Zoznam komentárov k hrám

 
Staré hry :: DJ OldGames
mazar1234

mazar1234

Maros S

Kariéru som začal v roku 1989 na C64 ako 10-ročný. TOP Games - Elite, Last ninja, Turrican.
1992 - 386 SX , TOP Games - Ultima underworld, System Shock, Doom,
2009 - i7 + Ati 4870 X2, TOP Games - DOS Box, WinUAE, :)
2013 - i7 + AMD 7870

 »
Maros S je na OldGames.sk od: 21.08.2010
naposledy prihlásený: 10.03.2019

Komentáre k hrám od užívateľa mazar1234

Zoznam komentárov (536)
Zoradené podľa
výsledkov: 30 [ 1-30/536 ]   «predchádzajúce 01234567891011121314151617 nasledujúce»
|  Maros S
10.07.2017, 11:26 
Viem ze pre CIV4 existoval nejaky DUNE mod, ktory bol dost vychvalovany ale osobne som ho nehral.
|  Maros S
05.07.2017, 06:58 
More sa exploruje na lodi a rieky sa daju v pohode aj swimmingom. Cize musis ziskat najprv lod a az potom vyrazit na more.
|  Maros S
25.02.2017, 23:29 
Freddie - tak ja s nim nesuhlasim vo viacerych veciach, ale aj tak to jeho celkove hodnotenie zaraduje hru celkom dost vysoko v absolutnom rebricku. Ono ta hra je v prvom rade otazka casu, takze ked ho nemas je nezmysel sa s nou vobec zaoberat. Ja som mal napr. ovela vytrenovanejsie postavy, on pisal ze koncil na cca LVL 60 a ja som koncil na cca LVL 160 :-D K tomu jeho hejtovanie nahotiniek, pricom proste treba brat ako fakt, ze tato firma to mala rada. Navyse kategoricky nesuhlasim s jeho nazorom na zaver hry. Zaujimave, ze suboj s Atranom nehejtoval a "suboj" s Thardanom kritizoval, ze to nebol polhodinovy Bossfight proti nejakemu OP magorovi. Mne naopak ten koncept, ze hra nema klasicke "Bossfighty" v zmysle polhodinoveho pizlania nejakeho 10000000000000 HP dementa prisiel vyborny. Skratka cielom hry bolo zoskupit druzinu hrdinov, ktori v sucinnosti dokazali znicit Bossa bez toho aby chudak Winwood musel bojovat. Podla mna to dava logiku cely progress hry, hladas a ziskavas TOP hrdinov daneho sveta, ty si len chudak zo zeme, predavac tak preco by si mal byt super-killer mocnych bossov. Prave musuis vyuzit setting toho sveta, aby si sa ochranil a umoznil si porazku Bossov.
|  Maros S
31.12.2016, 00:36 
Ano teoreticky je kratka, ale na to aby sa stala kratkou - namasterovanie skillu - potrebujes peknych par hodin. Ono to plati o vela hrach, napr. len tak z fleku Turricana dohras tiez cca za hodinu, ale kym sa naskillujes tak potrebujes viac hodin... a takych hier je spusta. Schvalne pusti si Metal Mutanta, to je tak na hodinku.....
|  Maros S
08.12.2016, 12:58 
Ale riadne ho to potrapilo, v diskusii dokonca zartoval ci sa ludia budu hnevat ked ukonci cely svoj Blog, lebo posledny level Knightmare mu dava prilis zabrat. DJ - no neviem ci az tak rekreacne, uz tam ma snad 100 hodin sa mi zda. A to sa ledva blizi k polovicke hry :-D
|  Maros S
13.09.2016, 13:20 
Skara Brae, je známe archeologické nálezisko v Škótsku takže to v rámci hier vôbec nemusí súvisieť. https://www.visitscotland.com/info/see-do/skara-brae-prehistoric-village-p247671
|  Maros S
12.06.2016, 09:28 
3 firebally su nejako extremne malo, vzdy som si myslel, ze drak je vzdy len drak a ma rovnake hodnoty vsetkeho. Ja som to tam zabijat ani len neskusal. Inac hras ale vlastne original Amigacku verziu, alebo ten PC port, alebo RTC ci nebodaj Atari ST verziu? Lebo ja som hral tu "Return to chaos" verziu, kdezto bratranec volakedy hral ten PC Port. Lebo RTC ma byt robena z Amiga verzie a PC port (CSBWin) z Atari ST verzie. Kdesi som mal aj zoznam rozdielov medzi povodnou Amiga/Atari verziou, nebolo toho nijako vela ale par drobnosti tam je inac.
