Zoznam príspevkov do diskusie

 
Staré hry :: DJ OldGames
Ringo

Ringo

Ringo

 »
Ringo je na OldGames.sk od: 18.08.2011
naposledy prihlásený: 21.09.2019

Príspevky v Diskusii od užívateľa Ringo

Zoznam príspevkov (1134)
Zoradené podľa
výsledkov: 30 [ 1-30/1134 ]   «predchádzajúce 0123456789101112131415161718192021222324 nasledujúce»
V chrámu projdu dostupné místa, pobiji pár mnichů a pak se teleportem vracím zpět, Dark Moon klíči si otevírám cestu po schodech ven. Po cestě narážím na zámek, ke kterému mám klíč, otevře výklenek ve zdi. Vycházím schody a vejdu zpět do levelu 2, dostávám se do malinké severovýchodní B pasáže levelu 2, jak byli ti pavouci, otevře se mi tam stěna. Nakonec zpět až k východu a nyní si podám toho protivného klerika v prvním patře, co mě z počátku poslal pryč a já to vzal raději schody dolů. :-) A proč jsem se vlastně trmácel těmi třemi patry vězení a nešel rovnou do chrámu? V třech patrech vězení se totiž skrývají 4 důležité artefakty Wind horns: West, East, North a South. Jsou to důležité klíče k dalšímu postupu ve hře. U vstupu do chrámu je totiž obrázek mraků a tam je třeba rohy zatroubit, otevře se stěna. Ta vede tedy do vražedné pasáže, kam ani náhodou ještě nejdu :-)
S mravenci jsme si poradili, s impy taky, cílem bylo získat další dva darkmoon key, otevírající dvoje dveře vedoucí ven z tohodle pekla. Ještě musím zmínit místnost s šesti nášlapnými plošinkami, za nimi byly dveře, které se otevřely až po zatížení pěti z nich (SPOIL: ve tvaru pětky na kostce). Našel jsem i Stone gem, v levelu jsem totiž narazil na teleportační bránu (známou už z prvního putování pod Waterdeepem). Zvědavost mi nedá a do teleportu vstoupím. Teleport mě přenesl zjevně do některého patra chrámu Darkmoonu.
Ti impové jsou docela bastardi, rodí se tu jako na bežícím páse (trochu naruším atmosféru přesunem k realitě, autoři hry tady kapánek přepálili respawn, impové jsou schopni se vám "narodit" před očima). V mezipatře tohoto levelu, do kterého se sestupuje schody jsou mravenci, rojí se tam taky solidně. Beru z jejich levelu důležité klíče a prchám z tama pryč. V celém levelu je spousta tajných tlačítek otevírajících zdi, za kterými se skrývají mnohdy docela solidní zbraně, jindy jen otevírají nový prostup nějakou chodbou. Zajímavá byla další past, která mě uzavřela v místnosti, kde ležel zmíněný prokletý meč a nějaká zbroj. Po jejím zvednutí za mnou zapadly ty dveře a objevila se armáda impů. Byly to docela horké chvilky, ale i to se zvládlo.
Vstupuji do levelu 3. Zlověstně vypadající dveře, které jsem už viděl v 10 a 11 patře pod Waterdeepem, akorát v zeleném provedení, se za mnou nenávratně zavírají. Vypadá to, že jsem v pasti. Útočí tu na mě podivné zelené slizy obdélníkového tvaru. Je zde spousta dveří na zámky ve tvaru pavouka. Několik dveří jde otevřít tlačítkem, super, teď nastává to pravé peklo, nějací okřídlení impové mají občas výdrž a když mě jich pár zasáhlo a já se chtěl doléčit odpočinkem, mou partu probudily děsivé sny. Výborně, jsem v pasti a není cesty ven. Takže postupuji se zvýšenou opatrností, volím ústupy a úkroky, abych získal co nejméně zásahů. Nacházím první pavoučí klíče a taky jsem našel meč. Nějaký speciální, který...byl samozřejmě prokletý a nešel sundat. Nacházím i kouzlo remove Curse, které sice mohu přepsat do knihy, ale k načtení do kouzelníkovy mysli potřebuje odpočinek a tady já odpočívat nemohu.
Na konci levelu 2 jsou popraskané zdi a jedna z nich jde rozbít. Otevře se tak chodba se schodištěm do levelu 3.
