Old Games download, Abandonware

 
Staré hry :: DJ OldGames

Téma   Dungeon Master 2: The Legend of Skullkeep - Denník Hráča

vytvoril: Liso, 24.03.2013, 19:23
modifikoval: dj, 25.03.2013, 13:40
Dungeon Master II: The Legend of Skullkeep (DM2) je pre mňa srdcovka, má úžasnú atmosféru, skvelú hrateľnosť a nepatrí k hrám pri ktorých zložíte skôr maturitu ako ich dokončíte (viď. Ishar 2, alebo Wizardry 7). Do ďalšieho hrania DMII som sa pustil po niekoľkých rokoch, jednoducho som si chcel pripomenúť atmosféru hry a pokecať s obchodníkom o lepších cenách za brnenia a samozrejme konečne napísať tento článok. Bude to skôr sprievodca hrou, založený hlavne na obrázkoch a opisoch situácií na nich vyobrazených. Brány Skullkeepu sa pomaly otvárajú, pripravení?

Dungeon Master 2 Box K denníku hráča Dungeon Master II som sa odhodlával asi toľko, koľko hráči po uvedení Dungon Mastera I čakali na druhý diel, no možno to nebolo až tak dlho, ale všetci ktorí si pamätajú, je to už niekoľko rokov odkedy som prvý krát písal na stránke, že sa doň pustím.

 

 -- Liso

Hry súvisiace s touto témou (1)


Počet príspevkov : 28 / 28
Zoradené   
 zobrazených: 28 [ 1-28/28 ]   «predchádzajúce 0 nasledujúce»
Juraj Juraj   | Skullkeep čaká 02.04.2013, 15:52:49   Odpovedať   edit   delete


01. Štyri kľúče štyroch klanov Skullkeepu sú zozbierané. Každý z hrdinov vložil jeden kus do obrazca a vstup bol voľný. Nasledoval nákup lepších zbraní a to sekier Vorax, mečov Excsymyr, ktorý pridáva 10 many a Blue Steele, krásny meč s modrou čepeľou.
02. Strážne oko. Akonáhle spozoruje skupinu z niektorej svetovej strany ich zasiahne ohnivá guľa a tým to aj pre niektorých členov končí. Našťastie toto oko reaguje na pohyb len raz a druhý krát už je bez ohnivého kúpeľa.
03. Trochu nervov na začiatku pevnosti. V strede a na stranách stien sú tlačidlá, ktoré musia byť stlačené v správnom poradí aby postupne otvorili dvere a družina sa dostala až na koniec chodby. Je dobre vyčarovať auru rýchlosti popritom pozerať na mape, kedy sa otvoria prvé dvere a rýchlo cúvať cez chodbu. Niekedy sa to podarí prejsť na prvý, inokedy na desiatykrát.
Priloha Prílohy
Liso_skull_043.png Liso_skull_044.png Liso_skull_113.png
Juraj Juraj   | Magický obchodníka 02.04.2013, 14:24:24   Odpovedať   edit   delete


01. Kľúče štyroch klanov Skullkeepu sú zozbierané, už len treba nájsť cestu späť k pevnosti.
02. Po krátkom kľučkovaní pred jamami je družina konečne vonku, ako by to nestačilo, zo zeme sa popri nepríjemnom drkotaní kostí vynárajú kostlivci s mačetami. Ich kosti ale veľa nevydržali, rozleteli sa po pár presných úderoch sekerou. Zase začína pršať, v pozadí je počuť už známi žblnkot fontány. Na Torhamovo prekvapenie z nej netiekla voda ale červená tekutina, dosť podobná krvi, čo mu ale nezabránilo prehľadať jej dno. Vyplatilo sa. Našiel červený drahokam a fľaštičku so znakom ohňa Ful. Skúška na kostlivcovi odhalila, že ide o silno výbušnú zmes, ktorá je v jej vnútri namiešaná a vybuchuje akonáhle sa o niečo rozbije, takže opatrne.
03. V tejto časti krajiny sa nachádza ďalší kúzelník, tento je špecialista hlavne na predmety s magickým účinkom. Hlavne rôzne náhrdelníky a magické palice.
Priloha Prílohy
Liso_skull_040.png Liso_skull_041.png Liso_skull_042.png
Juraj Juraj   | Štvrtý kľúč 02.04.2013, 14:04:01   Odpovedať   edit   delete


