Diskusia | « Späť na zoznam tém
|
Počet príspevkov : 34 / 34 |
zobrazených: 34 [ 1-34/34 ] | «predchádzajúce | 0 | nasledujúce» |
![]() |
Bi Air | | Dungeon D3, Level 9 - puzzle | 11.02.2021, 00:36:47
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() From your Post below: A puzzler mouth with a puzzler that we have a problem with, I have no idea if it is important for progress ...
I think the answer is in the book of the game on page 9. Got it from the German Book Version. (so the translation could differ) It is the "tree of many millennia". One oak, half white and evergreen, and the other half is black and withered. People call the oak "Don-I-werdas" |
![]() |
DJ | | Hidden Dungeon 2 | 08.07.2014, 13:49:14
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Prvy skryty dungeon mam za sebou, odnasam si zbran Staff of Stone a je najvyssi cas pohladat aj ten druhy ukryt Shadowa, ktory sa podla dolozenych informacii z runovej knihy od kralovnej Aurelien nachadza niekde v ohybe dracieho krku.
OK, tentokrat sa plavim okolo severnej casti kontinentu, kotvim priamo na ohybe krku a zacinam hladat v pohori nad sutokom dvoch riek. Na druhy pokus dungeon objaveny. Vo vnutri je to taktiez dlha rovna chodba, tentokrat bez teleportov a prepadlisk a navyse s omnoho jednoduchsimi subojmi - dvaja Balroni oproti desiatim v predchadzajucej kobke. Nasiel som tu aj stazujucu sa kamennu hlavu, ktora mi doporucuje najst druhu Shadowovu skrysu, kde sa vraj nachadza mocna magicka zbran. Toz keby sa dalo, Rinakles by jej to hned vitazoslavne ukazal, kedze sa odtial prave vraciame... Suboj na konci chodby so Shadowom je podobne bezproblemovy ako ten prvy, po par zasahoch mizne a po vyrabovani jeho truhlice nachadzame okrem spenazitelnych pokladov aj pohresovanu gulu "Sphere" pre elfsku kralovnu. Poradie dungeonov som teda pri zaznaceni do mapy sveta prehodil a tu si mozete pozriet ich umiestnenie: - Hidden Dungeon #1 - Hidden Dungeon #2 |
![]() |
DJ | | Hidden Dungeon 1 | 08.07.2014, 10:49:06
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Samozrejme ze mi to nedalo a musel som tu novu zbran vyskusat. Cestou spat sme teda vstupili do inkriminovaneho teleportu a pred miestnostou so sochami som nabil palicu municiou znacky Rubin, co mi malo zabezpecit 4 magicke vystrely a samotna zbran putuje do ruk Rinaklesa. Suboj so sochami sa tak premenil na frasku, kedy po zakuzleni "Speed" v druhom kole Rinakles sam postupne odstrelil vsetky sochy. Parada!
Pred dalsou miestnostou nasledovalo opat doplnenie municie a ocakaval som suboj s dalsimi sochami. Namiesto toho sa objavilo prekvapenie vo forme zvlastneho krystaloveho strazcu, ktory jednou ranou/kuzlom poslal celu partiu na vecny odpocinok. Robim si teda virtualnu poznamku ze sa tu este musim vratit a loadujem... |
![]() |
DJ | | Skryty dungeon | 07.07.2014, 22:35:15
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() Je to jedna z tych neprijemnych dizajnovych chyb, ktore tato zatial (z mojho pohladu) dobra hra obsahuje.
Na rozdiel od Cheta si nedavam podmienky typu "pocas hrania sa nepozriem do map", cize ma to nijak extremne nefrustruje a mapu kazdeho levelu si najskor omrknem (teda az na ten Hidden Dungeon, ktoreho mapa nikde neexistuje). |
![]() |
Richmond | | Skryty dungeon | 07.07.2014, 16:11:10
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() Na ty propadla si myslím stěžoval i Chet. Pokud to fakt nejde nějak zjistit, tak je to jenom vopruz.
|
![]() |
DJ | | Skryty dungeon | 07.07.2014, 15:32:51
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Dalsou novinkou pri plavbe lodou su suboje na palube. Pokial teda partia stoji na lodi, moze ju napadnut skupina nepriatelov (mnozstvo priser sa pohybuje aj po mori) a v suboji je zobrazene pozadie s palubou lode.