V jedné z cel nakonec nacházím i Calandru (to je ta ztracená sestra, kterou sháněla vystrašená žena u vchodu do Darkmoonu). Vypráví mi příběh, který mě nijak nepřekvapil, vlastně jsem jej čekal. Zlí klerikové zotročují lidi pro nějakou temnou prácičku. Takže bude třeba hnout kostrou (což děláme vlastně v každém souboji se Skeleton Warriory), abychom jim práci překazili. Sestra Calandry z chrámu zdrhla, zlou Nadiu jsem sejmul, takže Calandru nemám kam vyvést, chce se ke mně přidat a pomoci mi na mé cestě. Přijímám, protože je to schopná válečnice. Uremcaného paladina Aruthu dávám dozadu a bude střílet z luku. Stejně je jinak k ničemu, ale neříkejte mu to. Procházím s Calndrouz do jedné haly, kde jsou zamčené dveře na Darkmoon Key, za nimi ještě jedny (vzpomínáte, klíče jsem našel dva, takže to sedí). Přes amulet, který mám od Khelbena mě znenadání právě Khelben kontaktuje a chce vědět, jak postupuji. Vše mu tedy vyprávím, o zlých mniších, skeleton warriorech a dalších podezřelých okolnostech. Khelbenovi se potvrdilo jeho nejhorší podezření a s posvěcením lordů z Waterdeepu jsem vyslán zjistit více. Jako když už ani Arutha neremcá, tak už je to fakt vážné, Raistlin nad něčím pořád dumá a zdá se být okolím spíše fascinován, co čekáte od Clerica v templu. Gotrek si ze všeho akorát dělá srandu. No nic, čeká nás postup dalšími temnými chodbami, jdeme dál.
Tady už nejsou ani rytíři. Nacházím tady kromě naštvaných mnichů nějaké skull keye otevírající cely, ty sbírám, otevírám několik místností, hlavně jednu obrovskou a čeká mě tam bitva, jak se patří. Tady už je má parta plně střízlivá a je jí jasné, že není na výletě, Útočí tu na mě obrovské zástupy Skeleton Warriorů a mnichů, Nakonec se mi je podaří teda porazit a nacházím první Darkmoon key. Po pořádné prohlídce zbytku dostupného levelu nacházím takový klíč ještě jeden. Nacházím v jedné cele zuboženého zajatého trpaslíka, pouštím jej na svobodu.
Zloděj byl sice ukecaný, ale stejně jsem jej odehnal. Šmejdím dále, nějaké věci, klíče, vše beru, bude se to hodit. Porážím nějaké strážné a pak jakési zdivočelé nepříčetné vězně. Nacházím nějaká schodiště, tak je zkoumám. V jednom sestupu nacházím podezřele povědomé pavučiny. Rozsekávám je a pobíjím dva pavouky. Nacházím kostru, klus mapy a klíč. V dalším sestupu schody se dostávám zjevně do dalšího patra tohoto vězení.
Po vstupu do kláštera narážím na schody nahoru, tam je chodbaa v ní zamčené dveře. Narážím na naštvaného klerika, který mi naznačuje, že tam nemám co dělat a mám vypadnout. Tentokráte poslechnu a vydám se schody dolů a pak ještě dolů a jsem v jakémsi podzemí, kde hlídají rytíři, kteří se teda se mnou nepářou, rovnou mě obviní ze zlodějství a zaútočí na mě. Strážné porážím a rovnou začínám šmejdit, co je zde zajímavého. V jedné kobce nacházím zajatého zloděje, chce ke mně do party, ale já na nějaké kriminálníky nejsem zvědavý, nechci přijít o něco vzácného ze svých kapes, proto si přidržuji všechny věci, zloděje pouštím, ale ženu jej pryč, ať už jej nevidím. Chtěl by ke mně do party, ale to tak!
Hned po vstupu nacházím jakousi falešně vypadající dvojici, klerika ženu Nadiu a muže Jorila. Jsou strašně roztomilí a nápomocni, nicméně ženu, kterou hledám, prý neviděli, ale jakmile chci postoupit dále do kláštera, najednou jako by se jim zablesklo v očích a že prý dále nesmím. Za jedním rohem místnosti se skrývá vystrašená žena, která hledá svoji sestru Calandru. Prý tábořili v lese, ráno se probudila a Calandra byla pryč. Tak jestli ych se prý po ní nepodíval a kdybych jí našel, mám zajít za Nadiou, že nám pomůže. Po té žena mizí z kláštera....no to jsou mi věci, nějak se nám tady rýsuje Chrám zkázy. Indy???... A moc se nemýlím, kašlu totiž na kleriky a pokouším se projít dále do kláštera, samozřejmě na mě zaútočili a já je ve vší zbožnosti poslal k pánu. Arutha si něco mumlá pod plnovousem, že to nebylo k pánu, ale do pekla....no asi jo.