01. Za dverami sa nachádzala dlhá chodba, kde pri ľavej strane bola v stene socha, ničím zvláštna. Torham si ale nevšimol plošinku pod nohami na ktorú stupil a v tom sa socha na stene odsunula a spoza nej vybehla múmia. Našťastie už musela byť dobre spráchnivená, pretože po dobre mierenej ohnivej guli z nej zostal len popol. Takýchto múmií tu bolo niekoľko, ale o všetky sa postarala Tohamova sekera.
02. Na konci chodieb sa nachádzala miestnosť s tapetou za ktorou bol skrytý ďalší kľúč, zrejme od druhých dverí v miestnosti s pohyblivými dierami, meč Fury, ktorý dokáže metať po nepriateľoch ohnivé gule a ďalšie cennosti.
03. Het berie u výklenku ďalší kľúč a skupina sa poberá precvičiť hybnosť a reflexy do miestnosti s pohyblivými jamami v ktorej sa nachádzajú druhé dvere. Niekoľko pádov do podzemia, kde mimochodom Torham zozbieral celkom schopné brnenie sa družina dostala do neveľkej miestnosti v ktorej strede sa nachádzal stolík. Po zaostrení Anders zisťuje, že sa na ňom nachádza posledná časť kľúča. V snahe zobrať ho sa vždy kľúč presunie na opačnú stranu, asi po pol hodine zbytočného krúženia okolo stolíka si Seri všimla, že rovnaký stolík videla už o obchodníkov v okolí. Preto položila na stôl medenú mincu, čuduj sa svete, zjavuje sa duch obchodníka, ktorý prijíma ponuku a otáča stôl s kľúčom smerom k družine. Seri ho rýchlo skrýva do vaku a jemne buchla do Andersa, ktorý chcel dať na stolík jediný modrý diamant, ktorý doteraz získali.
Priloha Prílohy
Liso_skull_037.png Liso_skull_038.png Liso_skull_039.png
Juraj Juraj   | V kobke 02.04.2013, 13:51:53   Odpovedať   edit   delete


01. Menšia miestnosť s prepadliskami. Otvárajú sa náhodne, treba cez ne chodiť veľmi opatrne. Prepadnutím sa parta dostane do podzemia v ktorom sú nepríjemný duchovia. Najlepšie je sa im vyhnúť rýchlou chôdzou.
02. Niekde v týchto miestach by sa mala nachádzať posledná, štvrtá časť modrého kľúča. Problém je v tom, že po miestnosti sa pohybujú dve prepadliská, ktoré sa snažia dostať po nohy našich hrdinov a tým ich poslať o jedno poschodie nižšie. V tomto prípade Seri kúzli auru rýchlosti Oh Ir Ros, bez tohto kúzla si v tejto miestnosti ani neškrtli.
03. V miestnosti s pohyblivými dierami sa nachádza dvojica dverí. Do prvých dverí našiel Anders kľúč hneď pri prepadliskách za tajnou stenou. Druhý kľúč by sa mal logicky nachádzať niekde v týchto miestach. Po štvrtom modrom kľúči od Skullkeepu ani stopy.
Priloha Prílohy
Liso_skull_095.png Liso_skull_096.png Liso_skull_099.png
Juraj Juraj   | Skúmanie okolia 31.03.2013, 12:25:38   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od max90:
áha, dobrý nápad v hre, ale, využili ste ju niekedy niekto na tento účel?
max90 max90   | Skúmanie okolia 31.03.2013, 10:47:51   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od p3tris:
matně si to pamatuju, ale ta "mušle" fungovala myslím jako označovač důležitých míst na automapě. Kdyz byla někde položená, tak na mapě dané místo blikalo.
p3tris p3tris   | Skúmanie okolia 31.03.2013, 10:23:48   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Juraj:
Nejsem si úplně jistý, ale mám pocit, že ona "mušle" by měla být zhmotnělá mana. Jestli si dobře pamatuju, tak jde využít místo kamenů jako střelivo do praku.
Juraj Juraj   | Živý les 28.03.2013, 17:05:55   Odpovedať   edit   delete


01. Východ z cintorína do ďalšej časti tiež nevyzerá slnečno. Kúsok za týmto prechodom na pravej strane sa nachádza ďalšia huba, ktorá sa dá odtrhnúť a má magický účinok, je to Spirit Cap, ako prvý ju stihol zjesť Anders čím sa zvýšila jeho schopnosť kúzelníka o dve úrovne, ale jeho vitalita klesla o 20 bodov.
02. V tejto oblasti sa nachádza veľa stromov, ale narozdiel od tých na ktoré družina natrafila doteraz, tieto sú živé a dokážu spôsobiť početné poškodenia. Seri je názoru, že zem je tu presiaknutá manou a niektoré stromy jednoducho ožili a evidentne sa idú pomstiť všetkým čo držia v ruke sekeru.
03. Torham zavelil na ústup, stromov je tu priveľa a obyčajné sekery, ktoré majú k dispozícii sú neefektívne. Vrátia sa sem neskôr, zima sa už blíži, treba pripraviť zásoby dreva. Na vchod do ďalšej časti dozerajú veľké sochy kamenných chrličov po oboch stranách. Pozývajú dovnútra...