Skusil som sa po rieke dostat aj co najblizsie k mestu Pegana, ale stale to nebolo dostatocne na to aby som nestratil lod, cize do tohto mesta sa z lode nedostatnem. Plavba pokracovala okolo juznej casti kontinentu az na "koniec chvosta" kde som zacal prehladavat spominane ostrovceky a hned uprostred toho prveho je skryty vchod do dungeonu. Samotny "skryty" dungeon nie je na mape vidno a je teda nutne preskumat kazde policko v oblasti klikanim na ikonku oka. V tomto Dungeone sa nachadza niekolko prepadlisk (diery v Dragonflight su vyriesene uplne nemozne, nakolko ich nie je vidno a ani som neprisiel na ziadnu moznost ako ich identifikovat, cize ostava iba SAVE-LOAD), ktore som vsak dalej neskumal a teleporty. Dva teleporty sluzia na obidenie prepadlisk a jeden vedie do dalsej casti, kde som stretol prvykrat sochy - Statues. Po viacerych bezuspesnych subojoch som po konzultacii s manualom zistil ze su to starobyle "neznicitelne" relikvie ochranujuce tajomstva starych magov, ale legendy hovoria ze predsa len existuje jedna zbran schopna ich znicit... LOAD a vratim sa tu neskor... Dungeon je vpodstate jeden dlhy rovny koridor, na ktoreho konci sa v poslednej miestnosti nachadza dlho hladany nepriatel - SHADOW. Ocakaval som tuhy suboj, avsak po par zasahoch zmizol a v truhlici zanechal "Staff of Stone". Ide o magicku strelnu zbran, ak ju v inventari pouzije postava, ktora ma nejake drahokamy, zobrazi sa moznost niektorym z nich palicu nabit. Zistil som ze od hodnoty drahokamu zavisi pocet striel, ktore je palica schopna pocas jedneho suboja vystrelit (1,2,3,4,5). Teraz som naozaj rad ze sme sa nezbavili vsetkych drahych kamenov v obchode... 1) suboj na palube 2) v strede tohto ostrovceka je vchod do dungeonu 3) Shadow 4) Statues |
![]() |
DJ | | Lod | 05.07.2014, 14:31:01
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Konecne mam teda slusny obnos financii v zlate a bolo by na case kupit sebe nejaku tu lod. Najlacnejsiu mali v pristave Port Pylon takze mierim prave tam.
V meste som najskor navstivil v palaci vojvodu Dranhreb-a a na moje prekvapenie to bol prave on, ktory podpisal zmluvu s Orkmi za ludi. Ocakaval som ze to bude niekto v najvacsom meste - Pegana. Fajn, prva tretina Orkskeho questu splnena. Nasledovalo zakupenie lode v Shipping Company za 4373 zlatiek a nasa prva plavba po mori. Plavba lodou: bol som prekvapeny ze sa s lodkou mozem pohybovat uplne volne co je skvele, myslel som ze ked si kupim lod budem mat na vyber len okamzity presun medzi pristavmi. Pohyb s lodou sprevadza dokonca aj "akcna" pasaz, ked je nutne davat sakramentsky pozor pri plavbe okolo brehu, kazde zavadenie o pevnu zem ma za nasledok poskodenie lode a po niekolkych (tusim troch) tuknutiach dochadza k vzbure posadky, kedy je uz plavba takmer nemozna [LOAD]. Pri vystupeni z lode mam nejaky akcny radius v ktorom sa mozem po susi pohybovat bez toho aby som o lod prisiel, tym padom sa momentalne neviem na niektore miesta vo vnutrozemi dostat bez straty lode... Scatterbone: tu sme sa pohodlne doplavili lodou, navstivili krala Halftona a pomoholi mu odstranit jeho nocnu moru. Ako odmenu sme vyfasovali dalsiu "Piece of Eltam" a navyse moznost pri kazdej dalsej navsteve sa s kralom ozrat do nemoty, parada! Quest splneny. Ked uz som bol tu nedalo mi to a musel som preskumat ostrov ktory je vidno z brehu. Nachadza sa tu jeden dungeon, ktoreho cast prveho levelu je pristupna, ale cesta dalej je blokovana kamennou hlavou s otazkou "Give the name and enter!". Uz viem ze sa jedna o nazov dungeonu a hesla uz tu v komentaroch davnejsie postoval Karol, nicnemej moje postavy v hre to netusia a nemam zatial ani ziadne voditko, kde/od koho tieto mena ziskam. Dalsi postup bude teda plavba na koniec "Dracieho chvosta" a hladanie dungeonu, kde by sa mal schovavat shadow... |
![]() |
Richmond | | Dungeon D4 - hotovo | 05.07.2014, 09:10:49
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() Chet nakonec hru vyloženě nepohanil, dokonce dle bodů (36) to spadá do jeho kategorie "recommended". Já jsem zvědavej, jak bude postupovat tady dj :) Zatím se mi dle dojmů obou hra docela líbí, určitě ji mám na radaru (zatím).
|
![]() |
DJ | | Cesta do mesta a zoznam questov | 04.07.2014, 17:42:37
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Po vychode z dungeonu D4 som preskumal posledny kusok zapadneho pobrezia smerom na juh a objavil tam dedinu orkov - Orc Village. Prekvapivo sa tu dalo vojst iba do jedneho domu, tam sa partia stretla s Orkskym nacelnikom, ktory nam dal zaujimavy quest: stretnut sa s hlavnymi predstavitelmi ostatnych narodov a poziadat ich v jeho mene o podpis mierovej zmluvy. Na zaver sme si potriasli rukami a dostali zmieneny papier.