Khelben nás teleportuje do lesa nedaleko Darkmoonu. Jsou zde vlci. Po boji s Xanatharem je tohle první ostrý střet, kdy opět musíme tasit zbraně. Vlky pobíjíme, procházíme kolem podivného hřbitova, kde mě vůbec nenapadlo vykopávat hroby. Stačilo se jen podívat na přísnou tvář paladina. Nacházím v lese podivnou stařenu Amber, která mi chce ukázat cestu k Darkmoonu. Nechci být strohý a odbýt jí tím, že cestu znám, vždyť je to tady za bukem. Spíše ze zvědavosti, jaká je její motivace, ji nechám, aby mi ukázala cestu. Před Darkmoonem mě opouští, že to dále zvládnu sám, no ok, vstupuji tedy do kláštera Darkmoon. Ještě před tím jsem ale ještě pořádně prozkoumal les a našel vstup do jakési zapomenuté chodby vedle kláštera, tam nacházím pár bezvýznamných věcí, které by jistě pomohly novým dobrodruhům.
Z relaxu mě od asi 16 pivka vyruší zjevení, nějaký dopis. Si říkám, že bych do toho neměl dávat ty slivovice. Lehký průplesk paladina Aruthy, který zbožně nechlastá, a v rámci modlitby stáhl jen tři litry vína, mě probírá a zjišťuji, že dopis není fata morgána ze sucha a žízně, kterou mám teda nehoráznou, ale že dopis je pravý. Posílá jej přítel Khelben (no jó, starý ben, ten byl vždycky tajnůstkář), mám se dostavit k němu domů. Dobrá tedy, potácíme se k jeho dveřím, bylo to kapku ode zdi ke zdi ale od té poslední jsem se tedy odrazil správně a hlavou narážím do těžkých dubových dveří. Khelben otevírá a vede naší partu do pracovny, kde jsem na zem povalil jeden regál s knihami, no co, nebyla to má oblíbená četba. Je nám jasné, že větší trotly už nesehnal a proto volá nás. Celí nadšení přijímáme jeho skvělý dobrodružný úkol. V Darkmoonu se dějí nějaké divné věci (víte jak, mniši a tak, to nikdy nevěstí nic, co by bylo pod 18+). Problém je, že tam vyslal už zvěda, nějakou ženu. No bodejť by se vrátila. A tak jí mám zkusit najít a potažmo něco více zjisti o Darkmoonu. Khleben je dramatik a tak neopomene podotknout, že se tam děje možná něco opravdu temného a že má obavy o bezpečnost Waterdeepu. Že by se ty zhýralosti mohly nějak rozšířit nebo co, že se máme prý podívat na sebe, jak vypadáme. Jako že jsme se zrovna vytrmáceli z kobek Waterdeepu a je jasné, že nebudeme vypadat jako ze salónu po zabití mocného a zlého Xanathara nám moc nežral, nevím proč.
Ufff, člověk si snad odpočine po náročném bloudění v kobkách pod Waterdeepem....
No já si právě říkal, jako že je uplatím a co potom? Budou se mi plantat pod nohama. Navíc, mně se Kenku strašně líbily jako příšerky, řekl bych nejhezčí z celé EoB trilogie, takže bych je nezotročil, asi volba attack byla přirozená :-) Jinak z Kenku vajíčka nevypadávají, jejich počet je pevně dán těmi vejci, které se povalují po zemi a je třeba všechny posbírat pro splnění questu v level 6. Vlastně je to poslední level Quest v tom levelu 6, který jsem splnil bez návodu. Tímto se pro mě asi EoB stává po puzzloidní stránce kombinačnější než Dungeon Master a ještě více stoupl na hodnotě, která už teď byla v podstatě maximální. Dungeon Master vede hlavně tedy už jen ve vývoji postav. Ty AD&&D pravidla, kterými se svázala SSI, jsou strašně omezující, ale zase atmosférou to k tomu prostě patří. Ad EoB 2 diskuse mezi postavami - to vypadá na statistiku Int tak na 2 - 3 bodech :-D Jinak já mám Paladina taky strašného chcípáka, nejraději bych jej do EoB 2 vyměnil za Taghora nebo si na import šel oživit do levelu 5 Toda Úchyla :-)
Díky, pokračování bude, jen mám teď několik dní pauzu od her, vždycky to tak po dohrání nějaké hry mám, že dělám plno jiných věcí a hraní se pár dní vyhýbám :-) Drowy jsem teda neuplatil, ale jak čtu ten text, tak oni si vezmou všechna vejce, takže pokud někoho napadne si nacpat do inventáře všech 10 co tam je, SPOILER: znamená to, že nesplní v levelu 10 level Quest? Jinak jména členů tvé družiny pobavila :-)
Díky, no já jsem ty questy poplnil vlastně taky až teď. Ale bez návodu bych na některé nepřišel.