BTW: Kto postrehol odkaz na známy seriál od HBO??? :)
Priloha Prílohy
Liso_Liso_skull_05vn0.png Liso_Liso_skull_05v0.png Liso_Liso_skull_03v6.png
Juraj Juraj   | Cintorín II 28.03.2013, 14:54:10   Odpovedať   edit   delete


01.V hustom daždi a bleskoch družina narazila na ďalšieho ducha, ale zmizol ešte rýchlejšie, ako by ste povedali "blesk".
02. Blesk...
03. ...neudrie na to isté miesto dvakrát... (Čo teda neplatí o okolí Skullkeepu, čas nahrať poslednú uloženú pozíciu.)
Priloha Prílohy
Liso_skull_033.png Liso_skull_034.png Liso_skull_035.png
Juraj Juraj   | Cintorín 28.03.2013, 14:34:32   Odpovedať   edit   delete


01. Kľúč od obrov pasoval do ďalšieho monolitu a brána do novej časti dobrodružstva je otvorená. Už chýba iba posledná štvrtá časť modrého kľúča klanov a pevnosť Skullkeep bude otvorená. Pri vstupe do ďalšej časti Torham v kríkoch zahliadol zvláštny meč s pokrútenou čepeľou, je to Vorpal Blade, jediný meč s ktorým sa dá bojovať proti nehmotným bytostiam. Ak tu bol len tak položený, určite sa zíde. Posledná časť kľúča nemôže byť ďaleko.
02. Vchod do ďalšej časti nevyzerá veľmi vábne.
03. Partia sa nachádza na cintoríne, podľa sôch na hroboch patrí obchodníkom (asi mali vysoké ceny). Seri cestou k hrobom našla na zemi magickú palicu nápadne pripomínajúcu hada, ktorá v sebe obsahuje obranné kúzla a útočné kúzlo proti nemateriálnym bytostiam. Seri aj Anders si ch zapisujú na neskoršie použitie. Akonáhle družina pristúpila k jednému z hrobov, dvere cintorínu sa zatvorili a zjavil sa duch, ktorý veľmi efektne dokázal pôsobiť zranenia všetkým členom družiny. Vorpal Blade a niekoľko kúziel tento boj vyriešili. Spustil sa hustý dážď s bleskami...
Priloha Prílohy
Liso_skull_032.png Liso_skull_036.png Liso_skull_037.png
Juraj Juraj   | Noví obchodníci 28.03.2013, 11:49:26   Odpovedať   edit   delete


01. Po poslednom súboji s obrami, kde len o chlp utiekli pred ich sekerami, Torham navrhol precvičiť si bojovnícke remeslo. Partia sa zavrela do štvorcovej miestnosti a začala hádzať všetko čo jej prišlo pod ruky, náramne sa hodili dosky z rozbitého stola. Takýmto spôsobom je možné s postavou, ktorá nemá žiadnu, alebo len základnú úroveň ninja, prísť rýchlo k niekoľkým úrovniam. Pomedzi hádzanie predmetov je dobré ešte kúzliť na zdokonalenie mágie.
02. Za územím s obrami sa nachádza menšia oblasť v ktorej sú obchodníci, takisto tu rastie aj zvláštne ovocie menom Palmapple s magickými účinkami. Po zjedení sa postave zvýši o jeden stupeň schopnosť bojovníka.
03. Nový obchodníci ponúkajú veľmi zaujímavý tovar. Anders si práve kupuje celkom nové brnenie Ra Sar, ktoré zvyšuje zásobu many o 20 bodov. Oplatí sa navštíviť aj obchodníka so zbraňami, má v ponuke výbornú sekeru Vorax s ničivým útokom Berzerk. U tohto obchodníka nie je vhodné predávať sekery od obrov, vykupuje ich strašne lacno.
Priloha Prílohy
Liso_dm-1.png Liso_dm-2.png Liso_dm-3.png
Juraj Juraj   | Obri 28.03.2013, 11:12:19   Odpovedať   edit   delete