Nasledovala cesta spat do domovskeho mesta Pegana, pricom sme sa zastavili hore v Luthagu nakupit zasoby jedla - tentokrat som uz nesetril a kazda postava si tak nesie v inventari nieco cez 2000 kusov jedla. Nasledovala zastavka v chrame Stormwind kde jediny Rinakles ziskal za expy viac many, aktualne je jeho maximum 70 bodov. V Stormwinde sme vyuzili inter-chramovy presun - kuzlo Temple Teleport do Gemshine, ktory sa nachadza nedaleko Pegany - usetrime tym hromadu casu a zasob. Pegana: v prvom rade sme predali co sa dalo, vsetky predmety ako ring, ear ring, broche, cup of gold a podobne a nasyslili trocha zlata. Z drahokamov som predal iba trocha, kedze uz som zistil ze sa hodia pre niektore vyznamne osobnosti (naposledy u krala trpaslikov v Brindil-Bune). Takisto som sa zbavil zhruba 40-tich healing potions, ktore sa dali predat za rozumnu cenu a v dungeonoch som ich vobec nevyuzil. Namiesto toho bolo efektivnejsie zakuzlit s Andariel "healing" a stratene MP doplnit cakanim - drzanim sipky vlavo/vpravo/alebo "Zzzz" klavesy, kedy sa vpodstate mina iba jedlo a doplnaju HP/MP... Nakoniec som este kazdemu pridal zopar bodov "character points" odovzdanim nepotrebnych zvitkov s kuzlami na Univerzite u Dombrana. Kuzla sa postavy mozu ucit z najdenych zvitkov, kazdy zvitok ma nejake cislo, zistil som ze cisla 0-19 zrejme odpovedaju 20 kuzlam popisanym v manuali, ktore sa daju s urcitou pravdepodobnostou naucit (kazda postava ma predpoklad naucit sa len niektore druhy kuziel) a tie s cislami 20 a viac su nepouzitelne a daju sa max. odovzdat v Univerzite. Dalsie nase kroky viedli do Nimravielu ku kralovnej elfov (opat som musel pouzit alkohol na straze aby ma postili do palaca). Ked sme jej ukazali mierovu zmluvu od nacelnika Orkov odmietla podpisat, pretoze to nemoze skonzultovat so svojimi poradcami. Suvisi to zrejme s ulohou ktoru nam posledne dala. Takze nasleduje sumarizacia aktualnych questov, ked sa pozriem do inventara mam tam celkom prehladne zoradene predmety - poznammky s podrobnym popisom co odomna kto chcel: - Sonok's letter: tento list musim dorucit do mesta Bagnol na ostrove Dorithanon - Note Halfton: vyliecit krala Halftona v Scatterbone (liek som nasiel takze toto bude prve co urobim) - Note Aurelien: najst "sphere" pre kralovnu elfov - Note Orc-chief: ziskat na mierovu zmluvu podpisy hlavnych predstavitelov Ludi, Elfov a Trpaslikov |
![]() |
Maros S | | Dungeon D4 - hotovo | 01.07.2014, 13:23:08
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() Pockaj Bloodwych ani nedohral pokial viem ako jednu z velmi mala hier. A este aj pisal ze s odstupom casu to nelutuje a povazuje to za dobre rozhodnutie. To bol inac aj hlavny dovod preco som sa na to nakoniec vykaslal a nesiel som do toho.
Veru DJ prekvapil, je velmi - naozaj VELMI - tazke vratit sa k takejto hre po dlhom case a pokracovat. Napriklad ja ked som sa po cca 2 rokoch vratil do Wizardry 8 tak som najprv dobru pol hodinu porovnaval journal+predmety v inventari s navodom aby som presne zistil kde som a co mi este orientacne chyba a kam sa vydat dalej. A to je vlastne celkom moderna hra, ktoru som uz navyse v minulosti pred tym aj celu presiel. |
![]() |
Ringo | | Dungeon D4 - hotovo | 01.07.2014, 12:28:58
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() docela obdivuji, že ses pustil do pokračování v hraní, myslel jsem, že jsi to definitivně uložil k ledu. CRPGAddict hru vůbec nechválí, skoro to vypadá, že jí asi ohodnotí jen o malinko více než Bloodwych, který myslím považuje za jednu z nejhorších her co dohrál. Vlastně mně ten jeho blog o Dragonflight utvrdil v tom, že o nic nepřicházím, když tuhle hru minu. Vlastně jsem ji zkoušel kdysi hrát a přišla mi strašně těžkopádná, až ta, že se vytratila zábavnost a jakékoliv nadšení pokračovat. Přitom graficky to není zlé.
|
![]() |
DJ | | Dungeon D4 - hotovo | 01.07.2014, 11:09:46
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Mam za sebou rozlahly 10 urovnovy Dungeon 4 (sertyk) a momentalne ma caka (zrejme hodne zdlhava) cesta spat na svetlo sveta.