Pár screenů z outra. V intru to vypadá jako poslání dobra, muž na trůnu a věrní bojovníci vydávající se na cestu. Samozřejmě tajemné postavy ve věži pod plachetkou, nějaké konkláve, určitě dobráci od kosti. V outru mám pocit, že narážím na arogantní týpky, kteří jsou mým přínosem důkazu porážky Xanatara spíše šokováni a následně úlisný xicht jednoho z lordů mě vyzve, ať všechno povyprávím. Ale jinak asi jo, asi jsou rádi, že jsem jej sejmul, uznají mě nakonec jako legendu, i když kdo ví, co měli ve skutečnosti za lubem :-) Takže Eye of the Beholdera máme za sebou. Po nějaké krátké pauze a oddychu budu pokračovat v deníku druhým dílem. Pozn.: seznam oživitelných charakterů nakonec nebudu dávat, zjistil jsem, že jsou tu v dokumentech u hry v seznamu NPC, to by bylo nošení dříví do lesa.
Tady máme mapu 12. levelu a závěrečný text, potud jej znají i PC hráči této hry.
Tak a máme tu Beholdera. Porazit jej lze dvěmi způsoby. Pokud jste celou hru kašlali na jakékoliv zadání a qeusty, včetně trpasličího příběhu, nezbude vám než jej porazit buď fyzicky a to znamená jej vylákat do větší místnosti a sejmout ho ze stran. Nikdy s ním nebojujte čelně, po pár kouzlech budou všechny postavy mrtvé. Co se mi kdysi povedlo, jelikož v prvních hraních jsem trochu přeskakoval texty, tak tak dlouho kroužit po místnosti za Beholderem, až sám vlezl do nastavené pasti s bodáky a tam jsem jej včasným přískokem zavřel. Ale tohle je fakt na náhodu. No a nyní si řekněme ten nejsprávnější postup. Jelikož jsem postupoval správně po příběhu a jedině tak si lze Behodlera užít fakt na plno, tak mám Wand of Silvas od zachráněného krále trpaslíků. Tahle hůlka sesílá odpudivou sílu, která posouvá Beholdera. Cíl je tedy jasný, touto hůlkou jej zahnat do pasti a tím jej porazit. Vlákám tedy beholdera do zadní haly s místností s pastí a čekám, až vleze před ní. Několikerým použítím hůlky jej posouvám do pole s pastí a rychle přiskakuji a zavírám jej tam. A toto je konec Xabathara, zlého čaroděje skrývajícího se v tomto monstru. Pokud se někdo celou hru diví, kde je osmý kamenný teleportační předmět, kamenný drahokam, tak jej má právě Xanathar a díky němu se parta teleportuje z těchto odporně krásných podzemních kobek na povrch a to přímo do haly tajemného koncilu lodrů z Waterdeepu. Díky tomu, že jsem splnil všech 12 questů získávám nějaký kód, který nevím, na co je. Amiga verze končí krátkým intrem složeným vesměs ze statických obrázků. Nepochopitelně toto outro v PC verzi chybí.