01. Kúsok od vlčej oblasti je brána so symbolom mesiaca, takže vstup do ďalšej oblasti je voľný. Teraz sa o otvorenie brány uchádza Het, gentlemansky je jej to dovolené. V diaľke je už vidieť známa červená brada zlodeja, dokonca sa ich tu potuluje viac a majú tu aj svoju skrýšu do ktorej nosia ukradnuté veci členov družiny. V oblasti sa nachádza ešte jedno zaujímavé miesto, je tu na zemi rovnaký obrazec s červeným stredom, ako pri obchodníkoch, ešte k tomu je na ňom položený veľký štít v ktorom pulzuje mágia. Ujal sa ho Anders. V štíte je uložené kúzlo na odrážanie mágie a kúzlo teleportácie, ktoré ihneď vyskúšal. Nefungovalo. Je potrebné sa najprv postaviť na obrazec a v tom momente bola celá družina premiestnená do oblasti s obchodníkmi.
02. Kúsok od obrazca na teleportáciu je ďalšia oblasť v ktorej je z diaľky vidieť veľké mohutné postavy a blištivými sekerami v rukách. Všetkým v partii je jasné, že cesta za ďalším kľúčom vedie cez nich. Asi v strede neveľkého priestranstva sa nachádza ďalší z kamenných podstavcov na ktorom sú už zdiaľky vidieť tak potrebné kľúče. Obri sú viac než zdatní súperi. Po likvidácii dvoch z nich zostali na zemi sekery, ktoré sú výbornou náhradou za palicu obitú klincami. V tomto momente Het berie rýchlo z podstavca kľúče a partia uteká z miesta preč. Obrov tam bolo príliš veľa na rozumný súboj a Torham si všimol, že okrem sekania sa mu jeden z obrov snažil vytrhnúť zbraň z ruky. Za obrami sa podľa všetkého nachádza ešte ďalšia oblasť, ale teraz nie je čas na jej prieskum.
03. Sekery sú dosť silné zbrane a dajú sa aj dobre predať. Obrov bude v oblasti stále dostatok a tak môžete zbierať sekery ktoré po nich zostanú a predávať ich obchodníkovi, ktorý za ne veľmi rád zaplatí nemalú sumu.
Priloha Prílohy
Liso_skull_092.png Liso_skull_093.png Liso_skull_030.png
Juraj Juraj   | Vlci 28.03.2013, 10:45:54   Odpovedať   edit   delete


01. Ďalšiu oblasť okupujú vlci, vlastne veľmi veľa vlkov a ak si nedáte pozor, jednoducho družinu obkľúčia a je vymaľované. Sú veľmi rýchli a v kombinácii s bažinatým povrchom cez ktorý sa veľmi zle pohybuje aj veľmi nebezpečný. V najhoršom prípade je dobré si odskočiť do podzemia, zregenerovať sily a vrátiť sa na povrch. Vlčia oblasť je aj veľmi dobrá na trénovanie bojovníkov, pretože sekania tu bude až-až.
02. Menšou zvláštnosťou je kosť, ktorá je položená v kríkoch. Obľúbená hračka vlkov. Stačí ju zobrať a hodiť ju medzi nich, vždy sa aspoň jeden za ňou rozbehne preč a ak si ju prinesie naspäť, tak ju vždy musí položiť na zem a to je doba za ktorú mu treba uštedriť poriadne údery.
03. Približne v strede oblasti sa nachádza ďalší kamenný podstavec na ktorom je ďalší kľúč od brány, druhá časť zo štyroch častí kľúčov klanu a vylepšená magická mapa.

Tip: Do tejto oblasti je sa vhodné vracať a trénovať boj aj so slabšími postavami, ktoré majú za úlohu hlavne kúzliť.
Priloha Prílohy
Liso_skull_024.png Liso_skull_02.PNG Liso_skull_026.png
Juraj Juraj   | Prieskum novej oblasti 28.03.2013, 09:57:11   Odpovedať   edit   delete


