomom a vtedy ešte skoro všetky hry používali plochý engine. Wolfensteinovky sú také, aké sú, ale svojich "pacientov" si napriek svojmu zastaralému designu vtedy našli, lebo nie každý vtedy mal peniaze na nové PC. BS by som preto s Doomom moc neporovnával, lebo sú to FPSky z dvoch úplne odlišných ér. Bludiská má aj Wolf (a aké), naštastie v tejto hre je mapa, ktorá s tým dosť pomáha. Neviem ako mieriš, ale je to to presne ten istý systém ako u Wolfa a Dooma :D
výsledkov: 30 [ 1-30/166 ]   «predchádzajúce 012345 nasledujúce»


Retrogaming merch - HV 1701.cz
 možnosti podpory
🍺 Buy me a beer
 hľadaj v časopisoch
 hľadaj všade
 posledne pridané hry
Metal Gear, 18.10.2022
Clock Tower, 26.09.2022
RoboCop 2, 09.05.2022
Ztracený ostrov, 01.05.2022
Mixed-Up Mother Goose Deluxe, 26.04.2022
Ax Battler: A Legend of Golden Axe, 23.04.2022
Gun.Smoke, 28.03.2022
Kilosoft Pacho 98, 12.03.2022
Batman Returns, 08.03.2022
Batman Returns, 06.03.2022
[ viac ]
 diskmagy
 Narsil
 Pařeniště
 KLAN
 PC Engine
 Bonus
 follow / sharing
 štatistiky
 Hry :: 1265
 Prílohy :: 8201
 Komentáre :: 7710
[ viac ]
Copyright © 2018 DJ, design & code by DJ
| OldGames | Online Hry | Časopisy | Diskmagy | Zberateľstvo | Diskusné fórum | Galérie obrázkov | Prílohy | PC hry | Mapa stránok | Odkazy | Kontakty |
| RSS-všetko | RSS-hry | RSS České hry | RSS-komentáre | RSS-diskusia | RSS-časopisy | RSS-prílohy | Facebook | Twitter |
 | Divinity: Original Sin | The Bard's Tale | Might & Magic X: Legacy | Legend of Grimrock II | King's Bounty: The Legend | Dune 2000 | Fix-It Felix Jr. online | DOSBox