Tento level mi vždy přišel mírně zmatečný. Takže pár klíčových věcí: Kamenní golemové jsou tu jediní strážci, jsou docela tuzí, ale tupí a pomalí. Stačí se vyhnout tomu, aby vás čelně sejmuli. Vždy lze někam couvat, takže stylem hit and run klidně pobijete 4 postupně v řadě. Jsou zde tři místnosti s tlačítky, každé to tlačítko přesouvá do jiné z těch tří místností. Je to v podstatě takový urychlovací systém přesunu, i když nevím na co v tak malém a ne moc spletitém levelu. V jednom místě jsou tři podstavce blokující dveře za nimi, na prostředním je oko. Na dva pokládám dva orby, které mi zbyly, oko zmizí, po položení toho třetího orbu of knowledge zmizí všechny podstavce a cesta ke dveřím je volná. Fajn, přišel jsem o všechny orby, nevadí. Jenže co nakonec nezjistím, cesta za tyhle dveře vede i jinudy, takže naprosto zbytečná překážka. A tak je to v tomto levelu se vším. Je zde ještě jedna místnost s podstavci, ale cokoliv jsem tam zkoušel položit, od orbů po jiné předměty, nápisy na zdi jako by byly hinty, co se tam má položit, ale nefungovalo nic, tak jsem to nechal být. Dále je tu místnost s třemi podstavci, na prostředním je klíč, kterým odemknu nedaleké dveře. Za nimi pobiji obry. NA tch dalších dvou podstavcích jsou předměty. Ale jakmile si jeden vezmete, tak nevím jestli jeden nebo dva, ale každopádně ztrácíte nějaký ze svého inventáře. Kdysi dávno jsem to ošidil tak, že jsem všem postavám vyházel celý inventář někde nedaleko a předměty z podstavců jsem si posbíral. Tentokráte ale na tohle nemám nervy. Pak je tu chodbička uzavírající jeden čtverec z obou stran zamčenými dveřmi. Jenže další klíč už jsem v tomto levelu nenašel. Takto nechávám být. Další divné místo je čtvercový okruh (zase kvadratura kruhu :-), na každé straně je výklenek s balíkem jídla. Vzal jsem všechny a něco zahrčelo, jak když se otevírá stěna, ale nevím kde. Všiml jsem si, že když balíky skládám znovu, tak ve výklenku zmizí a objeví se ve výklenku na druhé straně. Dělám tak, aby se to nastavilo, že v každém výklenku bude balík jídla a opouštím tuhle pasáž. Na jednom podstavci zde leží velká hromada orb of knowledge. No a nakonec je tu místnost s třemi tlačítky, jedno prostřední vystřelí firebally z míst, které míří na zbylé dvě. Taková fintička, je třeba stisknout zrovna ty dvě, na které míří otvory firebally chrlící. Otevřou se výklenky s potiony. Jinak nic moc dalšího zajímavého ani dramatického, to hlavní nás čeká. Pozastavovat se na nejasnostmi v tomto levelu asi nemá smysl, vypadá to, jakoby to tady autoři chtěli mít za sebou a hráči Behodlera znalí vlastně v dlaším hraní nemají důvod tento level nijak prolézat, protože stačí jít přímočaře k Behodlerovi a hru ukončit.
Od trpaslíků se hned přesouvám portály zase zpět do levelu 11. Prozkoumávám zbylé místnosti. Nacházím tu pěkný meč Slasher a brnění. Pobíjím mozkomory schovávající se v některých místnostech. Nakonec dorazím do velké haly za zamčenými dveřmi na Drow key. Jeden lze najít v tomto levelu. Pak je tu malá místnůstka uprostřed rovněž zamčena na Drow key a naštěstí mi jeden zbyl z Drow levelů. Tady je vidět, že je třeba oblast s Drowy projít přeci jen pečlivě. No a v této místnosti je portál na kamenný orb, vedoucí do levelu 12.
Ale pojďme teď zachránit krále trpaslíků, pak se vrátíme a pročistíme zbytek levelu 11. Teleportačními branami se dostávám zpět k trpaslíkům, předávám jim lektvar s protijedem. Král se probouzí z kómatu, trpaslíci oslavují a za odměnu mi dávají jakýsi artefakt, Wand of Silvas. Docela klíčový předmět, chce-li člověk dohrát hru s veškerými finesami na konci. Jde to samozřejmě dohrát i bez tohoto předmětu, ale kdo by neměl dobrý pocit z toho, že udělá věci tak, jak to jde nejlépe. Ale to je na povídání do 12 levelu, tak nebudu předbíhat. U Healera jsem si ještě vyzkoušel cvičně ressurect koster, které jsem při putování našel. Kromě toho, že se k vám mohou přidat trpaslíci Taghor, Dorhum a Keirgar, tak lze ve hře najít 6 koster a sestavit tak prakticky celou funkční partu jen z nalezených postav. Na konci tohoto deníku pak když tak přihodím screeny jednotlivých oživených postav a jejich statistiky.
Než se vydáme ke konečnému cíli, bude třeba ještě pořešit otráveného krále, což vám připomene předmět, který naleznu v další pasáži, do které se dostávám opět mačkáním tlačítek v "okružní" pasáži s hvězdami. Takto je třeba se postupně proklikat na všechny světové strany a pootevírat chodby. Zmíněný předmět je kamenný kříž, teleportační předmět k bráně, kterou jsem viděl hned po pádu jámou do tohoto levelu. Tento teleport mě hodí do levelu 7 do místnosti s mnoha teleportačními branami a z tama se hranatým náhrdelníkem mohu teleportovat zpět k trpaslíkům. Musím zmínit, že do místnosti s křížem jsem se musel probít skrze obludy, kterým říkám mozkomorové, jsou to samozřejmě v AD&D známí odsávači mysli a hned na dálku paralyzují většinu party. Je před niti třeba couvat a při paralýze všech po nich tupě házet věci z inventáře kurzorovou šipkou. Tady narážím trochu na nelogičnost, kdo za partu vlastně ty předměty hází, když jsou všichni v paralýze. Asi nějaká božská (hráčova) ruka a díky bohu (hráči) za to. Tihle mozkomorové jsou pro mě beholderovskou noční můrou ještě před pavouky.