V najrozlahlejsej urovni c.9 ma opat privitala hadankova hlava s otazkou na nazov napoja vo flasi. Odpoved po dlhom patrani znela "hrozienkovy liker" a zistil som, ze nam to presne povedal kral Halfton v meste Scatterbone, ktory nam aj dal za ulohu vyliecit ho od jedneho otravneho impa. V mestnosti za hadankou sme po tuhych subojoch (prvy krat nas napadli Trollovia s kladivami) nasli nic nehovoriacu flasu s runou "M", tak s nou asi najskor skocime k Elkamovi. A tiez sa tam schovaval aj dalsi kusok mapy sveta. Bohuzial v Dragonflight sa tieto "hadankove steny" po prejdeni opat zatvoria a cestou spat treba opat zadavat odpoved... Level 10 je uz iba o vyberani truhiel s "pokladmi" a nie su tam ziadny nepriatelia, aj tu sme nasli kusok mapy sveta c.7. Mapovanie: odkedy som sa do toho znova pustil (Level 5) robil som mapky v Dungeon Mapperi, takze si ich mozete pozriet online. Zapisoval som vsetko vratane obsahu truhlic, na co sa uz najblizsie vykaslem a zapisem iba vyznamne predmety, uz tak to bolo velmi zdlhave. Tu su mapy: - D4 Level 6 - D4 Level 7 - D4 Level 8 - D4 Level 9 - D4 Level 10 CRPGAddict: tak Chesterov progres je neuveritelny, okrem toho ze uz je obrovsky kus predo mnou v Dragonflight, stiha popri tom dalsie tri hry a navyse o tom grafomansky napise stohy textu, jak to ten chlap robi ?!? (samozrejme poklona). Prisiel na dost nemilu vec a to Experience Cap, cize strop skusenosti je tu nastaveny na 20000 Exp a s jeho nazorom na tuto ficurku v hrach absolutne suhlasim. U mna v skupine ma napriklad Dombranur uz 8000 a to sa mi zda ze som este nic nepresiel ani negrindoval, proste toto je jasny fail... 1) Riddlehead - level 9 2) Mapa sveta - uz mi chybaju len 3 casti 3) Mapa levelu 10 ako obrazok - v najnovsej verzii Dungeon Mappera som implementoval funkciu "Export Map as image..." |
![]() |
DJ | | Dungeon D4 level 6 | 26.06.2014, 09:31:44
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Uspesne sme sa prebojovali cez vsetkych 9 miestnosti plnych nepriatelov, a k trofejnym kusom si tentokrat mozeme zapocitat aj dvoch zabitych Balronov.
V leveli 6 (mapujem v Dungeon Mapperi) sa zatial iba tak poflakujeme na zaciatku, opat ma stve fungovanie teleportov - pri vojdeni do teleportu postavam ubudnu HP, netusim podla akeho kluca a zrejme sa tomu neda nijako zabranit. Dalej sa mi zdalo ze som prisiel na to ako mozno lahsie odhalit tajne steny "Secret panel". Cez tajne steny v Dragonfligh totizto nemozno len tak prechadzat - klasickym pohybom vpred iba narazim do pevnej steny - a je nutne vzdy sa najskor na nu "pozriet z blizka" stlacenim ikonky oka a v tomto blizsom pohlade nasledne opat stlacenim ikony oka stenu "podrobnejsie preskumat" kedy sa zobrazi hlaska "It is a Secret panel". Ak je to stena priechodzia je mozne nou prejst uz v prvom kroku pri pohlade zblizka, ten druhy klik na oko uz je zrejme iba koli moznym nastrazenym pasciam. Toz tolko k zakladnemu principu. Ja som zistil, ze hra zrejme nejakym sposobom reaguje aj na svetelne podmienky a ked pre osvetlenie nepouzijem kuzlo "light", ktore je asi najvykonnejsi svetelny zdroj (vidno to aj graficky), ale zapalim faklu (osvetluje o uroven slabsie, pripadne ako pomaly dohara sa osvetlenie zhorsuje) vidim pri blizsom pohlade na tajnu stenu zlte prerusovane ciary, co som si myslel ze by mohlo byt presvitanie svetla z druhej strany, ktore som pri silnejsom svetle nevidel (logicky mi to vsak nesedi nakolko na druhej strane ziadne svetlo nie je). Ale zrejme to tak nebude, lebo pri dalsej tajnej stene mi to uz nefungovalo ;-)) obrazky: 1. po teleportovani 2. tajna stena pri osvetleni kuzlom light 3. tajna stena pri osvetleni faklou |
![]() |
DJ | | Pokracujem | 24.06.2014, 16:44:37
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Pustil som sa do toho; neuveritelne dlho mi trvalo zistit kdeze som to vobec skoncil, odteraz ak si kreslim mapu (v Dungeon Mapperi) po ukonceni hry zaznacujem poziciu:
tu si mozete kuknut mapu aktualneho levelu 5 dungeonu D4, modry stvorec je poloha mojej partie. Nachadzam sa teda v leveli 5, ale aj po vyrieseni hlavovej hadanky, kedy sa mi otvorila skratka ku schodom, sa snazim prejst "9 Halls of Fear" hlavne koli treningu postav. Problem mi robia predovsetkym Ghulovia (obr. v prilohe), kuzliaci zranenie celej mojej skupine na dialku. Inak som do prirucky doplnil zoznam flasticiek, a updatol mapu sveta. Okrem toho vyrabam stylovu Interaktivnu Mapu (google maps), markermi su vyznacene zatial iba miesta kde som uz bol a zoznam kuziel, odkaz aj v clanku... |
![]() |
DJ | | CRPG Addict | 09.06.2014, 13:10:12
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() No nebudem tu radsej nic slubovat (v poslednej dobe neviem kde mi hlava stoji) ale pokusim sa k tomu vratit, aj ked viem ake to je tazke. Uz som tam Chetovi aj par komentarmi prispel. Nicmenej moj ciel vytvorit kompletnu mapu sveta stale plati takze to urcite nedokoncim skor.
Nicmenej dalsi aktualne hrajuci spolupachatel je rozhodne to spravne nakopnutie a uz teraz som si opat prestudoval vsetky moje poznamky z pred 2 rokov ;-)) ...len dufam ze mi budu fungovat winuae sejvy... |
![]() |
Saxon | | CRPG Addict | 09.06.2014, 08:26:55
![]() ![]() |
---|---|---|---|
DJ hecneš sa a dokončíš to skôr ako Chester?
http://crpgaddict.blogspot.sk/ |
![]() |
DJ | | Dungeon D4 level 5 - Puzzle | 31.08.2012, 00:31:48
![]() ![]() |
---|---|---|---|
V leveli 5 som nasiel velmi peknu hadanku. Po jej vyrieseni sa otvori "tajna stena" skratka priamo k schodom nizsie. Inak je nutne prejst 9 miestnosti plnych nepriatelov. Podla napovedy jednej z hlav: Answer the riddle or die in the 9 Halls of Fear!