01. Torham pomocou kľúča nedočkavo nedočkavo otvoril ďalšie dvere v šere zbadal malú ľudskú postavu, bol to malý, skoro polonahý mužíček s výraznou červenou bradou. Na výzvy nereagoval a po chvíľke behanie okolo družiny pribehol k Torhamovi a z ruky mu vytrhol zbraň a začal s ňou utekať preč. V tom momente bolo rozhodnuté o jeho osude. Seri ho zneškodnila ohnivým kúzlom Ful Ir, ktoré si prednedávnom naštudovala.
02. V novej oblasti sa nachádzajú dve miesta, kde sa dá zozbierať aj magická huba. Jej účinok po zjedení dočasne pridá postave 20 bodov sily, ale uberie od 20 do 30 bodov vitality.
03. Fairy Cushion je magická rastlinka, ktorá sa zase dá raz za dlhší čas odtrhnúť na začiatku oblasti v ktorej sú vlci. Dá sa s ňou aj bojovať, ale jej hlavné využitie spočíva v pridaní 6 bodov many postave ktorá ho nosí.
Priloha Prílohy
Liso_skull_023.png Liso_skull_01.PNG Liso_skull_03.png
Juraj Juraj   | Späť na povrch 28.03.2013, 09:02:19   Odpovedať   edit   delete


01. Za územím kde sa nachádzajú mamuty je ďalšia oblasť ktorej vládne hmla, dážď a najmä blesky (ale o tých až neskôr). Približne v strede tejto oblasti sa nachádza kamenný kruh, nápadne pripomínajúci Stonehenge v ktorého strede je veľký kamenný kruhový podstavec na ktorom je umiestnených niekoľko predmetov, medzi inými aj ďalší kľúč od brány, prvá časť zo štyroch častí kľúčov klanu a nová magická mapa.
02. Kvet many je veľmi vzácny, po odtrhnutí po určitom čase zase dorastie. Dá sa dobre predať u obchodníka.
03. Tento magický vír (Vortex) po skupine vrhá blesky, ktoré vždy zasiahnu všetkých členov družiny, nebezpečné hlavne pre slabšie postavy, ktoré padnú po niekoľkých ranách. S magickým vírom sa nedá bojovať obyčajnými zbraňami, ale iba kúzlami, prípadne zvláštnym mečom menom Vorpal Blade, ktorý ale nie je na začiatku dostupný.

Tip: Celú oblasť je dobré prejsť veľmi rýchlo a nikde sa nezdržovať, zobrať všetky veci z kamenného podstavca, odtrhnúť kvety many (v oblasti sa nachádzajú tri) a vypadnúť.
Priloha Prílohy
Liso_skull_019.png Liso_skull_020.png Liso_skull_021.png Liso_dm-2-7.png
Juraj Juraj   | Podzemie 26.03.2013, 13:16:09   Odpovedať   edit   delete


01. Anders pomocou magickej mapy hlási, že podzemie nie je veľké, takže blúdenie sa nekoná. Ibaže sa tu nachádza nespočetne netopierov, slabú telesnú schránku si vynahradzujú jednom, na ktorý skoro doplatila Het, keď sa po boji len tak tak stihla napiť protijedu lektvaru Vi Bro. Netopiere sa dajú jesť, ale teda nechutia bohvie ako, prípadne sa dajú predať za pár drobných u obchodníka.
02. Zvláštne zariadenie v podzemí, ktoré poháňa vodné koleso a je prepojené s pevnosťou Skullkeep. (Možno, to som si len domyslel :), vôbec netuším na čo je.)
03. Príjemnejšia časť podzemia, v niektorých stenách sú ložiská zelených gemov, stačí si len odtrhnúť. Podzemie je v tejto chvíli už prázdne, nikde žiadny otravný netopier. Každý z družiny skúša miešať lektvar na uzdravenie. Môže sa ísť na povrch.
Priloha Prílohy
Liso_skull_013.png Liso_skull_014.png Liso_skull_015.png
Juraj Juraj   | Hľadanie kľúčov klanu 26.03.2013, 12:38:34   Odpovedať   edit   delete


01. V hale sa nachádzal ešte jeden podivný mechanizmus, obrazec rozdelený na 4 časti, ktoré je potrebné doň vložiť, pravdepodobne aby sa otvorili dvere do pevnosti Skullkeep.
02. Seri našla vo výklenku pergamen na ktorom sa jasne píše že na otvorenie dverí je potrebná časť kľúča od každého zo štyroch klanov Skullkeepu, neostáva nič iné ako sa vydať jedinou voľnou severnou cestou.
03. Zase začalo pršať, družina prišla na väčšie priestranstvo, kde okrem pár rebríkov, ktoré zrejme viedli do podzemia pomaly kráčali obrovské mamuty (Thorn Demon), ktoré však neboli veľmi agresívne, agresívny bol skôr hladný Torham, ktorý na jedného z nich zaútočil. Po dlhšom boji však padol k zemi, nebol ale sám, k zemi sa zosypal aj Anders na ktorého zaútočil zozadu ďalší mamut, ktorý už bol nad ich sily, preto zliezli najbližším rebríkom do podzemia.