Skáču dírou do levelu 11. Na jedné zdi hned vidím teleportační bránu, jenže s chybějícím symbolem, který nemám. Budu jej teprve muset najít. Nejprve je třeba správně pomačkat tlačítka na zdi v jakémsi okružném systému (samozřejmě je hranatý, slovně to vypadá, jako bych se pokoušel o kvadraturu kruhu :-), správně mě navádějí hvězdy na zdech, ale jde to i prachsprostým pokusem omylem, pomačkáte tlačítka a otevře se vám stěna do dalších prostor tohoto levelu. Nejprve narážím na podivné obludky s končetinami rostoucími z hlavy. Je jich tu plné bludiště a je žádoucí je dostat kouzly z dálky, dávají docela silnou damage. Dále vcházím do klíčové místnosti. Vzpomínáte? Stále nemáme dořešeného otráveného krále trpaslíku. Zde je chodba s pákami a na konci, jak nám sdělila podlá Shindia, je výklenek s protijedem pro krále. Zatím se za ním vydat ještě nemůžeme, nemáme aktivační stone předmět k bráně. Hned zmíním Level Quest, a normálně se zase přiznám, že jsem mrkl do solutions, protože tohle by mě nenapadlo. SPOILER: Do výklenku je třeba nastrkat tři svitky. Páky jsem náhodně po různu pak mačkal, dokud to nezazvonilo a neobjevil se nápis, že jsem splnil Quest level. Což o to, ale fakt by mě nenapadlo, že ty svitky chce ten výklenek 3 :-) Možná je někde na zdi hint, ale i tak.... V místnosti s nápisem Room of the Key nacházím malé tajné tlačítko otevírající stěnu. Za ní se nachází klíč a naprosto zásadní předmět, Stone orb, teleportační předmět k bráně. Té poslední.
Level 10 je taková lukrativní destinace, kterou po různu navštěvuji už od 5, levelu. Nyní level dokončím, protože už si troufám na ty kudlanky. Před tím jsem jich pár ojediněle sejmul, ale jsou tady 3 hnízda a tam jich teda je, navíc se respawnují. Ale můj mág je umí sundat i jednou magic missile. Level Quest poro tento level jsem popsal již o post níže. Dále je tady fintička pák na stěnách ,které je nutno stisknout 2x, nakonec se otevře chodba do místnosti, kde je díra a u ní napsáno Jupm. JE jasné, že tady to bude chtít skok s nejistotou návratu. Do levelu 11 nevede schodiště. Kromě toho je zde ještě jedna záludnost, opravdu malilinkaté a nenápadné tlačítko na zdi, nacházející se jinde než se dosud tajné tlačítka v tomto levelu nacházely. Toto tlačítko otevře stěnu s místností s nejsilnějším kouzlem ve hře, Cone of Cold. Tohle kouzlo je opravdu vražedné a dokáže vyhubit celou chodbu příšer.Ideál pro grind, nicméně není moc potřeba grindovat. Co si pamatuji mou formu powerplaye z minulého hraní, kdy jsem už v Eob 1 se pokoušel namaxovat postavy, tak si pamatuji na nehorázný grind a myslím, že jsem postavy dotáhl až na level desátý. V AD&D pravidlech jsou postupy na vyšší level vykoupeny opravdu velkým počtem experience bodů, není to jak japončíkárna, kde průběžně sbíráte levely pořád. Rovněž rozdíl mezi jedním levelem je tady naprosto citelně znatelný, u her, kde se sbíraá až 99 levelů nebo dokonce více, tak poznáte rozdíl tak co 5 levelů Konečně jsem se malinko rozvykládal o vývoji postav, takže jak jsou moje postavy na tom po pohodovém průchodu bez