|  Maros S
11.06.2016, 22:57 
Veru zopar malo bodov, kde sa dalo niekde dostat z druhej strany tam je, nieco si spominam ze bol zasek na demonoch/duchoch kde sa dalo dostat neskor ale obecne su to vynimocne miesta. LOL bludisko z image wallmi a drakmi je asi ta najudrbanejsia cast celej hry, ja som to hral systemom zapisat si na papier podla mapy sekvenciu stlaceni pohybu na numlocku (ilustracne cisla) - 8-8-6-8-4-8-8-6-6-2-savegame zobrat predmet - 6-6-8-4-8-6-8-6-2-2-4 som z toho vonku - savegame - a sekvencia loading/loading/loading kym sa mi to podarilo dostatocne rychlo naklikat bez toho aby mi cestu zablokoval niektory z drakov.
|  Maros S
11.06.2016, 12:10 
Ono cela ta hra je vlaste "Hub-ove" poschodie odkial idu tie 4 cesty (Warrior, Mage....), potom skoro vsetky dalsie poschodia su vlastne vzdy 4 nezavisle linie dungeonov, ktore sa potom spajaju na Hub-ovom leveli a myslim za nad tym uz je iba zaverecny level, ktory je jedna velka mapa. Nieco podobne ako mali Larvin Catacombs vo FATE, kde ma hra fyzicky na jednom leveli mapy niekolko nezavislych (tu konkretne vzdy 4) casti, ktore nie su medzi sebou v ramci toho levelu nijako priechodne..
|  Maros S
02.06.2016, 20:56 
Sice si nijako presne nepamatam kolko fontan je v hre, ale nemam ziadnu spomienku na to, ze by som mal niekedy kriticky problem s vodou takze z toho usudzujem ze to nijako horuce nebude. Jedlo detto, na cervy sa z vysoka vy-kasli.... v hre je dost vela a tym myslim doooost vela drakov takze - tak lebo tak budes napakovany dragon steakmi ze nebudes vediet co s nimi. Druha vec je ci sa tu oplati reinkarnacia, asi ani nie a radsej by som volil naskillovanych hrdinov. Urcity cas sa da grindovat ale nie donekonecna, ja som hral s vytrenovanymi postavami bez grindu a mal som prebytok jedla.
|  Maros S
02.04.2016, 22:19 
Vcelku by som tomu veril, ja som to hral skor ako vysiel posledny patch a v podstate nic povsimnutiahodne tam zabugovane nebolo. Jedina vec co som zaregistroval - niekolko questov sa v journale po splneni nepresunulo do zalozky splnene, ale iba textovo dialogy/experience/reputacia prebehlo OK.
|  Maros S
19.03.2016, 18:55 
No jo, bude to mat tak na 300-500 hodin co je brutalita. Ale som na neho zvedavy. Este tam ma toho v zozname celkom dost pred FATE co som pozeral.
|  Maros S
16.03.2016, 23:04 
Richmond - HA HA HA HA HA - to je vuuuul :-D (ten Chester) Tak na tomto si bude urcite pravidelne vylamovat zuby - ak hovori pravdu a nepozera ziadny navod ani nic. Ak to prejde nejako podivne smooth (ako napr. ja a aj s navodom a mapami to nebolo az tak uplne smooth) tak mu fakt neverim ze neklame. Hlavne mu treba hned povedat aby mal kupeny WHD alebo hral patchnutu DOS verziu od Runeteka cez Workbench, lebo viem ze original Vanilla mala nejaky fatal-bug kde hra crashla pri vstupe do jedneho mesta. Ale tusim to bola povodna DOS verzia a disketova bola OK? Uz je to davno co som to studoval, ale nieco tam bolo za problem s verziami. BTW nikdy som necheatoval, a dokonca v jednom review hry na youtube jeden Francuz tvrdil, ze nejaky jeho kamarat cheater to nedohral pod 64 hodin. Hra je pomerne zaujimava aj tym ako sa chrani proti hraniu s navodom - napr. (a to je len jeden z viacerych momentov hry) niekde na mape je na urcitej suradnici nieco zakopane, ale ked tam hrac "podla navodu" len tak pride a chce kopat tak ho hra posle do prdele z hlaskou ze "preco by som tu kopal", ale ked hrac absolvuje quest/retaz rozhovorov atd tak na danom mieste moze kopat a to nie je zdaleka ojedinely pripad. Napr je tam niekde fontana pri ktorej treba pouzit mincu, ale ked hrac ma mincu a precita si v navode ze tam a tam pouzi mincu nic sa nestane, hra ho posle do prdele z nejakou hlaskou typu "preco by som tu hadzal mincu" , ale ked hrac exploruje mapu a najde napisane na jednej stene ze "do fontany pouzi mincu" tak mu hra dovoli mincu pouzit.....
