Tears Tears, 1997, Hypnomagic / BBS Interactive Multimedia
Tears (nevyšla) malo byť RPG kombinované s prvkami adventúry s izometrickým zobrazením v SVGA grafike, zasadené do prostredia stredovekého fantasy sveta, od českých vývojárov Hypnomagic pod vedením Karla Papíka. Hra bola vo vývoji od roku 1995 a mala veľké ciele ako napríklad systém AI nazvaný "True Brain" vďaka ktorému jednotlivé NPC mali svoj denný režim - dedinčan ráno vstane, pokosí lúku, napojí kone, večer sa zastaví v krčme a po zotmení ide spať, niektoré typy príšer medzi sebou bojujú, chodia sa sami liečiť k magickému amuletu, alebo dokážu zatiahnuť za páky na stenách. Hráč je v úlohe Ratinga, jedného z členov Veľkej rady, ktorá spravuje Thrálske kráľovstvo, jeho úlohou bude uskutočniť politický prevrat a získať moc pre seba...

Gallery: Games / RPG / Tears / 

Tears (14)

Install Install Tears - Title Tears - Title Tears: Demo - Gameplay Tears: Demo - Gameplay Tears: Demo - inside the house Tears: Demo - inside the house Tears: Demo - credits Tears: Demo - credits Tears: Demo - gameplay Tears: Demo - gameplay Tears: Demo - dialogue Tears: Demo - dialogue Tears: Demo - horses Tears: Demo - horses Tears: Demo - inventory Tears: Demo - inventory Tears: Demo - Castle gate Tears: Demo - Castle gate Tears: Demo - outside Tears: Demo - outside Tears: Demo - dungeon entrance Tears: Demo - dungeon entrance Tears: Demo - Skeleton fight Tears: Demo - Skeleton fight Tears: Demo - Game Over Tears: Demo - Game Over