grindování a čekání na respawn? Postavy se pohybují k mému překvapení mezi 8 a 9 levelem, jen posledně přijatý Keirgar je na 7 levelu. Překvapení proto, že si vzpomínám, že jsem EoBa v předchozích hraních končil na osmých levelech a na ten devátý jsem se musel docela nagrindovat. Pravda je, že při tomto hraní se jinak choval respawn. Posledně jsem u PC verze doslova vyvolával respawn potvor a čekal jako na smilování na každého Kenku. Toto hraní Amiga verze mi ale spíše připomínalo moje předposlední hraní EoBa, kdy se Kenku množili v jedné průchozí místnosti s nášlapnou plošinkou až nehorázným způsobem a já je tam chodil hubit právě kouzlem Cone of Cold. Ale tohle hraní Amiga verze šlo jeěště dále. Docela brutálně se tady respawnují vlci a ty modré pumy. Docela by mě zajímalo, dle jakého klíče vlastně hra spouští respawn, proč se liší nejen verze PC a Amiga, ale prakticky se liší hrou od hry i na stejné platformě. A nyní...Jump
Přidávám obrázky komplet levelů 6, 7, 8, 9. Zajímavé tedy je, na kolik věcí jsem po těch letech u EoB stejně nepřišel a nikdy až dosud mě nenapadlo se podívat do návodu. Takže jsem ani vlastně nevěděl, kolik puzzlů hra ve skutečnosti skrývá. A teď jsem se od DJe dozvěděl vlastně i novou skutečnost ohledně vajíček od Kenku. No holt jsem pomalejší a některé texty mě hned nepraští, že by mohly mít souvislost :-D Takže jsem tedy splnil Level Quest v levelu 7, SPOILER: spočívající ve vložení stone teleportačních předmětů do tří výklenků v místnosti se spoustou teleportačních bran. Získal jsem tři papíry s nějakými radami. Level Quest v levelu 8 SPOILER: V místnosti s nášlapnou plošinkou a dírami ve zdi vkládám do 12 děr šipky nasbírané v levelu 6. Pak stisknu plošinku a vystřelí na mě vylepšené adamnite šipky. Vyzbrojuji jimi postavy, které mají za úkol házet. Level Quest v levelu 9 SPOILER: házím nůž na stěnu s nápisem "klíč leží na druhé straně..." Získávám 3x power orb. Jeden z nich vkládám do výklenku, vedle kterého je napsáno Orb of Devoring. Identifikovalo mi to všechny předměty. A také jsem si odskočil do levelu 10, kde jsem osvobozoval prince Keirgarta, abych i zde splnil Level Quest, SPOILER: dát tři Kenku Egg do tří výklenků v té druhé místnosti vedle vězení. Získávám hromadu prstenů. A nyní sestoupíp regulérně do levelu 10 po schodech z levelu 9.
Ke Kenku vajíčkům se můžu kdykoliv vrátit přes teleportační brány. Nešlo doufám Drowy uplatit těmi vajíčky :-D Tím pádem by už na to bylo pozdě :-) Koukám, že EoB1 je plný překvapení i po desetiletích :-) To by vysvětlovalo ty mladé otroky, co Drowové chtěli. Ale asi stejně nejsem otrokář a nevyhověl bych jim :-) Co se týče obrázků, tak to mi je záhadou, jak se kvalita mohla zlepšit nebo jak mohla být horší, dělám je všechny pořád stejně z Amiga emulátoru pomoci Home + PrtSc, jen těch prvních 5 co jsou u popisku deníku je děláno PrtScr + Ctrl V do malování :-). Jedina úprava je pak ořez černých okrajů (u jednoho záznamu jsme ty černé okraje zapomněl ořezat). Nevím, jestli to pak nějak nepozmění ten obrázek při ukládání ořezaného obrázku.