|  Maros S
27.02.2016, 16:42 
Pac mal v poslednych rokoch v rozhovoroch niektore docela debilne kecy. Ale je pravda ze kde-co si upravil prekladatel a anglicky original nebol tak uplne 100% rovnaky. A radsej by som bol keby bol SS3 viac podobny SS2 nez SS1. Hlavne teda v tom rozvoji postavi a tvarovatelnom gameplay podla zvoleneho buildu. Predsa len SS1 je v prvom rade FPS s adventurnym podmazom a SS2 je RPG s FPS podmazom.
|  Maros S
26.02.2016, 22:45 
Elvira sa fakt nedala vobec hrat a ze som to hodiny a hodiny skusal.... proste to neslo. To proste nebol dobry port bez ohladu na realne moznosti C64. Skor celkom slusny bol port Hostages z takych "more advanced games" - ked neratam jednoduche veci typu Riverraid, Quest for tires, Zaxxon, Arkanoid, Boulder Dash a podobne. A samozrejme Archon ten bol uplne fajn, najlepsia 2-hra co bola k dispozicii.
|  Maros S
24.02.2016, 21:38 
Tak to je FAIL, to som vymenoval hlavne povodne C64 hry :-D... Ale za Saboteurom aj Elite si stojim ze boli uplne OK. Nechce sa mi googlit nejaky "complete list of C64 ported games" ale fakt nepochybujem o tom ze by som tam nasiel aj kopec dobrych portov, resp. nijako zle urobenych. Kazdopadne suhlasim, ze bola aj spusta odflaknutych a to bohuzial castokrat prave celkovo poopularne hry tej doby.
|  Maros S
23.02.2016, 12:39 
Neviem sice kde bol first-release ale urcite Turricany a Last ninje boli skvele na C64. Aj Saboteur, Elite, International karate hry... no kopec bol aj zlych napr. legendarne Commando ci Green Beret mali zle porty ale aj dalsie. Co bolo absolutne priserne, asi najhorsie co som kedy hral bol Golden Axe na C64, hroza a des, neskutocne zpraseny gameplay oproti inym verziam.
|  Maros S
18.02.2016, 22:56 
No ja by som ho videl radsej ako externeho poradcu bez realnej pravomoci rozkazovat, a velenie by mala dvojica Doug Church & Ken Levine.
|  Maros S
15.02.2016, 22:05 
Tak nakoniec mozem byt rad :-D Mne sa na tom strasne pacil ten system strelby, ze zbesile mackanie je zaplava slabych striel a podrzanie naboostuje strelu do mega-sily. Neskor som to videl v hre Dan Dare 3, ktoru som rad hraval na C64 a presiel som ju vela krat. Podla mna velmi zaujimava mechanika, ktora sa ale prilis neujala co je skoda.
|  Maros S
23.01.2016, 23:22 
Ale teda to DLC (Unicorn) je strasne priblbla sracka, lepsie nehrat a ignorovat. Totalne nevyvazeny gamedizajn, za magov lahucke bez jedineho loadingu za Fighterov uplna OP debilina s milionom loadingov a spoliehani sa na stastie. Encyklopedicka ukazka hlupeho gamedizajnu.
|  Maros S
23.01.2016, 22:28 
Existuje este jeden rozumny dovod - mat vsetky hry pokope na jednom mieste (v jednej Steam kniznici). Zober si ze si na kazdej retardovanej sracke kupis par hier (Origin, Uplay, Social club, neviem co este za vseliake podobne debiliny existuju)..... hroza. GOG je ina dimenzia, paralelny vesmir idealnej reality. Bohuzial su jeho moznosti obmedzene co do rozsahu ponuky (vacsina retardov chce mat vo svojej hre DRM takze na GOG principialne nepojdu).