Samotna hadanka nie je tazka, je to klasicky matematicko/logicky priklad, mozete si to aj sami vyskusat, tu je text: Three thieves are up in court: One of them stole the favourite horse of the mayor of the village. 'Did you steal the horse?' The judge asks the first thief. 'No' he answers. 'And you?' turning to the second. 'One of us did steal it, your Honour but I was not the one.' The Judge turns angrily to the third thief. 'What about you?' 'At least one of the others has told the truth' he replies. During the proceedings it was established that the first and third thief both hadn't told the truth. Who stole the horse? Thief 1, 2 or 3 ? |
![]() |
DJ | | Dungeon D4 level 4 - Balron | 31.08.2012, 00:25:19
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Pomaly, bez vacsich problemov sme sa norili do nizsich urovni dungeonu. V leveli 2 a 3 sme nasli mnoho zamknutych dveri, vsetky sme samozrejme pootvarali, ale nakoniec bladus prisiel aj o posledny kluc a tak sme dufali, ze najdeme nejake v truhliciach. Bohuzial ziadne.
V kazdom leveli je hromada tajnych stien, a hodne ich obsahuje "pasce", takze nam pri prechode cez ne ubudaju zivoty! Pri blizsom pohlade maju sa steny javia takto: - "secret panel": bezpecna priechodzia stena - "wall": nebezpecna priechodzia stena, ubudaju zivoty V leveli 4 sme nasli opat aj provizornu mapu. Pre nedostatok klucov sme sa rozhodli vydat sa hore a v meste Luthag nejake nakupit. Cesta nebola zas az tak zdlhava, jedla sme mali dost a tak sa nam aspon doplnili HP/MP. V obchode u Meony (tu je opat vidno zly anglicky preklad, ked su obchody typu "rozlicny tovar" prelozene ako Drugstore, viac by tam sedelo "General store" alebo nieco podobne) sme nakupili kopu klucov a ide sa nazad. Este si cestou odskocime do blizkeho chramu Stormwind, kde sa doplnia magicke body opat Rinaklesovi, konecne ten jeho trening prinasa vysledky. Spat v dungeone - Level 4: tu sme za troma tajnymi chodbami nasli miestnosti s hrozivo vyzerajucimi nepriatelmi Balronmi. Netrvalo dlho a dostali sme kruto na prdel. Na prvy druhy aj piaty pokus. Hmm... nakoniec to vzdavame, pochodujeme dalej a tomuto miestu sa oblukom vyhybame. Snad neskor... 1. Najdena mapka 4.Levelu 2. Skupinka Balronov, zatial prilis silny nepriatelia |
![]() |
DJ | | Dungeon D4 | 16.08.2012, 18:09:41
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Kedze som teda hladany tajny "dungeon na konci chvosta" nenasiel, zastavim sa cestou spat v dungeone na druhej strane pohoria, ktory vidim na mape, oproti chramu Stormwind. Jedla ma skupina dost tak dufam to zvladnu.
Tajne priechodzie steny "secret panels": este som ich nespominal, ale ide o nieco hrozne. Pri tomto som velmi rad ze mam k dispozicii aspon tie nemecke mapy. Jednak ich treba pracne skumat (inac sa cez ne neda prejst!!!) kliknutim na ikonku, a za druhe su v nich casto nebezpecne "pasce" uberajuce mnozstvo HP celej skupine. Toto mi vadi, netusim ci sa tomu da predist/zabranit, je to podobny vopruz ako pri teleportoch, tie tiez zeru zivoty a prejst cez ne je potrebne... Puzzle hlava na zaciatku 2.levelu: najprv som sa zlakol ale podla mapy vidim ze sa da obist aj tajnou stenou. Nakoniec vsak hadanka tazka nebola, po par pokusoch som trafil spravnu odpoved ( DRAGON ), kedze je to spomenute v pribehu v manuali a tiez o tom obcas hovoria NPC. 1. Vchod do dungeonu s pracovnym nazvom D4 2. Status of Bladus - vsimnite si bohatu zasobu jedla (1862 ks) - je to sice nenazranec, ale aj ostatni su na tom podobne ;-) 3. Tajna stena, navyse tusim zapastena. Mam uz aj kompas - kruzok vlavo. 4. Prva puzzle hlava v 2.leveli, nastastie s nie az tak tazkou hadankou... |
![]() |
DJ | | Chvost Draka | 11.08.2012, 10:47:20
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Po prechadzke pobreznymi mestami a preskumani juznej casti kontinentu sme sa vratili nazad. V trpaslicom mestecku Brindil-Bun sme urobili nejake nakupy, predali zopar drahokamov a navstivili zraneneho bojovnika Kortana v dome c.30, pre ktoreho nesieme viac liecivych flasticiek (3ks). Po vylieceni nas obdaroval nejakou malou zvlastnou vecou "Piece of Eltam", ktoru vraj nasiel hlboko v dungeone.