Hned na úvod mě přivítali Drowští bojovníci. Chtěl bych je podplatit, ale nevím čím a oni to taky nevědí, tak mě obohatí vyhrůžkami, tak na ně zaútočím. Co s nimi. Tito bojovníci jsou však zapeklití, face to face znamená, že jdou po rukách. Což znamená paralýzu a nutnost mít v druhé a třetí řadě připravena kouzla, luky, vrhací dýky nebo prak s kameny. Bojovníků je v levelu docela dost, takže jsem si tady užil pár opravdu soubojů plných motliteb. Ale dopadlo vše dobře, Drowské bojovníky jsem vymlátil. Level 7 je solidní Maze, se speciélně oddělenou řekněme středo-východní pasáží, která se rozlézá přes 7., 8. a 9. level. Malinká místnost sahá dokonce do levelu 6. Takže mám možnost kompletace mapa a těchto levelů. Nacházím spoustu klíčů otevírajících celé série dveří. Kromě Drowů jsou tady docela tuzí skeleton warrioři. Prolezu tedy pasáže plné schodů a dveří, přes levely 7, 8, 9. Tímto mám tyto levely zmapovány a mohu se vydat dále, do levelu 10. Zajímavé je, že ta pasáž se schodišti mezi několika levely není pro dohrání hry vlastně vůbec důležitá. Jako jo, najdete pár zajímavých předmětů a kouzel, ale schodiště do levelu 8 a pak 9 a konečně 10 je dávno přístupné od momentu, kdy jsem se potkal s trpaslíky v levelu 5 a udělal si do levelu 10 výlet pro jejich prince. Samozřejmě pro maniaky, jako já, kteří musí šlápnout nakaždé dungeonovské políčko a zkompletovat každou mapu je povinnost to prolézt. Nicméně teleportační hranatý náhrdelník a teleportační nůž je v podstatě zkratka z levelu 5 až do levellu 10 a prakticky úplně celý 7. level jde obejít, stejně jako schodišťovou část v levelech 8 a 9. Získávám v těchto pasážích také další teleportační předmět kamemnný prsten, který mě může zavést do 6. levelu do pasáže s Kenky. Kromě nových kouzel zde nacházím například další luk, který dávám jedné postavě vzadu. Co mě trochu znepokojuje, tak vývoj postavy Arutha, human, paladin. Sesílat božské kouzla zatím neumí, jako bojovník je slabý a vzhledem k nízké konstituci mu taky zoufale málo přibývají hit pointy, Mohl bych oživit kvalitnější postavu a Aruthu vyhodit, jenže vyhoďte si vlastoručně vypiplanou postavu. Navíc postavy mají počet expů nasbíraný po celou hru a začínat s nějakou novou postavou od nuly by nebyl úplně dobrý nápad. Co teda musím přiznat, že i po několikerém hraní a dohrání Eye of the Behodler jsem nikdy nesplnil všechny level questy. Do levelu 6 to ještě šlo. Ale od levelu 7 jsem tuším na řešení special level questu nikdy nepřišel nebo jsem nenašel vlastně, co je třeba a čím udělat. Takže zvažuji, že se podívám na nějaký solution a ty questy jednou konečně dořeším, byť s pomocí návodu.
A tady máme toho troufalce, hlavně že měl pěkné hadry :-)
Level 6 je plný ptakolidí, jmenují se Kenku, mají zde hnízdo. Tento level je přestupním, dělí pátý level s táborem trpaslíků od sedmého levelu, království Drowů. Kenku jsou agresivní, střílejí magic missile a neskutečně jsou schopni se tu líhnout ve velkém. Jediným zádrhelem jsou zde místnosti, do kterých je třeba padat z horních levelů dírou, protože otevírací mechanismus dveří je jen z jedné strany. Také je třeba najít 3 klíče otevírající cestu do levelu 7. Special Quest for level je jednoduchý, SPOIL: je třeba posbírat všechny vejce, je jich 10 a nanosit je do místnosti s nápisem NEST, otevře se místnost a v ní je celkem silná halapartna. V pasáži s úzkou chodbou a plošinkami bylo třeba posbírat šipky, které se vystřelují ze zdi a SPOIL: dávat je postupně do výklenků, které otevírají stěny, jen to člověka musí napadnout :-) Za těmito zdmi se skrývá poslední klíč, který odemkne pasáž do království Drowů. Ale musím teď ještě zmínit jednu příběhovou záležitost. V levelu 6 je jakási Dark person, která mi povypráví o tom, že by ráda vládla místo Xanthara. No on někdy nepřítel mého nepřítele může být přítel, jenže tenhle ne, je to stejný šmejd jako Xanthar a po hezké řeči na mě rovnou zaútočil. Nechápu, co si od toho sliboval, dostal pěknou nakládačku.
výsledkov: 30 [ 1-30/1134 ]   «predchádzajúce 0123456789101112131415161718192021222324 nasledujúce»


Fenimore Fillmore: 3 Skulls of the Toltecs
 hľadaj v časopisoch
 hľadaj všade
 diskmagy
 Narsil
 Pařeniště
 KLAN
 PC Engine
 Bonus
 follow / sharing
 štatistiky
 Hry :: 1156
 Prílohy :: 7995
 Komentáre :: 7380
[ viac ]
Copyright © 2018 DJ, design & code by DJ
| OldGames | Online Hry | Časopisy | Diskmagy | Zberateľstvo | Diskusné fórum | Galérie obrázkov | Prílohy | PC hry | Mapa stránok | Odkazy | Kontakty |
| RSS-všetko | RSS-hry | RSS České hry | RSS-komentáre | RSS-diskusia | RSS-časopisy | RSS-prílohy | Facebook | Twitter |
 | Divinity: Original Sin | The Bard's Tale | Might & Magic X: Legacy | Legend of Grimrock II | King's Bounty: The Legend | Dune 2000 | Wizardry | DOSBox