Tip: Ak majú bojovníci už málo HP, neliečte ich zranenia spánkom, ale vyrábaním liečivých modrých lektvarov Vi, je to efektívnejší spôsob pri ktorom neubúda jedlo a voda a ešte si pritom precvičujete schopnosť Priest.
Priloha Prílohy
Liso_skull_084.png Liso_skull_090.png Liso_skull_086.png
Juraj Juraj   | Kľúč slnka 26.03.2013, 10:35:52   Odpovedať   edit   delete


01. Na proti obchodníkovi so zbraňami sa nachádza obchodník s brneniami, najlepšie kúsky sú príliš drahé, možno nabudúce. V blízkosti sa nachádzajú ešte ďalší dvaja, jeden predáva ľahšie oblečenie, ideálne pre mágov a druhý jedlo. U druhého obchodníka Anders pri pokuse o zapálenie krbu našiel na drevenom stole kľúč, ktorý mal tvar slnka a nápadne pripomínal obrazec s kľúčovou dierkou na kamennom monolite, ktorý sa nachádzal napravo od vchodu, kde parta začínala dobrodružstvo.
02. Kľúč zapadol, doposiaľ zatvorená brána sa stlačením spínača otvorila. Po menšom blúdení družina narazila na ďalší vchod, teraz sa ale nad vchodom týčili štyri obrazce: Mesiac, Slnko, Mrak a Blesk. Zvedavosť je zákerná ľudská vlastnosť, ide sa dovnútra.
03. Dlhá sála so kamennými stĺpmi a veľkými svietnikmi. Anders si všimol na magickej mape malú zvláštnosť za posledným svietnikom na pravej strane. Po odsunutí svietnika začalo skúmanie steny, vyzerala rovnako ako všetky ostatné až na kameň vpravo dolu, za ktorým sa nachádzal malý spínač. Po jeho cvaknutí bolo počuť tupý zvuk a vo výklenku na ľavej strane sa niečo objavilo.
Priloha Prílohy
Liso_skull_082.png Liso_skull_009.png Liso_skull_010.png
Juraj Juraj   | Nákupy 26.03.2013, 09:56:24   Odpovedať   edit   delete

01. Torham už predtým navrhol nákup zbraní, síce Seri zašomrala ničo o nových šatách, bola ignorovaná. V chodbe vedúcej k obchodníkovi postával zvláštny tvor, ktorý družinu sledoval počas celých nákupov. Je to obchodníkov strážca, akonáhle mu hrozí nebezpečenstvo a narušiteľov nezasiahnu obranné ohnivé kúzla je na rade on. (Má 1000 HP na začiatku partu vykosí behom chvíľky, ale po jeho porazení už nie je možné obchodovať)
02. Momentálne ešte skromný inventár Het Farvil, ktorý časom naberie na váhe a cennosti. V pravo indikátor smädu a hladu, dolu pod ním je ukazovateľ zaťaženia. Het bude s Torhamom v prvej línii, keď že nemá ani potuchy ako sa drží meč, bude musieť dlho trénovať.
03. Obchodník je fajn, niekedy dá tovar o čosi lacnejšie, treba rozumieť jeho gestám. Ideálnou zbraňou do začiatku je lacná ale účinná palica obitá klincami, ktorá má veľmi dobrý útok Bludgeon a dokáže s ním spôsobiť nemalé zranenia príšerám hlavne v začiatkoch hry. Takže do každej ruky jedna.
Priloha Prílohy
Liso_skull_006.png Liso_skull_007.png Liso_skull_081.png
Juraj Juraj   | Skúmanie okolia 26.03.2013, 09:17:02   Odpovedať   edit   delete