Nasledne sme zamierili hladat Shadowa, podla zvitku by sa mal prvy skryty dungeon nachadzat na Chvoste Draka, takze smerujeme na zapad. Presli sme ponad piesocnu pust a vydali sa severne. Tam sme narazili na dalsi chram - Stormwind. Tu KONECNE ziskal viac many aj nas cierny mag Rinakles, pomohlo mu ze v poslednych subojoch pod holym nebom sme ho nechali bojovat samotneho v prednych radoch ;-) V najsevernejsej casti Chvosta sme nasli jazero a na jeho brehoch dedinku Luthag. Dalej v zuzujucej casti Chvosta sme prehladali kazdy kopec aj skalu, ale ziadny vchod do dungeonu tu nebol. Chvost je vsak evidentne tvoreny aj otrovcekmi, na ktore sa nevieme dostat a dungeon bude zrejme niekde tam... 1. Brindil-Bun, vyliecenie Kortama 2. Piece of Eltam 3. Chram - Stormwind 4. Chvost Draka - ostrovy |
![]() |
Ringo | | Vypada to bozsky:-) | 04.08.2012, 16:10:34
![]() ![]() |
---|---|---|---|
ta hra ma koukam moc peknou grafiku a absolutne nechapu, coby milovnik Amberstaru (jedno z nej RP co jsem kdy hral), Ambermoonu a Albionu, proc jsem tenhle tzv. nulty dil serie vlastne ignoroval. Davam si to do seznamu her povinne nutnych k dohrani. Nebyt plno rozehranych her, taksedo toho pustim hned.
|
![]() |
DJ | | Prechadzka k pobreznym mestam | 04.08.2012, 12:59:40
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Po obdrzani ulohy od kralovnej elfov sme na jej radu navstivili mesto Pegana a skusili najst cloveka co rozlusti runove pismo. Na podiv to nebol nas stary znamy Dambrano z univerzity, ale Elkamur v dome c.42, ktory identifikuje flasticky.
Spravu rozlustil a dozvedeli sme sa, ze Shadow-a mame hladat v jaskyni na konci chvosta a v ohybe krku. Po mrknuti na magicku mapu sveta, ktoru sme doteraz poskladali je to myslim jasne a mozeme sa pohnut dalej. Este skor sme vsak chcel navstivit niektore mesta na pobrezi, urobit nakupy, pripadne najat lod. Ako prve to bolo na juhu Scatterbone, mesto piratov, mafie a pochybnych zivlov. Miestny kral Halfton ma nejaky problem s posadnutim demonom a chce aby sme ho oslobodili. Nic viac sme sa nedozvedeli, a lod bola neskutocne draha - nieco cez 8000 zlatych - na to zatial nemame. V Port Pylon to bolo podobne, jedine co sme si kupili bol lepsi mec pre Rinaklesa - Stileto. Lod na prenajom je tu sice o polovicu lacnejsia, ale stale pre nas pridraha... 1. Elkamur pre nas rozlustil spravu pisanu runami 2. Scatterbone 3. Port Pylon 4. Shipping Company |
![]() |
DJ | | Co som zistil.. | 04.08.2012, 12:22:49
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() Ano, dungeony sa naozaj casom opat zaplnia. Myslim ze je to cisto casovo, neviem presne kolko minut/hodin ale zaplnia sa.
Passwordy: dal som ti ich do SPOILER tagu, ktory mozes vyuzivat aj sam. Mna by vsak ovela viac zaujimalo, ako a kde sa k nim da v hre prist, od koho sa ich dozvies a pod... |
![]() |
Karol | | Co som zistil.. | 02.08.2012, 22:53:57
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Dungeony sa po istom case obnovuju. Neviem ci je to ako v Albione (pocet vstupov do strategickych miest, ako napriklad vstupy do mesta Iskaiov na Nakiridaani obnovoval prisery v pralese, asi 10x vstup do mesta) alebo ide o cisto casovy element. No Dungeony sa naplnia a ked hovorim naplnia, tak myslim komplet naplnia... super, nie?
Co sa tyka passwordov, tak som nazbieral tieto: Spoiler » Aboltyk, Eldolon, Kolbralon, Mortyk, Mastyk (velmi sa ospravedlnujem ak spoilujem, ale vsak ako inak by som ich mohol zdielat ako len skratka pastnut) |
![]() |
DJ | | Deungeon a cesta do mesta Nimraviel | 31.07.2012, 13:56:24
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Mame za sebou prvy poriadny 9 levelovy dungeon aj cestu na povrch. Hadanku som nakoniec nechal tak, mozno tam hore na nieco casom prideme. V poslednom leveli sme absolvovali niekolko tuhych subojov, ten najtazsi bol v dvojitej miestnosti s bandou konstlivcov s mecmi a skoncil smrtou frontmanov Bladus/Dobranur. Po Loadingu som nechal partiu behat chodbami az kym si neobnovili manu, aby mohli hned na zaciatku suboja pouzit kuzla Speed, Dazzling, Dispel undead (2x). Zabralo to.