|  Maros S
22.01.2016, 23:11 
No s magmi som Sigil proste nedokazal poskladat lebo som Erebosa hned po par krokoch zabil :-D Na Steame nema MMX ziadne achievmenty, cele je to len cez uplay. A Steam verziu ked si spustis tak sa ti to aj tak prepne do uplay a potom uz ani nemusis pustat Steam, staci ti Uplay a tam si to spustis normalne z kniznice aj bez Steamu.
|  Maros S
20.01.2016, 18:20 
Tak dohrané za čisto Fighter class partu. Celkom pohoda, nečakal som, že to pôjde tak hladko. V priemere sú asi o kúsoček slabší ako Mágovia ale iba o mini-kúsoček. Jediný vyslovený záhul v hre bol posledný level s Erebosom, tam som musel poskladať Sigil, lebo v súboji som mu nikdy nedokázal zobrať viac ako cca 3/4 života. S mágmi som ho zabil hneď pri druhom spawnutí. No a kým som poskladal Sigil tak to obsiahlo minimálne dobrých 20-30 loadingov. Hlavný problém boli tie situácia, kde sa z 3-strán spawnovali Faceless v diaľke od party, to bolo strašne o držku.
|  Maros S
15.01.2016, 23:53 
Tak ako pokracujem s "Fighter partou" tak prakticky takmer vobec neloadujem. Uz som tak v 3/4 - 4/5 hry a celkom bez problemov to ide dopredu. Niektore suboje davam dokonca lahsie ako s GM Spellcaster partou co som povazoval za nemozne. Tak ma logicky napada myslienka ze najvacsi problem bude achievment "Hybrid party", kedze hybridy vedia vselico ale nic poriadne. Fighter/Magic partie stoja na opacnych poloch sinusoidy, robia veci pomerne rovnako vo vysledku akurat z opacnej strany. Problem budu skor hybridy, ktore nevedia poriadne ani "GM Magic" ani "GM Fighting" .
|  Maros S
09.01.2016, 22:26 
Spiky - Ja som Paladina mal pri prvom hrani v kombinacii s 3 magmi. Ako fighter k nicomu, aspon mu isla light magic. Pri hrani za cistych magov som light-magic musel presunut na runepriesta, ale v pohode skor mi vadilo ze je hra nema viac slotov na quickuse, fakt hlupa gamedesign chyba. Bud mali roztiahnut okienka po celej sirke screenu alebo to dat ako v Divinity OS cez posuvanie riadkov, alebo ako v Underrail cez stlacenie ctrl/alt/shift. Kazdopadne co sa tyka Runepriesta a criticalov tak rovnako su na tom Freemage s Implosion. Pre mna fight winner kuzlo. Ale som prekvapeny silou pure-fighterov, ked ich je vela tak aj ked maju enemy block/evade tak to plati vzdy na nejake prve utoky a ti dalsi aj tak daju DMG a ked daju criticali tak je to OK. Je to trosku luck/save-load ale vacsinou to ide dobre.
|  Maros S
09.01.2016, 20:34 
No uz sa mi podarilo konecne ziskat/nakupit kazdej postave gear na imunity paralysis a knock-out (+ par weakness, sleep, curse...). Vcelku dobre je, ze ma vobec netrapi resist-feeblemind co bol naopak absolutny must-have u magov bez ktoreho sa nedalo zit. Spiky - teraz hras za cisto mage druzinu? Ziadny, absolutne ziadny challenge nemas sancu zaizt, parta magov je v pokrocilej faze hry na bojovanie cajicek s medom, neexistuje vobec nic co by ta mohlo ohrozit ak tocis nejake to OP kombo kuziel dokola (co asi tocis, ved co ine sa da robit). U mna to bolo to Fire-luc kuzlo + 2x Implosion + Tsunami kombinovane s Poisomn Cloudom (eliminacia vzdialenych shooting-nepriatelov a magov), pripadne doplnene Air kuzlami (podla resistov danych priser). Ale Implosion masakruje do mrte absolutne vsetko, no pocitam ze ma kazdy kto moze GM Focus. Narp Erebosa som dal v jednom kole, najprv ten dement Runepriest dal critical s tym najsilnejsim Fire-kuzlom co mu okmazite minulo min. 70% healthu (sic!), potom uz len stacilo naklikat Implosion a bolo po nom (aj bez criticalu) Druid uz ani nestihol zoslat Tsunami.