01. Pri skúmaní okolia je možné nájsť aj zaujímavé predmety, bez rozumného využitia, aspoň mne sa na žiadny nepodarilo prísť, tak ako je aj táto tyrkysová mušľa, ktorá sa dá vytvoriť kúzlom Ya Ew, nevadí Seri si ju skryla do batohu ako talizman. (Mimochodom ak by niekto vedel normálne využitie dajte vedieť.)
02. Nikto to nečakal, ale vyzerá to tak, že sa na blízku nachádzajú aj obchodníci, čomu sa potešili hlavne Het a Seri, ktorá nosí pri sebe pokladničku s peniazmi a drahokamami. Zdá sa že v okolí Skullkeepu sa dá nájsť až šesť druhov platidla, od medených mincí až po nádherné modré gemy.
03. Torham si zatiaľ ovlažuje tvár po boji vo fontánke v ktorej našiel niekoľko mincí, najvyšší čas navštíviť obchodníka predávajúceho zbrane, určite narazia aj na tuhšie potvory, ako bol sliz.
Priloha Prílohy
Liso_skull_005.png Liso_skull_079.png Liso_skull_080.png
jankie jankie   | haluz 25.03.2013, 21:06:20   Odpovedať   edit   delete
Na WC mám teď staré ročníky Score a zrovna jsem dočetl recenzi na DM2. Ihned bylo rozhodnuto, že si ho po cca dvaceti letech zase zahraji. Pustím ntb, skočím na oldgames.sk doufaje, že to tam najdu v plné verzi. A on je tu rovnou deníček :)
Juraj Juraj   | Prvé kroky 25.03.2013, 21:03:50   Odpovedať   edit   delete


01. Po opustení mini bludiska sa družina nachádza v útulnej miestnosti, Seri založila oheň v krbe (aby som pravdu povedal, vypálila naň ohnivú guľu pomocou formulky Um Ful Ir), Torham si všimol zvláštne zavesený obraz, ukázalo sa, že to bola nepodarená skrýša v ktorej sa našli drobnosti nápomocné v ich dobrodružstve a kľúč od dverí.
02. Anders a Het otvorili vedľajšiu miestnosť so zvláštnym oltárom, po bližšom preskúmaní z toho vzišiel oltár života v ktorom môžu byť vzkriesení padlí hrdinovia. Družina sa po krátkej debate zhodla, že ho nebudú potrebovať (ha! to určite).
03. Prvý boj hneď po otvorení dverí so slizovitou potvorou, niekoľko kopancov a rán päsťami a sliz je minolosťou.

Počasie okolo Skullkeepu je dosť daždivé a niekedy sa tu spustí taká búrka pri ktorej blesky udierajú v tesnej blízkosti družiny. Našťastie je vonku dosť pekne, teda, stále je tu šero a tma, ale aspoň neprší. V pozadí sú vidieť ďalšie vchody, fontánka a akýsi divný podstavec so štvorcípou hviezdou a červeným kruhom v strede. Torham sa skoro dorezal kosou ktorú našiel v kríkoch, keď sa oň potkol. Vyžaruje z neho zvláštna energia.
Priloha Prílohy
Liso_skull_071.png Liso_skull_072.png Liso_skull_008.png
DJ DJ   | Zoznámte sa s partou... 25.03.2013, 17:37:43   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Juraj:
Pekny vyber, zoznamenie teda mame za sebou tak pome dalej ;-)

Torham Zed: v prvom DM1 to bola ina postava, jeho cele meno bolo Zed Duke Of Banville. Ide o urcitu formu odkazu na prvu hru FTL Games - SunDog, kde sa hrdina volal Zed. Myslim ze v DM2 je to tiez take zmurknutie do historie firmy.
Crash Crash   |  25.03.2013, 17:11:31   Odpovedať   edit   delete
Zobraziť Odpoveď na príspevok od Maros S:
Nerejpej a koukej dopsat deník k Escape from Hell dřív, než já dopíšu ten svůj k Battlespiru... :D
Juraj Juraj   | Zoznámte sa s partou... 25.03.2013, 13:25:13   Odpovedať   edit   delete


Tvorba postavy je alfou a omegou väčšiny klasických dungeonov, DMII sa odlišuje už preddefinovaným charakterom, je to Torham Zed (ak sa nemýlim bol v trochu odlišnej grafickej podobe aj v DM1) jeho, respektíve vašou úlohou je vybrať si v malom bludisku ďalších troch spoločníkov s ktorými začnete dobrodružstvo.

Hrdinovia sú uložený v zvláštnych boxoch z ktorých ich potiahnutím páky oslobodíte a naverbujete do party. Každý má vždy niekoľko maličkostí v inventári, či už ide o zbrane, brnenie, peniaze a takisto ovláda minimálne dve umenia zo štyroch v ktorých sa môže časom zlepšovať. Sú to Fighter (bojovník - boje so sekerami, mečmi), Ninja (ninja - hádzanie predmetov, luky, kuše, hviezdice, katana), Priest (kňaz - miešanie lektvarov rôznych účinkov) a Mage (kúzelník - útočné a obranné kúzla). Postavy sa môžu zlepšovať vo všetkých štyroch umeniach, takže kľudne bojovník po čase strávenom skúšaním jednoduchých kúziel, môže po nepriateľoch hádzať blesky a opačne.