Cesta nazad nakoniec nebola az taka zdlhava. Po vylezeni sme sa zastavili v chrame Gemshine trochu meditovat. Body many pribudli vsetkym okrem Rinaklesa, samozrejme najviac bojovnikom. To snad neni mozne, ze by v celom dungeone nebol schopny nazbierat dost expov? A tolko sa snazil, chudak... Dalsie nase kroky viedli do Nimravielu, hlavne koli nakupu jedla. Penazi mame dost a preto kazdy clen kupuje rovnych 1000 kusov, snad to bude na dalsie prechadzky stacit. Pred kralovskym palacom sa nam podarilo opat ozrat straze flasou alkoholu a vstupit. Kralovna elfov Aurelien mala pre nas ulohu. Sme, ako inac, jej posledna nadej. Musime ziskat mocny artefakt, nejaku gulu, ktoru temnota (shadow) vzala priamo pre zrakmi zhromazdenej elfskej rady. Od kralovnej dostavame dokument napisany runovym pismom, ktore vie prelozit iba jeden mudry muz v meste Pegana. Na zaver sme sa stavili v obchode a minuli nejake peniaze na zbytocnosti ako kompas a flauta, netusim ci to k niecomu bude, ale jeden nikdy nevie... 1. Suboj s kostlivcami vyzbrojenymi mecmi a troma tahmi za kolo, zbytok mojej partie aj nepriatelov 2. Chram, zvysenie max. many pre Bladusa, Dobranura a Andariel 3. Aurelien, Queen of the Elves 4. Runovy dokument a poznamky - prepis kralovninho monologu |
![]() |
DJ | | Dungeon D3, Level 9 - puzzle | 30.07.2012, 11:12:19
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() Ano, bola to jedna z veci ktore Thalion uspesne pouzili aj v Amberstare aj Ambermoone. Dokonca ich ani velmi neupravovali a vyzeraju rovnako. Akurat ze tie v Dragonflight nemaju fazu so zatvorenymi ocami ;-)
Nicmenej odpoved na otazku "What is the name of the oldest tree in our world?" som stale nenasiel, ani v meste Nimraviel... 1. Dragonflight, prechod Pegana - BrindilBun 2. Amberstar 3. Ambermoon |
![]() |
Laco Wolf | | Energeticke gule | 29.07.2012, 17:38:59
![]() ![]() |
---|---|---|---|
To su presne tie z bonusoveho levelu Gadlon v Ambermoone :) Fakt by ma velmi zaujimalo, ako Dragonflight skonci - ci to miesto z Ambermoonu bude nejak naviazane na koniec DF.
Navod v nemcine: http://mitglied.multimania.de/thalionsource/DragonFl/dfmaps.htm |
![]() |
Richmond | | Dungeon D3, Level 9 - puzzle | 29.07.2012, 08:31:40
![]() ![]() |
---|---|---|---|
![]() Ty hlavy s hadankami jsou casto i v Amberstaru :)
|
![]() |
DJ | | Dungeon D3, Level 9 - puzzle | 28.07.2012, 20:02:04
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Vpodstate az do tohto levelu nicim vynimocny dungeon, nepriatelia klasicky - kostlivci, gnollovia obcas energeticke gule alebo troll.
Partia je vpohode: Bladus pouziva ako zbran mec Broasdsword a naucil sa aj kuzlo speed, ktore vyuzivame kedy mozeme. Zvysuje to pocet tahov vsetkych clenov druziny v celom suboji. Dobranur zabije svojou magickou sekerkou kazdeho nepriatela na prvy sup. Preto sa vacsine subojov vyhyba a funguje ako stit, pokial Rinakles do nepriatela seka. Pre Andariel sme kupili luk a hned je to na subojoch poznat. Lahko ziskava expy, kedze zrazu dostala (neviem ako) dalsi tah navyse a moze sa pohybovat aj utocit 2x za kolo. Vyuzivame aj jej kuzlo na hromadne znicenie nemrtvych. Trenuje tak bielu magiu. Rinakles, zatial naslabsi clanok. Snazi sa v subojoch kuzlit Magic Arrow (ciernu magiu), ale vacsinu skusenosti stale ziskava puzitim meca. Zakys: v 9 leveli som nasiel "puzzle hlavu" pytajucu sa na najstarsi strom sveta. Odpoved neviem, tusim ze by o tom mohol vediet niekto u elfov v meste Nimraviel, ale nechce sa mi ist hore a potom spat do tohto levelu, grrr... 1. Suboj s energetickymi gulami 2. Mapa sveta, toto su vsetky casti co sme zatial nasli v 3 dungeonoch 3. Statistiky Bladusa 4. Puzzle hlava s hadankou s ktorou mame problem, netusim ci je podstatna pre dalsi postup... |
![]() |
DJ | | Dungeony - prve dva | 28.07.2012, 19:20:53
![]() ![]() |
---|---|---|---|
AKo prvy sme nasli ten vychodne od Pegana (D1), po jeho prejdeni nasledoval prechod Pegana-BrindilBun s hadankovou hlavou a vybrakovani jeho tajnych miestnosti. V Brindil-Bun sme ozrali hradne straze dvoma flaskami najdenymi v prvom dungeone a kralovi ponukli diamant. Dobranur tak ziskal velmi silnu magicku vrhaciu sekeru. V druhom dungeone zabil sam skoro vsetkych nepriatelov. Co bola blbost, kedze ziskal takmer vsetky expy a ostatni sa tak nevyvijali. Toto musime pri dalsich subojoch zmenit...