|  Maros S
08.01.2016, 23:14 
Spiky - ktože to je? Nebodaj ten vĺčik na pastvine pri Karthale. Ale som prekvapený tou Fighter partou, aneb neposudzuj silu pravých bojovníkov podľa jedného hybrida (Paladin) v parte mágov. Kameň úrazu sú "conditions" ako paralyze atď. Ale napríklad niektoré oblasti sú mi prístupné v čase keď s mágmi som tam preniknúť nedokázal - v rovnakom čase a leveli. Napr. Crag a okolie mám už prejdené, s mágovskou partou som sa tam dostal až neskôr po Karthale a podobne. No celkovo je absencia support kúziel veľmi zlá vec. Ale zatiaľ to ide lepšie ako som očakával.
|  Maros S
04.01.2016, 22:19 
Tak som si to zo srandy rozohral na Fighter druzinu. Uplne ma rozsekalo, ze ten debilny human/Fighter nema ziadny skill na GM? Akoze cooooo? Tak som ho okamzite vyrazil z druziny a nakoniec mam: Dwarf Defender (male Axe + shield) Orc barbar (male 2h Mace) Orc Barbar (Female 2h spear) Elf Bladedancer (female dual-sword) Zaciatok celkom sluisne ide, ale som zvedavy na pokrocilejsie prisery s roznymi Paralyze atd vlastnostami, to bude zahul.
|  Maros S
04.01.2016, 16:27 
Pavuci Boss bol podla mna jeden jediny pripad v celej hre vratane DLC, kde mi pripadali Magovia horsi ako Fighteri. On je tak naschvál nadizajnovany, ze ma tie brutalne vysoke magic resisty. Ale ja som ho trapne ustrielal sipmi (!!!), pac aj strelci bez akehokolvek vyssieho skillu (na basic urovni, aktivny skill len aby mohol zobrat zakladny luk/kusu do ruky) davali aspon aky taky maly DMG, ale neustale kdezto kuzla davali bud 0 alebo par zivotov. Takze som uz ani vobec nekuzlil a iba som ho dostrielal, sice to trvalo asi 1000 turnov ale bolo to uplne lahucke a bezproblemove akurát iba zdlhave.
|  Maros S
02.01.2016, 19:20 
Richmond - ako si sakra prezil tie suboje, kde sa okolo teba z 3 stran vyspawnovali grupy strelcov&magov? Ved ta museli rozmetat na atomy v priebehu 1 sekundy. Asi si to schvalne budem musiet zahrat za skupinu 4x Warrior bez magie, schvalne ci je to vobec hratelne lebo osobne si to neviem vobec predstavit ako sa to moze dat tak hrat. Mne pridu magicusery ovela, ovela silnejsi nez akykolvek cisty Warrior. Sice jediny bojocnik akeho som kedy mal bol ten Paladin (cize hybrid class) ale prislo mi, ze aj tak 90% enemy maju tie vseliake evasion/block attack vlastnosti a proti magii sa nijako nedokazu branit, s GM focusom im nepomoze ani imunita na element.
výsledkov: 30 [ 1-30/536 ]   «predchádzajúce 01234567891011121314151617 nasledujúce»


Fenimore Fillmore: 3 Skulls of the Toltecs
Soutěž ~ tvorba hry pro DOS ~ #hvdosdev2019
 hľadaj v časopisoch
 hľadaj všade
 diskmagy
 Narsil
 Pařeniště
 KLAN
 PC Engine
 Bonus
 follow / sharing
 štatistiky
 Hry :: 1156
 Prílohy :: 7995
 Komentáre :: 7380
[ viac ]
Copyright © 2018 DJ, design & code by DJ
| OldGames | Online Hry | Časopisy | Diskmagy | Zberateľstvo | Diskusné fórum | Galérie obrázkov | Prílohy | PC hry | Mapa stránok | Odkazy | Kontakty |
| RSS-všetko | RSS-hry | RSS České hry | RSS-komentáre | RSS-diskusia | RSS-časopisy | RSS-prílohy | Facebook | Twitter |
 | Divinity: Original Sin | The Bard's Tale | Might & Magic X: Legacy | Legend of Grimrock II | King's Bounty: The Legend | Dune 2000 | Wizardry | DOSBox