Klasicky som si do hry brával dve silné postavy do predných radov a dve slabšie do zadných s ktorých jedna vedela lepšie kúzliť a druhá miešať lektvary. No teraz som zvolil opačnú taktiku a hru si hlavne zo začiatku priťažil, tri zostávajúce postavy sú v boji na blízko veľmi slabé, vedia ale lepšie kúzliť (pozitívny výsledky sa dostavujú v neskorších fázach hry).

Sily dobra budú reprezentovať: Torham Zed, Seri Flamehair, Anders Light Wiedler a Het Farvil.
Priloha Prílohy
Liso_skull_075.png Liso_skull_076.png Liso_skull_077.png Liso_skull_078.png
Maros S Maros S   |  25.03.2013, 13:04:39   Odpovedať   edit   delete
..."samozrejme konečne nepísať tento článok" - Ehm :-) - takze zasa nic.

Vždy pripravení !
Crash Crash   |  25.03.2013, 09:14:40   Odpovedať   edit   delete
Připravený a těším se ;-)
Juraj Juraj   | Popis 25.03.2013, 09:03:05   Odpovedať   edit   delete
K denníku hráča Dungeon Master II som sa odhodlával asi toľko, koľko hráči po uvedení Dungon Mastera I čakali na druhý diel, no možno to nebolo až tak dlho, ale všetci ktorí si pamätajú, je to už niekoľko rokov odkedy som prvý krát písal na stránke, že sa doň pustím.
Dungeon Master II (DMII) je pre mňa srdcovka, má úžasnú atmosféru, skvelú hrateľnosť a nepatrí k hrám pri ktorých zložíte skôr maturitu ako ich dokončíte (viď. Ishar 2, alebo Wizardry 7). Do ďalšieho hrania DMII som sa pustil po niekoľkých rokoch, jednoducho som si chcel pripomenúť atmosféru hry a pokecať s obchodníkom o lepších cenách za brnenia a samozrejme konečne nepísať tento článok. Bude to skôr sprievodca hru, založený hlavne na obrázkoch a opisoch situácií na nich vyobrazených.
Brány Skullkeepu sa pomaly otvárajú, pripravení?
Priloha Prílohy
Liso_intro_000.png
 zobrazených: 28 [ 1-28/28 ]   «predchádzajúce 0 nasledujúce»

Mafia: The City of Lost Heaven
Heart of China
 hľadaj v časopisoch
 hľadaj všade
 posledne pridané hry
Oddworld: Abe's Oddysee, 12.08.2017
King's Bounty, 02.05.2017
Zurk's Learning Safari, 11.04.2017
Wizard's Crown, 03.02.2017
Trolls, 22.11.2016
Deus Ex, 04.10.2016
Inherit the Earth: Quest for the Orb, 19.05.2016
Tunnels & Trolls: Crusaders of Khazan, 14.04.2016
Abadía del Crimen Extensum, La, 02.04.2016
R-Type, 13.02.2016
[ viac ]
 diskmagy
 Narsil
 Pařeniště
 KLAN
 PC Engine
 Bonus
 najnovšie galérie
 Vaporum [31], 10.10.2017
 King's Bounty: The Legend [0], 11.09.2017
 StarCraft [32], 18.08.2017
 Oddworld: Abe's Oddysee [12], 30.07.2017
 King's Bounty [19], 26.06.2017
 DOSBox [5], 14.06.2017
[ viac ]
 follow / sharing
 štatistiky
 Hry :: 1144
 Prílohy :: 8030
 Komentáre :: 7136
[ viac ]
Copyright © 2017 DJ, design & code by DJ
| OldGames | Online Hry | Časopisy | Diskmagy | Zberateľstvo | Diskusné fórum | Galérie obrázkov | Prílohy | PC hry | Mapa stránok | Odkazy | Kontakty |
| RSS-všetko | RSS-hry | RSS České hry | RSS-komentáre | RSS-diskusia | RSS-časopisy | RSS-prílohy | Facebook | Twitter |
 | DOSBox | Albion | Dune 2000 | Road Rash | Monkey Island | Doom | Bomberman | Daggerfall | Wizardry | Dangerous Dave