1. Suboj s Gnollmi, vzadu truhlica s pokladom 2. Toto sme nasli v 4 leveli dungeonu D1 3. Bola to takato pekna mapa levelu, skoda ze ich nie je viac... |
![]() |
DJ | | Nimraviel | 28.07.2012, 19:08:40
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Elfske mesto, staci ist po ceste juzne od Pegana, zatial som ho preskumal iba minimalne...
Drugstore (Cildra) - daju sa tu kupit Fakle, Klobuk, Flauta, Kompas Grocery (Triviel) - predava najlacnejsie jedlo 2/10ks U jedneho z kovacov sa da kupit Luk, podstatna a velmi ucinna zbran pre Andariel. 1. Nimraviel na mape sveta 2. Vstup do hradu strazia elfovia, bohuzial zatial nemam dalsie flasky s chlastom 3. Socha, opat dalsi pop-kulturny odkaz... |
![]() |
DJ | | Brindil-Bun | 28.07.2012, 18:43:05
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Trpaslicie mesto, da sa tu dostat cez prechod v kopcoch, chraneny "hadankovou hlavou".
Domy: c.33 - trpaslicia zena, poradi, ze kralovo sluzobnictvo je zhovorcive a mam skusit stastie pri zadnom vchode do hradu c.1 - mlady trpaslik, hovori ze kral prijme ako dar iba ten najkvalitnejsi kus drahokamu c.30 - Kortan, zraneny bojovnik. Dal som mu jeden Healing Potion (N), pytal dalsiu... c.24 - Benglur. Tvrdi ze dal svoju cast mapy bratrancovi menom Ostul v Drombule na c.5 c.43 - Etandor, za drahokam (Amethyst) porozpraval pribeh o elfovi a chrame Sotul... c.28 - trpaslicka, posle nas za susedkou Nadinou c.26 c.26 - Nadina. Mam navstivit stareho Breganura v straznej vezi a tiez ma posle za svojim bratom Etandorom c.43, jazyk mu rozviaze nejaky sperk... Socha - opat popkulturny odkaz, tentokrat na spisovatela J.R.R. Tolkiena Hradna straz - dat im obom po jednom Brandy (Potion R) a odidu sa flakat. Kral trpaslikov - dat mu diamant a ziskame magicku sekeru (mag. Battlehatchet) 1. Pred kralovsky palacom 2. Strazam stacilo dat po flaske toto "alkoholu" a odidu sa flakat 3. Za diamant nam kral venoval tuto genialnu magicku sekeru, schopnu boja na dialku. Dobranur bol nadseny! |
![]() |
DJ | | Drombul ~ denník hráča | 28.07.2012, 18:34:35
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Dedinka uprostred lesa severo-vychodne od Pegana
- daju sa tu kupit lacno fakle od mladeho muza pri fontanke za cenu 1GP/ks, kupil som ich tu hned 50 ;-) |
![]() |
DJ | | Pegana ~ denník hráča | 28.07.2012, 18:12:39
![]() ![]() |
---|---|---|---|
Hodim tu len v strucnosti svoje poznamky, co som si zapisal, zatial bez obrazkov.
Socha - na jej podstavci je napis "To Gary Gygax, with whom everything started." Mlady muz (young man) vpravo od fontanky - hovori, ze jeho brat je obchodnik a predava fakle v dedinke Drombul, ktora lezi v lese na severo-vychode. Zobrak (unkempt man) nad domom c.36/4 - mozete mu darovat peniaze a zvysovat si tak Character points. Rebonur, trpaslik nad univerzitou - hovori o svojom priatelovi z Port Pylon menom Grebik, ktoremu treba ukazat jeden kus mapy sveta. Farmar Agliman (obchod v pravom hornom rohu) predava najlacnejsie jedlo v meste (5/10ks). Dom c.37 - Eipap, stary trpaslici bojovnik. Bladus od neho dostane jeho kratky mec (shortsword). Dom c.18 - Maly muz vyzerajuci ako zlodej, tvrdi ze mu Andoverin dlzi 30 zlatych. Dom c.51 - Elf Andoverin, hovori o hladani prechodu pod horami. Za 30 zlatych vyslovi meno stavitela tohto prechodu - ZOFINUR. Dom c.42 - Elkamur, dokaze identifikovat vsetky Potions na poziadanie. |
zobrazených: 34 [ 1-34/34 ] | «predchádzajúce | 0 | nasledujúce» |
možnosti podpory |
🍺 Buy me a beer |
kategórie |
3D-Action / FPS |
Action |
Adventure |
Logic |
Racing |
RPG |
Strategy |
Simulation |
Sport |
Demo scene |
Diskmags |
Applications |
hľadaj v časopisoch | |
hľadaj všade | |
posledne pridané hry |
Falcon, 03.05.2023 |
Metal Gear, 18.10.2022 |
Clock Tower, 26.09.2022 |
RoboCop 2, 09.05.2022 |
Ztracený ostrov, 01.05.2022 |
Mixed-Up Mother Goose Deluxe, 26.04.2022 |
Ax Battler: A Legend of Golden Axe, 23.04.2022 |
Gun.Smoke, 28.03.2022 |
Kilosoft Pacho 98, 12.03.2022 |
Batman Returns, 08.03.2022 |
časopisy |
Databáza článkov z časopisov |
BIT |
Excalibur |
Joystick |
Level |
Riki |
Score |
Computer Gaming World |
Zzap!64 |
štatistiky | |
Hry | :: 1266 |
Prílohy | :: 8205 |
Komentáre | :: 7717 |